DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia versus Suzuki, modele concurente

AndreiMR
post 9 Jun 2017, 11:52
Post #31


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.236
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




La pret de Duster 4x4 ai o gramada de concurenti mai bine dotati...4x2. Si eu sunt de aceeasi parere, un SUV 4x2 e complet inutil, dar piata europeana ne contrazice...acolo se vand foarte multe SUV-uri 4x2.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 9 Jun 2017, 17:16
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 4 January 13




Eu am.cumparat 4x2 si va spun de ce: am vrut o masina mai inalta sa nu am.pb cu gropile, bordurile si si am fost foarte multumit de pret si dotarile care mi_au fost oferite! Ptr ce 4x4 daca nu fac off???

9 Jun 2017, 17:18:
Iarna este destul.de inalta sa ma scoata din zapada! 1450 de.euro parca era diferenta nu merita ca sa am 4x4 in conditiile in care si portbagajul era.mai mic!

This post has been edited by Cypry Brasov: 9 Jun 2017, 17:18


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stolniceanulucian
post 9 Jun 2017, 18:28
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 31 March 11





90% dintre propietarii de SUV nu parasesc niciodata drumurile pavate.
Garda la sol te limiteaza prima, inaintea tractiunii insuficiente.
Cu un Duster 4x2 sau Suzuki 4x2 ajungi mai departe decat cu un Audi A8 4x4.
4x4 = pret mai mare, greutate mai mare, consum mai mare, fiabilitate mai mica, tractiune mai buna 2 luni pe an


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL Landi Renzo 2008 Preferance - BT-03-YPY
berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 9 Jun 2017, 18:56
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.553
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Dacă excludem cazul unor borduri îngrozitor de înalte, în rest unde ajungi cu un Duster 4x2 ajungi și cu un Logan. Chiar și iarna, chiar și pe străzi necurățate de zăpadă.
Iar la gropi n-are nici o importanță ce gardă la sol ai. Suspensia e la fel, iar amortizoarele și capetele de bară sînt exact la fel de consumabile. Nu-s mai rezistente la SUV-uri. În gropi luate cu viteză Dusterul se rupe exact la fel ca Loganul.

This post has been edited by VladSoare: 9 Jun 2017, 18:57


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 9 Jun 2017, 19:11
Post #35


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.236
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Siguranta in plus pe care ti-o ofera un sistem 4x4 nu o apreciezi pe deplin pana nu o ai smile.gif 4x4 nu e util doar iarna, e util tot timpul anului. Si vara ploua, si atunci un sistem de tractiune integrala aduce un plus.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 9 Jun 2017, 21:29
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 871
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Din păcate o mașina 4x4 pune frână la fel că una 4x2.
Degeaba ai tracțiune daca nu te oprești la timp....
Exemplu
Intr o curba f nașpa la 90 de grade , la ieșirea din Mănești spre cocorăști unde eu reușit performanța sa intru in sant din cauza de lipsa esp, intr o zi am găsit un Tuareg care a intrat in sant, a ieșit din șanț pe partea aialalta și a dărâmat și un stâlp....
Ăla avea și 4x4 și esp și tot n a oprit


--------------------
Opel Astra 2006, 90CP
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 9 Jun 2017, 21:35
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.553
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(axabrt @ 9 Jun 2017, 21:29)
reușit performanța sa intru in sant din cauza de lipsa esp
*

Hmmm... nedumerire.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 9 Jun 2017, 21:40
Post #38


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.175
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(axabrt @ 9 Jun 2017, 22:29)
... eu reușit performanța sa intru in sant din cauza de lipsa esp....

radmasa.gif
Numai din cauza asta?!?! blink.gif


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 9 Jun 2017, 21:48
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 1.659
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Lasati-l sa zica. Incet incet se destainuue cu toate ispravile.
Sa recapitulam:
1. Nu stie sa foloseasca parcarile
2. Nu ii pasa de bunurile altora si i se pare normal pentru ca nu ii pasa nici de al lui
3. Curbele se iau cu ESP sau cu șanț
Completari?


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 9 Jun 2017, 21:49
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.476
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




si cand ma gandesc cu cate masini am mers fara esepe...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 9 Jun 2017, 23:25
Post #41


-


Group: Members
Posts: 2.868
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(stolniceanulucian @ 9 Jun 2017, 17:28)
4x4 = tractiune mai buna 2 luni pe an
*


Povesti. Eu am avut 4x4 si nu am folosit-o nici macar 2 zile pe an. In perioada respectiva am locuit 4 ani in Austria. Singurele avantaje au fost consumul mai mare si ca la plecarea de pe loc in forta nu mai patinau rotile din fata


--------------------
Lexus IS300H Executive Plus
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 9 Jun 2017, 23:31
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 4 January 13




Nu ma pricep la mecanica dar la cati km fac eu pe an o sa o vand cu toate pieaele de origine pe.ea...tongue.gif asa ca cei de la dacia o sa cam dea faliment la consumabile tongue.gif


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 10 Jun 2017, 07:46
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 871
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




QUOTE(psychoo @ 9 Jun 2017, 21:48)
Lasati-l sa zica. Incet incet se destainuue cu toate ispravile.
Sa recapitulam:
1. Nu stie sa foloseasca parcarile
2. Nu ii pasa de bunurile altora si i se pare normal pentru ca nu ii pasa nici de al lui
3. Curbele se iau cu ESP sau cu șanț
Completari?
*



Hai că spui prostii...dacă luăm curbele cu esp sau cu șanț nu mai apucăm să scriu pe aici.
Îmi place sa exageram dar nici chiar așa. wink.gif

În ceea ce privește postarea am zis lipsa esp fiindcă mi a fugit spatele.
În aceeași zonă, cu viteză puțin mai mare, același șofer.(eu) dar mașini din clase diferite, cauciucuri diferite și esp n am ajuns in sant. Din păcate la următoarea trecere nu m am adaptat condusul la schimbarea mașinii. Ideea era că sistemele astea aduc un plus de încredere care de cele mai multe ori nu are corespondent în realitate.



--------------------
Opel Astra 2006, 90CP
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 10 Jun 2017, 07:56
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.553
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




E o chestiune de semantică. Spatele n-a fugit din cauza lipsei ESP-ului. wink.gif
Milioane de oameni conduc fără ESP și nu intră în șanț, iar alte milioane au ESP și nu-l văd niciodată funcționînd. Lipsa lui nu provoacă accidente. sleep.gif

This post has been edited by VladSoare: 10 Jun 2017, 08:04


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 10 Jun 2017, 08:49
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 871
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




ai dreptate și nu prea.
Este că și cum tu zici că mașina contează mai puțin decât șoferul. În cazul asta spune mie e mai bun Loganul decat mondeo. Și că ambele merg la fel că doar au același șofer.

Pe probate. Intri intr un giratoriu cu mondeo la 100 kmh apoi cu Loganul. Ai curaj ?


--------------------
Opel Astra 2006, 90CP
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 10 Jun 2017, 09:08
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 1.659
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Un sofer (om care stie sa conduca) nu intra in viraje cu viteze nesuportate de aderenta masinii. Sistemele ajutatoare nu iti ofera aderenta suplimentara, doar iti ofera un mic control suplimentar cand pierzi aderenta. Cand intra ABS aderenta e pierduta, dar poti sa virezi versus mergi sanie drept orice ai face cu volanul la masini fara ABS.
ESP pe mine m-a incurcat intr-un viraj luat tare pt ca a taiat acceleratia si eu vroiam sa accelerez ca sa incarc puntea spate.
Soferia consta in altceva, nu in marca masinii.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 10 Jun 2017, 10:04
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.553
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(axabrt @ 10 Jun 2017, 08:49)
Pe probate. Intri intr un giratoriu cu mondeo la 100 kmh apoi cu Loganul. Ai curaj ?
*

Nu intru cu 100 în giratoriu nici cu una, nici cu alta. Problem solved. happy.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 10 Jun 2017, 10:09
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 871
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti





De asta cei care vor conduce o mașina asistata, si după cum vezi se merge din ce in ce mai mult pe mașina autonoma... Vor fi șoferi mult mai proști decât cei care au făcut școala pe Dacia 1310 care avea decât servofrână.

Cât despre încărcarea punții spate in viraj poate îmi spui și mie cum se poate face la o mașina cu motor 1.4 benzina aspirat și punte rigida...mie îmi dă cu virgula.
Te rog chiar sa deschizi un topic pe tema condusului daca ai timp că d asta e forum auto.

10 Jun 2017, 10:13:
QUOTE(VladSoare @ 10 Jun 2017, 10:04)
Nu intru cu 100 în giratoriu nici cu una, nici cu alta. Problem solved. happy.gif
*


Scuze 100 era așa o valoare teoretică. Ceva diferența trebuie sa fie...

This post has been edited by axabrt: 10 Jun 2017, 10:13


--------------------
Opel Astra 2006, 90CP
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 10 Jun 2017, 10:21
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.553
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu contează valoarea. Ideea este că la vitezele normale de intrat într-un giratoriu nici o mașină actuală, nici măcar Loganul, nu derapează. Poate doar în cazuri extreme, cînd mergi pe asfalt uscat pînă acolo, iar în mijlocul giratoriului găsești gheață. Dar astea-s excepți rarisime, nu despre ele vorbim.
Poate că Mondeo rezistă la 110 în giratoriu, iar Loganul la 80. Eu intru în giratoriu cu 40 cu ambele mașini. Problem solved. happy.gif

Dacă vrei să te simți Schumacher, intri la viteza maximă la care simți că poți controla mașina în acel moment, fără să te bazezi pe ESP. Dacă intră ESP-ul, deja înseamnă că ți-ai greșit grav calculele. Poate că te salvează, dar de greșit ai greșit grav. Ești Schumacher doar dacă poți s-o faci fără să intre ESP-ul.

This post has been edited by VladSoare: 10 Jun 2017, 10:26


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 10 Jun 2017, 10:36
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 1.659
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Ce conteaza ca e 1.4? Accelerand shiftezi greutate catre spatele masinii. Cu 1.4 mai putina, cu 3.5 mai multa.
E chestia aia din folclor de zice sa accelerezi cand ajungi in jumatatea curbei ca sa se aseze mai bine.
Iar pt lectii de soferie exista oameni care cu asta se ocupa, nu trebuie sa deschida nimeni topic.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 10 Jun 2017, 10:37
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 871
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Sunt de acord cu ce ai zis. Mulțumesc.
Și totuși spune mi dacă derapează spatele spre dreapta de exemplu, trebuie sa iei dreapta de volan și să accelerezi ?
Problema este daca nu mai ai rezerve de accelerare o lași așa.
Daca nu ai nici posibilitatea sa iei dreapta de volan ce mai faci ?

Oare de ce la școlile alea de raliu n am văzut prea multe mașini cu motoare de 1.4 și cu tracțiune față? Sau oi fi Io Gică contra. Te învață aia cum să scoți Loganul 0.9 tce din derapaj ?
Câți dintre noi știu concret să facă așa ceva? Uita te la știri și vei afla.
PS . Eu n am apărut încă la știri, așa că nu sunt chiar așa prost

This post has been edited by axabrt: 10 Jun 2017, 10:43


--------------------
Opel Astra 2006, 90CP
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 10 Jun 2017, 10:41
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 1.659
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Daca se duce spatele, cum a zis si VladSoare, ai gresit calculele grav. Ai sau n-ai rezerve de putere, calci acceleratia, virezi contra directiei de rotatie si te rogi. In nici un caz nu ii dai frana ca se duce si mai tare.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 10 Jun 2017, 10:42
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 4 January 13




Esp_ul cum.zicea colegul mai sus daca esti sofer bun si simti limita la orce masina nu ar trebui sa se activeze niciodata...in functie de masina: logan , mondeo, ferrari trebuie adaptata viteza la confitiile de drum si masina binenteles!!! De aia se intampla fel si fel de nenorociri....piciorul este foarte greu pe acceleratie din pacate!!Inaimte bu exista nici un sistem de siguranta, nu punea nimeni gume de iarna si nu erau atatea acidente...puterea te indeamna la prostii(parerea mea))


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 10 Jun 2017, 10:58
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 1.659
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Intrebarea ta e ceva de genul: daca o caruta te duce din A un B de ce sa iei masina?
Depinde ce vrei sa faci cu masina aia. Daca vrei derapaj controlat, nu poti cu tractiune fata. Nu poti prea usor nici cu tractiune spate cu pana 100 cai.
Poti sa te rotesti cu loganul de 1.4 si frana de mana dar parca nu e acelasi lucru ca si un bmw cu vreo 200 cai cu cauciucurile pe ud.
Iar in cazul in care vrei sa fii pregatit pt conditii extreme poti face cursuri de conducere defensiva (parca asa se numesc) unde sunt masini mai de strada pe care exersezi redresarea. Doar ca raliurile se practica inafara drumurilor publice, unde trebuie sa redpecti legea si faptul ca sunt si alti oameni pe strazi. Iar tu dand din cur intr.o curba atentezi la viata celui care vine din contrasens pentru ca te.ai crezut pe circuit si nu ai stiut sa adaptezi viteza la masina si conditiile de drum pe care ai circulat.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 10 Jun 2017, 14:57
Post #55


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.362
Joined: 24 March 07






Mai relaxat cu offtopicul, nimeni nu ia tigai noi de 14.000 de euro pentru dinamica, isi iau bmw sh.

Daca vrei "suv" nou, volane si banchete incalzite, automata...

This post has been edited by 4x4: 10 Jun 2017, 14:59


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 12 Jun 2017, 10:45
Post #56


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.352
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Salut

cei de la Suzuki au facut multe compromisuri pentru a scoate acele preturi..mai ales pt vitara. De la pasion in sus este ff bine accesorizata in 4x4....in rest...exceptand poate motor...awd si cutia e acelasi drac...poate mai jos(de ex vopseaua care este mizerabila).

Si preturile sunt similare...chiar mai bune pt suzuki....

Si totusi...fata de duster(am mers si cu el) e o mica mare diferenta mai ales cum sta pe asfalt...ca off road...nu prea mai stie..fie si soft sau daca nu e pregatita. Acum sa vedem cum o sa fie si new duster...poate mai umbla si la siguranta.. principalul motiv care m a deturnat din achizitia sa.

Si inca o chestie apropo ca is cam la fel....cel putin la nivel "facere"

Dupa un an...mi e rusine cand deschid usile la mall radmasa.gif ..miauna ca la fosta dacie 1310.

Acum inteleg de ce la revizie mecanicu venise cu un spray cu vaselina sa dea pe la usi....iar eu l am izgonit....ca nu e dacie sa dea cu unsoare. tongue.gif

This post has been edited by wolfin: 12 Jun 2017, 11:32


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 12 Jun 2017, 12:31
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




eh, da, cu vitara au cam gresit la unele chestii. Insa SX4 dupa facelift e altceva. plasticul de pe bord e mult mai inchegat, e 'moale'. mi se pare o clasa peste vitara ca si calitatea perceputa.
dar sa revenim la oile noastre 4x4:
SX4 1.0 PASSION ALLGRIP - 17.650 EUR
SX4 1.4 PASSION ALLGRIP - 19.000 EUR (1.4 turbo - 140CP - un motor ft reusit)
Duster Laureate 1.2 TCE 4x4 - 16.100 EUR

Bun, avem 1.550 EUR diferenta.
Hai sa adaugam cateva chestii in plus la Duster:
- jante aliaj: 340 EUR
- MediaNav: 290 EUR
- harta pentru MediNav: 95 EUR
- Cruise Control: 195 EUR (la suzuki e si adaptiv)
- volan imbracat in piele (moft, dar mie imi place): 95 EUR
- asistenta la parcarea cu spatele: 195 EUR
- scaune fata incalzite: 95 EUR
si uite asa am ajuns la 17.405 EUR, si Suzuki are inca in plus: faruri LED (faza scurta+lunga), oglinzi pliabile electric (ft utile in bucuresti), sistem Keyless push start, camera mers inapoi.
Apoi, mai pune ca la Suzuki se mai poate negocia. Se pot obtine reduceri de 3-5%. Poate chiar mai mult, dar depinde de multi factori.
Asa, SX4 ajunge mai ieftin ca Duster-ul, la o calitate perceputa mai buna si o echipare mai bogata.
Da, dar Duster are garda de 21cm si treapta 1 scurta. Ok. Pe mine m-a costat 300 EUR un set de arcuri Mad Springs si am ajuns cu SX4 (vechea generatie) la garda de 21.5cm. Sunt de ajuns. Treapta 1 de SX4-ul meu e ft lunga si ma enerveaza pe coclauri, dar de incurcat efectiv a facut-o doar la urcarea de la Cabana Ciucas, unde ca sa urc a trebuit sa ii dau pe toti jos din masina si sa o tin la 4.000rpm. In rest, m-am descurcat peste tot (a se tine cont ca am 1.6 aspirat). Nu-mi regret alegerea facuta acum 4 ani. Calculul a fost simplu: la aceeasi echipare, Duster-ul ma costa 60 EUR in plus la leasing in fiecare luna, dar era diesel. In 4 ani am facut 44k km. As mai fi avut mult si bine ca sa amortizez diferenta. Acum chiar as fi incurcat la alegere, cu cate masini au aparut in clasa asta...
Sper ca Dacia sa isi revina la cap cu noul Duster. Din cate am inteles au facut multe schimbari in bine la interior. Si sa vina cu aceleasi preturi la echipari mai bogate. Altfel, vor avea de pierdut.

This post has been edited by boga81: 12 Jun 2017, 12:38


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 12 Jun 2017, 12:39
Post #58


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.352
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Exact cum am spus...e mai ieftin de la unguri

Din pacate sx nu mai are acc..ca nu mai are rbs ul.
In schim ignisul are alta dracovenie...tot in genu.



--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 12 Jun 2017, 12:55
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.553
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(boga81 @ 12 Jun 2017, 12:31)
Hai sa adaugam cateva chestii in plus la Duster:
- jante aliaj: 340 EUR
- MediaNav: 290 EUR
- harta pentru MediNav: 95 EUR
- Cruise Control: 195 EUR (la suzuki e si adaptiv)
- volan imbracat in piele (moft, dar mie imi place): 95 EUR
- asistenta la parcarea cu spatele: 195 EUR
- scaune fata incalzite: 95 EUR
si uite asa am ajuns la 17.405 EUR, si Suzuki are inca in plus: faruri LED (faza scurta+lunga), oglinzi pliabile electric (ft utile in bucuresti), sistem Keyless push start, camera mers inapoi.
*


Suzuki le are pe toate astea în acei 17650 de euri?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 12 Jun 2017, 13:03
Post #60


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.352
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Da

Dar la suzuki...la pretul de catalog mai scade 1000 eur

This post has been edited by wolfin: 12 Jun 2017, 13:09


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th November 2018 - 14:57
Forum Renault Server hosting