DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Despre anvelope, pentru asfalt, pentru pamant

psihoursu
post 7 Apr 2011, 17:56
Post #61


posesor de Bugatti 1310


Group: Members
Posts: 145
Joined: 15 August 07




eu am scris exact ce este notat pe cauciuc nu stiu de cat este janta.
eu ma gandeam ca 622 x 36 este dimensiunea cauciucului si 28 x 1 3/8 este balonul sau ceva de genul

This post has been edited by psihoursu: 7 Apr 2011, 18:04


--------------------
dacia 1310/ 1997 - B 04 MOC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 7 Apr 2011, 18:18
Post #62


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.120
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




27 si 28 e diametrul exterior al anvelopei in inchi. 28" se foloseste pentru anvelopele mai balonate de trekking iar 27" pentru cele subtiri gen cursiera. Pe aceeasi janta, cu diametrul exterior de 622 mm, se poate monta si cauciuc de 29" (ceea ce voi face si eu la un moment dat 04.gif )

Pana una alta am montat cu mana niste cauciucuri pt camera (Schwalbe Crazy Bob) pe jante tubless. Toti cunoscutii ziceau ca e imposibil mai ales de umflat c-o pompa ordinara de bicicleta. Deci, am facut-o si p-asta 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 7 Apr 2011, 18:19
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(psihoursu @ 7 Apr 2011, 17:56)
eu am scris exact ce este notat pe cauciuc nu stiu de cat este janta.
eu ma gandeam ca 622 x 36 este dimensiunea cauciucului si 28 x 1 3/8  este balonul sau ceva de genul
*



Ambele reprezinta dimensiunea anvelopei, insa in doua sisteme de masura/notare diferite.

QUOTE(vis-a-vis @ 7 Apr 2011, 18:18)
27 si 28 e diametrul exterior al anvelopei in inchi. 28" se foloseste pentru anvelopele mai balonate de trekking iar 27" pentru cele subtiri gen cursiera. Pe aceeasi janta, cu diametrul exterior de 622 mm, se poate monta si cauciuc de 29" (ceea ce voi face si eu la un moment dat 04.gif )
*



Anvelopele 27 X 1 a/b sunt de 630mm, nu de 622mm.

This post has been edited by Serpico: 7 Apr 2011, 18:26


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psihoursu
post 7 Apr 2011, 18:43
Post #64


posesor de Bugatti 1310


Group: Members
Posts: 145
Joined: 15 August 07




sa inteleg ca nu merg cauciucurille noi


--------------------
dacia 1310/ 1997 - B 04 MOC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 7 Apr 2011, 18:52
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Cum ziceam, cele doua notatii sunt contradictorii, prin urmare eu nu ma pronunt daca merge sau nu. Nu poti sa faci proba?


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psihoursu
post 7 Apr 2011, 19:04
Post #66


posesor de Bugatti 1310


Group: Members
Posts: 145
Joined: 15 August 07




caiciucurile noi sunt in real cred ca as putea sa la cumpar si sa le probez si caca nu sunt bune sa le duc inapoi


--------------------
dacia 1310/ 1997 - B 04 MOC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Apr 2011, 15:54
Post #67


______________________


Group: Members
Posts: 14.345
Joined: 21 August 06




Cum imi pot da seama daca am anvelope tubeless? Se poate altfel decat desumflandu-le? Valvele sunt Presta... Daca sunt tubeless si le desumflu, le mai pot umfla cu pompa, sau am nevoie de debit mare pentru a etansa?

Ce lichid antipana recomandati? Am fost la singurul magazin velo mai dotat din Ploiesti si aveau doar lichid ce se toarna prin valve auto, nu Presta...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 Apr 2011, 17:35
Post #68


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.120
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Scrie "Tubeless" pe ele sau "UST".
Si janta are niplurile bagate in niste "excrescente", ca sa nu iasa in interior. Valva e prinsa solid de janta. Daca ai camera, poti desuruba piulita cu mana si misca valva fara sa iasa aer 04.gif
Jantele de tubeless sunt mai smechere, au o buza ca cele de masini si tin fixa marginea cauciucului. Odata intrat acolo, poti rula cu presiune foarte mica, chiar si cu 0,5 bari. Poti sa le umfli cu pompa daca nu le dejantezi.
Lichidul il pui inainte sa montezi anvelopa, sau ma rog, o scoti macar dintr-o parte, cu valva in sus si roata atarnata de ceva. 04.gif

http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/4525-tubeless/


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 8 Apr 2011, 19:48
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.775
Joined: 31 July 06
From: Gl.




Daca vorbesti de Honda sigur ai tubeless!!!!!! si nu spun asta pentru ca este Honda wink.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE - Gl-60-AME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 8 Apr 2011, 19:52
Post #70


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.330
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




PEntru Tubeless sunt de fapt 2 sisteme, cel descris de vis-a-vis, care presupune cauciucuri "dedicate", cu dezavantajul ca sunt mai grele, dar parca nu necesita solutie, nu sunt sigur, si al doilea sistem e cel pe care-l am si eu, de la Joe.
Aplici o banda, ca un scotch pe janta, ca sa izolezi spitele si apoi punand un lichid de etansare transformi aproape orice anvelopa in una tubeless.
Poti folosi anvelope mai usoare, gen NoTubes Raven (400g/buc) sau Continental XKing Supersonic (440g/buc)
Cele UST au vreo 7-800g buc.


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psihoursu
post 9 Apr 2011, 15:32
Post #71


posesor de Bugatti 1310


Group: Members
Posts: 145
Joined: 15 August 07




salut am cumparat anvelopele 622 x 36/ 28 x 1 3/8 si vin perfect. Nu inteleg de ce au pus notatia aceea pe cauciucurile vechi


--------------------
dacia 1310/ 1997 - B 04 MOC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 27 Apr 2011, 08:17
Post #72


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




salutare, azi mi-am pus si eu gume de oras smile.gif m-am saturat sa pedalez greu smile.gif sper sa nu fac pana, ca am drum neasfaltat 5% zilnic.

azi ies cu ele ptr prima oara, sper sa fie super...si fara pana smile.gif

Attached thumbnail(s)
26042011571.jpg ( Size: 217.28k ) Number of downloads: 1364
26042011572.jpg ( Size: 223.57k ) Number of downloads: 1413
23042011567.jpg ( Size: 327.04k ) Number of downloads: 1390


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 27 Apr 2011, 10:19
Post #73


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.336
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Si nu ne zici diferenta de viteza pe asfalt? Ca vad ca ai computer.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 27 Apr 2011, 13:50
Post #74


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




am mers azi cu ea la servici, exact cum v-am spus mai sus, proba o sa fie urcarea..ca stau in sacele. smile.gif vedem diseara, am sa va tin la curent.
Pana atunci insa va pot spune ca parca am alte rapoarte smile.gif Daca pana acum la plecare de pe loc trebuia un 2-4, 2-3 ca sa plec usor, acum plecu cu 3-4-, 3-3 ..deci foaie mare.... e super.

Merge mult mai usor,dar...se simte si daca calc pe o coaja de samanta smile.gif smile.gif smile.gif

am bagat 4 atmosfere in ea...desi mi sa recomandat chiar 4.5...

fuge bine, nu mai obosesti la fel, dar v-am spus, testul o sa il dau diseara smile.gif

media pare sa fi crescut cu 5 km/h si efort mai mic, va mai povestesc diseara.

27 Apr 2011, 18:59:
o sa fiu scurt si la obiect, testu se amana pe data viitoare smile.gif
a batut tare vantul si fiind teren deschis...a fost greu, la urcare se simte diferenta, ca idee... e ca si cand ai folosi un pinion mai mare...deci diferenta e asta: start mai bun si mereu dai un pic mai usor la pedale...ca si cum 3 este 4...4 este 5..samd

This post has been edited by mumus: 27 Apr 2011, 18:59


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 28 Apr 2011, 08:50
Post #75


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.476
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Vreau sa-mi schimb cauciucurile CST cu crampoane care huruie la viteza mai mare cu unele mai de asfalt. Ce sa aleg de la Schwalbe: Speed Cruiser, Table Top, Land Cruiser sau Crazy Bob ? Sfaturi, pareri, recomandari ?


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 28 Apr 2011, 09:13
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Pentru asfalt, nu te uita decat la anvelope slick (complet netede, fara nici un fel de profil - cel mult unul "decorativ").


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 28 Apr 2011, 09:19
Post #77


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




De la schwalbe ia city jet sau speed cruiser,sau maxxis detonator, ce am eu.


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Speedy
post 28 Apr 2011, 16:26
Post #78


Membru donator


Group: Members
Posts: 956
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




Am strans si eu vreo 300 km cu Road cruiserele mele.
"Viteza de croaziera" a crescut de la 21-22 cu Smart Sam la 24-25 cu Road Cruiser.
Referitor la aderenta, pe uscat nu prea am simtit diferenta, dar pe ud se blocheaza destul de usor spatele.
In final pot sa spun ca sunt multumit de ele. N-am facut nicio pana pana acum desi le-am bagat si pe alte suprafete decat asfalt.


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 1 May 2011, 06:58
Post #79


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




am mai facut niste km cu maxxis detonator, au aderenta buna, franarea e slabuta de la 35-40 km/h , blocheaza repede, pe drum neasfaltat se comporta neasteptat de bine, franarea e problema.
am 4 atmosfere in ele, as baga pe spate 4.5 .... sper sa nu crape smile.gif



--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 4 May 2011, 08:36
Post #80


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 8.298
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(Tamango @ 28 Apr 2011, 08:50)
Vreau sa-mi schimb cauciucurile CST cu crampoane care huruie la viteza mai mare cu unele mai de asfalt. Ce sa aleg de la  Schwalbe:  Speed Cruiser, Table Top, Land Cruiser sau Crazy Bob ? Sfaturi, pareri, recomandari ?
*


Este diferenta f mare intre Speed Cruiser + Land Cruiser ( hibrid - sosea ) si Table Top + Crazy Bob ( city - trick ) ! Uita-te la greutate / specificatii si ai sa vezi ca nici nu fac parte din aceeasi categorie , deci hotaraste-te daca vrei ceva pt asfalt sau ceva pt offroad .
Cu cat te vei orienta catre sosea si slick-uri , cu atat diferenta va fi mai mare !

Eu voi trece la 2 Detonatoare de 1.5 in curand , ca abia le-am luat , cele rosii biggrin.gif . Cu ocazia asta voi schimba si camerele cu unele corespunzatoare de 1.5 - 1.7 si mai mici/subtiri/usoare decat cele de 1.9 - 2.1 de MTB care le am acum .
mumus - am citit cu mare interes ce ai scris tu si as avea si eu cateva intrebari :
1. pe fata , umflate la 4 , merg NUMAI pe banda neagra , fara zimti sau pe toata latimea ?
2. in curbe si pe urcare cu ceva nisip/pietris ai ceva stabilitate sau urci pe langa ea ?
3. pe ud ai probleme doar la franare sau si la curbe ?
4. se simt ca un baieu sau mai amortizeaza si ele ceva daca e vre-o gropita la 3,5 - 4 atm. ? Nu inteleg cum te gandesti tu ca pot sa crape daca ai pus camere corespunzatoare si pe ele scrie clar ca merg pana in 80 psi = 5,51 bar .

This post has been edited by marius80_eugen: 4 May 2011, 08:39


--------------------
Renault si Dacia Reno 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ !
Forumul = timp pierdut si nervi pentru utilizatori / bani pentru moderatori !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 May 2011, 15:12
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.485
Joined: 17 May 05
From: Bucuresti




Astazi am apucat si eu sa-mi testez Vittoria Randonneur pe stada, intrucat ultimele iesiri, de Pasti, inclusiv peste granita, le-am facut cu anvelopele de offroad, din lipsa de timp pentru schimbat.

Dupa 20 de km pot sa zic ca pedalez mult mai usor, si ca trebuie sa-mi iau foi mai mari, de 48, pinion mic de 11 nu pot sa-i pun, intrucat am pinioane clasice, 13 e limita, voi compensa macar asa. Se simt acum toate neregularitatile pe sosea, nu mai e chiar asa placut sa mergi pe drumuri de piatra cubica, insa, cu o foaie mai mare, in mod sigur imi voi urca viteza de croaziera la un 25 km/h, de la 20-22 cat am acum. Per total sunt multumit, le las montate.

A propos, se monteaza extrem de greu pe bicicleta, am fost nevoit pana la urma sa fortez cu surubelnita, intrucat levierele de plastic se indoiau.

De-abia astept sa pot sa imi aduc toacla la Bucuresti, sa n-o mai folosesc doar cand ajung pe acasa, la Galati.

A, si am vazut la Decathlon sei de bicicleta, modelul acela clasic, de Tohan, si ma bate un gand, nu cumva sunt mai confortabile decat seile astea inguste care iti rup fundul dupa o tura de peste 40 de km?

This post has been edited by Laurentziu83: 8 May 2011, 15:21


--------------------
Renault / Cube Megane 3 1.6 16V / Aim Disc 2009 / 2013
"Nu te simti niciodata aiurea daca te zgaiesti la sanii unei tipe care poarta un maieu cand ploua. Ploaia e de la Dumnezeu."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 8 May 2011, 18:10
Post #82


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




mumus - am citit cu mare interes ce ai scris tu si as avea si eu cateva intrebari :
1. pe fata , umflate la 4 , merg NUMAI pe banda neagra , fara zimti sau pe toata latimea ?
2. in curbe si pe urcare cu ceva nisip/pietris ai ceva stabilitate sau urci pe langa ea ?
3. pe ud ai probleme doar la franare sau si la curbe ?
4. se simt ca un baieu sau mai amortizeaza si ele ceva daca e vre-o gropita la 3,5 - 4 atm. ? Nu inteleg cum te gandesti tu ca pot sa crape daca ai pus camere corespunzatoare si pe ele scrie clar ca merg pana in 80 psi = 5,51 bar .

raspunsuri la intrebarile tale :


1.Pe fata la 4 atm merg doar pe banda neagra neintrerupta.pe spate merg pe toata latimea..am 87 kg smile.gif
2. la urcare am 100m drum neasfaltat rampa mare, nu se clintesc, urca exact ca cele cramponate. (rampa..asa ca idee..o urc cu masina in tr2, cu 3 nu pot. e si rau drumu si e si rampa...nu stiu sa iti zic cat la suta, dar e)
3. Pe ud nu am mers, stabilitate in curba este cat nu am eu curaj, dar la franare esti penalizat,mi-a fugit deja o data roata spate...de frica am piscat in curba un pic frana(cu rotile celalalte nu derapa) cu astea da.
Posibil sa fi putut luat curba...dar mi-a fost frica, era viteza prea mare..asa mi sa parut.
4. Eu am camerele originale sad.gif (nu am avut inca bani de cele recomandate)
Sa stii ca am suspensie fata si pe spate am un ax de sea cu suspensie...ceva mai fain...in sensul ca culiseaza spre spate...nu intra in jos ca un amortizor clasic, si tot se simte fiecare pietricica pe care calc.
Si la coborare pe acel drum neasfaltat cobor tot mai tare, dar am grija la distanta de franare si la gropile mari. ( am opservat ca in inaltime sunt relativ ok...cred ca de la cele 4 atm sunt asa sensibile) dar merg mai usor decat cele cramponate, nu le-as schimba inapoi.


ps: din cate am citit tu ai luat varianta gumoelor colorate..alea din cate am citit sunt foldable...ale mele nu sunt asa.

This post has been edited by mumus: 8 May 2011, 18:15


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 May 2011, 18:38
Post #83


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.120
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 8 May 2011, 16:12)
A propos, se monteaza extrem de greu pe bicicleta, am fost nevoit pana la urma sa fortez cu surubelnita, intrucat levierele de plastic se indoiau.
*


Pariu pe 2 beri ca le montez/demontez cu mana wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 12 May 2011, 11:18
Post #84


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 8.298
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Si eu cred ca tehnica a fost problema . Eu m-am chinuit putin sa le scot pe cele vechi de MTB pt ca au avut substanta de tubeless in ele si se lipisera f tare camerele de anvelope . Cele noi in schimb le-am instalat f usor , folosind levierele doar la desfacerea celor vechi ( Michelin Dry 2 Tubeless cu camere Maxxis de 1,7-2,1 ) si nu si la cele noi ( Detonator 1,5 cu camere Maxxis de 1,5-1,7 ) .
Diferenta mare de mers si chiar de greutate per total . Mi-a schimbat look-ul biclei biggrin.gif dar si comportamentul ei .


--------------------
Renault si Dacia Reno 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ !
Forumul = timp pierdut si nervi pentru utilizatori / bani pentru moderatori !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 12 May 2011, 21:52
Post #85


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




spuneti-mi va rog care e diferenta dinte o camera 1.5-1.7 si una 1.7-2.1
??

eu am anvelope de 1.5 cu camerele vechi de la gumele 2.1 .... si nu am patiti nimic. da nu stiu ce caracteristici are o camera de 1.5? ma ajutati?


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 May 2011, 21:57
Post #86


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.120
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




E mai usoara si mai predispusa la pene, pt ca se subtiaza cand se umfla.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 May 2011, 22:00
Post #87


______________________


Group: Members
Posts: 14.345
Joined: 21 August 06




E vorba de balon. Trebuie să alegi o cameră potrivită cu anvelopa pe care o ai. Dacă pui o cameră de 1.5-1.7 într-o anvelopă de 2.25 e posibil ca la umflare să explodeze, sau în orice caz peretele ei e subțiat foarte mult.

Invers, cameră cu balon mai mare decât anvelopa nu aduce nimic rău, poate doar o greutate mai mare a ansamblului roții.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 13 May 2011, 08:03
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(C a t a l i n @ 12 May 2011, 22:00)
Dacă pui o cameră de 1.5-1.7 într-o anvelopă de 2.25 e posibil ca la umflare să explodeze
*


Totusi in cazul lui e putin probabil sa explodeze.

QUOTE(C a t a l i n @ 12 May 2011, 22:00)
Invers, cameră cu balon mai mare decât anvelopa nu aduce nimic rău, poate doar o greutate mai mare a ansamblului roții.
*


Daca e o camera mult prea mare pentru anvelopa respectiva, va fi greu de introdus in anvelopa.

This post has been edited by Serpico: 13 May 2011, 08:08


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 May 2011, 08:37
Post #89


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.120
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Am pațit-o și eu. Am pus camere mai mari pe cauciucuri de 23 mm. Au intrat dar cu mult chin. Au circumferința mai mare, adică nu se lipesc pe janta, rămân la o distanță care contează când ai balon mic la cauciuc. Camera se va cuta în câteva locuri, pt că-i mai "lungă". Altfel rămâne mai groasă-n carne și teoretic mai puțin predispusă la pene. La cauciucurile de MTB intră cam orice cameră. Eu bag mereu unele mai mari.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 13 May 2011, 21:10
Post #90


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




din cate am citit,pot ramane linistit cu camera mai mare in anvelopa de 1.5 smile.gif mersi baieti ptr explicatii smile.gif


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th November 2018 - 09:09
Forum Renault Server hosting