DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Detector in bara, performante, opinii

Bliss
post 10 Jun 2008, 00:24
Post #1


-


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 10 July 06




Salut,
Pe noua masina ma bate gandul sa pun un detector de radar in bara, sa nu mai am probleme nici cu geamurile sparte si nici cu iesirile din tara.
Care ar fi cele mai performante/bestbuy agregate? Un fel de echivalente ale RX65e/995... smile.gif
Multam.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gill_ro
post 10 Jun 2008, 09:09
Post #2


..Nici paine fara munca, nici munca fara paine..


Group: Members
Posts: 1.915
Joined: 1 February 07
From: Bucuresti




Eu am modelul asta WHISTLER Pro 3450 si pana acum merge binisor doar ca te cam zapaceste de cap in oras,bine are moduri city si se pot dezactiva anumite benzi,are laser si il poti pune oriunde in masina pentru ca unitatea interioara e mica,cam jumatate de pachet de tigari daca nu ma insel,antena e montata in bara fata,am scos masca aia neagra de la megane si acolo au prins antena iar unitatea de interior e pus in buzunarul de sub cdplayer,nu se vede deloc si poti sa stai linistit..eu l-am cumparat inainte cu 6 luni sa scoata astia legea cu legalizarea detectoarelor.Mai multe informatii despre el aici http://www.whistlergroup.com/ sofer1.gif


--------------------
Renault Megane II.1 / Megane IV GT /// 2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci - = B-006-ILL
Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 10 Jun 2008, 12:18
Post #3


Honda Driver


Group: Members
Posts: 978
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Eu ti-as recomanda Bel 975e Remote. Bafta!


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 10 Jun 2008, 13:04
Post #4


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.029
Joined: 14 August 03
From: Iasi




La ora actuala cele mai bune detectoare modulare sunt:

-Bel STI-r - destul de scump, are probleme cu ramp-up-ul alertelor audio
-Escort 9500ci - foarte scump (include modul GPS si laser jammer)

Sunt ambele bazate pe aceeasi platforma, nedetectabila de catre RDD-uri iar performanta este excelenta.

Sunt zvonuri ca cei de la Whistler vor scoate un modular bazat pe platforma Pro 78, ala cred ca va fi un hit dpdv al raportului pret-calitate.


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 31 Jul 2008, 15:24
Post #5


-


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 10 July 06




Am cautat un review head-to-head intre RX75 si 975R dar nu am gasit. Daca are cineva o parere despre cele doua modele, ar fi grozav.
Merci.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msn2
post 10 Aug 2008, 12:14
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 8 November 06




am mers eu cu modelu de la wistler3450 da am renuntat datorita numarului f mare de alarme false.
practic in oras suna incontinuu, daca avea benzi selectabile mai era ceva da asa nu il recomand nimanui.

ca detectie radare in K e ff bun dar nu mai stii cand e falsa sau adevarata!


--------------------
SKODA/RENAULT OCTAVIA/MEGANE2.1 1.9TDI/1.6 16V - xx xx xx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 10 Aug 2008, 13:02
Post #7


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.400
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Si eu am tot un Whistler in bara, insa suna de atat de multe ori in oras incat il folosesc numai cand ies afara...orice model Beltronics in bara este foarte bun si fara alarme false.

This post has been edited by j.d: 10 Aug 2008, 13:02


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msn2
post 11 Aug 2008, 12:46
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 8 November 06




da sunt bune belurile in bara da ff scumpe! sad.gif


--------------------
SKODA/RENAULT OCTAVIA/MEGANE2.1 1.9TDI/1.6 16V - xx xx xx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Aug 2008, 09:34
Post #9


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Antenele montate în bară sunt probabil cel mai mare compromis în privința poziției, pentru microunde nu e deloc o poziție bună, deoarece nu va recepționa bine semnalele slabe (radiația) și reflexiile provocate de radarele off-axis sau cu antena radarului "întoarsă".
Adică vei putea fi surprins mult mai ușor de Instant-On (printr-o lipsă de reflexii de pe alte victime), off-axis sau antena radar întoarsă, alerta va veni uneori prea târziu.

Antena de microunde trebuie montată cât mai sus, aproape de plafon, pentru a avea o vizibilitate cât mai bună asupra terenului din față, având astfel capabilitatea de a recepționa și semnalele slabe, premergătoare unui Instant-On, off-axis sau cu radarul ascuns după un obstacol (clădire, deal, etc.), antena întoarsă, etc.

Nu uitați că detectoarele bune sunt cele care "citesc" semnalele slabe și le interpretează corect, nu alea care văd un Constant-On de la 2Km...

Singurul senzor care e bun de pus în bară este cel laser și asta doar dacă ești des ținta unor pistoale LIDAR, care nu se folosesc la noi...

Senzorul laser montat în bara din față este aproape inutil pentru camerele fixe LIDAR deoarece nu te ajută decât dacă ai parte de niște reflexii bune de pe mașinile din față. În bara din spate e complet inutil deoarece alerta ar veni prea târziu.

Rezultă că în România, și în general în Europa nu este fezabil un detector montat în bară, decât prin prisma faptului că este ascuns, avantajul lipsei de vizibilitate a detectorului fiind anulat imediat dacă ești ținta unui RDD și detectorul tău nu este protejat la RDD.
Adică nu merită să-ți pui detector în bară dacă acesta este invizibil pentru RDD-uri, ceea ce restrânge foarte mult opțiunile de cumpărare și mărește bugetul necesar cu foarte mult!


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 13 Aug 2008, 11:21
Post #10


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.029
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Corect, singurele modulare imune la RDD-uri sunt Bel STI-R si Escort Passport 9500ci, ambele cu preturi mai mult decat mari...
Ar mai fi si Stinger DSI, un model bazat pe analizor spectral, si asta scump si cu performante insuficient documentata.
Partea buna e ca RDD-urile sunt folosite relativ putin in Europa, din ce stiu eu -dar nu bag mana in foc- doar vreo 4 tari folosesc asa ceva (un Spectre e destul de scump, iar la ce tehnologie incorporeaza as putea spune ca e chiar hotie pe fata... smile.gif ).


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 13 Aug 2008, 12:35
Post #11


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 708
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(DFA @ 13 Aug 2008, 10:34)
Antenele montate în bară sunt probabil cel mai mare compromis în privința poziției, pentru microunde nu e deloc o poziție bună, deoarece nu va recepționa bine semnalele slabe (radiația) și reflexiile provocate de radarele off-axis sau cu antena radarului "întoarsă".

*




dar dece n-as putea sa montez antena mai sus?
De exemplu in dreptul oglinzii!
Antenele astora sint asa de mari si vizibile?


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V 2004 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Aug 2008, 13:39
Post #12


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Păi nu ar mai fi ascuns, nu?
Adică ai pierde tocmai principalul avantaj pentru care ai cumpărat un modular: invizibilitatea detectorului la inspecția vizuală.
Plus că nu ai sistem de prindere pe parbriz pentru alea modulare...


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mateimatei
post 13 Aug 2008, 16:07
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Oare senzorul laser se monteaza in bara? In schema de montaj, pozitia acestuia este in dreptul oglinzii centrale. Raza laser nu trece prin plastic pentru a putea fi detectata.


--------------------
Renault Megane Estate dCi-1.5-80 CP/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Aug 2008, 17:03
Post #14


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




La noi nu se utilizează, dar de obicei pistoalele LIDAR sunt îndreptate către număr sau faruri și un senzor Laser în bară (deci cu un mic orificiu pentru el) ar beneficia de o recepție mai bună.

Pe de altă parte, un senzor Laser nu prea îți folosește dacă te alertează abia atunci când raza Laser a ajuns pe botul mașinii (deja ai încasat amenda, timpul de calculare a vitezei al unui LIDAR este extrem de scurt), ci doar dacă recepționează acel răstimp în care pistolul LIDAR este îndreptat către mașina ta sau poate vedea reflexii de pe alte obiecte sau mașini. Și aceste mici semnale Laser premergătoare măsurării pot fi recepționate mai bine când senzorul e mai sus, deci o montare prin zona oglinzii retrovizoare are sens, la fel ca și la senzorul de microunde.
Se aplică exact același principiu și la Laser, precum la microunde. Dacă detectorul "vede" radarul/LIDAR-ul atunci te poate alerta, dacă nu, nu!

Din această cauză, un detector montat în habitaclu, cât mai sus și cu unghi de vizibilitate optică cât mai mare e mai eficient decât unul montat în bară, atât din punct de vedere al microundelor, cât și pentru Laser. Nu mai spun că unul modular nu prea vede semnalele din spatele mașinii!

Dacă rulezi cu mașina prin țări unde detectoarele sunt interzise, nu prea ai ce face, îți pui unul în bară și suporți performanțe mai slăbuțe, dacă nu ai unul invizibil la RDD suporți și riscul să fi detectat cu el.
Dacă te caută la o vamă dintr-o țară unde detectoarele nu sunt permise (cum ar fi Turcia) atunci îți poate găsi foarte ușor unitatea de interior și cablurile trase...


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corvinarh
post 4 Sep 2008, 07:45
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 812
Joined: 24 November 06




eu am un whistler de 3500 (echivalent 3450 dar fara cabluri intre unitatea centrala si panoul de afisaj) montat in spoilerul fata... nu am avut probleme cu el... si am mers si in afara, inclusiv bulgaria si turcia...


--------------------
mercedes C 220 CDI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresvintea
post 28 Nov 2009, 23:56
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 29 July 07




vreau sa iau de la cineva un whistler 3450 si vroiam sa intreb pt cei care au dezactivat banda X, adica l-au setat pe city 1, daca sunt multumiti


--------------------
skoda octavia '03 elegance - B72FAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th November 2018 - 02:29
Forum Renault Server hosting