Din nou despre taxa de prima inmatriculare, valoare, recuperare ...
Din nou despre taxa de prima inmatriculare, valoare, recuperare ...
marksman |
26 Jan 2013, 17:58
Post
#2401
|
||
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.466 Joined: 1 November 04 From: sat |
|
||
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot
|
|||
argon |
26 Jan 2013, 18:27
Post
#2402
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Ca toate secondurile aduse de dincolo cu 90.000 pe bord mai au DPF-ul functional...sa fim seriosi, ala se anuleaza primul, ca e dus la 200.000 cat au in realitate.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marksman |
26 Jan 2013, 18:41
Post
#2403
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.466 Joined: 1 November 04 From: sat |
Interesant ca DPF-ul ala se anuleaza mereu DUPA ce se parcurg ceva kilometri in Romania. Si ca sa te dezamagesc, am vazut 2.0 TDI cu 277.000 km (ceva mai putini pe bord) si cu DPF-ul functional. Ca nu era ala cu care a iesit pe poarta fabricii, e posibil. Dar era functional, isi facea regenerarea.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot
|
|
serry |
27 Jan 2013, 00:39
Post
#2404
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 December 04 |
Ca tot veni vorba de dezbatere...
Pentru cine are putina rabdare poate sa vada si sa auda direct de la doamna ministru. http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-79529 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- XX-XX-XXX
|
|
T.rac3Er |
27 Jan 2013, 11:01
Post
#2405
|
cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 |
multumim colegul.
incheierea doamnei ministru spune totul. atitudine de tip autoritar, nedemocratic. - avem gauri de la altii tre sa le acoperim, si de aia e timbrul de mediu - noi consideram ca este just si corect si voua doar vi se pare ca e ceva in neregula. de asemenea am observat o lacuna imensa in logica doamnei ministru http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=230989 ia uite ce zice aici. toyota prius, eternul hibrid, ARE emisii CO2, deci NU trebuie scutit de la timbrul de mediu. nici un hibrid nu trebuie scutit caci el expulzeaza emisii pe esapament. doar masinile integral electrice nu au emisii co2, eventual cele cu hidrogen, solare, sau motor ceva care nu are combustie. ceva gen maglev de asemenea ministresa de contrazice in prima parte. pe de o parte declara ca vrea sa stimuleze parcul auto sa se innoiasca si pe de alta parte le ia apararea celor cu dacia. vaaai saracii de ei. si aia care au masini vechi. pai asa protejeaza un parc auto impresionant care polueaza foarte mult . cum vrea ea sa scada poluarea medie? si sa fie undeva la 90g/km?! pai drace inseamna ca trebuie sa fie numai masini cu motorizari de 0.6l euro 7 o gramada inmatriculate ca sa balanseze coada care va exista mereu la noi in tara cu un parc auto invechit. de asemenea daca vor sa intinereasca parcul sa stimuleze mediul economic si sa creeze premisele unui nivel de trai ridicat, patura de oameni saraci sa scada. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
tpv |
27 Jan 2013, 11:02
Post
#2406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea |
A folosit la nesfarsit termenul de concept, halal explicatii am primit de la tanti, se vede de la posta ca nu a gandit nimic din acesta lege.
A primit ordin de mai sus, si trebe excutat!!! |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
boeru_laurentiu |
27 Jan 2013, 11:44
Post
#2407
|
Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani |
[QUOTE]de asemenea daca vor sa intinereasca parcul sa stimuleze mediul economic si sa creeze premisele unui nivel de trai ridicat, patura de oameni saraci sa scada.
Ca mare dreptate ai colegul... Si mai zicea, parca , d-na ministru , ca in germania parcul auto are in jur de 8 ani pe cand la noi 10-11 ani... pai suntem nemti si noi nu stim ? This post has been edited by boeru_laurentiu: 27 Jan 2013, 11:47 |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
ccoto |
27 Jan 2013, 13:04
Post
#2408
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari |
Renault o da cotita:
" Grupul Renault Romania revine asupra mesajului transmis si inteles eronat in dezbaterea publica privind timbrul de mediu care a avut loc vineri, 25 ianuarie, precizand ca e nevoie de masuri specifice, alaturi de timbru, pentru ca oamenii sa fie stimulati sa-si schimbe masinile mai vechi de 2007, nu sa fie impiedicati de aceasta taxa." S-au prins ca propunerea lor initiala se intorcea in primul rand impotriva lor. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Markos |
27 Jan 2013, 13:18
Post
#2409
|
fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale |
Ce surpriză.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
T.rac3Er |
27 Jan 2013, 13:50
Post
#2410
|
cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 |
ah inca ceva de la tanti aia.
ca daca taxeaza poluare nu mai taxeaza si varsta. pai, tocmai taxezi poluarea peste anumite cote. modelele vechi sigur nu se vor incadra si gata. le-eam exemplificat in mail. un motor de 3l euro 1 benzina are peste 300g/km. daca pui o bariera de genul asta clar il vei forta pe ala sa isi vada de treaba. daaar, un mare dar, sa permita cetateanului model sa isi upgradeze masina. adica aia non-euro pot cu un catalizator (montaj oficial corect) sa isi schimbe incadrarea. de asemenea exista si masuri mai costisitoare, cum ar fi inlocuirea motorului complet. logan 1.5 dci a fost euro 3,4 si parca si 5 acum la final de viata (voi stiti mai bine aici) nenea cu logan din 2004 are dauna totala la motor. el repara masina si cumpara motorisca euro 5. rar-ul sa fie mai elastic si muuuuult modernizat fata de conceptia cretinopata de cave-mani pe care o au acum si sa permita respectivului sa fac modificarea 9in service autorizat sau unde vrea muschiu lui dar sa respecte standardele tehnice in vigoare) vine masina. este ok la testul rar? da atunci masina aia din 2004 are de acum incolo euro5, si alta incadrare pt ca de fapt nu vechimea masinii conteaza ci poluarea. de ce oare dl guran nu a dat cu ea de pamant, ca s-a vazut la a dovedit-o inrationament cu faza de anual, de bani colectati, de introducerea ei in combustibil. ea o tot scalda cu diverse. in schimb ministrul ala de la agricultura mi se pare tare. orice i se ridica la fileu vorbeste, mult, bine, detaliat, si o da inapoi cu forta. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
boeru_laurentiu |
27 Jan 2013, 16:38
Post
#2411
|
Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani |
Nu inteleg de ce vor cei de la Dacia sa fie privilegiati? O economie de piata trebuie sa mearga pe principiul competitivitatii . Sa faca ei loganul mai de calitate si la un pret acceptabil si nu trebuie sa se mai teama de concurenta !
Cand vindeau sute de mii de loganuri E3 si E4 si isi frecau mainile de bucurie , de ce nu au spus ca defapt sunt niste rable care polueaza ?!? This post has been edited by boeru_laurentiu: 27 Jan 2013, 16:38 |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
vijelie |
27 Jan 2013, 16:56
Post
#2412
|
membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti |
Cand Dacia vindea Logan euro 3, o gramada de oameni isi reglau distanta la platini saptamanal si mergeau la ITP cu sticla de spirt un portbagaj.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
aphophis |
27 Jan 2013, 17:42
Post
#2413
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 |
QUOTE(RobertRO @ 25 Jan 2013, 17:39) Iata inca un argument care indica faptul ca timbrul de poluare nu este nimic altceva decat o masura de a proteja industria auto locala, care are ca side-effect minunat colectarea de bani la buget. Pe banii nostri din buzunar, bani pe care statul a avut deja grija sa-i impoziteze generos inainte de a ajunge la noi in buzunar. Nici vorba de vreo conexiune cu poluarea. ii doare pe uslamisti undeva de protejarea productiei locale, de fapt au nevoie de bani la bujet pentru a nu da cu oista in gard , dupa tot turkish delightul mancat in opozitie. E foame de bani baieti |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
george_scala_2004 |
27 Jan 2013, 18:28
Post
#2414
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.576 Joined: 16 April 09 |
QUOTE ARTICOLUL 44: Dreptul de proprietate privată (1) Dreptul de proprietate, precum și creanțele asupra statului, sunt garantate. Conținutul și limitele acestor drepturi sunt stabilite de lege. (2) Proprietatea privată este garantată și ocrotită în mod egal de lege, indiferent de titular. Cetățenii străini și apatrizii pot dobândi dreptul de proprietate privată asupra terenurilor numai în condițiile rezultate din aderarea României la Uniunea Europeană și din alte tratate internaționale la care România este parte, pe bază de reciprocitate, în condițiile prevăzute prin lege organică, precum și prin moștenire legală. (3) Nimeni nu poate fi expropriat decât pentru o cauză de utilitate publică, stabilită potrivit legii, cu dreaptă și prealabilă despăgubire. (4) Sunt interzise naționalizarea sau orice alte măsuri de trecere silită în proprietate publică a unor bunuri pe baza apartenenței sociale, etnice, religioase, politice sau de altă natură discriminatorie a titularilor. (5) Pentru lucrări de interes general, autoritatea publică poate folosi subsolul oricărei proprietăți imobiliare, cu obligația de a despăgubi proprietarul pentru daunele aduse solului, plantațiilor sau construcțiilor, precum și pentru alte daune imputabile autorității. (6) Despăgubirile prevăzute în alineatele (3) și (5) se stabilesc de comun acord cu proprietarul sau, în caz de divergență, prin justiție. (7) Dreptul de proprietate obligă la respectarea sarcinilor privind protecția mediului și asigurarea bunei vecinătăți, precum și la respectarea celorlalte sarcini care, potrivit legii sau obiceiului, revin proprietarului. (8) Averea dobândită licit nu poate fi confiscată. Caracterul licit al dobândirii se prezumă. (9) Bunurile destinate, folosite sau rezultate din infracțiuni ori contravenții pot fi confiscate numai în condițiile legii. http://www.presidency.ro/?_RID=htm&id=16 QUOTE Capitolul III Despre bunuri in raportul lor cu cei ce le poseda Art. 480 Proprietatea este dreptul ce are cineva de a se bucura si a dispune de un lucru in mod exclusiv si absolut, insa in limitele determinate de lege. http://legeaz.net/cod-civil-actualizat/art-480 QUOTE CAPITOLUL II Drepturile reale în general Art. 553 Proprietatea privată (1) Sunt obiect al proprietății private toate bunurile de uz sau de interes privat aparținând persoanelor fizice, persoanelor juridice de drept privat sau de drept public, inclusiv bunurile care alcătuiesc domeniul privat al statului și al unităților administrativ-teritoriale. QUOTE CAPITOLUL I Dispoziții generale SECȚIUNEA 1 Conținutul, întinderea și stingerea dreptului de proprietate privată Art. 555 Conținutul dreptului de proprietate privată (1) Proprietatea privată este dreptul titularului de a poseda, folosi și dispune de un bun în mod exclusiv, absolut și perpetuu, în limitele stabilite de lege. (2) În condițiile legii, dreptul de proprietate privată este susceptibil de modalități și dezmembrăminte, după caz. QUOTE CAPITOLUL I Dispoziții generale SECȚIUNEA 1 Conținutul, întinderea și stingerea dreptului de proprietate privată Art. 556 Limitele exercitării dreptului de proprietate privată (1) Dreptul de proprietate poate fi exercitat în limitele materiale ale obiectului său. Acestea sunt limitele corporale ale bunului care formează obiectul dreptului de proprietate, cu îngrădirile stabilite prin lege. (2) Prin lege poate fi limitată exercitarea atributelor dreptului de proprietate. (3) Exercitarea dreptului de proprietate poate fi limitată și prin voința proprietarului, cu excepțiile prevăzute de lege. QUOTE CAPITOLUL I Dispoziții generale SECȚIUNEA 1 Conținutul, întinderea și stingerea dreptului de proprietate privată Art. 557 Dobândirea dreptului de proprietate (1) Dreptul de proprietate se poate dobândi, în condițiile legii, prin convenție, moștenire legală sau testamentară, accesiune, uzucapiune, ca efect al posesiei de bună-credință în cazul bunurilor mobile și al fructelor, prin ocupațiune, tradițiune, precum și prin hotărâre judecătorească, atunci când ea este translativă de proprietate prin ea însăși. (2) În cazurile prevăzute de lege, proprietatea se poate dobândi prin efectul unui act administrativ. (3) Prin lege se pot reglementa și alte moduri de dobândire a dreptului de proprietate. (4) Cu excepția cazurilor anume prevăzute de lege, în cazul bunurilor imobile dreptul de proprietate se dobândește prin înscriere în cartea funciară, cu respectarea dispozițiilor prevăzute la art. 888. http://legeaz.net/noul-cod-civil QUOTE Dispozitia ca atribut al dreptului de proprietate (jus abutendi). Prin dreptul de dispozitie vom intelege facultatea proprietarului de a dispune liber de bunul sau. Astfel, proprietarul poate instraina bunul, cu titlul oneros sau gratuit. Posibilitatea de ainstraina nu e specifica doar dreptului de proprietate, ci este un atribut inerent notiunii de patrimoniu. Instrainarea tuturor puterilor cuprinse in jus abutendi echivaleaza cu o instrainare ainsusi dreptului de proprietate.Dar proprietarul nu este numai liber sa instraineze bunul sau, dar are si dreptul sa-labandoneze sau chiar sa-l distruga. In acelasi timp, proprietarul nu poate fi obligat sa instraineze bunul.Proprietarul are o deplina libertate in exercitarea dreptului de dispozitie, dar el va puteadispune numai "in limitele determinate de lege" (art.480 Cod civil). Prin exercitiul dreptului saude proprietate, titularului nu-i este permis sa prejudicieze alte persoane. Vom fi atunci in prezenta abuzului de drept, care nu este decat o fapta ilicita ce consta in exercitarea drepturilor subiective intr-un mod contrar scopului lor sau legii. Deoarece dreptul de dispozitie nu poate fi stirbit, nimanui nu-i este permis sa impiedice exercitarea lui. http://ro.scribd.com/doc/21883013/Drept-Ci...repturile-Reale Prin timbrul de mediu guvernul imi ingradeste dreptul de dispozitie al meu asupra unui bun proprietate privata incalcind astfel Constitutia cit si Codul civil. This post has been edited by george_scala_2004: 27 Jan 2013, 20:00 |
--------------------
...
...
...
|
|
argon |
27 Jan 2013, 20:54
Post
#2415
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dandee |
27 Jan 2013, 22:59
Post
#2416
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 |
sa zica ms astia de Renault ca si-au vandut stocul de motoare euro 3 ca nu-l mai cumpara nimeni! o mizerie, au pierdut la imangine si greu vor recupera Olive ala isi cam inghite limba!
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
maryusuku |
28 Jan 2013, 13:14
Post
#2417
|
Membru autentic Group: Members Posts: 904 Joined: 24 January 09 |
aveti idee daca se mai poate castiga noua taxa in instanta?auzisem pe undeva ca te pune sa semnezi ca nu vei actiona vreodata in instanta taxa
|
--------------------
renault
19
1989/phase1/1721 txe
- BT 04 CVR
|
|
T.rac3Er |
28 Jan 2013, 13:38
Post
#2418
|
cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 |
si tu semnezi cand ti se baga sub nas asa ceva?!
de-abia ti-a demonstrat mai devreme colegul cu niste citate din legi. daaar, in noua formula ei zic ca s-au acoperit complet. ceea ce este fals. motorizarile hibrid NU sunt nepoluante. alea functioneaza electric 2-5km (in functie de masina) si dupa aia un motor pe benzina/diesel care e generator pt cel electric sau antreneaza in mod direct rotile motrice incepe sa partuie codoiuri chiar in fisele oficiala ale producatorilor acelor automobile exista aceste valori. doamna ministru a afirmat ca nu platesc taxa. pai emite co2 si tu for decizional totusi o protejezi. ca e mai green. pai stai ca erau masini euro 5 cu noxe mai mici decat respectivele masini, si totusi ele platesc. si 1 euro daca platesc, fata de zero la hibrid, e discriminare. combustibilul GPL nu e mentionat nicaieri, si la orice verificare se obtin codoi mai mici pt aceste masini hibride (si ele tot hibride sunt considerate). iar avem discriminare. si de asemenea daca chiar vrei sa faci taraboi mare, o bagi pe asta cu discriminarea in care ceri daune morale. pt gpl. tu "moralistul" vrei green. dar nu electric care inca e foarte scump, si nici hibrid, ca si alea sunt scumpe. diesel emana compusii aia cancerigeni (degeaba zic ei ca pe hartie filtrul de particule are rolul asta, cand practica ne omoara, la propriu). deci un rulaj pe gpl e de dorit. in vest se ofera subventii chiar pt astfel de hibrizi. ergo burn them chiar daca nu doresc masina noua si o tin pe actuala pana de dezmembreaza, deci nu as plati nimic din orice lege din asta, prefer un sistem coerent si corect, daca tot e vorba de mediu. care sa aiba atat taxe si impozite, dar si beneficii pt cei care dovedesc o atentie fata de mediu. care fac anumite actiuni menite sa aduca un beneficiu. caz concret: azi cumpar un musclecar non euro de 7l. ma pune sa platesc o suma aberanta dar eu am bani de benzina caci am firma eficienta si scot banii. masina o bag pe firma. firma are un teren de niste zeci de hectare pe care le impadureste. primesc vreo subventie de la stat pt treaba asta? (statul oricum nu da banii inapoi, ci doar ti-i trece in cont ca plus de unde iti va scadea alte taxe, caci stim modul de operare. un fel de voucher la supermarket. dar daca impadurirea e pe terenul statului, deci eu nu pot sa tai copacii aia care ii impaduresc acum. dar cum are grija ca acel autoturism care a platit o taxa mica (ca e diesel euro 5) sa nu aiba defect la filtrul de particule si sa mearga improscand noxe si alte particule in stanga si in dreapta? |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
argon |
28 Jan 2013, 13:58
Post
#2419
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Si cam pe ce baze castigi procesul? Ca acum plateste taxa toata lumea, nu mai e discriminatorie
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
28 Jan 2013, 14:02
Post
#2420
|
Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti |
Nu plateste toata lumea. Camionagiii nu platesc. Eu au patru coarbe?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cosmint26 |
28 Jan 2013, 14:30
Post
#2421
|
Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 18 February 11 |
QUOTE(T.rac3Er @ 28 Jan 2013, 13:38) si tu semnezi cand ti se baga sub nas asa ceva?! Acum la orice masina care o inmatriculezi si ii platesti taxa te pune sa semnezi acea hartie cum ca nu ii vei actiona in instanta. Daca nu semnezi nu o inmatriculezi. Nu stiu cat de legala e treaba asta, doar spun cum se procedeaza. O taxa anuala, eventual sa fie platita ca rovinieta in benzinarii este cea mai buna solutie de departe. Valoarea ei sa fie mica, dar fiind platita de toata lumea se vor strange multi bani. Sa poti sa platesti si pe 1 saptamana daca vrei ca poate eu am o masina din 85 cu motor de 3000 cu care ies o data pe luna; Dar probabil e prea greu pt ei de gandit modul de calcul pt asa ceva, pt ca de castigati ar fi sigur mai castigati. This post has been edited by cosmint26: 28 Jan 2013, 14:34 |
--------------------
Reno
Megane
2000/rxi 1,6 16v
- b22rol
|
|
alinworm |
28 Jan 2013, 14:59
Post
#2422
|
Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau |
vreau sa merg in Germania sa cumpar o masina de la un autohaus. Masina are o zgarietura mai mare si adanca pe tabla si are un pret mai bun. TUV este acelasi lucru cu ITP? din date reiese ca ITP ul expira in 2014 deci nu imi fac probleme la inmatriculari?
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
cosmint26 |
28 Jan 2013, 15:01
Post
#2423
|
Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 18 February 11 |
Ca are tuv valabil e bine, inseamna ca masina e in stare buna.
Dar nu e acelasi lucru cu itp=ul de la noi. Cand o sa te duci la rar sa scoti cartea de romania o sa iti faca verificarea tehnica (itp) chiar daca ai sau nu tuv valabil. |
--------------------
Reno
Megane
2000/rxi 1,6 16v
- b22rol
|
|
cj98czh |
28 Jan 2013, 15:01
Post
#2424
|
Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 22.855 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca |
TUV-ul valabil este bun pentru tine ca sa o aduci pe roti ... cand ii faci RAR-ul oricum o sa-i faca ei si ITP-ul si ala o sa-ti fie trecut pe talon.
|
--------------------
Ford Mondeo
Titanium, bi-turbata, 2018
/ Mazda 3 , 2018
|
|
Dacus_Malus |
28 Jan 2013, 15:08
Post
#2425
|
OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov |
argon: "Si cam pe ce baze castigi procesul? Ca acum plateste taxa toata lumea, nu mai e discriminatorie"
In text se specifica ca e valabila doar ptr. autoturisme cu pana la 8 locuri pe scaune. Adica utilitarele, microbuzele cu mai mult de 8 locuri, camioanele, autobuzele, autocarele sunt exceptate de la plata timbrului. deci e sau nu e discriminare? si cine polueaza mai mult? autoturismele sau camioanele/tirurile/autobuzele etc? |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
boeru_laurentiu |
28 Jan 2013, 15:09
Post
#2426
|
Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani |
Toata lumea spune ca o taxa anuala ar fi cea mai corecta modalitate de taxare , numai cei de la guvernare zic ca nu ! Pai or fi ei mai destepti pana si ca nemtii ???
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
argon |
28 Jan 2013, 15:10
Post
#2427
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Sa nu intelegic a le tin partea, din contra. Nu te opreste nimeni sa-ti iei autoutilitara, microbuz, camion, etc, nu vei plati taxa, deci nu e discrimanatorie. Discriminarea se refera la acelasi obiect, in cazul asta autoturism cu pana la 8 locuri, inainte unii o plateau, altii nu, de aia se castigau procesele.
QUOTE(boeru_laurentiu @ 28 Jan 2013, 16:09) Toata lumea spune ca o taxa anuala ar fi cea mai corecta modalitate de taxare , numai cei de la guvernare zic ca nu ! Pai or fi ei mai destepti pana si ca nemtii ??? Si de unde sa le dea inapoi banii la aia ce au platit-o de 6 ani incoace? Sa vezi atunci procese. This post has been edited by argon: 28 Jan 2013, 15:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
28 Jan 2013, 15:22
Post
#2428
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
QUOTE(george_scala_2004 @ 27 Jan 2013, 18:28) Prin timbrul de mediu guvernul imi ingradeste dreptul de dispozitie al meu asupra unui bun proprietate privata incalcind astfel Constitutia cit si Codul civil. Nu pot ssa cred. In sfarsit are si georgica o parere personala! Si in mod ciudat, sunt si de acord cu ea. - Atata timp cat taxa induce imposibilitatea vanzarii (atributul de dispozitie a proprietatii) printr-o taxa, atunci imi limiteaza dreptul de proprietate (dispozitia) - Atata timp ca statul imi reduce valoarea de vanzare a unei proprietati printr-o taxa, ma expropiaza de valoarea respectiva (in special ca e si variabila, la 2 masini identice dar cu norme diferite se iau taxe diferite, desi pe piata au acelasi pret) - Atata timp cat statul ma sanctioneaza pentru o conduita avuta inainte de aparitia legii (am recuperat taxa fara sa stiu ca peste 2 ani vine statul si da o lege si spune aia care au recuperat taxa - ilegala!!! - trebuie sa plateasca, deci ii sanctionam ca au recuperat-o) se incalca principiul neretroactivitatii legii (ma sanctioneaza/mi se aplica legea pentru o conduita anterioara legii) conform CC a PCR, decizia 61/2007 (ref. la pierderea mandatului de catre alesii locali daca paraseau partidul care "i-a ales", indiferent daca il parasisera inainte de intrarea in vigoare a legii) <<Nu se poate pretinde unui subiect de drept să răspundă pentru o conduită anterioară intrării în vigoare a unei legi care reglementează sau modifică, pentru viitor, această conduită. Subiectul de drept nu putea să prevadă conținutul noilor reglementări în domeniu adoptate de legiuitor, iar comportamentul său este unul normal dacă se desfășoară în cadrul ordinii de drept atunci în vigoare>> QUOTE(cosmint26 @ 28 Jan 2013, 14:30) Acum la orice masina care o inmatriculezi si ii platesti taxa te pune sa semnezi acea hartie cum ca nu ii vei actiona in instanta. Daca nu semnezi nu o inmatriculezi. Nu stiu cat de legala e treaba asta, doar spun cum se procedeaza. Nu numai ca e ilegala, dar e si lovita de nulitate hartia aia. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
corbex |
28 Jan 2013, 15:32
Post
#2429
|
Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti |
Parerea originala a lui Georgica a fost dezbatuta o seara intreaga laBe1 tv
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
CGDBZ |
28 Jan 2013, 15:47
Post
#2430
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Nici macar nu plateste toata lumea. Eu pot sa mai tin dacia mea inca 30 de ani si implicit poluez fara sa platesc.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2024 - 17:39 |