DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Discuri frana pe spate la Dacia Nova

fred
post 13 Sep 2004, 08:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 26 September 02
From: Los Angeles




In sfarsit am reusit sa montez discurile de frana spate care stateau in garaj de mai mult de doua luni...

Masina: Dacia Nova GT
Donator discuri spate: Renault 19 16V
Timp modificari: 1 week-end
Timp montare: 1 week-end


Attached thumbnail(s)
imgs7 012.jpg ( Size: 53.71k ) Number of downloads: 1378
Rotation of imgs7 013.jpg ( Size: 46.34k ) Number of downloads: 1623
imgs7 015.jpg ( Size: 51.31k ) Number of downloads: 1608


--------------------
Subaru Impreza WRX Wagon 2002
..:: Novatech tuning ::..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 13 Sep 2004, 10:24
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Cum se comporta mashina? Ai schimbat repartitorul /limitatorul sau ai reusit sa il reglezi? Cu frana de mana ce ai facut?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fred
post 14 Sep 2004, 08:32
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 26 September 02
From: Los Angeles




in afara de a schimba tamburii cu discurile si cablurile de frana de mana, nu am mai schimbat nimic;
cea mai mare bataie de cap a fost suportul de etrier, insa s-a rezolvat;
de pe Renault am luat si cablurile de frana de mana si si piesa in care se prind acestea;


--------------------
Subaru Impreza WRX Wagon 2002
..:: Novatech tuning ::..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 27 Sep 2004, 17:16
Post #4


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




O singura intrebare:ce faci daca te "prinde" cioclii?sau RAR-ul?
deoarece tu ai modificat sistemul de franare.banuiesc ca nu ai modificat si actele?


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 27 Sep 2004, 17:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Super meserias, jos palaria :shock:


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fred
post 28 Sep 2004, 08:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 26 September 02
From: Los Angeles




poi nu tin minte unde e in acte rubrica cu specificatiile sistemului de franare...
daca-ti functioneaza franele cum trebuie si chiar ti-e teama sa nu vada lumea de la RAR ce ai tu pe spate, pui niste jante de tabla atat cat faci revizia si cam asta;
la verificarea tehnica nimeni nu s-a uitat la roti... am urcat masina pe bancul ala rotativ, apas frana, ok, la revedere...
mi-am pus roti pe 15 => m-am dus la RAR, le-a trecut in acte, la revedere...


--------------------
Subaru Impreza WRX Wagon 2002
..:: Novatech tuning ::..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Sep 2004, 15:55
Post #7


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Baga si tu detalii despre prinderea etrierului, te rog.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fred
post 1 Oct 2004, 09:17
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 26 September 02
From: Los Angeles




suportul de etrier este singura piesa care nu potriveste si asupra careia trebuie facute modificari:
- diametrul interior al suportului trebuie rectificat de la 35mm la 38mm pentru a intra pe axa puntii de nova;
- cele patru gauri de prindere pe punte din suportul de etrier nu corespund cu gaurile din punte, asa ca trebuie date alte patru gauri in suport pentru a realiza prinderea;
- suportul de etrier trebuie montat astfel incat etrierul sa vina in partea de sus a discului pentru a nu trebui prelungita conducta de frana;

- de pe partea interioara a discurilor de frana trebuie date jos rotile dintate care erau pentru ABS pe Renault;
- pentru frana de mana trebuie luate de pe Renault atat cablurile cat si piesa de prindere pe axul filetat al franei de mana;


--------------------
Subaru Impreza WRX Wagon 2002
..:: Novatech tuning ::..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 1 Oct 2004, 10:22
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Sa inteleg ca ai infiletat conducta de frana direct in etrier? Nu ai pus furtun? Shi de fiecare data cand schimbi placutele ce faci desfaci conducta? Asta nu e chiar in regula.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fred
post 1 Oct 2004, 12:11
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 26 September 02
From: Los Angeles




poi si care ar fi problema cu desfacutul conductei din etrier?

oricum e un sistem foarte ingenios incat din partea superioara se desfac doua prezoane si dup-aia poti scoate etrierul de pe disc fara a mai desface conducta si alte alea...


--------------------
Subaru Impreza WRX Wagon 2002
..:: Novatech tuning ::..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 1 Oct 2004, 12:35
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Problema este ca trebuie sa aerisesti cand schimbi placutele. Acum adevarul e ca pe spate o sa se toceasca mai greu si nu e nevoie sa umblii asha des la ele. Eu i-as fi pus un furtun totusi intre etrier si coducta. In felul asta se putea umbla mai simplu la placute. Probabil se potrivea perfect un furtun de pe fatza daca s-a potrivit conducta in etrier.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fred
post 1 Oct 2004, 13:28
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 26 September 02
From: Los Angeles




da, se potriveste furtun de fata... din pacate nu am gasit furtun scurt doar asa lung cum e pe fata; am renuntat la ideea de a pune furtun cand am vazut se poate infileta conducta chiar in etrier;
etrierul are aerisitor separat asa ca tot nu vad care ar fi problema...


--------------------
Subaru Impreza WRX Wagon 2002
..:: Novatech tuning ::..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIA-Wrc
post 12 Jan 2005, 19:20
Post #13


Unregistered









hm...la 1300 s`ar putea face asa ceva?


--------------------
Go to the top of the page
+
MMihai
post 12 Jan 2005, 20:21
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




din cate stiu eu la 1300 megre sa pui puntea cu totul de la renault fuego turbo...


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIA-Wrc
post 12 Jan 2005, 20:35
Post #15


Unregistered









oka ms...dar un bord de gordini nu stii?


--------------------
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2024 - 02:50
Forum Renault