DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Distributie, Rugaminte

genne
post 7 Aug 2008, 13:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 August 08




Salut la toata lumea.
Am o Dacie 1300 cu elemente de 1310.
Acum 2 zile am umblat la distributie (am schimbat pinionul mic pentru ca avea joc si dadea un tzacanit) si nu a vrut sa mai porneasca.
In cele din urma am reusit sa o pornesc, dar mi-e rusine sa merg cu ea in halul in care este.
Am impresia ca distributia nu a fost pusa la punct si as vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu o poza la cum trebuie sa arate distributia la punct.
Multumesc.


--------------------
Dacia 1310 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Aug 2008, 16:53
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




de obicei cand se umbla la distributie se schimba tot:pinioane,intinzator si lant.pt ca astea au deja o uzura.
pe pinioane sunt 2 puncte,ele se pun fata in fata;.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1300
post 7 Aug 2008, 18:11
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 November 07
From: Iasi




QUOTE(tgg2k @ 27 Aug 2007, 12:25)
Muttley, mai bine mai tarziu decat niciodata biggrin.gif

revenind la motorasul meu... in continuare, operatiunea se face cam in ordine inversa fata de pasii de la demontare.

6. daca ati rectificat motorul, blocul trebuie spalat de span (reziduurile metalice care mai sunt in el)
- atentie sporita sa curatati cat se poate de bine canalul (1), capacul argintiu ce apare in poza nu va fi acolo si veti vedea (in mod normal)
67jz0.th.jpg

7. se strang capacele de palier si de biele:
- se pune semeringul de la palierul de distributie
- cu cheie tubulara de 14 se strang capacele de la palier
- cu cheie tubulara de 13 se strang capacele de biela

8. se pune volanta:
- cu sublerul se masoara distanta intre gaurile suruburilor; intre doua gauri adicente veti avea distanta mai mica decat restul distantelor(distanta 1 e mai mica decat distanta 2)
- se masoara la fel distanta intre gauri la arborele cotit
- gaurile apropiate de pe volanta le potriviti pe gaurile apropiate de la arbore (asta e ca sa puneti volanta cum trebuie, sa va indice mai apoi semnul cum trebuie pe carcasa ambreiajului)
- cu cheie tubulara de 17 se strang piulitele de la volanta
68mz0.th.jpg

9. se pune discul de ambreiaj si placa de presiune:
- acestea trebuie centrate (in principiu cu o priza de la o cutie de viteze busita) ca altfel nu va intra pe priza de la cutia de viteze
- discul eu l-am pus cu "inaltatura" aia spre volanta (sper ca l-am pus bine)
- cu cheie tubulara de 10 se strange placa de presiune

10. se pun suportii de motor:
- aici nu cred ca mai aveti nevoie de explicatii prea multe
64wh3.th.jpg65ca2.th.jpg

11. se pune motorul:
- aici atentia trebuie sa fie sub, la cutie; cand se pune motorul sus, trebuie sa intre intai prezoanele laterale si priza; pentru asta, aveti nevoie de cineva care sa ridice cam 1 cm cutia de viteze, sa intre mai usor.

de aici incolo lucrurile se fac relativ usor. puneti inapoi cam asa:

- saxofonul
- suruburile si piulitele la prezoanele dintre cv si motor
- suruburile dintre suportii de motor si tampoane
- electromotorul
- axa cu came

12. se pune la punct distributia:
- temporar se pune fulia arborelui cotit ca sa puteti roti motorul
- daca este ulei destul pe piese, invartiti usor motor astfel incat pistonul 1 sa fie in compresie (adica sus); daca nu este destul de uns, ungeti-le cu o pensula
- se poate scoate fulia ca sa vedeti pinionul de la arborele cotit
- se pune lantul pe pinionul mare (al axei cu came) si apoi pe pinionul mic si doar apoi se pune pinionul mare pe axa cu came.
- semnele de aliniere NU sunt cele doua pene(!); pinionul mic are un "+", iar cel mare are un "."
- cand ati pus la punct distributia se poate fixa pinionul axei cu came
- se monteaza intinzatorul de lant (daca e hidraulic, prin rotire se comprima ca sa-l puteti pune)
- puneti si capacul de la distributie sus

semnul de pe pinionul arborelui cotit:
dsc03857kn3.th.jpg

semnul de pe pinionul axei cu came:
dsc03856lz4.th.jpg

distributie pusa la punct:
dsc03859nf3.th.jpg

13. se pune capacul de la bulbul de termocontact:
- se curata chiulasa si capacul de resturile de garnitura
- se pune un strat fin de silicon, garnitura de etansare si apoi inca un strat fin de silicon
- cu cheie de 10 se strang suruburile
71ly1.th.jpg

13. se pune chiulasa:
- garnitura de chiulasa se pune in pozitia corecta (pe bucsa de centrare si cu "HAUT-TOP" in sus)
- apoi se pune chiulasa (aveti grija mare sa nu o zgariati), la fel: intai pe bucsa de centrare (1 - prima poza) si apoi se poate roti usor in jurul acesteia
- aveti grija sa aliniati garnitura cu chiulasa
69zz6.th.jpg70ic9.th.jpg
*






sper sa iti fie de folos smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1975 - IS 02 JBG
Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica

Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 7 Aug 2008, 20:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




aveti idee cam la cati km se schimba distributia la dacie 1310?ma refer la ce scrie in cartea tehnica


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 7 Aug 2008, 20:29
Post #5


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




cand ii faci motorul, ca de regula distributia la dacie e destul de bunicica sa nu uitam e pe lant.Doar daca sa umblat aiurea cu motorul se pot ivi probleme, altfel io nu am auzit pe nimeni sa inlocuiasca distributia la jumatea vietii setului motor


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
genne
post 7 Aug 2008, 21:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 August 08




NU am facut motorul. Am schimbat pinionul mic de la distributie, iar cel care mi l-a pus, nu a tinut cont de pozitia lui. Am rezolvat-o, dar nu stiu daca este bine cum am facut-o, chiar daca a pornit la prima cheie. in imaginilea pe care mi le-ai trimis, arata ca cele doua semne ale pinioanelor trebuie sa fie in interiorul lantului. Cel dupa care m-am luat, mi-a spus ca semnul de la pinionul mic trebuie sa fie in interior, iar cel de la pinionul mare la exterior. Merge si asa, dar nu stiu daca imi va cauza alte probleme.


--------------------
Dacia 1310 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Aug 2008, 21:30
Post #7


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai distributia tine si 250.000km.dar daca e slaba pe la 40.000km incepe sa faca zgomot.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Aug 2008, 14:19
Post #8


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mai strangi patina daca tot face zgomot cele mai proaste sunt patinele hidraulice.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 9 Aug 2008, 17:35
Post #9


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




eu cred ca nu sunt mai proaste referitor la calitate,este rau pentru ca depind de presiunea de ulei,asa ca mai bine mecanica la un motor ce nu are presiune la ulei si hidraulica la motorul ce sta bine la capitolul presiune de ulei.Parerea mea........


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 Aug 2008, 17:54
Post #10


__________________


Group: Members
Posts: 12.998
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(genne @ 7 Aug 2008, 22:17)
Cel dupa care m-am luat, mi-a spus ca semnul de la pinionul mic trebuie sa fie in interior, iar cel de la pinionul mare la exterior. Merge si asa, dar nu stiu daca imi va cauza alte probleme.
*


Ciudat, n-ar trebui sa porneasca.

Trebuie sa fie p-aceeasi axa si-n aceasta ordine:
- centru pinion mic
- semn pinion mic
- semn pinion mare
- centru pinion mare.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 9 Aug 2008, 22:32
Post #11


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




exact, axele pinioanelor si punctele de pe acestea aliniate. te ajuti de o rigla. mare atentie cand pui lantul ca-i cu schepsis. ar fi bun un amic sa-ti tina de patina.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
genne
post 9 Aug 2008, 22:42
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 August 08




Am scos si patina si a mers ca unsa. Insa mai am acel tacanit si nu imi pot da seama de la ce este este ca o bataie de tacheti, dar am dat jos capacul si sunt in regula. Nu bate nici unul. Imi ramane si turata chiar si peste 2500 de ture, chiar daca reglajul il fac cu motorul cald si il fac intre 800-900 ture. Cred ca vrea alta. S-a cam saturat de viatza. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 9 Aug 2008, 22:54
Post #13


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu

deci dupa dist, dai jos rampa culbutorilor si rectifici talpile. 1 ora de smirgheluit, max. apoi o pui la loc, fac orientativ distantele cu metoda cilindru in compresie, cel mai sus, vezi cu surubelnita sprijinita pe partea de jos a gaurii bujiei. apoi metoda evacuare pt exactitate. 015A 020E. eu am facut-o 010A si 025E, ca la gordini si merge brici. apoi faci avansu, incalzezti motoru, faci carb. la carb. vezi sa nu-ti raman clapeta blocata din cauza cablului a arcului sau a axului si care o strange


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Aug 2008, 09:19
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Distanta la culbutori se mentine 015 Admisie 02 evacuare iar cu lera de 020 se verifica sa nu treaca intre supapa de amisie si culbutorul respectiv iar la evacuare se verifica cu lera de 0.25 sa nu treaca printre supapa de evacuare si culbutorul respectiv. In acest fel pui la line cum s-ar spune culbutorii si toti vor bate la fel fara ca unu sa iasa din acea bataie .. asa se aude diferit de zici ca e tractor.
Sau cum a spus Tepes 01 Admisie si se verifica dupa aceea cu lera de 015 sa nutreaca iar pentru evacuare reglezi la 0.25 si se verifica cu lera de 0.3 sa nu treaca. Inca un aspect cand se pune lera intre culbutor si supapa nu trebuie sa tragi de lera violent dupa ce ai strans culbutorul ci cu o usoara frecare . Daca se strange mai mult supapa va fi apasata de culbutor si de dimetrul lerei si asa te pacalesti.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Aug 2008, 19:21
Post #15


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




015A 0,20E la rece!
0,18A 0,25E la cald

0,2 peste tot am eu si merge struna biggrin.gif


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosm!n
post 11 Aug 2008, 20:51
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 21 April 07




o problema legata cred ca tot de distributie am sio pe aici , si anume ,cand e pe liber cu ambreiaju' sus se aude un zgomot asemanator celui de diesel...care ar putea fi problema , e pe duca ambreiaju' ?

le: cand calc ambreiaju zgomotul dispare

This post has been edited by cosm!n: 11 Aug 2008, 21:18


--------------------
dacia 1310 L '99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Aug 2008, 21:03
Post #17


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ce nu inteleg eu, e ambreiaju calcat sau nu?

ambreiajul e ambreiaj, distributia nu are legatura cu el..s.a nu faci confuzie intre distributie si transmisie

distributia se aude ca o bataie de lant in capac....
zgomot de diesel am vazut si din alte cauze, dar nu din cauza ambreiajului.
verifica jocul la culbutori, sa nu iti bata in capac...apoi lantul de distributie, sa nu bata nici el in capac.

daca atunci cand calci ambreiajul dispare zgomotul, este de la cutia de viteze....

This post has been edited by cristitranca: 11 Aug 2008, 21:03


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Aug 2008, 12:29
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cosm!n @ 11 Aug 2008, 20:51)
[...]cand e pe liber cu ambreiaju' sus se aude un zgomot asemanator celui de diesel.[...]
le: cand calc ambreiaju zgomotul dispare
*


Aia e asa zisa "bataie de priza", chiar bate priza cutiei in bucsa de pe volant. cum ti se spune, e de la cutie (rulmentul cu ace uzat tare sau canelura intre priza si arborele primar uzata, permitind joc radial). E "bataie de viata lunga" dar iti recomand remedierea. Se schimba la cutie ce trebuie precum si bucsa din bronz din volanta.
E un defect caracteristic cutiilor cu 5 trepte si ambreiaj de 200mm, la cele de 180, chiar cu cutie 5 trepte n-am intilnit decit raaaaaaaaaaaar...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Aug 2008, 20:31
Post #19


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




dap, atunci e bataie de priza cum s-a spus mai sus.


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 30 Aug 2008, 13:35
Post #20


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Cand cumparati patina sa fiti foarte atenti. Nu costa mult dar canalul pe care intra pintenul din bloc este INVARIABIL prea ingust. Cunosc persoane care au rupt dintele din bloc incercand sa schimbe patina de la distributie (intinzatorul). Eu l-am largit cu flexul. Tot a intrat putin mai greu dar acum sta fix. Costa putin dar e de preferat ca magazinul de piese sa fie aproape de locul unde mesteriti, ca sa puteti merge sa schimbati piesa nasoala. Poate voi aveti noroc sa gasiti una mai buna. Eu nu am avut si am schimbat-o de trei ori.


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Aug 2008, 14:42
Post #21


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




orice piese ati lua,macar de uzina sa fie:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 24 Jun 2011, 19:17
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




am si eu o problema asemanatoare, am o dacie 1410 la care I-am schimbat garnitura la chiuloasa, si cand sa ii reglez culbutorii, am invartit motoru de ventilator, si s-a auzit un "tronc", si a mers putin in gol, timp in care nu se invartea motorul, asa ca am invartit de ventilator, pana a inceput sa se invarta motorul.

Nu mi-am dat seama ce s-a intamplat, am reglat culbutori bine-mersi, si cand sa o pornesc, nema nimic.

Asa ca am adus un mecanic, care s-a uitat la ea si a spus ca e sarita de la punct....acum m-am gandit sa o repar eu ...cum sa fac?fara sa dau motoru jos....


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 24 Jun 2011, 19:22
Post #23


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.224
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Ai citit cu atentie al treilea post din topicul asta?

Ca explica acolo ce trebuie sa faci mura-n-gura.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Jun 2011, 12:40
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Vazand din nou problema reglarii culbutorilor, iata cum trebuie facut:


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 26 Jun 2011, 14:35
Post #25


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




de mentionat: in loc de cheia respectiva se poate folosi o fixa sau combinata sau rozeta de 10 pentru desfacut piulita si un patent.

cu aceeasi metoda prezentata de PH-06-BOA se regleaza si la logan, numai ca motorul se misca din roata(bagat a 5-a, ridicat o roata si miscat)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Jun 2011, 15:10
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Asa e, dar eu am cheia si e mult mai rapida. Plus de asta, conteaza simtul la mana, al distantei. Daca nu simti cele doua zecimi , la mana, rectifici capatul culbutorului si al supapei, si bagi lera. Altfel, lera da eroare, fiind uzuri concave.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 26 Jun 2011, 19:43
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




La logan,soenza,sn ordinea de reglare a culbutorilor e inscriptionata pe pinionul de la axa si nu se reglleaza dupa ordinea de aprindere ca la daciile vichi ....cine a facut distributi la ele a vazut semnele de pe pinionul de la axa


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Jun 2011, 20:49
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dar aici, parca e Dacia clasic!


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 26 Jun 2011, 21:15
Post #29


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Iuli esti sigur ca nu merge facuta pe sistemul clasic,cine tia spus a facut misto de tine


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 25 Nov 2012, 11:34
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Ca sa nu mai deschid alt topic legat de distributie, va intreb aici:
1.Am schimbat lantul, pinioanele si intinzatorul distributiei, dar acel zornait de nu a disparut. Acest zgomot poate sa apara si de la pinioanele uzate?..pe care le-am cumparat de la cineva care spunea ca sunt noi
2.Poate sa fie si de la acea "patina" de cauciuc lipita pe capacul distributiei?..prezinta urme de uzura

This post has been edited by 0: 25 Nov 2012, 11:35


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 02:49
Forum Renault