DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diverse Stiri Interesante., tot felul

raducu68
post 27 Jun 2005, 12:38
Post #61


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(pablo @ Jun 27 2005, 12:52 PM)
o simplitate reconfortanta si un spatiu interior greu de egalat chiar si de vehicule de lux ca VelSatis sau Peugeot 607, acestea sunt atuurile pe care cuplul Renault-Dacia le arunca in fata concurentei

laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Jun 2005, 15:27
Post #62


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 11.071
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Statul ne face socoteala in lei noi

De la 1 iulie, pe facturi, bonuri, in conturile bancare si in declaratiile fiscale, sumele se vor trece doar in noua moneda
Saptamana trecuta, guvernul a aprobat pe ultima suta de metri o serie de reglementari referitoare la introducerea leului nou. Dupa 1 iulie, cand noile bancnote si monede vor fi puse in circulatie, romanii vor trebui sa se obisnuiasca cu valoarea de 10.000 de ori mai mica a monedei nationale. Dupa patru luni in care preturile au fost afisate atat in vechea, cat si in noua moneda, dupa 1 iulie, leu nou isi va castiga intaietatea si pe bonurile fiscale, pe facturi, in contabilitatea firmelor, precum si pe declaratiile fiscale trimise de romani sau in exprimarea impozitelor calculate de stat. Daca in luna iulie veti primi o scrisoare de la Fisc in care sunteti anuntat ca aveti de platit un impozit de doar cateva sute de lei, nu va bucurati ca statul a uitat peste noapte de darile mari. De fapt, este vorba despre impozite de ordinul milioanelor de lei vechi, dar care sunt exprimate in lei noi. Ordonanta prevede ca toate firmele trebuie sa-si modifice casele de marcat pana pe 7 iulie, astfel incat sumele de pe bonuri sa fie exprimate in lei noi.

Leul nou - pe toate documentele

Firmele vor avea un termen de cinci zile lucratoare, incepand cu 1 iulie 2005, in care sa-si adapteze aparatele de marcat electronice fiscale la cerintele impuse de denominarea leului. Tranzactiile efectuate in perioada de neutilizare a aparatelor
(1 iulie-7 iulie) vor fi inregistrate in registre speciale. Neadaptarea caselor de marcat se amendeaza
cu 50-100 milioane lei
Taxele, impozitele si contributiile la fonduri datorate statului vor fi stabilite in noua moneda, incepand cu 1 iulie 2005. Sumele se vor rotunji la nivel de leu nou, fara zecimale. Ce depaseste 50 de bani (5.000 lei vechi) devine un leu nou, ce e mai mic de 50 de bani nu se ia in calcul
Impozitele si taxele locale se calculeaza in lei noi, cu doua zecimale (se rotunjesc la nivelul sutelor de lei vechi)
Persoanele care nu-si depun declaratiile de impozit pe venitul global pana pe 1 iulie vor completa declaratiile de venit cu sume in lei noi, cu toate ca au avut venituri in 2004 in lei vechi
Declaratiile de impunere pe venitul global ce vor fi trimise de administratiile financiare incepand cu luna iulie vor contine sume in lei noi
Persoanele care au depus declaratiile de impozit vor primi scrisorile de la Fisc cu diferenta de recuperat/de platit exprimata in lei noi
Ministerul Finantelor si administratiile financiare isi vor inchide portile alaturi de banci, bursa si furnizorii de utilitati pe 30 iunie-1 iulie.
Impozitele restante la stat se vor recalcula in lei noi, aplicandu-se aceleasi rotunjiri ca la impozitele curente. TVA-ul si accizele se inscriu pe facturi in lei noi, cu doua zecimale, incepand cu 1.

Cotele de impozitare - batute in cuie

Scapa de impozite urmatoarele venituri: indemnizatia pentru risc maternal, banii pentru ingrijirea copilului bolnav, veniturile lunare ale artistilor interpreti sau executanti, salariile din cartea de munca ale persoanelor cu handicap grav sau accentuat
Dobanzile la depozitele si conturile curente constituite inainte de 4 iunie se impoziteaza cu cota redusa de 1a. Dobanzile la conturile deschise dupa 4 iunie se impoziteaza cu 10a, iar de la 1 ianuarie 2006, impozitul pe dobanzi se majoreaza la 16%
Se impoziteaza chiriile obtinute din constructii, dar si din terenuri
Se impoziteaza cu 10a castigul din tranzactiile imobiliare, calculat ca diferenta intre pretul de vanzare si cel de cumparare, majorat cu 5a.

Sursa: EVZ
Raluca Barbuneanu, Iuliana Roibu
Luni, 27 Iunie 2005


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 27 Jun 2005, 16:38
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




BMW a cumpărat Sauber

BMW a anunţat ieri preluarea echipei de Formula 1 Sauber, cumpărînd cota de acţiuni majoritară, deţinută de Peter Sauber. Contractul va intra în vigoare în 2006, sezon în care motoristul german, partenerul actual al echipei Williams, va participa astfel pe cont propriu în Formula 1. BMW va achiziţiona pînă în 2008 şi acţiunile deţinute de Credit Suisse.

23 iunie 2005
sursa:http://www.gsp.ro/index.php?a=17280&shift=1


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Jun 2005, 17:42
Post #64


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 11.071
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures






--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 29 Jun 2005, 08:48
Post #65


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Logan a vazut trei stele verzi blink.gif

Primul model Dacia a fost testat de catre EuroNCAP, organizatia europeana de evaluare a sigurantei autoturismelor noi, care a acordat trei stele pentru Logan. Francezii spun ca se asteptau ca modelul Logan sa primeasca doar trei stele. Ei cred ca, la nivelul gamei sale, modelul Logan "ofera un nivel de securitate optim". Cu toate acestea, dintre masinile construite dupa 2000, masina romaneasca este cel mai putin sigur model compact. De asemenea, Dacia este departe de standardele Renault, cele opt modele care poarta marca franceza primind punctajul maxim de cinci stele. Logan a obtinut acelasi punctaj ca Matizul celor de la Daewoo. Fata de "concurentul" Skoda Fabia, Dacia are cu o stea in minus, iar fata de fratele Clio, mai putin cu doua. EuroNCAP testeaza, cu masini reale si manechini, cit de periculos este autoturismul pentru pasageri, in caz de accident. Testul descrie detaliat gravitatea leziunilor care pot aparea in caz de impact. Logan este cel mai slab model de la Renault, in materie de siguranta, toate celelalte opt modele ale firmei franceze fiind cotate cu 5 stele EuroNCAP. Diferenta se explica prin faptul ca, in cazul masinii romanesti, s-a urmarit in mod agresiv reducerea costurilor. Francezii sint insa multumiti de rezultat, la care se asteptau. "Logan ofera un nivel de securitate optim pentru acest nivel de gama" a spus, Jacques Faure, responsabil pentru securitatea pasiva la Renault. Bilantul leziunilor dupa analiza cu manechine a dovedit eficacitatea sistemelor de retinere a ocupantilor, ale caror parti vitale ale organismului sint protejate. Logan beneficiaza de experienta recunoscuta a firmei Renault si in domeniul rezistentei la socuri si al disiparii energiei cinetice. In cazul unui accident frontal, arhitectura compartimentului motorului favorizeaza suprapunerea partiala a elementelor mecanice, acestea neajungind in habitaclu. "Integritatea habitaclului a dovedit eficacitatea structurii vehiculului, care a permis evitarea oricarei intruziuni periculoase", precizeaza compania constructoare, Dacia Groupe Renault.

Sursa: Cotidianul


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 5 Jul 2005, 16:40
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Dacia a fabricat automobilul Logan cu numarul 100.000

De pe linia de montaj a uzinei Dacia din Mioveni a iesit automobilul Logan cu numarul 100.000 fabricat de la lansarea in productie a acestui model.

Acesta este un model Laureate 1,4 MPI, de culoare gri-perla si este destinat pietei din Romania.

Din momentul demararii productiei de Logan, in iunie 2004, cadenta de fabricatie a uzinei din Mioveni a crescut permanent, astfel, de la 21 unitati pe zi, in prima luna de fabricatie, cadenta a ajuns la 300 de unitati pe zi, in octombrie 2004 si la 500 de unitati pe zi, in martie 2005.

Cu incepere din iunie 2005, modelul Logan este fabricat intr-un ritm de 640 unitati pe zi, fapt ce a permis atingerea, in luna iunie, a unui record de productie, concretizat in fabricarea a 17.202 de automobile Logan.

sursa:http://www.baniinostri.ro/stiri/stiri.php?ContentID=4135


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicotine
post 5 Jul 2005, 19:44
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 272
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




Tarii cat mai mult carbune!!!
Tovaasul Vasile de la Mioveni este in intrecere socialista cu tov Ion de la scularie pentru a depasi planul cu 500% (cincisutisti). rolleyes.gif
Asteptam exemplarul 1 000 000.


--------------------
MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 6 Jul 2005, 08:31
Post #68


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 383
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Consuelo a devenit d-na Mutu



Aflat de doua zile la Santo Domingo, Adrian Mutu si-a cunoscut viitoarea familie, mult mai numeroasa decat a lui. Dupa ce au primit binecuvantarea lui Leonard Matos Berrido, Adrian si Consuelo au programat cununia civila pentru... a doua zi. Cei doi tineri n-au mai vrut sa astepte nici o clipa si, luni dimineata, s-au prezentat la primaria din La Vega pentru perfectarea actelor de stare civila. Spre deosebire de venirea in Romania, cand ziaristii i-au vanat pe cei doi indragostiti zi si noapte, in Republica Dominicana, ei au petrecut cele cateva zile fara ca presa sa le arate un interes deosebit, desi tata-socru este un personaj influent in zona. Dupa un drum lung si obositor cu avionul de la Bucuresti la Paris, apoi in Santo Domingo, Adrian si Consuelo au fost primiti pe aeroport de cativa membri ai familiei viitoarei sotii. Doua masini ii asteptau pentru a-i duce in La Vega, un orasel aflat la aproximativ 100 km de Santo Domingo, locul unde se afla resedinta viitorului socru. Spre deosebire de familia lui Adrian, cea a frumoasei dominicance e mult mai numeroasa: Consuelo are sase surori, un frate, sapte nepoti si cinci nepoate. A doua zi, Adrian si Consuelo au fost invitati la masa in casa parinteasca, unde fotbalistul a avut ocazia sa intalneasca cea mai mare parte a noii familii, formata din aproximativ treizeci de persoane. Leo Matos Berrido, tatal dominicancei Consuelo, a fost informat de fiica sa in urma cu cateva saptamani de iminenta casatorie, astfel ca vestea logodnei celor doi nu l-a luat pe nepregatite. El a povestit pentru Libertatea ca a cautat pe Internet biografia viitorului ginere, i-a vazut fotografiile si CV-ul inainte de a-l vedea personal si i s-a parut un baiat deosebit adaugand ca are incredere in alegerea fiicei lui. "Adrian m-a sunat luni si mi-a spus ca a si facut actele de stare civila. A fost impreuna cu Consuelo si familia ei la primaria din La Vega si au perfectat actele, astfel ca a mai ramas doar cununia religioasa. Ei voiau ca aceasta sa aiba loc pe 4 septembrie, pentru ca atunci este liber Adrian de la Juventus, dar atunci nu pot eu, pentru ca se marita nepoata mea. Adrian a zis ca mai are liber in octombrie si am cazut de acord ca ambele nunti sa aiba loc in octombrie. Va fi una la Bucuresti si una langa Santo Domingo, in La Vega, la Consuelo acasa. Pana atunci ramane sa aleaga verighete, rochie de mireasa, invitati si sa facem celelalte pregatiri. Lui Adrian i-a placut mult acolo, mai ales cand se strangea toata familia. A zis ca i-ar placea si lui sa aiba asa o familie numeroasa si ca vor avea grija si el si Consuelo sa duca traditia mai departe", a povestit ieri Nicu Gheara, pentru Libertatea. Consuelo poarta de doua zile numele Matos Mutu, iar viitorii lor copii vor avea ca nume de familie, de asemenea, Matos Mutu. Cei doi tineri se vor intoarce in curand la Roma si vor incepe pregatirile pentru cele doua nunti. in aceste zile, cei doi indragostiti s-au distrat cu prietenii fetei si cu rudele acesteia, fara a fi vanati de ziaristi, asa cum s-a intamplat in Romania. Imediat dupa ce a iesit de la Starea Civila, fotbalistul si-a sunat parintii in Romania si pe viitorul nas, Nicu Gheara, in Ibiza. Adi a stat de vorba cu acesta 30 de minute si i-a povestit ca e fericit si ca relatia cu Consuelo si familia ei e una cu totul speciala. "Totul e minunat. Consuelo are o familie fantastica. E formidabil sa vezi o casa plina de copii si de voie buna", i-a povestit Adrian nasului sau. El a discutat cu noua lui familie despre fotbal, despre Romania, despre pasiuni si despre subiecte mai delicate din viata sa. Viitorul socru a recunoscut ca stie foarte putine despre Romania si l-a asigurat ca e convins ca fiica lui face o alegere potrivita, pentru ca e desteapta si responsabila. Cat timp au stat in Romania, Adrian si Consuelo au incercat sa scape de ziaristii care-i urmareau zi si noapte pentru o declaratie, fotografie sau un interviu. "Libertatea" va prezinta azi ce au facut pe perioada sederii in Romania cei doi indragostiti. La venirea pe Otopeni, Adrian a iesit cu iubita lui pe la "Protocol", unde ziaristii nu aveau acces. Doua masini ii asteptau pe cei doi, iar locul a fost impanzit de bodyguarzi. Dupa plecarea din aeroport, masina in care se aflau Adrian si Consuelo a fost urmarita de paparazzi multa vreme. Pentru a-i deruta pe urmaritori, Adrian si-a facut rezervare la un hotel la care nici nu s-a oprit. in schimb, cei doi au facut un popas la un restaurant unde Adrian facuse rezervare deja. El si-a vizitat apoi un prieten la Snagov. A doua zi a incercat pe cat posibil sa stea cat mai departe de ochii presei. Cat timp s-a aflat in Ibiza, Consuelo s-a imprietenit cu Lavinia, bruneta din trupa Spicy, care in aceasta perioada se afla la Bucuresti pentru a-si lansa primul videoclip din cariera solo. Consuelo a sunat-o pe Lavinia si s-au intalnit in Bucuresti. Adrian, Consuelo si Lavinia au iesit impreuna la un restaurant, au petrecut cateva ore impreuna, dupa care fotbalistul a plecat cu logodnica spre Pitesti. Lavinia a vrut sa-i arate prietenei sale Bucurestiul, dar timpul scurt pe care l-au avut la dispozitie nu le-a permis. "E o persoana modesta, placuta si cu un ascutit simt al umorului. Cred ca s-a speriat putin de asaltul presei. Noi vorbim in spaniola si la Ibiza am avut ocazia sa petrecem mai mult timp impreuna decat la Bucuresti. Am mers la cumparaturi, am facut plaja impreuna si chiar a mers cu mine in studioul de inregistrare pentru ca eu mai aveam cateva repetitii. E o buna dansatoare si m-a invatat pasii de flamengo, iar eu am invatat-o cuvinte in limba romana. E foarte indragostita de Adrian. Cat timp am fost la cumparaturi impreuna, ea si Adrian se tot sunau, iar, la un moment dat, Consuelo a zis ca vrea sa ne intoarcem pentru ca ii este foarte dor de Adrian. Nu pot sta despartiti mai mult de cateva ore", a povestit Lavinia. Nici orele pe care le-au petrecut la Pitesti in compania parintilor lui Adrian nu au fost scutite de prezenta ziaristilor. Casa parintilor lui Mutu a fost asaltata de presa si ziaristii n-au plecat decat dupa ce Adrian si Consuelo au acceptat sa se lase fotografiati. Adrian i-a spus nasului sau ca mama lui s-a aratat incantata de viitoarea nora si ca abia asteapta sa-i cunoasca si familia. Fapt ce se va intampla in luna august.

Ceremonia a avut loc in orasul La Vega

Orasul La Vega (nume complet: Concepcion de La Vega) e capitala provinciei cu acelasi nume, situata in centrul Republicii Dominicane si al treilea oras al tarii ca populatie, cu aproape 200.000 locuitori, dupa capitala Santo Domingo si Santiago. A fost fondat in 1495, la doar 3 ani dupa descoperirea insulei din Caraibe de catre Cristofor Columb. Important centru comercial al tarii, zona e cunoscuta mai ales prin productia de cafea si cacao. La Vega e situata in ceea ce localnicii numesc "Zona Muntilor", provincia oferind cele mai spectaculoase peisaje montane din tot arhipelagul, in special in dreptul localitatii cu nume atat de familiar romanilor, Constantza, aflata la sud de La Vega. Orasul este binecunoscut si pentru traditionalul carnaval ce are loc in luna februarie a fiecarui an, sarbatoare ce marcheaza Ziua Independentei Republicii Dominicane, 27 februarie.


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 6 Jul 2005, 11:20
Post #69


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Politia Rutiera in actiune laugh.gif laugh.gif (Otopeni, azi-dimineata)

image0017ws.th.jpg


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 6 Jul 2005, 13:36
Post #70


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




APRECIATI BEREA DUPA SPUMA PE CARE O FACE

O spuma inalta, cu bule mici, care dureaza multa vreme, este semnul unei beri de calitate.
Daca spuma dispare repede, aveti motive sa credeti ca ceva este in neregula.
Iata cateva sfaturi din partea Asociatiei pentru Protectia Consumatorului (APC) din Romania, cu ajutorul carora va puteti da seama cat de proaspata este berea pe care o beti.

MIROSUL DE CARTON UD

Cand spuma nu tine prea mult, o posibila cauza este o tehnica de fermentare defectuoasa sau folosirea unor materii prime de slaba calitate. Daca o spuma initial inalta dispare rapid, se poate datora faptului ca berea v-a fost servita prea calda sau ca paharul nu a fost bine spalat si are urme de grasime sau detergenti. Berile cu miros de carton ud sunt vechi. Acest miros este cauzat de patrunderea aerului in sticla. O bere tulbure este semn ca a stat la o temperatura foarte scazuta sau a inghetat.

TIMPUL DE PASTRARE

Nu toate tipurile de bere au acelasi fel de spuma. Cea cremoasa apare la berile cu mult hamei, la berile pils si la berea neagra tare, din orz care nu a fost prajit. Tipurile de bere nefiltrata au, de asemenea, o cantitate generoasa de spuma, datorita fermentarii secundare in sticla. Berea englezeasca amara formeaza mai putina spuma. Teoretic, timpul de pastrare a berilor imbuteliate, care au fost pasteurizate, este de 90 de zile, dar se recomanda sa fie consumate pana in 60 de zile. Pentru berea de butoi, nepasteurizata, perioada de pastrare este de 30 de zile.

Sursa: ziarul Ziarul


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 6 Jul 2005, 16:10
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.528
Joined: 7 May 05
From: Iasi




ce i-a spus "tata socru" lu` Mutu: "ba baiete, vezi ca am o pusca, o lopata, si 3 hectare de pamant in spatele casei, asa ca ai grija ce faci cu ce-a de-a 7a fiica a mea" biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 6 Jul 2005, 19:58
Post #72


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.867
Joined: 3 March 05






--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vanzatorul de Iluzii
post 6 Jul 2005, 21:03
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(raducu68 @ Jul 6 2005, 12:20 PM)
Politia Rutiera in actiune  laugh.gif  laugh.gif  (Otopeni, azi-dimineata)

Oare cate stele o avea Vento?


--------------------
Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 6 Jul 2005, 21:05
Post #74


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.867
Joined: 3 March 05




3. Verzi. culoare confirmata de politistii din el.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Jul 2005, 03:21
Post #75


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 11.071
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures






--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 7 Jul 2005, 08:47
Post #76


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Spala si masini aia? dry.gif


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 13 Jul 2005, 12:49
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Cele mai vandute masini in Europa Occidentala

Renumita companie de consultanta JATO Dynamics, analizand datele furnizate de ACEA, a realizat un top al celor mai vandute modele pe piata auto europeana.

Volumul cel mai mare de masini cumparate apartine, asa cum era de asteptat, segmentului "small cars".

In 2005, aceasta familie de vehicule detine o cota de piata de 29,3% din totalul vanzarilor, in primele 5 luni fiind comercializate 1.898.150 de unitati.

Desi cifra pare mare, se remarca o scadere a cererii fata de aceeasi perioada a anului trecut cu 6,05%.

Modelul care duce greul in acest segment este Peugeot 206, cu nu mai putin de 193.507 unitati, acesta fiind urmat de Ford Fiesta. Alte trei modele care au inregistrat cresteri importante sunt Nissan Micra (+ 5,8%), Toyota Yaris (+ 3,3%) si Opel Meriva (+ 1,9%).

O cota de piata importanta este detinuta de segmentul "mediu-inferior" (26,1%), ai carui principali exponenti sunt Opel Astra si Ford Focus, cu vanzari de aproximativ 200.000 de unitati in perioada ianuarie-mai 2005.

Segmentul "mediu-superior" a inregistrat o crestere, mica ce-i drept (+ 2,2%), insa extrem de promitatoare, daca avem in vedere ca liderul acestuia, Volkswagen Passat, a primit o noua infatisare in urma cu numai cateva luni.

Cifre de vanzari bune in aceasta familie au inregistrat modelele Peugeot 407, BMW 3, Audi A4 si Mercedes C.

Cea mai importanta crestere din acest an a fost cea a segmentului SUV (Sport Utility Vehicle). Masinile care apartin acestei clase s au vandut cu 10,7% mai bine decat in anul anterior si, desi cota din piata totala este de numai 6,4%, clientii par tot mai atrasi de acest tip de vehicule. Campionul vanzarilor acestu segment este Toyota RAV 4, urmat indeaproape de BMW X3 si Hyundai Tucson.

In celelalte segmente ale pietei europene, vanzarile au fost in scadere sau au stagnat, exceptie facbnd masinile sport care au avut o crestere de 0,1%.

Interesanta este si situatia segmentului mini MPV (Multi Purpose Vehicle), unde vanzarile au scazut in mai cu 2,1% fata de aceeasi luna a anului trecut in mare parte din cauza orientarii cumparatorilor catre vehicule de nisa precum Seat Altea sau Volkswagen Golf Plus.

Renault, lider absolut

Clasamentul marcilor este dominat in primele luni ale acestui an, ca si anul trecut, de Renault.

Desi in clasamentele pe segmente, modelele firmei franceze apar foarte rar pe podium, prezenta acestora este constanta in imediata apropiere a Top 3, facand astfel ca vanzarile totale ale marcii sa fie cele mai bune in Europa Occidentala.

In ciuda clasarii pe treapta a treia a podiumului in luna mai, Opel a reusit sa ii depaseasca cu numai cateva mii de unitati pe conationalii de la Volkswagen in vanzarile totale pentru primele cinci luni.

Evolutia celei din urma marci, a fost haotica in ultima perioada, VW aflanduse la finalul anului 2004 pe pozitia a doua, la finalul trimestrului I din 2005, pe locul 4, pentru ca dupa cinci luni sa se afle pe treapta a treia a podiumului.

Ford si Peugeot completeaza Top 5, marca franceza aflandu-se constant in pozitia a cincea a clasamentului european.

Europenii prefera Golf

Vanzarile modelului Opel Astra au inregistrat cea mai mare crestere in primele cinci luni din acest an, vehiculul fiind comercializat cu 60,3% mai bine decat in perioada ianuarie-mai 2004.

In ciuda acestei cresteri puternice, Opel Astra nu a putut devansa bestsellerul european Volkswagen Golf, acesta fiind lider absolut al pietei cu 222.901 unitati vandute in cinci luni.

Peugeot 206 a depasit cu numai 2.000 de unitati vanzarile modelului Focus produs de Ford, adjudecandu-si a treia treapta a podiumului modelelor.

Top modele (ianuarie-mai 2005)

Locul Modelul Unitati
1 Volkswagen Golf 222.901
2 Opel Astra 210.219
3 Peugeot 206 193.507
4 Ford Focus 191.548
5 Renault Megane 164.489
6 Peugeot 307 163.088
7 Ford Fiesta 144.662
8 Renault Scenic 132.557
9 Opel Corsa 128.033
10 BMW 3 91.329

Top marci (ianuarie-mai 2005)

Locul Marca Unitati
1 Renault 648.118
2 Opel 602.375
3 Volkswagen 597.082
4 Ford 561.889
5 Peugeot 492.961
6 Citroen 412.785
7 Toyota 345.219
8 Fiat 315.424
9 Mercedes 291.769
10 BMW 273.219

Top 3 vanzari (mai 2005)

- pe segmente -

Mini:
1. Fiat Panda
2. Smart ForTwo
3. Ford Ka

Executive:
1. Audi A6
2. Mercedes E
3. BMW 5

De lux:
1. BMW 7
2. Audi A8
3. Mercedes S

Mini MPV
1. Renault Scenic
2. Volkswagen Touran
3. Opel Zafira

MPV:
1. Renault Espace
2. Ford Galaxy
3. Mitsubishi Grandis

Sport:
1. Mercedes SLK
2. Mercedes CLK
3. Opel Tigra

Sursa: JATO Dynamics


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 15 Jul 2005, 08:05
Post #78


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




De la 1 iulie, cei care vor calatori cu automobilul in Ungaria, Austria, Spania, Italia si Portugalia sunt obligati sa aiba asupra lor o vesta speciala, reflectorizanta. Acest accesoriu va fi folosit in situatiile in care proprietarul este nevoit sa repare masina pe marginea soselei. Foarte curand, regula „vestei reflectorizante? va fi introdusa in toate statele din Uniunea Europeana.

Sursa: EZ


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 20 Jul 2005, 05:58
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




AutoRoom


4700 de masini Peugeot 307 vor fi retrase de pe piata din Rusia

Compania `Peugeot` va retrage din Rusia 4700 de autoturisme,din modelul 307, fabricate pana in luna mai 2003, a anuntat la Paris conducerea corporatiei franceze. Cauza retragerii o constituie necesitatea inlaturarii defectelor la sistemul de servo-directie, care ar putea provoca scurt-circuite.

Din aceeasi cauza, in Polonia si Scandinavia, unde au fost deja semnalate cateva cazuri de incendii din cauza scurt-circuitelor, sunt retrase de la controlul tehnic autorurismele `Peugeot-307`.

Rador, 19 iul 2005


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Jul 2005, 16:02
Post #80


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 11.071
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Prima tara fara politie rutiera ... Ucraina ?

Stire EVZ


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matri][xx
post 20 Jul 2005, 23:03
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 31 January 05
From: alba iulia




nici la noi in tara nu-i cu mult mai diferita situatia asta cu garcea de la circulatie


--------------------
renault clio symbol 2002
renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
donraulo
post 21 Jul 2005, 07:28
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 24 November 04
From: B




Primul buletin va fi valabil doar 4 ani

Primele documente de identitate eliberate copiilor de 14 ani vor fi valabile numai 4 ani. Potrivit unei ordonante de urgenta privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, dupa varsta de 14 ani corpul uman este supus unor modificari somatice care pot schimba foarte mult fizionomia. De asemenea, la varsta de 18 ani, o data cu trecerea la maturitate, tanarul obtine noi drepturi constitutionale, cum ar fi dreptul electoral. Potrivit noilor reglementari, cartile de identitate ale persoanelor cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani se vor preschimba dupa 7 ani. Cartile de identitate eliberate dupa implinirea varstei de 25 de ani au termen de valabilitate 10 ani, iar dupa implinirea varstei de 55 de ani, termenul de valabilitate este permanent.

adevarul 21.07.2005


--------------------
Sandero 1.6 MPI 2009 / Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 21 Jul 2005, 09:01
Post #83


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Despagubiri de 653 miliarde de lei la Autostrada Bechtel
Guvernul va asigura despagubiri de 653,4 miliarde de lei (65,34 milioane de lei noi) pentru exproprierea imobilelor proprietate privata situate pe amplasamentul Autostrazii Brasov-Bors, in judetele Cluj si Bihor. Potrivit unui comunicat al Guvernului, despagubirile vor fi acordate proprietarilor de imobile expropriate din localitatile Campia Turzii, Gilau, Floresti, Savadisla, Petrestii de Jos, Luna si Sandulesti, din judetul Cluj, si Abram, Suplacu de Barcau, Balc, Chislaz, Tauteu, Sirbi si Biharia, din judetul Bihor. Banii vor fi asigurati din credite externe contractate de Ministerul Transporturilor, precum si de la bugetul de stat. De asemenea, Executivul a aprobat despagubiri de 12 miliarde de lei (1,2 milioane de lei noi) pentru proprietarii imobilelor care vor fi expropriati pentru largirea segmentului de drum Baneasa-Otopeni.

(Gardianul)


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 21 Jul 2005, 09:05
Post #84


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Dacia, salvata de executare prin ordonanta de urgenta
Inventatorul eleronului Dacia, inginerul Romica Sandu Ion, nu va primi deocamdata cele aproximativ 900 de miliarde de lei pe care instanta i le-a admis drept despagubiri. Executarea silita a fost suspendata pina cind, in litigiul cu inventatorul, instanta nu va da o hotarire irevocabila. Prevederea este stipulata printr-o ordonanta de urgenta adoptata in ultima sedinta de guvern, prin care se evita, practic, plata de la bugetul statului a imensei sume cerute de inginerul Romica Sandu Ion. "Atita vreme cit exista inca un proces, noi nu putem spune nimic", a declarat Silviu Sepciu, purtatorul de cuvint al Automobile Dacia. Procesele dintre societate si inginer dureaza de peste zece ani. Romica Sandu Ion a invocat faptul ca inlocuirea la Dacia Berlina 1310 a vechiului eleron de cauciuc, aplicat peste capota, cu un eleron incorporat a redus costurile de productie ale masinii. Pentru acest echipament, inventat in 1991, inginerul a primit deja peste 120 de miliarde de lei vechi. Ulterior insa, el a cerut o reevaluare a sumei care i s-ar cuveni, iar Tribunalul Arges a decis ca aceasta se ridica la 898 de miliarde de lei. In mod similar, valoarea despagubirilor a mai fost ridicata o data, de data aceasta la 1.100 de miliarde de lei vechi. Cea mai mare parte a banilor ar urma sa provina de la buget, intrucit la privatizare grupul francez Renault s-a angajat ca va achita sume de cel mult 100.000 de euro pentru litigiile anterioare cumpararii. Iar printr-o ordonanta de anul trecut, AVAS a preluat drepturile si actiunile cesionate de Automobile Dacia, dobindind si calitate procesuala.

(Cotidianul)


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 21 Jul 2005, 09:15
Post #85


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Topul masinilor furate
Potrivit site-ului Inspectoratului General de Politie (IGP), la rubrica autoturisme furate, Volkswagen si Dacia figureaza in capul listei, cu cele mai multe masini furate. Astfel, 150 de proprietari de Volkswagen au ramas cu buza umflata, cifra fiind valabila si pentru clientii marcii nationale Dacia. Modelul preferat al hotilor de Volkswagen este Passat. Din totalul autoturismelor furate, 75 de masini fac parte din familia Passat, 37 din familia Golf, restul acoperind aproape toata gama Volkswagen, inclusiv Touareg sau vehicule comerciale. De la Dacia, hotii prefera sa fure berlinele de culoare alba, dar nu se dau la o parte nici de la un model pick-up, Solenza sau Supernova. Pe locul doi in ceea ce priveste preferintele hotilor de masini urmeaza BMW, cu 105 masini furate. Si aici sint cautate modelele mai scumpe. Din totalul masinilor furate de la BMW, 13 sint modele X5. Si marca Audi este cautata de hoti. Site-ul IGP arata ca 90 de proprietari de Audi au ramas fara masini. Modelul Audi A6 figureaza cu 19 masini furate, dar nu sint iertate de hoti nici modelele A4, TT, Audi 80 sau Audi 100. Au fost furate 90 de autoturisme produse la Craiova, hotii neavind un model preferat. Au furat tot ce au prins: Cielo, Tico, Matiz, Nubira. Proprietarii de masini frantuzesti pot sta mai linistiti pentru ca, potrivit site-ului IGP, numarul masinilor furate este mai mic. Oricum, Renault este cel mai cautat model frantuzesc. Hotii au furat la nimereala, Clio, Megane, ba chiar si utilitare Kangoo, in total 30 de masini. De la Peugeot, hotii au lasat cu ochii in soare opt proprietari. Dintre acestia, trei aveau in posesie utilitare Boxer. Au fost furate probabil pentru a le folosi la alte furturi. Hotii au mai pagubit proprietarii de Citroën de doua autoturisme Xsara.

(Cotidianul)


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 21 Jul 2005, 10:37
Post #86


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 506
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Ucraina - prima tara fara politie rutiera
Sursa: Evenimentul Zilei, Nadia Calin, Raluca Dan, 20 Iulie 2005

Exasperat de coruptia generalizata din serviciul de circulatie, presedintele Iuscenko a desfiintat, pur si simplu, departamentul

Presedintele ucrainean Viktor Iuscenko a cerut luni executivului sa redacteze un decret pentru desfiintarea politiei rutiere, simbolul coruptiei in fosta republica sovietica, acuzata ca nu face altceva decat sa-i tortureze pe soferii ucraineni. Iuscenko a declarat ca eforturile guvernului sau de reformare a politiei rutiere s-au dovedit zadarnice, asa incat a ordonat desfiintarea celor 23.000 de posturi existente in Departamentul de circulatie rutiera al Ministerului ucrainean de Interne. Iuscenko a spus ca i-a avertizat de trei ori pana acum pe responsabilii din politia rutiera ca "daca se multumesc sa stea la panda in tufisuri, fara sa faca nimic altceva, intreaga structura va inceta sa mai existe".

"Voi sunteti cei care au discreditat acest serviciu. Am decis ca brigada rutiera sa fie desfiintata in Ucraina si am cerut pregatirea in 24 de ore a unui decret in a cest sens," a declarat Iuscenko in timpul unei intalniri cu responsabili din Ministerul de Interne. El a adaugat ca Politia Rutiera ar trebuie sa fie un prim-ajutor in caz de probleme tehnice sau alte dificultati in trafic, iar "agentii nu faceau altceva decat sa iasa in strada pentru a-i tortura pe oameni".

Veselie printre soferi

Vestea a fost primita cu mare bucurie de toti posesorii de automobile din Ucraina, care de ani intregi se plang ca agentii de circulatie nu fac altceva decat sa umble dupa spaga, mergand pana la a inventa infractiuni rutiere si amenzi corespunzatoare atunci cand nu au ce reprosa unui sofer. La o zi dupa decizia lui Iuscenko, televiziunile din Ucraina au trimis echipe pe teren in locurile unde se stia ca agentii obisnuiesc sa stea la panda, constatand ca acestia se facusera nevazuti.

Ministrul de interne, Iuri Lutenko, a calificat decizia "ferma", dar "corecta" si a promis ca va pregati i n cursul acestei saptamani propuneri radicale pentru crearea unui nou serviciu de circulatie, la nivel european. El a precizat ca noua structura ar urma "sa asigure doar siguranta cetatenilor si sa patruleze prin orase". Agentii Politiei Rutiere vor fi trecuti in rezerva, urmand sa li se propuna ulterior alte oferte de munca.

Si presedintele georgian, Mihail Saakasvili, ales dupa "revolutia trandafirilor" din 2003, a cerut concedierea a peste 15.000 de politisti de la Circulatie si inlocuirea lor cu o echipa formata din 2.000 de oameni.

Fara injuraturi

O alta dorinta a presedintelui ucrainean este sa-i determine pe politisti, dar si alte categorii de bugetari, sa renunte la injuraturi. "Eu zic sa lasati vocabularul colorat acasa," a declarat presedintele, revenind apoi si adaugand: "De fapt, ar fi mai bine sa nu folositi astfel de cuvinte nici acasa. Sunteti in slujba statului. Straduiti-va sa vorbiti fara sa injurati . Daca este cineva care nu crede ca poate face asta, atunci sa semneze o cerere de demisie."

Coruptia, o problema si in politia romana

"Nu am ajuns pana la a desfiinta politia, dar cert este ca si la noi coruptia reprezinta o problema. Tocmai de aceea, de curand, a fost infiintata si in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor Directia Anticoruptie. Este o unitate care va avea aproximativ 500 de oameni si competenta in a cerceta tot personalul MAI, pana la prefecti si chestori. Tocmai de aceea, un procuror a fost numit seful acestei unitati. Directia va deveni functionala din septembrie, cand speram sa avem si primele rezultate", ne-a declarat un oficial al unitatii nou-infiintate.

articol preluat dupa 4tuning. PEACE


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 21 Jul 2005, 10:40
Post #87


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 676
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(rttt_gia @ Jul 21 2005, 11:37 AM)
Ucraina - prima tara fara politie rutiera
Sursa: Evenimentul Zilei, Nadia Calin, Raluca Dan, 20 Iulie 2005

Aceeasi stire de 2 ori pe aceeasi pagina... se numeste redundantza. PEACE wink.gif


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 21 Jul 2005, 10:57
Post #88


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 506
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




scuze, nu vazusem linkul lu' andrei sad.gif .


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 21 Jul 2005, 13:35
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




BUCHAREST, July 21 (Reuters) - France's car maker Renault

RENA.PA will invest over 200 million euros ($243 million) to start a new investment project in Romania, the country's Prime Minister Calin Tariceanu said on Thursday.

The world's fourth-biggest auto maker already owns Romania's car manufacturer Automobile Dacia, which makes a successful no-frills Logan brand.

"French group Renault decided to start an important investment in Romania of over 200 million euros," Tariceanu told reporters after the government meeting. He did not elaborate.

Romanian media have reported that Renault plans to invest around 215 million euro in a gearbox factory in the town of Pitesti, around 100 kilometres (60 miles) west of the capital.

Renault officials were not immediately available for comment but the French firm was scheduled to hold a news conference on the project later on Thursday.

The French company overhauled the Dacia plant it had bought in 1999 to provide the backbone of its planned exports to emerging markets. The plant produced nearly 88,000 cars in the first six months of 2005, almost double the number it made in the same period of last year.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lex Luthor
post 22 Jul 2005, 11:10
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 25 April 05




Cum s-a ajuns sa fie Logan-ul o masina ieftina.

" Volkswagen si Tata Motors vor sa-si adjudece piata Logan-ului
Razboiul masinilor ieftine

Logan reprezinta inceputul transformarilor globale din industria auto. Metoda „revolutionara“ a celor de la Renault forteaza concurenta sa adopte o noua strategie privind constructia de automobile. Din China pana in India, conceptul unei masini care sa poata fi vanduta in toata lumea devine din ce in ce mai atractiv. Companiile concurente lucreaza deja la astfel de proiecte.

Volkswagen are in proiect producerea unei masini mici de 3.600 dolari in China, iar constructorul indian Tata Motors incearca sa construiasca o masina de doar 2.400 dolari.

Pentru a obtine o reducere cat mai mare a costurilor, Renault a recurs la o metoda „revolutionara“: combinarea unui proiect simplu cu forta de lucru manuala. In loc de a pune in functiune o tehnologie moderna, Renault a construit Logan-ul intr-o fabrica unde activitatea principala este realizata prin munca manuala.

Cei mai multi producatori de masini au fabrici unde sunt instalati sute de roboti, cu linii de productie extrem de silentioase. Dacia, dimpotriva, are un singur robot in halele uzinei Dacia, care lipeste aparatoarele de vant, sarcina care cere un grad ridicat de precizie.

„Costurile si tehnologia sunt atat de simple si masina atat de usor de asamblat, incat nu ai nevoie de roboti“, a afirmat Christoph St?rmer, analist al institutului Global Insight din Frankfurt, care se ocupa cu cercetarea de piata. Restul activitatii de la Pitesti, unde se produc anual aproximativ 175.000 de masini, este realizata de cei 1.060 de angajati.

In proiectarea masinii, scopul a fost clar: cat mai mult accent pe spatiu, „sa fie loc cat sa incapa patru adulti, un porc, o suta de kilograme de cartofi si o chiuveta de bucatarie“, a afirmat un membru al conducerii companiei.

Renault este, de departe, primul constructor de automobile care a reusit sa fabrice o masina pentru toti. Alte companii, Fiat de exemplu, au incercat si ele acest lucru, dar modelele lor nu au prins. Renault pare sa fi gasit cheia succesului.

Paradoxal, nu realizarea conceptului a reprezentat o problema, ci, mai degraba, incercarea de a elimina o parte din accesoriile cu care sunt dotate masinile vest-europene, in scopul obtinerii unui automobil cat mai ieftin, dar totusi atractiv. Tabloul de bord, comenzile electronice sunt astfel de accesorii pe care Renault s-a straduit sa le reproiecteze, lucru care nu a fost foarte usor.

Complexitatea crescuta si preturile mari sunt caracteristice celor mai multe automobile.

Simplificarea metodei de fabricatie a modelului Logan a reprezentat principiul fundamental de la care au pornit constructorii masinii. Una dintre inovatii a fost reducerea punctelor de sudura de la 4,300 la 3,750. Un alt punct forte este faptul ca aproape 50% din componente sunt produse la Pitesti, element vital pentru a mentine costurile de productie la un nivel scazut.

Intr-un raport prezentat de Deutsche Bank se estimeaza ca totalul costurilor de productie a unui automobil Logan a fost de 1,089 USD, fata de 2,468 USD costuri de productie pentru un Volkswagen Golf. Compania a pus la punct un program de construire a unor uzine gen Dacia Pitesti in mai multe zone din lume.

O fabrica din Rusia functioneaza deja, altele doua, in Maroc si Columbia, vor incepe productia cel tarziu la sfarsitul anului, urmatoarele pe lista fiind Iran, India, Brazilia si China, in 2006. Ideea companiei Renault de a imbina inventivitatea cu un mod simplu de fabricare ii forteaza pe ceilalti producatori sa schimbe strategia.

Deja Volkswagen are in proiect producerea unei masini mici de 3,600 USD in China, iar constructorul indian Tata Motors a declarat ca incearca sa construiasca o masina care sa se vinda cu 2,400 USD.

Averea, Bogdan Asaftei, 20 iul 2005"


--------------------
---- ---- ----
---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

17 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th November 2018 - 09:08
Forum Renault Server hosting