DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fiabilitate/Calitate Dacia Nova, hai sa ne dam cu parerea, in functie de experienta

alexx830
post 27 Aug 2009, 13:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 26 June 09




Am fost posesorul unei dacia nova motor 1.6 GT model 98
pe langa dacia am mai avut si alte masini dar cred ca nici una n-a fost atat de nereusita ca dacia nova
cred ca la extrema opusa se afla modelul super nova & solenza care mi se par cele mai reusite modele ;
problemele pe care le-am avut la nova m-au facut s-o consider cea mai nereusita masina din romania.
voi ce parere aveti , care vi se pare cea mai nereusita masina produsa in RO?

This post has been edited by Ov: 22 Oct 2010, 21:57


--------------------
reno megane 2001/1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 27 Aug 2009, 15:40
Post #2


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.687
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Asta e topic de cafenea... blink.gif


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 27 Aug 2009, 16:06
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.579
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Adevarul e ca GT-urile au fost praf.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 27 Aug 2009, 16:10
Post #4


PIETON


Group: Members
Posts: 1.302
Joined: 23 July 09




Cea mai proasta masina care a fost fabricata in Romania a fost Dacia 500 "Lastun". Probleme mari de fiabilitate... parerea mea... unsure.gif Si Novele au avut probleme, insa ingrijite cu atentie pot functiona fara mari probleme.

This post has been edited by Filip: 27 Aug 2009, 16:11


--------------------
Dacia / momentan rugineste 1993 - scos din circulatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 31 BRE
post 27 Aug 2009, 16:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 24 November 08
From: Bucuresti-Vitan




si eu am fost posesor de nova gti (cea din poza) si sincer am fost foarte multumit de ea,nu as fi dat-o nici pt un logan


--------------------
Dacia Nova 1999 1.6 gti - B 31 BRE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 27 Aug 2009, 16:20
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.579
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Eu n-as zice ca lastunul a fost mai prost decat primul tip de nova gt. Nu mi-a fost dat sa vad una reusita. A avut mari probleme la cutie si la carburator. De tabla nici nu are rost sa vorbim.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH65EDI
post 27 Aug 2009, 20:02
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 27 July 09




in afara de faptul ca are intr-adevar probleme la ghidajul cutiei de viteze ....in rest mi se pare buna ca si masina ....are cumnatul meu nova ....eu am alta masina minune ....si anume oltcit ....dar imi merge superbine ....toti sunt speriati de carburatoarele dublucorp....dar sunt net superioare alora monocorp ....intr-adevar au mai multe suruburi de manarit decat alea mono ....si categoric sunt mai "proaste" pentru ca nu poate surubari oricine la ele ...toti care au luat nove ...le-au luat drept dacia ...dar e altceva decat berlina ....si apoi s-a inventat injectia ....ceva net tuturor....per total e masina buna ...daca se stie a se umla la ea ...si nu lasata pe mana unor mesteri lautari ...care le fac relantiul invartind de surubul de aer si ala de benzina pana se ajunge la 950rpm ....regleaza avansul dupa ureche...si frana dupa cum tzasneste lichidul....
folosita cu ce zic ei la carte ca si consumabile ...functioneaza perfect !
si e nova din 96 asta a cumnatului!

This post has been edited by PH65EDI: 27 Aug 2009, 20:05


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexx830
post 27 Aug 2009, 20:52
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 26 June 09




hai sa facem diferenta intre nova gt si nova gti cu injectie.
eu ma refeream la cea fara injectie, cu motor de 1.6


--------------------
reno megane 2001/1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 27 Aug 2009, 20:55
Post #9


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 350
Joined: 16 April 09




am eu o nova gt primul model si e o masina extrem de slaba din toate punctele de vedere, cutia e praf, tablaria la fel, instalatia electrica deasemenea, troncane , ploua in ea, am avut si un r11 din 1985 cu 240.000 km si nu o puteam compara cu nova, nu avea pic de rugina, interior superb nu troncanea cutia de viteze mergea ca noua(bagam in viteze cu un deget) in schimb la nova ma chinuiam de vreo 4-5 ori sa nimeresc vitezele si are doar vreo 50.000 km sad.gif(


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 28 Aug 2009, 08:59
Post #10


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 202
Joined: 30 July 09




Domne, nova mea e destul de buna. Cum sint incepator si e prima mea masina, pentru toate problemele dau vina pe mine, masina n-are nimic smile.gif

This post has been edited by elm: 28 Aug 2009, 08:59


--------------------
Dacia Logan 2007, Prestige

Ignoranta ucide!
MOTOCICLISTII EXISTA IN TRAFIC!!! Sa incercam sa-i vedem
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustin87r
post 28 Aug 2009, 21:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 18 June 06
From: Rm.Valcea




Ma bag si eu,desi am Solenza. Am prieteni care au Nova fara injectie. Nu au parere buna despre ea, inclusiv faptul ca unuia dintre ei i s-au rupt 3 cabluri de kilometraj si acum circula fara, ceea ce e enervant (bine , se uita la turometru)....asta fiind o problema minora. In rest, cam tot ce ati spus si voi. Eu mi-as fi luat Nova GTi daca avea servodirectie si aer conditionat. ZIc eu ca puteau sa importe si sa le puna acolo, sa le adapteze si atunci ar fi fost mai apreciata masina.....


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 28 Aug 2009, 23:39
Post #12


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 7.728
Joined: 19 August 07
From: Timișoara




QUOTE(B 31 BRE @ 27 Aug 2009, 16:11)
nu as fi dat-o nici pt un logan
*


Si vulpea invelea strugurii-n staniol. wink.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
BMW 535d '08 sedan Business Line
Religia - o frază de dânșii inventată. Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul Gabriel
post 30 Aug 2009, 12:09
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 16 October 07
From: Cluj-Napoca




un gunoi de masina, in adevaratul sens al cuvantului, numa probleme am avut cu ea


--------------------
Suzuki/Audi GSXR/A4 2005 - CJ XX RUN
-----------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MTX Audio
post 30 Aug 2009, 13:13
Post #14


ascult muzica


Group: Members
Posts: 29
Joined: 25 August 09




nova...o supernova fara cutie si motor renault. am avut nova GTi ultimul lot din 2000. nu mi s-a parut asa proasta pe cum ziceti..stati sa vedem si supernovele peste 2-3 ani cand se mai invechest..numa` cazanuri biggrin.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Rapsodie - Bucuresti
ex Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 30 Aug 2009, 17:45
Post #15


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 546
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




"sunt 2 feluri de masini... merturile si >celelalte<" smile.gif))

nu pot zice ca nova este o bomboana de masina, dar are destul de multe slabiciuni: tabla foarte proasta, cutia de viteze i-a incurcat pe multi, manerele drepte de la portiere (cele ca de dacie 1310), si am mai auzit multi care s-au plans de chederele de la portbagaj, ca sa nu mai spun de marea mea problema cu apa care imi curge de la trapa wink.gif) tongue.gif

in rest. .o masina fiabila, destul de rapida avand in vedere ca e motor facut de romani smile.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 30 Aug 2009, 22:19
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.057
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(Ingerasu @ 30 Aug 2009, 12:09)
un gunoi de masina, in adevaratul sens al cuvantului, numa probleme am avut cu ea
*


problema ai cu orice masina daca ii dai numa benzina este drept ca este slaba dar nu cea mai slaba multi numa benzina baga si nici macar consumabile cunosc cazuri de fapt chiar exista pe forum o persoana cu logan 1,6 16v care zicea ca in 60000km aschimbat uleiul de 2 ori si sa se mire ca pe la 100000 km ii mananca ulei si apoi spune ca e proasta masina


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 31 Aug 2009, 07:53
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 21 June 07




daca e ingrijita e o masina foarte buna. problema nu e ca nu ar fi buna masina ci ca piesele de schimb sunt foaaaaaaaaaaaaarte proaste, marea majoritate a lor.


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 31 Aug 2009, 14:34
Post #18


membru comunist


Group: Members
Posts: 222
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Nu stiu cum sunt novele voastre dar la mine nova stock are 12 ani si nu are vopsitorie facuta, motoru e cu a iesit pe poarta fabricii, doar delcoul i l-am schimbat ca mi-a fost lene sa schimb capsula vaccumatica, doar placute,ulei, antigel,si discu de ambreiaj ca deh sa uzat.

Masina a fost a matusi-mi pana in 2006.

La cea turbo a suferit un rk cand sa facut transplantu de motor si cutie ca asa a vrut fostu proprietar.

Si nu va mai plangeti atat de nove k nus chiar asa de rele,fata de berlina e diferenta mare, am mai spus si o mai spun orice masina cu revizia la zi nu vad de ce ar avea probleme.

Probleme am intalnit numai la masinile "carpite" si reparate de mesteri lautari in servisuri de mahala.

Inainte am avut o berlina din 96 care am vandut-o la 135.000 km fara rk la motor si merge si acum(am vandut-o unui prieten)

in schimb am avut probleme cu duba ca a fost pe mana uni smecher care a crezut ca nu trebuie sa schimbe nimic la ea in 85.000km.

Drumuri bune.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Sep 2009, 00:10
Post #19


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.343
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nova mea e din '99 si am schimbat urmatoarele
3 baterii ( luna aceasta a primit baterie noua)
3 seturi placute frana ( + garnituri fata spate )
cilindrii receptori
aripile de pe fata ( am avut ocazia sa le schimb foarte ieftin, incepuse sa infloreasca rugina foarte putin, cat varful unui pix)
1 saxofon, 2 tobe intermediare, 2 tobe finale
Ulei motor numai Arat 15w40 blue tronic semisintetic + filtru la fiecare schimb
Ulei cutie castrol
1 capac pompa apa
Maruntisuri: capace delco, aprindere gotronic cu senzor, bujii, furtune, membrane, o punte redresoare si un releu de incarcare....
Am antifonat-o de 3 ori pana acum si nu are pic de rugina.
Ca parere proprie este o masina destul de ok daca te ti de ea si ii pui piese de calitate...dar are si multe defecte wink.gif


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 1 Sep 2009, 00:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.579
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Se pare ca sunt si posesori de nove care nu le-au lasat sa cada si s-au folosit de ele cu incredere...


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacksnake
post 1 Sep 2009, 11:46
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 April 09




Incep prin a spune ca sunt un mandru posesor de dacia nova 1.6GT (carburator dublucameral). In primul rand este o diferenta intre novele de dinainte si cele de dupa '98. Eu am o nova GT exact din '98, deci lotul ala mai bun chipurile.
Este prima mea masina, nu ma laud cu experienta (am doar 7 luni), dar pe mine m-a impresionat masina asta. Poate pentru ca imi si place. Nu cred ca am nimerit eu cea mai buna nova GT, dar parca mie nu imi ploua in masina ca la altii, nici nu am bagat cine stie ce bani in ea (decat ulei, bujii, niste conducte de benzina si huse biggrin.gif ). Si mult hulitul carburator dublucameral mi se pare cel mai bun. Multi uita ca modelul GT are peste 70 de cai, spre deosebire de restul daciilor care se invart undeva pe la 50 si ceva.
Am un mare respect pentru berline, dar spun cu incredere ca nova (nu supernova) este peste ele la toate capitolele. In primul rand arata mult mai bine, mi se pare ca si spatiul la interior e ceva mai mare iar tinuta de drum este net superioara.
Aveti probleme cu cutiile de viteze ale novelor?! Mie nu mi-a facut nicio problema pana acum decat clasica "nu intra bine intr-a-ntaia din mers" si inca una pe autostrada cand a trebuit sa o conving sa intre intr-a cincea. Si credeti-ma ca am condus si berlina, se schimba mult mai usor vitezele la nova decat la 1310. A zis cineva ca la nu stiu ce model de berlina schimba cu un deget. Asa schimb si eu la nova frate, ceea ce nu pot sa spun de berlina (acolo si pozitia schimbatorului e mai incomoda, si tija e mai lunga, deci mai multe sanse de ratare a treptelor daca nu cunosti bine masina).
Am zis de cutie, acum vorbesc putin si de motor. CU toate ca e mult mai puternic (cu conditia sa pastrezi carburatorul dublucorp, altfel iti cam bati joc de motor cu unul clasic monocameral in ideea economisirii unui litru la suta), nu este la fel de "infipt" ca la celelalte. Cel putin asa mi se pare mie. Este mai confortabil i-as spune eu. Nu va imaginati ca e lenes, spulberi pur si simplu si modele de logan cu el, dar cine conduce GT cred ca a simtit ca nu este facut pentru asta. Apoi cred ca soferii GT-urilor tureaza cel mai tare masinile. Motorul merge frumos daca schimbi viteza peste 2500rpm si deja peste 3000rpm e nebunie curata (mers, sunet, senzatie). Eu personal cand ma plimb (nu cand merg la piata sau o duc pe bunica la gara) il turez constant 3000-3500, din cand in cand 4000. Nu are nicio problema.
O problema ar fi consumul. Problema pentru altii nu pentru mine. E adevarat ca un stil mai agresiv de condus se regaseste in consum (12% in oras) dar daca n-ai bani de benzina mai bine astepti sa faci decat sa conduci "batraneste". Nu face bine nici tie ca sofer ca te enervezi nici motorului care merge subturat.
Concluzia mea este urmatorea: recomand cu incredere Nova1.6GT. Nu vorbesc din amintiri sau din ce spun altii. Nu o consider cea mai buna dacie, solenza are finisari mult mai bune iar logan deja este naveta spatiala in comparatie cu ea, dar o consider dacia cu cel mai bun motor (exceptand iarasi logan care face parte din alta categorie). Nu spun nimic de supernova pentru ca nu am avut ocazia sa o testez, insa argumentele de genul "cutia novei e praf" cad in fata mea.
Salut cu respect toti posesorii de Nova1.6GT si pe toti posesorii de dacii. Pana la urma noi stim cum e sa ai placerea sa conduci dacie biggrin.gif.

This post has been edited by blacksnake: 1 Sep 2009, 11:47


--------------------
Dacia Nova GT 1999
Dacia Nova GT
mandru de masina, si mai mandru de sofer...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 1 Sep 2009, 15:20
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




O observatie: berlina are 62 cai (vorbim de 1.4), nu 50


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigalos
post 1 Sep 2009, 16:01
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 16 October 08




Mai fratilor la ce vreti sa va asteptati la atatia bani??? sa faca minuni???


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexx830
post 1 Sep 2009, 16:48
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 26 June 09




cine n-a avut nova GT de noua si nu i-a plouat in ea nu stie cu adevarat ce e o nova.


--------------------
reno megane 2001/1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vioara
post 1 Sep 2009, 18:22
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 1 November 07
From: Bucuresti




cine nu are nova ...sa-si cumpere!!! (o dau pe a mea)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 3 Sep 2009, 22:58
Post #26


mmi&g


Group: Members
Posts: 302
Joined: 4 October 07
From: buc




Se pare ca sunt printre putinii posesori multumiti de nova gt.

O am de 2 ani si cam 30 k km,timp in care pot mentiona ca principal,punct slab al masinii instalatia electrica care mi-a cam dat de furca(asta si din cauza electricienilor la care a trebuit sa merg de 2009067523 de ori ca sa-si dea seama ca nu am masa la alternator si faruri,si de aici o gramada de probleme).In rest nu stiu ce inseamna apa in ea,probleme la cutie nici atat.

Eu zic ca e o masina care-si face treaba f bine daca este intretinuta corespunzator.

Din propria experienta va spun ca principala problema a acestei masini o reprezinta posesorii care-si baga nasul peste tot,apoi calitatea pieselor de schimb si ultima,dar nu cea din urma "meseriasii".

Ca dovada la spusele mele puteti verifica topicurile in care posesorii sunt disperati ca nu stiu ce sa-i mai faca.Mai mereu mesajul lor incepe asa "Nu stiu ce sa-i mai fac.Am schimbat si aia si aia/i-am scos aia si am pus dailalta si face la fel" etc.Problema e f simpla tre mers la un service serios si se poate rezolva f usor.Din cauza ca multi posesori gandesc cu buzunarul si nu cu capul,cea mai mica avarie se extinde si asa apar "disperatii".



Concluzia mea e ca Nova Gt e o masina ca oricare alta.


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAI
post 4 Sep 2009, 07:22
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 8 March 05
From: Hunedoara




O am de noua si nu a ploat niciodata in ea. La tabla sta foarte bine iar consumul e rezonabil, functie de talpa. Am avut grija de ea si dupa 10 ani inca arata ca noua. La vremea ei facea ceva bani dar se pare ca a meritat, inca nu da semne de oboseala. Singura problema ce nu am putut-o rezolva a fost scartaitul haionului, dar de aici pana la a confirma tendentiosul titlu al topicului e cale multa.


--------------------
Dacia Nova GT-1999 Dacia 1100-1970 - Alfa Romeo 75-1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Sep 2009, 08:16
Post #28


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(TAI @ 4 Sep 2009, 08:22)
Singura problema ce nu am putut-o rezolva a fost scartaitul haionului
*



se poate monta cui de solenza la haionul de nova si scapi de aceasta problema (asta daca nu cumva intre timp ai facut-o deja)


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 4 Sep 2009, 14:54
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 701
Joined: 12 November 05




Am avut Nova GTi 11 ani. In mare, am fost multumit de ea, a fost un progres serios fata de berlina (de-asta am avut 20 de ani!). Nu mi-a plouat in ea, si dupa experienta injectiei nu m-as mai atinge de un motor cu carburator (dublul corp e sensibil si pretentios la reglaje, s-ar parea). Mi-a pornit pe orice vreme, chiar la minus 25, singura conditie fiind ca bateria sa poata invarti motorul (o singura data am descarcat bateria: iarna+ noapte=faruri+dezaburire luneta+dezaburire parbriz+ porniri dese; dezaburirea lunetei mi-a "rezolvat-o" un pasager - a rupt un capat, si aveam grija sa stau cu un ochi pe voltmetru, stingeam farurile la stop, sau opream ventilatia daca scadea pe hasurat)
Un alt punct bun a fost manevrabilitatea usoara, desi nu avea servodirectie.
Am renuntat la ea deoarece nu gaseam piese pentru rezolvat pierderile de ulei din cutia de viteze, cred ca avea unele probleme de etansare a injectorului (relanti mare, pornire greoaie la cald), probleme cu franele (cauciucaria proasta si inlocuitoarele si mai proaste!), inceput de coroziune (perforare din interioare spre exterior!) si am folosit oportunitatea scaderii pietei auto sa o inlocuiesc (poate m-am grabit, dar asa sunt eu, sceptic...)
Pe total, o masina buna pentru banii ei, si are si fata de masina moderna...Pacat ca nu s-a putut repara (omeneste: s-ar fi putut fabrica tija de comanda, cu bani si alergatura cat cuprinde, sau transplanta alt motor/cutie...)
De-acum, e istorie.
Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlahul_2004
post 5 Sep 2009, 08:43
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




Multe probleme am avut cu ea. De 2 ani de cand am luat-o in fiecare luna a mancat cam 150 - 200 lei. Acum are aproape 100.000 km. Ultima a fost ca s-a rupt cadrul de la motor. Cu toate cele schimbate am ajuns la 1600 si nu e gata dupa 2 saptamani. Tot mai are cate ceva care nu sta bine sau trebuie inlocuit. Din cauza asta, am fost de 6-7 ori la service si am schimbat pe la articulatii si tot batea pe dreapta, nu a descoperit nici un mecanic pb cu toate ca nu era un service de lautari. Le-am schimbat dupa metoda inlocuirii. Drept urmare am dat banii de pomana. Pana nu a cazut motorul nu am rezolvat pb aia. Piesele proaste fara indoiala, insa acum pb cea mai mare este ca nu se mai gasesc piese. Pedala de ambreaj e o chestie sf, parca as intreba de cine stie ce. Ploua in ea de parca ar fi gaura in tavan si chederele au fost schimbate. Cand aud mecanicii de Nova se schimba la fata. A fost schimbat rezervorul, cotul de la buson schimbat si tot miroase a benzina cand fac plinul; sonda de benzina n-a mai mers cand a fost schimbat rezervorul, abia am gasit alta, stricata de noua. Usile se deschid atunci cand drumul e prost. Daca se sparge radiatorul, vre-un far, luneta, se strica ceva pe la sistemul de inchidere a usilor, pedale de comanda sau mai stiu eu ce, nu mai gasesti la magazinele de piese. Cu greu pe la dezmembrari. Daca se spune ca masina este cea mai proasta investitie, despre Nova...


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

9 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd September 2018 - 00:17
Forum Renault Server hosting