DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru aer+benzina SN, Echivalente

djasu82
post 11 May 2010, 16:12
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(danciusergiu84 @ 6 May 2010, 15:54)
s-a mai incercat reclama si in aria clasic dar majoritatea n-au muscat si va zic si de ce: la orice motor carburatie/injectie amestecul este calculat in momentul proiectarii luand in calcul si filtrul de aer standard destinat motorului, daca se monteaza un filtru mai permisiv inafara ca vor patrunde particule de granulatie mai mare in motor se produce si saracirea amestecului (la o masina in parametri normali de functionare se simte prost lipsa filtrului de aer - masina nu trage la turatie mica sau da in nas), aceasta se compenseaza prin imbogatire, la carb e un pic mai simplu, la cele pe injectie se rescrie softul (se creaza noi grafice de dozare a benzinei), doar ca imbogatirea se face "dupa ureche" si la carb. si la inj. si n-o sa asigure raportul optim aer/benzina pe toata plaja de turatie a motorului data de fabrica, motorul va avea putere crescuta doar pe o plaja de turatie oarecare mai ingusta unde va fi forjat metalul care nu e conceput pentru o putere mai mare, inafara aceste plaje va merge chinuit astfel cresc noxele, deasemenea consumul si se distruge motorul (scade compresia, supapele se distrug sau calamineaza, consuma ulei)

nu am multa carte in domeniu invat din hobby si sincer eu n-as schimba filtrul original doar daca ma loveste boala competitiilor si maresc in acelasi timp debitul de benzina in motor + alte modificari necesare, asa ca sa fac ceva sa ma aflu in treaba nu fac decat sa stric ce e bun fara rost oricum un om normal nu scoate untul dintr-o masina sub 100 cp ca practic e aproape insesizabil de multe ori placebo iar daca vorbim de economie aceasta nu se face prin saracirea amestecului aceasta scade puterea motorului si chiar la un mers normal o sa fie nevoie de turarea motorului mai tare ceea ce inseamna mai multe doze de benzina pe minut (RPM) practic cresterea consumului, modul economic de condus e mersul de pensionar nu subturat ci cu reprize lente intr-un cuvant anti-sportiv
*


Se poate modifica in asa fel ca nici super nova pe injectie sa nu mai pape combustibil aiurea si evident saracind dar nu foarte mult si asta se face prin interpunerea intre sonda lambda si calculatorul masini si dupa aceea regland optim amestecul .
Se stie ca baleajul pe care sonda lambda pe care il da e intre 0-1V iar la 100mV e amestec sarac si la 1v amestec. Daca se face sa se mentina valoarea sub 0,7V in jurul zonei de 0.45-0,65 amestecul devine optim indiferent ca oscileaza intre 0v..0,65.
Evident si noxele o sa fie si mai mici. Iar ca sa ai putere nu e neaparat nevoie sa-i dai benzen in gat daca amestecul realizat cu aerul nu e optim .

This post has been edited by djasu82: 11 May 2010, 17:20


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freikorps
post 22 Oct 2010, 21:55
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 7 February 09




Stie cineva codul de la filtrul de polen(asa cred ca-i zice)?


--------------------
Renault Clio II 00/1.2RN-8v<->01/1.5dCi 65CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 23 Oct 2010, 00:17
Post #33


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 2.032
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




Salut,uite codul pt filtrul de solenza sau clio 2:
Filtrul de la mann are codul CU 2945.
Filtrul de "origine" are codul 6001546592 .
Supernova nu a avut filtru de polen din fabrica,din pacate!
Bafta!


--------------------
Dacia SupeRnova Clima 2001 - B-26-HFC
Pioneer+all Ground Zero si mult aluband.
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Hai-hui prin oras-Cargus.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrianthebest
post 29 Feb 2012, 13:14
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 13 July 11
From: Dambovita




filtrul de aer de buzau de la romcarbon este bun?am dat 22lei pe el din brasov.codul nu il stiu dar strie pe cutie pentru logan 1.4 si 1.6.va multumesc


--------------------
dacia supernova 2001/rapsodie - DB 08 WNM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 1 Mar 2012, 23:33
Post #35


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 2.032
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




E bun.
Bafta!


--------------------
Dacia SupeRnova Clima 2001 - B-26-HFC
Pioneer+all Ground Zero si mult aluband.
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Hai-hui prin oras-Cargus.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrianthebest
post 1 Mar 2012, 23:36
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 13 July 11
From: Dambovita




ms mult pt raspuns puiu.azi mi-am cumparat si arcuri autospeed 69lei bucata si tamponhidroelastic 95 ron de ets.peste vreo sapt o sa le pun.bafta


--------------------
dacia supernova 2001/rapsodie - DB 08 WNM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th November 2017 - 18:18
Forum Renault Server hosting