DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

68 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru praf/polen, cum, de unde si cat?

modream
post 19 Apr 2005, 13:47
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Eu mi-am pus filtru de hota week-endul asta, ca ma saturasem nu atat de mirosuri, ca nu prea au intrat ele, dar praful era de groaza... la 3 zilese depunea pe bord de 2 mm smile.gif.
Desfacutul plasticelor e simplu. Intr-adevar pozitia gurii de aer e nasoala rau si spatiul e mic de tot. Prin stanga nu se poate baga toata mana (a mea cel putin). Prin dreapta mai merge. Eu am lipit filtrul de hota cu unleucoplast foarte rezistent, testat de mine cu alte ocazii... in partea de sus n-am prea reusit. M-am cam chinuit sa fizex cat de cat bine, acum se simte diferenta, s-a terminat cu praful. Partea nasoala e ca o sa se umple destul de repede de praf si va trebui inlocuit. Data viitoare cred ca-mi fac si eu unul din ala cu carton si carbune activ, e mai usor de pus.


--------------------
Logan Opel Astra H 1.9 cdti 190 CP - B-94-MMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 19 Apr 2005, 21:44
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Filtrul acrilic pe care l-am pus la DNS (am postat mai sus) e din vara 2004 , e destul de imputit dar merge si acum ... debitul de aer este destul de mare chiar si in tr. 1 a ventilatorului, asa ca nu va grabiti sa-l schimbati prea des. Cred totusi ca o sa-l schimb ca arata naspa asa imputit smile.gif


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 20 Apr 2005, 09:44
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 445
Joined: 8 April 05
From: Iasi




QUOTE(jkno @ 19 Apr 2005, 12:26)
Si eu as dori sa-mi montez asa ceva. Mi s-a mai intamplat sa simt vreun camion "aerisit" in fata astfel incat toata masina a fost plina de fum. Apoi praful depus e enervant.

Insa vad ca nu s-a hotarat care e cea mai buna metoda smile.gif Plus ca mi-e groaza sa-mi bag mana prin locul ala ingust (am o manoaca cat o laba de urs). Poate voi  gasi pe cineva sa ma ajute...
*


Cea mai buna metoda nu s-a concretizat inca. Cam fiecare are avantaje si dezavantaje.

-solutia lipirii cu banda adeziva, mie personal nu-mi prea place, pentru ca nu prea-mi inspira incredere deoarece exista riscul tragerii ei inauntru, si nici prea usor nu este de schimbat sau de montat
-solutia prinderii pinzei cu bucati de cheder este mai sigura, si mai usor de pus in aplicare, permite marirea suprafetei de filtrare montind pinza putin bombata in interior,dar dupa cum am experimentat personal, din pacate, ca si in cazul de mai sus, nu se poate prinde pe latura de sus a gaurii
-solutia propusa de Osirus mi se pare totusi cea mai apropiata de ideal, insa este destul de greu de "confectionat". Insa in privinta sigurantei, tin sa-i atrag si sa va atrag atentia : la noi in tara sint si perioade cind ploile par a nu se mai opri pentru citeva zile... Ce se va intimpla atunci cu acel cartonas in care sint prinse si capse, parca, atunci cind timp de 2,3 sau mai ulte zile umiditatea in aer va fi de aproape 100% ???!!! Eu unul n-as folosi ventilatorul dup-aia, nici macar la treapta a 2-a...

Solutia aproape ideala, pe care o voi pune in aplicare, este sa se confectioneze o rama din plastic (in orica caz NU de carton) care sa aiba citeva cleme, care sa intre putin in gaura respectiva si sa o tina cit de cit fixata. Se pot face acele cleme din plastic, din cauciuc, sau orice altceva daca vreti, atita timp cit nu reduceti din aria gaurii. Pinza, sau pinzele filtrante sugerez sa fie montate pe fata dinspre exterior a ramei de plastic si chiar pe exteriorul suprafetei, poate in citeva suruburi mititele, cu saibe adecvate., sau cum credeti de cuviinta, ca nu prea conteaza. Asta va da posibilitatea sa lasati ( iertati-mi obsesia smile.gif ) filtrul putin bombat in interior.

Numai bine!

This post has been edited by mario1980: 20 Apr 2005, 09:47


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jkno
post 20 Apr 2005, 10:48
Post #34


Sfortza fie cu voi!


Group: Members
Posts: 154
Joined: 27 February 05
From: Arad




Daca reusesti sa faci asa ceva prietene, incearca te rog si fa in dublu exemplar. As fi si eu interesat smile.gif Platesc, no problem wink.gif


--------------------
Dacia Logan Logan Laureate 1.6 2004
Words are not enough...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr3ativ3
post 20 Apr 2005, 18:19
Post #35


Ma-nvart pe-aici...fac cercuri


Group: Members
Posts: 276
Joined: 19 December 04
From: PITESTI




MA care esti ma din PITESTI si te pricepi sa faci filtre deastea ca vreau si yo.
Ofer bere din belsug + mititei dac iese trreaba buna


--------------------
Dacia Logan Ambition 2004
Nu stiu sa ma semnez :P !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 20 Apr 2005, 19:18
Post #36


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 502
Joined: 17 November 04
From: Salajan




QUOTE(mario1980 @ 20 Apr 2005, 09:44)

atunci cind timp de 2,3 sau mai ulte zile umiditatea in aer va fi de aproape 100%  ???!!!
*


Colega,cind va fi umiditate ~100% in aer,o sa te inneci!Cind o sa reusesti tu sa confectionezi asa ceva din material mai dur(plastic sau ce vrei tu)cu forma exacta a gaurii de acces,atunci o sa fii cel mai tare!Eu il am de ceva vreme,chiar in timpul cind a fost viscol la noi in Bucuresti si nu a patit nimic,de altfel nu a intrat nici un pic de apa acolo!Nici nu are cum sa intre!Dar fiecare face cum poate,dupa ce posibilitati are si cit de indeminatic este!Asta e solutia mea si momentan eu zic ca e cea mai buna!Am mai ajutat la confectionare pentru citiva prieteni si sunt multumiti si ei de rezultat!


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucVer
post 21 Apr 2005, 07:04
Post #37


Membru foarte autentic! ;-)


Group: Members
Posts: 270
Joined: 9 October 03
From: Brasov




osirus , m-am hotarat sa "adopt" si eu filtrul tau de aer (sper ca nu l-ai inregistrat inca la OSIM biggrin.gif ). O singura intrebare as avea si te rog sa ma lamuresti. Filtrul nu se lipeste de tabla ci doar se "infige" (cu partea mai mica) in gaura?

Merci.


--------------------
Renault Fluence Expression Plus 1.6 16v 2011 - BV xx XXX
ex-Logan Laureate 1.4

Fortza fie cu tine! - Star Wars
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 21 Apr 2005, 08:34
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 445
Joined: 8 April 05
From: Iasi




QUOTE(osirus @ 20 Apr 2005, 19:18)
Colega,cind va fi umiditate ~100% in aer,o sa te inneci!Cind o sa reusesti tu sa confectionezi asa ceva din material mai dur(plastic sau ce vrei tu)cu forma exacta a gaurii de acces,atunci o sa fii cel mai tare!Eu il am de ceva vreme,chiar in timpul cind a fost viscol la noi in Bucuresti si nu a patit nimic,de altfel nu a intrat nici un pic de apa acolo!Nici nu are cum sa intre!Dar fiecare face cum poate,dupa ce posibilitati are si cit de indeminatic este!Asta e solutia mea si momentan eu zic ca e cea mai buna!Am mai ajutat la confectionare pentru citiva prieteni si sunt multumiti si ei de rezultat!
*


Din cite tin eu minte, cind ploua, umiditatea in aer este de peste 99%, oricum foarte aproape de 100%, si totusi eu nu m-am inecat niciodata... Cind voi reusi eu sa fac ceea ce mi-am propus voi fi multumit in primul rind ca am reusit, si nu ma intereseaza citusi de putin ca unul sau altul ma considera sau nu "cel mai tare".
Eu am incercat sa ajut, si ti-am dat un sfat de care poti sa tii sau sa nu tii cont. Cartonul atrage umiditate din aer prin natura sa, nu ca as fi socotit eu ca ajunge apa acolo...
Solutia ta este cea mai buna, si cu asta s-a terminat polemica pe tema asta, in ce ma priveste.

Bafta!


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Apr 2005, 14:14
Post #39


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




100% umiditate inseamna ca aerul este saturat 100% cu apa, nu ca se sta intr-un bazin cu apa.
http://www.komotv.com/asksteve/story.asp?ID=26167

Exista chiar umiditate mai mare de 100%... http://www.madsci.org/posts/archives/feb99...72180.Es.r.html

Si niste explicatii mai clare la http://www.physicalgeography.net/fundamentals/8c.html


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
modream
post 21 Apr 2005, 15:37
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 21 Apr 2005, 14:14)
100% umiditate inseamna ca aerul este saturat 100% cu apa, nu ca se sta intr-un bazin cu apa.
http://www.komotv.com/asksteve/story.asp?ID=26167

Exista chiar umiditate mai mare de 100%...  http://www.madsci.org/posts/archives/feb99...72180.Es.r.html

Si niste explicatii mai clare la  http://www.physicalgeography.net/fundamentals/8c.html
*


100% umiditate inseamna ca apa nu se mai evapora <=> atmosfera este saturata


--------------------
Logan Opel Astra H 1.9 cdti 190 CP - B-94-MMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jkno
post 22 Apr 2005, 14:08
Post #41


Sfortza fie cu voi!


Group: Members
Posts: 154
Joined: 27 February 05
From: Arad




Repet: daca e cineva dispus sa faca un exemplar si pt un aradean simpatic sa-mi dea un PM (nu raman dator deloc) smile.gif


--------------------
Dacia Logan Logan Laureate 1.6 2004
Words are not enough...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusboom
post 22 Apr 2005, 15:49
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 18 October 04




Excelente pozele alea...nota 10. acum m-am lamurit si eu de ce cand pornesc aeroterma imi sar cateodata in masina pe la parbriz chiar si frunze din nucul sub care este parcata masina...


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heartb2005
post 24 Apr 2005, 09:07
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 10 April 05




JKNO: nah,vorba ta,am masina doar de vreo luna.. smile.gif Si in fara de huse si presuri nu am facut nimic.... Dar sunt cu ochii pe voi.. smile.gif Oricum,pana acum nu am vazut prea mult praf in masina(si am 2000 km),dar oricum am dat bordul cu silicon....Daca ma va deranja praful,am sa ma orientez si eu spre solutiile sugerate de voi...


--------------------
Dacia Logan Preferance 1,6 - SV .. ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusboom
post 24 Apr 2005, 11:49
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 18 October 04




QUOTE(heartb2005 @ 22 Apr 2005, 22:35)
Scuza-ma, dariusboom, dar nu cred ca nucul a infrunzit inca....si mai ales nu cred ca ii cad frunzele inca....
*


masina este din toamna...in plus sunt tot felul de frunze uscate si alte gunoaie care cad din acel nuc imputit si mai este si un tei langa el...daca vrei sa stii neaparat in aceasta parte a anului nucul face niste "ciucurei" sau cum dracu s-or numi, mai sunt niste chestii uscate care ajung prin aeroterma direct in masina si asa mai departe...

...bine ca in loc sa dai o sugestie constructiva ti-ai gasit sa comentezi ca n-a inverzit nucul inca...


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
modream
post 25 Apr 2005, 08:33
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Eu m-am gandit la o solutie de genul: o folie de plastic mai grosut/cat de cat rigid (1-2-3 mm) decupata in interior pe masura gurii de aer si acoperita portiunea decupata cu filtrul aferent (cu/fara carbune sau cemai vreti voi) - fixat eventual cu capse pe margini. Marginile foliei fiind rigide, o sa tina filtrul si in partea de sus/jos a gurii de aer. Se lipeste cu power tape sau ce vreti voi in parti - nu e necesar si sus/jos - marginile foliei sa depaseasca cu 3-4 cm dimens gurii de aer. Solutia eu zic ca este usor de realizat (eu am facut-o in 30 min) si usor de schimbat dupa ce se imbacseste. Ce ziceti ? Nu complicat. Eu am folosit folie de plastic de la coperti de dosar mai gros.


--------------------
Logan Opel Astra H 1.9 cdti 190 CP - B-94-MMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusboom
post 25 Apr 2005, 08:52
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 18 October 04




Eu sambata am avut urmatoarea tentativa:
-- am incercat pe sub gratarul negru ce acopera vasul de expansiune sa lipesc plasa de tantari (plasa de tantari am vrut s-o decupez conform acelui gratar si s-o lipesc de gratar, sa nu intelegeti ca am vrut s-o lipesc de altceva smile.gif ) ...toate bune pana aici dar nu am reusit nici in ruptul capului sa desfac acel gratar, pentru ca nu am reusit sa desfac un surub de pe margine (m-am uitat mai bine si parea un fel de diblu sau ceva de genul asta)...solutia asta nu rezolva problema prafului dar rezolva problema gunoaielor si frunzelor care aung pe diverse cai sub capota masinii si de acolo prin aeroterma direct in masina...

HELP: Ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat cum naiba sa desfac gratarul acela buclucas??????????? Multzam!!!


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Apr 2005, 09:26
Post #47


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Este exact pe principiu diblullui respectivul surub... Se poate incerca rotirea lui cu o surubelnita si cu putin noroc sa iasa afra. Daca nu se reuseste, eu am aplicat metoda introducerii unei surubelnite sub capul surubului din "diblu" si tras in sus cu grija, si insistenta ca nu o sa doreasca din prima... Atentie, a nu se trage prea tare totusi, caci exista posibilitatea ruperii "capului" surubului. In caz de rupere totusi, se paote merge si fara surubul respectiv... Se gasesc prin Vitan (dar cu greu, ca le cumpara lumea caci se potrivesc si la renault, si la opel etc) cu cca 10 k lei bucata.

Referitor la desfacerea protectiei respective de plastic, recomand CU CALDURA desfacerea prima oara a protectiei din partea dreapta (unde este vasul de lichid parbriz) si apoi a celei din partea stanga (din cauza modului de imbinare a celor doua), altfel existand pericolul ruperii "urechii" de imbinare intre cele doua protectii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 3 May 2005, 00:36
Post #48


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




Mi-am facut si eu filtru din pasla de hota. Acum in masina vine un miros tare ciudat gen spirt( altii zic ca de corcodele:))....ati avut asa ceva, sau ati auzit de asa ceva...credeti ca se duce in timp , nu de alta dar ma doare capul de la el.


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege - 1.4
computer de bord , iluminari ceasuri..si altele detalii ...faceti click pe nick :) [URL=http://www.cid-media.ro/web-links]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbogdan
post 3 May 2005, 11:07
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 August 04




Referitor la filtrul de parf/polen pentru Logan, am vazut astazi pe www.autototal.ro la rubrica MANN Filter ca exista filtru de praf pentru Logan. Exista si instructiuni de montaj care se refera la Clio I. Intrebarea care se pune exista asa ceva pe Logan pana la urma?
Link-ul respectiv este : http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...eys=23.1.0.21.1, aici se selecteaza ca producator Dacia-Renault si modelul de Logan (acolo deja exista ca modele si 1.5 dci si 1.6 16 V.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlahul
post 3 May 2005, 11:56
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 December 04




Filtrul ala arata ca o armonica care se introduce intr-un suport, eu nu am vazut asa ceva pe Logan. Nici macar nu-mi dau seama unde ar putea sa incapa.


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI, Tiptronic, Xenon etc - DB06TGZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbogdan
post 3 May 2005, 12:04
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 August 04




Asa ma gandeam si eu. Nici eu nu am nici cea mai mica idee unde ar putea sa fie filtrul ala. Filtrul ala este acelasi si pentru CLIO si pentru unele modele de Megane I. Poate ne ajuta cineva cu ceva explicatii.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 3 May 2005, 18:43
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




acolo este vorba despre filtrul de aer de la motor..


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbogdan
post 4 May 2005, 07:30
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 August 04




Sincer sa fiu, nu cred. Filtru de aer de la motor arata altfel. Si apoi daca te uiti la instuctiunile de montaj (exemplificate pentru CLIO, e adevarat) se vede ca se schimba altceva decat filtrul de aer de la motor. Din cate stiu ala are o forma ovala sau cam asa ceva


--------------------
Dacia Logan Ambition - B 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn
post 4 May 2005, 07:46
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 17 February 05
From: Cluj-N




Nu are cum sa fie de logan,ai vazut cand iti arata modul de montare,e o confuzie pornita de la faptul ca ei au luat modelul de motor si de acolo au atasat toata gama


--------------------
renault megane manager 2008 - cj xx bas
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABI_
post 12 May 2005, 11:29
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 4 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(osirus @ 14 Apr 2005, 18:10)
Filtrul de hota sau burete mai gros de 2mm reduce cu mult debitul de aer care intra in ventilator!Eu am facut ceva asemanator,dar din filtru de aspirator si la mijloc am pus carbune activ de hota si tot se simte un debit mai mic(nu mult),dar de  mirosuri am scapat!Si e facut exact pe dimensiunea gurii de acces cu un capac ca sa nu ma chinui cu prinderea lui!
*





fi amabil, te rog laugh.gif
de unde ai cumparat filtrul de aspirator si carbune activ de hota ????
sunt din Bucuresti si nu am gasit asa ceva. wacko.gif


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 100 CP 2006 CE - B 71
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 May 2005, 11:45
Post #56


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Din.. carrefour? de ex...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 12 May 2005, 15:32
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




am montat si eu filtru de hota, cel mai ieftin gasit in carrefour (~100mii), are grosime ~1,5mm, scria ceva gen ~150g/xm2 pe ambalaj si are pe el puncte rosii care iti indica cand trebuie schimbat (probabil daca ar fi folosit la hota sau in mediu asemanator).
L-am montat asemanator cu osirus, ramele nu le-am confectionat din carton, ci din tavita din ceva polistiren care se folosesc la ambalat mici. cam slab materialul, se taie foarte usor cu sarma cu care am cusut filtrul de el, dar cu putina atentie merge realizata treaba. Am pus o tavita deasupra filtrului si una sub el, apoi am cusut cu sarma subtire de bobinaj cele 3 piese intre ele. Am pastrat curbura marginilor tavitei superioare care vine peste ridicatura marginii decupajului din caroserie.

Observatii:
pozitive: nu mai intra praf, frunze, nimic; decat aer
negative: pe pozitia 1 de ventilatie, abia se mai simte curentul de aer cand directia este spre picioare si aeratoarele principale (pozitia cea mai des folosita de mine). Mai mult aer vine pe recirculare decat pe pozitia 'din exterior'; inainte de a monta filtrul era invers.
Ma intreb daca nu este solicitat prea tare ventilatorul; poate ar trebui cautat un filtru mai performant, care sa lase sa treaca mai mult aer prin aceiasi suprafata..


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PriesT
post 30 May 2005, 09:11
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 9 February 05




Eu am adoptat o alta solutie, astfel ca montarea, schimbarea, verificarea filtrului inainte de schimbare este muuuult mai usoara: am pus filtru dublu de hota (d'ala alb cu negru) pe gaurile prin care intra aerul in compartimentul de sub stergatoare (o gaura in stanga cum te uiti, practic peste bidonul de lichid spalare parbriz, si una in dreapata). Se foloseste ceva mai mult material, insa timpul de montare si usurinta compenseaza. Voi pune poze sa vedeti ce bine sta.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI - B-xx-PEY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxiK
post 30 May 2005, 09:56
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 10 May 05




asteptam pozele cu nerabdare


--------------------
dacia logan laureate1.6 - B 37 KNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 May 2005, 14:24
Post #60


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da la ploaie si umezeala cum se comporta? mirosuri etc...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

68 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th January 2018 - 12:29
Forum Renault Server hosting