DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fluierat diferential fata/cutie

caphonne
post 7 Oct 2010, 18:51
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Bineeee smile.gif


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florikah
post 7 Oct 2010, 22:27
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 7 July 10






--------------------
Dacia Duster 2010 Laureate 1,5 dci 110 CP 4x4 - Oltenia - FlOriKaH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 8 Oct 2010, 08:37
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




QUOTE(florikah @ 7 Oct 2010, 23:27)

Pai ce credeai ca am compus eu povestea aia? Nu vezi ca este cu ghinimele trebuia probabil sa mentionez si sursa mai Nea'.Aici daca postezi ceva concret esti luat la p..... in rest la aberatii si discutii fara rost suntem asi.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Oct 2010, 11:45
Post #34


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Atat timp cat exista material, nu este iertat nimic.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
530d
post 12 Oct 2010, 14:26
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 12 April 07




QUOTE(jay333 @ 7 Oct 2010, 10:49)
Exista vreo masina moderna cu tractiune integrala nepermanenta la care cardanul/planetarele sa nu se invarta (in gol) in modul 2wd?
*




Da există. Nissan navara/pathfinder


--------------------
Skoda Octavia II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAW
post 12 Oct 2010, 15:25
Post #36


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 829
Joined: 1 August 07
From: Bacau




La Navarra si Pathfinder cardanul se invarte mereu...din simplul motiv ca transmisia "by default" este pe spate.


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galba
post 12 Oct 2010, 15:37
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 March 10




QUOTE(jay333 @ 7 Oct 2010, 10:49)
Exista vreo masina moderna cu tractiune integrala nepermanenta la care cardanul/planetarele sa nu se invarta (in gol) in modul 2wd?

Ieri am fost la reprezentanta de unde am ridicat masina pt.a ma interesa de cauciucuri de iarna si l-am iintalnit pe baiatul care mi-a facut instruirea la Duster si cu care am facut de fapt si drive-testul in aprilie. L-am intrebat cum sta treaba cu miscarea cardanului in 4x2. Raspunsul lui a fost: la cursul de instruire ni s-a spus ca in modul 4x2 sunt active doar componentele pt.motricitate fata. In modul AUTO se activeaza anumite componente, inclusiv cardanul pt. a prelua, la nevoie sustinerea motrica pe puntea spate, altfel ar fi imposibil de folosit din cauza depasirii inertiei zero. De aceea in modulul AUTO consumul este mai crescut.


--------------------
Dacia Duster 2010 - ---------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 12 Oct 2010, 20:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(TAW @ 12 Oct 2010, 17:25)
La Navarra si Pathfinder cardanul se invarte mereu...din simplul motiv ca transmisia "by default" este pe spate.
*



Are si pe fata cardan !
Ala nu se invirte in 4x2 cu conditia ca masina sa fie echipata cu MRL
( mecanism roata libera ) pe fata .

Bafta ,
Grig

P.S. nu va luati dupa ce spun mecanicii de la Dacia despre cardanul spate.
Adevarat ca daca e in 4x2 nu transmite cuplu pe rotile spate dar de invirtit se
invirte deoarece il invirt rotile spate .Nu are nici un dispozitiv tip MRL.





--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Oct 2010, 20:33
Post #39


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Esti sigur ca este invartit de rotile spate? Sigur, sigur?
Sa inteleg ca priza de putere este dupa diferentialul spate?

This post has been edited by IRONICK: 12 Oct 2010, 20:52


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 12 Oct 2010, 22:40
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(IRONICK @ 12 Oct 2010, 22:33)
Esti sigur ca este invartit de rotile spate? Sigur, sigur?
Sa inteleg ca priza de putere este dupa diferentialul spate?
*



Priza de putere are U-650 si altele asemeni lui
Si da , la alea priza de putere chiar o gasesti dupa dif spate.

radmasa.gif

Grig

P.S. Ca sa fim in ton trebuie totusi inlocuit U-650 cu U-651! biggrin.gif

This post has been edited by Agrig: 12 Oct 2010, 23:02


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 13 Oct 2010, 11:39
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 448
Joined: 21 June 04




Bre da' o fi greu sa ridice unu' un duster 4x4 pe rampa si sa tot faca teste cu ea sa vada ce, de ce si cand se invarte?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Oct 2010, 11:51
Post #42


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




QUOTE(Agrig @ 12 Oct 2010, 23:40)
radmasa.gif
Tu chiar nu esti constient ca altii se distreaza si tu spui numai tampenii? Te mai gandesti o data de ce este actionat cardanul?


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAW
post 13 Oct 2010, 12:45
Post #43


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 829
Joined: 1 August 07
From: Bacau




@Agrig: Ma refeream la cardanul spate si nu la cel aflat intre CT si grupul fata (cardanul scurt).
Am un mare dubiu in ceea ce priveste antrenarea cardanului la Duster (spate ca sa fie clar biggrin.gif ) de catre grupul spate, deoarece cuplorul este pozitionat intre aceste doua organe.


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Oct 2010, 14:24
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Daca la asta viscocuplajul e linga diferential atunci clar se invirtesc doar planetarele si grupul din dif spate de la roti iar cardanul se roteste angrenat de cutia de viteze nu de la rotile spate. Daca viscocuplajul era pe CV atunci se
invirtea asa cum am spus eu.Oricum se pare ca este pe spate , cam ca la RX4
deci eu am gresit .
Deci clar se invirt toate partile mobile .
Si la asta cred ca nu e nici un cardan fata. E motor transversal , si cutie transversala.


Bafta ,
Grig



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuf42
post 13 Oct 2010, 14:39
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 September 10
From: Berceni, Bucuresti, Romania




vad ca s-a deviat foarte mult de la subiect. Oricum, am citit si lucruri foarte interesante, cum este rezumatul domnului Caphonne despre sistemul 4x4.

Ca sa revin la subiect, si eu am observat suieratul asta, dar de unde autorul acestui topic a ajuns din start la concluzia ca ar putea fi de la diferential? Da, la viteza mare intr-a 6-a se aude un suierat, dar mie mi s-a parut ca vine din motor, mai exact de la turbina. Se aude la apasarea pedalei de acceleratie, iar sunetul difera in functie de presiunea de pe pedala, la ridicarea piciorului de pe acceleratie sunetul dispare, iar asta poate insemna un suierat la admisia mai mare sau mai mica de aer in turbina. Fenomenul asta poate fi cauzat de turbulentele de aer la viteza asta. Asta este parerea mea, mie chiar mi-a placut sunetul si sunt convins ca masina nu are nici o problema, chiar si in cazul in care s-ar dovedi ca sunetul vine din transmisie/motor.

Cheers! wink.gif

This post has been edited by silviuf42: 13 Oct 2010, 14:40


--------------------
Dacia Duster 2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 13 Oct 2010, 14:44
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Silviu ai un Duster negru ?biggrin.gif


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Oct 2010, 15:08
Post #47


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




QUOTE(silviuf42 @ 13 Oct 2010, 15:39)
asta poate insemna un suierat la admisia mai mare sau mai mica de aer in turbina. Fenomenul asta poate fi cauzat de turbulentele de aer la viteza asta
Cred ca este defect rezonatorului de pe admisie, ca ala se ocupa cu scaderea zgomotelor. Si defectul se numeste lipsa lui.
QUOTE(silviuf42 @ 13 Oct 2010, 15:39)
mie chiar mi-a placut sunetul si sunt convins ca masina nu are nici o problema, chiar si in cazul in care s-ar dovedi ca sunetul vine din transmisie/motor
La banii aia cum sa nu iti placa zgomotul. Doar este bonus, daca lipsea, nu era un raport bun la pret.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
530d
post 13 Oct 2010, 15:17
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 12 April 07




QUOTE(TAW @ 12 Oct 2010, 15:25)
La Navarra si Pathfinder cardanul se invarte mereu...din simplul motiv ca transmisia "by default" este pe spate.
*



Eu mă refer bineânțeles la cardanul din față pentru că ăla ar trebui să fie decuplat după ce comutatorul e în poziția 2wd.


--------------------
Skoda Octavia II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuf42
post 14 Oct 2010, 17:52
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 September 10
From: Berceni, Bucuresti, Romania




QUOTE(caphonne @ 13 Oct 2010, 14:44)
Silviu ai un Duster negru ?biggrin.gif
*



Nu, e albastru standard. De ce? smile.gif

QUOTE(IRONICK @ 13 Oct 2010, 15:08)
La banii aia cum sa nu iti placa zgomotul. Doar este bonus, daca lipsea, nu era un raport bun la pret.
*



Chiar nu inteleg aceste comentarii domnule. Ti-am mai citit si alte raspunsuri pe forum si toate sunt pline de ironie. Lucrezi cumva la VW sau BMW sau orice alta marca germana, de incerci sa denigrezi asa de mult Dacia? Daca poti sa faci un comentariu inteligent, te rog, sunt interesat sa aflu noi informatii, dar fara fraze spuse la misto. Sau ce ar trebui sa fac, sa plang pentru ca aud un suierat in fata, care oricum abia se aude? Normal ca sunt multumit. Tu daca vrei calitate 100% esti liber sa-ti iei un Landcruiser sau orice altceva mai bun.


--------------------
Dacia Duster 2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 14 Oct 2010, 18:22
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




[quote=silviuf42,14 Oct 2010, 18:52]
Nu, e albastru standard. De ce? smile.gif
E unul aici pe langa mine credeam ca este al tau smile.gif.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciango
post 14 Oct 2010, 19:44
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 19 June 09
From: Bucuresti




Am fost la service si...

Pt a raspunde unora ce au ridicat intrebari pe acest post:
TOT angrenajul roti-planetare spate-cardan-se invarte tot timpul. Cand este cuplat Auto sau 4lock atunci motorul trage de roti, cand nu atunci se invarte in gol.

In legatura cu fluieratul meu au verificat mai intai uleiul in cutie si in grupul spate dupa care au spus ca intr-adevar nu e normal dar ca in viitor sunt 2 mari optiuni:

1. Sa se pasuiasca diferitele piese in cutie/diferential si sa dispara fluieratul de la sine (optiunea buna)
2. Sa se accentueze ca intensitate si/sau sa apara si la alte viteze caz in care probabil se va schimba toata cutia de viteze (optiunea mai naspa).

Intrebarea mea este din nou: Numai a mea face asa sau mai sunt si altii cu fenomene asemenatoare cu 4X4 benzina? Adica am nimerit eu una naspa sau e o problema generala?

This post has been edited by luciango: 14 Oct 2010, 19:49


--------------------
Dacia Duster 4x4 2010 - 1.6 16V
Duster Laureate 4x4 1.6 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 14 Oct 2010, 20:06
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Bun asa !
Dar macar au consemnat undeva?
Sa ai grija sa ramina scris !
Pe cartea de garantie sau ceva, sa ai o nota de constatare, daca incep cu povestea ca nu o pot da te multumesti cu o copie xerox cel mai bine cu stampila service , daca nu si fara e buna. In genere se merge pe principiul sa`l lasam si apoi mai vedem noi , poate `l fentam.
Experienta mea trista cu astfel de zgomote spune ca nu prea cedeaza ,
eventual se invata omul cu ele . In timp in genere se accentueaza, asa am patit
la Oltcit , avea boala sa fluiere in tr 4 cel mai tare pe la 85-95Km/h radmasa.gif .
Asa am mers cu ea vre`o 150kkm fara probleme. Cam la fel facea si a 2`a masina ,un Swift de 1.3 dar asta in tr 5 . Fiind in garantie atit scandal am facut pina au schimbat trenu tr 5 si a fost normala treaba. La asta au bagat si ceva ulei de cutie cu teflon dar nu a dat rezultatul scontat.
Cel mai bine e sa stai pe capul lor sa rezolve problema.

Bafta!
Grig



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 14 Oct 2010, 20:11
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Un sfat foarte bun. Trebuie insistat pentru un raspuns SCRIS. Asa va ramane consemnat faptul ca problema a fost reclamata si recunoscuta de service, lucru ce va fi foarte util in caz de accentuare. Pentru ca, din pacate, asa cum spunea si Agrig, asemenea zgomote nu fac decat sa se accentueze.. De cedat, nici o sansa.

This post has been edited by PaulT: 14 Oct 2010, 20:12


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 15 Oct 2010, 09:20
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Eu zic ca pot ceda dupa cum a scris colegul mai sus in urma pasuiri pieselor.Si aici a atins un punct care am impresia ca nu s-a discutat si anume:
La modele 4x4 nu ar trebui facut un asa zis rodaj in modul auto si lock adica o plimbare ceva mai lunga dar nu pe asfalt si in limitele bunului simt?
O sa-l intreb pe vericu' sa vad ce stie de la colegii lui spunea el ceva de un arculet de pe la diferential care nu stiu ce dracu face si apar probleme.
Bafta.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Oct 2010, 12:48
Post #55


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




QUOTE(silviuf42 @ 14 Oct 2010, 18:52)
Chiar nu inteleg aceste comentarii domnule. Ti-am mai citit si alte raspunsuri pe forum si toate sunt pline de ironie. Lucrezi cumva la VW sau BMW sau orice alta marca germana, de incerci sa denigrezi asa de mult Dacia? Daca poti sa faci un comentariu inteligent, te rog, sunt interesat sa aflu noi informatii, dar fara fraze spuse la misto. Sau ce ar trebui sa fac, sa plang pentru ca aud un suierat in fata, care oricum abia se aude? Normal ca sunt multumit. Tu daca vrei calitate 100% esti liber sa-ti iei un Landcruiser sau orice altceva mai bun
Prafsterul este cel mai tare! El nu are niciodata probleme, doar masinile nemtesti au probleme.
Unele masini au de cateva generatii sisteme de noise-cancelling si noi ne complacem ca se aude slab suieratul.

This post has been edited by IRONICK: 15 Oct 2010, 12:56


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 15 Oct 2010, 16:32
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(IRONICK @ 15 Oct 2010, 14:48)
Unele masini au de cateva generatii sisteme de noise-cancelling si noi ne complacem ca se aude slab suieratul.
*



Activ sau pasiv?

Grig


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Oct 2010, 16:39
Post #57


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




defazare cu 180 pe sistemul audio


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florikah
post 15 Oct 2010, 19:15
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 7 July 10




Si eu aud un fluierat in a 6-a pe la 100 la ora cand ridic piciorul de pe acceleratie. Cand calc iar pe acceleratie dispare. Oricum este foarte fin suieratul si se aude numai cu radio off.

Noise canceling cu defazare pe acelasi princiupiu cu Quiet Confort de la Bose (un microfon citeste zgomotele de anumita frecventa considerate deranjante si le anuleaza prin aceleasi zgomote defazate fata de cele citite redandu-le pe difuzore si astfel anulandu-se)

Eu am o pereche de casti Quiet Confort 3 si anuleaza mai ales zgomotole de turbina in interiorul avionului. Pe masina inca nu le-am folosit.

This post has been edited by florikah: 15 Oct 2010, 19:22


--------------------
Dacia Duster 2010 Laureate 1,5 dci 110 CP 4x4 - Oltenia - FlOriKaH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 15 Oct 2010, 19:36
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Deci activa.
Principiul e simplu , realizarea mult mai complicata,
altfel toate masinile erau deja echipate cu asa ceva.
Sint totusi curios cit costa o masina care are asa ceva?
Se incaderaza in categoria de pret a Duster?
Altfel discutia e fara rost.
Si mai e inca o pb mare, nici un astfel de dispozitiv nu e proiectat
sa ascunda sirenajul unei cutii de viteze prost realizate ci zgomotele aerodinamice ,de rulare si cele normale ale motorului.

Bafta,
Grig

E simplu sa realizezi o casca deoarece incinta care trebuie insonorizata e
mica si constanta iar DSP la ora asta e ceva banal.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Oct 2010, 22:13
Post #60


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




9637_15070865436.jpg ( Size: 76.64k ) Number of downloads: 976


Duster nu are nici macar "insonorizantii" pe care ii au restul de masini. Va plangeti de zgomote pentru ca ii lipseste minimum de elemente care sa reduca zgomotul in habitaclu. Masina saraca nu are nimic. Poate acum se intelege de ce am dat exemplu cu anc-ul. Unii pun anc, altii nici macar un absorbant sau un element de rupere ...

This post has been edited by IRONICK: 15 Oct 2010, 22:30


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2018 - 01:04
Forum Renault Server hosting