DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> GPL pe Duster 1,6 16V, detalii instalare GPL

Dusty2010
post 9 May 2011, 09:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




A pus cineva GPL pe benzinar?
In afara de Borel (care e agreat de Dacia insa e disponibil doar in Franta si e 2000 euro cu instalare si tva inclus!) eu am mai primit oferte din RO de Tomasetto Stag 300 (Italia) sau de Prins (Germania) cu rezervor toroidal de 44-61 litri (se pune in locul rotii de rezerva pentru ambele variante 2x4 si 4x4) la 2500-4800 lei incl tva si montaj.
Ceea ce ma intreb eu si nu am gasit inca raspuns e daca aceste 2 instalatii sunt ok pentru Duster si daca da, de ce? am inteles ca ele sunt omologate RAR insa nu sunt f. sigur ca sunt si pt motoare Euro 5...?!
stie cineva mai multe detalii sau are experienta proprie in acest sens?


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciango
post 9 May 2011, 11:54
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 19 June 09
From: Bucuresti




Vad ca s-a mai discutat si aici:
http://www.daciaclub.ro/DACIA-DUSTER-GPL-t201965.html

Si pe mine ma bate gandul dar dupa cel putin un an (se pare ca garantia de 3 ani e selectiva). La lucrurile importante (motor, cutie, transmisie, ambreiaj) e doar de un an.

Am gasit deja instalate aftermarket aici:
http://www.ecokraftbest.ro/index.php?s=11&step=1&pg=12


This post has been edited by luciango: 9 May 2011, 12:06


--------------------
Dacia Duster 4x4 2010 - 1.6 16V
Duster Laureate 4x4 1.6 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 9 May 2011, 12:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 831
Joined: 25 June 07




QUOTE(luciango @ 9 May 2011, 11:54)
La lucrurile importante (motor, cutie, transmisie, ambreiaj) e doar de un an.

Unde/cine zice?


--------------------
Renault Megane 4 Intens dci 130 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusty2010
post 9 May 2011, 15:21
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




QUOTE(luciango @ 9 May 2011, 11:54)
Vad ca s-a mai discutat si aici:
http://www.daciaclub.ro/DACIA-DUSTER-GPL-t201965.html

Si pe mine ma bate gandul dar dupa cel putin un an (se pare ca garantia de 3 ani e selectiva). La lucrurile importante (motor, cutie, transmisie, ambreiaj) e doar de un an.

Am gasit deja instalate aftermarket aici:
http://www.ecokraftbest.ro/index.php?s=11&step=1&pg=12
*



am vorbit si eu cu ei. nu au agreere Dacia si pierzi garantia. probabil ca peste 1 an (atunci eu fac 2 ani cu a mea) o sa apelez. ceea ce am inteles din diverse discutii e ca instalatia GPL (modelele noi cu asistenta computerizata) creste durata de viata a motorului! vorbim despre masini folosite ca Taxi si care au facut 100-200 mii km... o fi adevarat?


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GL 01 NJL
post 9 May 2011, 20:08
Post #5


Banned


Group: Members
Posts: 208
Joined: 16 January 11




Daca vrei sa pui la masina asta noua GPL , de ce nu ti-ai luat un diesel care consuma putin ?

Daca tot vrei consum mic ?


--------------------
Audi A4 1.9TDI/B5/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusty2010
post 9 May 2011, 21:23
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




QUOTE(GL 01 NJL @ 9 May 2011, 20:08)
Daca vrei sa pui la masina asta noua GPL , de ce nu ti-ai luat un diesel care consuma putin ?

Daca tot vrei consum mic ?
*



din motive financiare: cred ca in loc de 2000 euro diferenta pentru diesel se gasesc mai usor 500-600 euro pentru gpl. in plus, eu am luat masina in 4 zile de la plata iar cei care vor diesel asteapta 3-4 luni sa le vina!


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 9 May 2011, 21:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.871
Joined: 20 October 08
From: Buzau




Poate datorita faptului ca dieselul este mai scump la intretinere,plus ca benzinarul este mai putin pretentios la calitatea combustibilului de la noi.De asemenea,pretul de achizitie este mai mare la diesel.
Daca ar fi sa iau un Duster,tot benzina as prefera,luand in calcul apoi montarea unei instalatii GPL aftermarket.
@Dusty2010:scuze,am postat simultan.

This post has been edited by BoR: 9 May 2011, 21:26


--------------------
Dacia SuperNova; Opel Astra Sports Tourer/ confort 2002; Essentia 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusty2010
post 9 May 2011, 21:37
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




QUOTE(BoR @ 9 May 2011, 21:23)
Poate datorita faptului ca dieselul este mai scump la intretinere,plus ca benzinarul este mai putin pretentios la calitatea combustibilului de la noi.De asemenea,pretul de achizitie este mai mare la diesel.
Daca ar fi sa iau un Duster,tot benzina as prefera,luand in calcul apoi montarea unei instalatii GPL aftermarket.
@Dusty2010:scuze,am postat simultan.
*


asa e BoR! am omis si aspectele pe care le-ai spus tu! reviziile la benzinar sunt din 20 in 20 mii (in loc de 15 in 15 mii la diesel) si costa si mai putin fiecare revizie.


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GL 01 NJL
post 10 May 2011, 15:54
Post #9


Banned


Group: Members
Posts: 208
Joined: 16 January 11




Da dar cred ca in timp se scot investitiile,doar daca nu faci 5000 de km pe an !


--------------------
Audi A4 1.9TDI/B5/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusty2010
post 10 May 2011, 16:28
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




QUOTE(GL 01 NJL @ 10 May 2011, 15:54)
Da dar cred ca in timp se scot investitiile,doar daca nu faci 5000 de km pe an !
*


calculul financiar e simplu:
diferenta pe km intre benzina si diesel (costul cu gpl e aprox la fel datorita pretului) e de aprox. 0,2 lei (0,54 lei-0,34).
am calculat o diferenta de 40% in cost intre benzina si diesel: la un consum de 10% benzina avem 6% motorina... pretul per litru e cam acelasi...
deci, investitia intr-un motor diesel (fara a lua in calcul costurile cu intretinerea), adica 8200 lei (2000 euri) se amortizeaza in aprox. 40000 km.
investitia in instalatia gpl adica 2100 lei (500 euro) se amortizeaza in aprox 10000 km.
daca faci 40 mii in trei ani o amortizezi in 3 ani, daca faci 40 mii intr-un an, o amortizezi intr-un an! smile.gif
la fel si cu instalatia de gpl.
daca faci uzual 10 mii km pe an atunci intr-un an ai amortizat gpl-ul!
cu cat amortizezi investitia intr-un timp mai scurt cu atat vei avea de castigat cati ani mai tii masina din dif. de consum!
deasemenea valoarea masinii e mai buna pentru tine la vanzare (ai amortizat investitia suplimentara insa o ai ca plus valoare in fata cumparatorului!).

deci, cum e mai bine? diesel sau gpl?

un posibil raspuns ar fi ca pentru cei care alearga mult intr-un an sau vor sa tina masina cativa ani e ok sa ia diesel.
pentru cei care circula mai putin sau vor sa aiba masini relativ noi tot timpul (le schimba des, le tin putini ani) e mai bine sa ia benzinar si sa puna gpl.

....sau ma insel eu?


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 10 May 2011, 18:30
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Diferenta in favoarea benzinarului+gpl este chiar mai mare... Cei 40% in plus sunt de fapt maxim 30%. Dar maxim. Iar daca mai pui la socoteala si diferenta de costuri din intretinere + sansele muult mai mici sa ai vreo problema costisitoare cu motorul pe benzina(care este mult mai fiabil, iar posibilele probleme se remediaza semnificativ mai ieftin decat la diesel). Plus lipsa vibratiilor si zgomotelor specifice unui diesel.. mai ales la insonorizarea oferita de Dacia. Alte plusuri: autonomie foarte mare cu ambele plinuri facute, uleiul de motor isi pastreaza mult mai bine si pentru mai mult timp calitatile de ungere...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GL 01 NJL
post 11 May 2011, 13:25
Post #12


Banned


Group: Members
Posts: 208
Joined: 16 January 11




Imi pare rau da dupa 150.000-200.000 km cu masina aia pe GPL eu nu o mai consider masina ,sincer ,in plus e puturos tare GPL-ul ,nu-s adeptul GPL-ului!


--------------------
Audi A4 1.9TDI/B5/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusty2010
post 11 May 2011, 13:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




citez: "Pentru ca foloseste un carburant fara sulf, benzen, plumb, sau alte substante cancerigene, GPL-ul se amesteca foarte bine cu aerul realizându-se un amestec carburant mai omogen si o ardere imbunatatita fara depuneri de calamina si hidrocarburi, noxele emise de motor cu carburator încadrandu-se in normativele EURO 2.
De altfel marile companii de autoturisme sunt direct implicate in dezvoltarea si producerea de motoare ultra ecologice, una dintre solutiile imediat aplicabile fiind echiparea autovehiculelor cu motoare alimentate cu GPL (Volvo, Opel, Fiat, Renault, Dacia, Daewoo,…etc. sunt echipate optional din fabrica cu sistem AUTO GPL).
Dezavantajele cum ar fi reducerea spatiului din porbagaj, pretul initial al instalatiei, performantele dinamice ale masinii cu cca. 10% mai scazute, sunt pe deplin compensate de avantajele economice, ecologice si de siguranta oferite in exploatare."


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusty2010
post 16 May 2011, 14:56
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




am gasit instalatia agreeata si de Dacia Romania pe motorul de benzina: LANDI RENZO (se monteaza OEM pe Dacia Logan si Sandero in fabrica)
m-am hotarat!
o sa imi montez instalatie GPL, in special pentru ca vreau sa fac un drum prin Europa de vreo 6000 km iar pretul benzinei acolo e cam 1,5 Euro si al GPL-ului e 0,7-0,8 Euro (maxim in Franta).

ma costa instalatia vreo 600 euro si cu ocazia acestui drum amortizez aproape 75% din investitie!
in plus, la iesirile de off-road in zone departe de "lumea dezlantuita" voi avea autonomie aproape dubla cu benzina si cu gpl si nu mai trebui sa car canistre cu mine...


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 May 2011, 11:27
Post #15


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da' cat de departe de lumea dezlantuita ajungi in general de e nevoie sa cari canistre cu tine?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 17 May 2011, 11:48
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 831
Joined: 25 June 07




Pe aici, de fapt pe traseul propus initial, se prea putea sa fie nevoie de extra-carburant in functie de conditiile gasite pe traseu.


--------------------
Renault Megane 4 Intens dci 130 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 May 2011, 15:31
Post #17


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




sa nu-mi spuneti mie ca exista in romania traseu sa faci 300 -500 km fara sa gasesti o statie de benzina


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusty2010
post 17 May 2011, 18:57
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




daca ai un Duster care consuma 10-11 l/100 km pe sosea/oras si mergi cu ea pe drumuri de munte cu 10-15 km/ora si poate mai si tragi in namoale sau pante s-ar putea sa consumi un rezervor de benzina (45 l) pe vreo 200-250 km. In cazul in care ai "cartierul general" intr-o localitate departe de o statie de benzina (iti dau exemplu Padisului din centrul muntilor Apuseni) ai 2 variante: sa iei canistre de benzina cu tine sau sa faci o data la 2-3 zile (daca esti intr-un concediu de 7-10 zile) cate un drum de 100 km (dus-intors) ca sa faci plinul!
sau poate gresesc eu la socoteli?


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 May 2011, 09:28
Post #19


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In primul rand rezervorul de Duster are cel putin 50 litri, nu 45 (important, ca mai faci vreo 50 km cu diferenta).
Iar in al doilea rand, cetateni care sa mearga in creierul muntilor si sa se dea cu masina zi de zi, unde masina e dusterul, mai rar. Pentru restul de proprietari de duster, nu asta e motivatia pentru GPL.
Plus de asta, cand ajungi in ultima localitate cu statie de benzina, faci plinul, inainte de a urca in creierul muntilor.
Parerea mea.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 18 May 2011, 12:00
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.921
Joined: 19 August 08
From: Brasov




refa putin calculul cu GPL-ul luand in calcul si consumabilele , la fiecare revizie pe benzina se schimba si cele 2 filtre de gaz (stare lichida gazoasa) care sunt undeva la 3-400 lei plus vreo 100 lei manopera , o data la nu stiu cati km se schimba si regulatorul de gaz care nici ala n-o fi cel mai ieftin. Intereseaza-te dinainte ce presupune ca si costuri intretinerea instalatiei de gaz , asta in ipoteza ca vrei sa respecti instructiunile constructorului. De fapt cred ca-ti impun oricum aceste revizii pentru a-ti acorda garantie la instalatia de gaz . Si ia in calcul si o scoatere din garantie a motorului , dealerul Dacia nu va fi foarte incantat sa gaseasca instalatia aftermarket sub capota


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 19 May 2011, 10:01
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




Preturile astea cu costurile de intretinere mi se par enorme. La instalatia de pe logan schimbul ambelor filtre ma costa maxim 80 ron cu manopera cu tot. Am peste 100 000 km cu instalatia si nu am scimbat altceva in afara de filtre.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusty2010
post 19 May 2011, 11:51
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 11 November 10
From: C




si eu am inteles ca filtrele costa undeva in jur de 20 lei/buc.... total cu manopera undeva la 100-120 lei.


--------------------
a a 1
\
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 22 May 2011, 08:26
Post #23


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 552
Joined: 25 November 07
From: Buzau




revizie la Agrom (cu tot cu filtre) parca 90 roni. include si verificare pe pc plus verificari etanseitate, si este centru autorizat GPL! Dacia exagereaza putin cu preturile....putin cam mult!


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GL 01 NJL
post 22 May 2011, 11:37
Post #24


Banned


Group: Members
Posts: 208
Joined: 16 January 11




Inteleg,dar nu accept GPL si in plus e mai puturoasa plus ca nu iau masina noua sa stea in fata blocului , o iau sa o folosesc ,sa ma folosesc de ea nu sa stea degeaba ca aia is bani aruncati daca o iau si merg de 2-3 ori pe luna cu ea , mai bine stau cu o dacie oarecare , de exemplu cea din semnatura smile.gif

This post has been edited by GL 01 NJL: 22 May 2011, 11:37


--------------------
Audi A4 1.9TDI/B5/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 22 May 2011, 17:48
Post #25


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 552
Joined: 25 November 07
From: Buzau




nenea, vezi ca instalatiile gpl au mai evoluat fata de vremea berlinei. la un stag 200 sau 300, pierderea de putere este de sub 1KW (prin omologare), consumul cu doar 1 L mai mare decat cel pe benzina. merita din plin, mai ales la acest motoras care este cam gurmand pe duster.


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GL 01 NJL
post 22 May 2011, 22:03
Post #26


Banned


Group: Members
Posts: 208
Joined: 16 January 11




Ok,nu sunt extrem de documentat cum zici tu , nu te contrazic ! Dar daca iei o masina noua si sa-i pui jepeleu' ca zici ca e mai ieftina si ca nu faci kilometri multi nu mi se pare un lucru bun deoarece dai un amar de bani si saraca cand termini ratele de platit tabla o sa fie...


Cunosc un caz asemanator un logan 1.4 MPI din 2006 are vreo 23.000 de km si plateste un amar de bani si masina sta in fata blocului,cand o sa termine ratele la ea deja masina aia nu prea o sa arate asa de bine :|

Nu ma contrazic cu nimeni ,nu vreau sa ma cert cu nimeni suntem aici niste dacioti smile.gif nu vreau sa ne certam ca nu are rost dar merg pe principiul asta : Am luat masina noua o folosesc !

This post has been edited by GL 01 NJL: 22 May 2011, 22:04


--------------------
Audi A4 1.9TDI/B5/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 23 May 2011, 00:00
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 731
Joined: 4 June 08




si nu o poti folosi daca are gpl?


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 May 2011, 21:40
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(GL 01 NJL @ 11 May 2011, 14:25)
Imi pare rau da dupa 150.000-200.000 km cu masina aia pe GPL eu nu o mai consider masina ,sincer ,in plus e puturos tare GPL-ul ,nu-s adeptul GPL-ului!
*



O masina rulata 150.000-200.000km pe gpl este cel putin la fel de masina ca cea care a mers acelasi nr de km pe benzina... Pana si la berlina mea diferenta dintre dinamica pe gpl si dinamica pe benzina este aproape zero... Asta cu conditia sa reglezi corect instalatia si sa nu obligi bietul motor sa mearga permanent cu amestec sarac, sa ai top speed de 100km/h, sa se supraincalzeasca, etc... Adica asa cum regleaza multi "meseriasi" instalatiile, ca stiu ei ca o sa ai consum mic... radmasa.gif Imi urca perfect in 5000rpm si fac autostrada fara probleme cu 120-130km/h pe gpl.. Motor de 1289cm3... Reglata de service-ul unde am montat-o abia ajungeam la 90-100km/h dupa chinuri serioase si consuma foarte mult.

QUOTE(GL 01 NJL @ 22 May 2011, 12:37)
Inteleg,dar nu accept GPL si in plus e mai puturoasa plus ca nu iau masina noua sa stea in fata blocului , o iau sa o folosesc ,sa ma folosesc de ea nu sa stea degeaba ca aia is bani aruncati daca o iau si merg de 2-3 ori pe luna cu ea , mai bine stau cu o dacie oarecare , de exemplu cea din semnatura smile.gif
*



Cu gpl ai putea folosi masina noua mult mai mult cu aceiasi bani. Sunt multe avantaje si pentru motor daca ruleaza pe gpl.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 26 May 2011, 22:14
Post #29


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.030
Joined: 12 October 04




Polemicile sunt bune daca sunt si constructive....dar daca cineva isi inchipuie ca marii sau micii constructori de automobile nu fac macar aceleasi calcule ca si noi + inca niste milioane de alte calcule din care sa rezulte CLAR ca ORICE masina ti-ai lua diesel, gaz, benzina ai PER TOTAL ACELEASI COSTURI !!!!!! Noi ne facem ca Nu vedem, sau facem doar calcule care sa ne convina NOUA . Calcule care au rar legatura cu realitatea! Credeti ca daca o masina pe GPL ar fi mai rentabila nu ar fi si camioanele pe gpl? Credeti ca daca dieselul ar fi mai rentabil nu ar fi si avioanele diesel? Ar trebui ca fiecare sa-si calculeze in functie de NEVOI si nu in functie de ce se spune sau de ce reclame apar la televizor. Eu am testat in ani de zile si in peste 1 milion si ceva de kilometri facuti cu diferite masini tot felul de marci modele , benzinare, gpl-uri si dieseluri. Concluzia REALA este una singura ! Constructorii au grija ca ORICE ti-ai lua sa platesti la final acelasi pret !! Doar cine nu vrea sa vada anumite aspecte se imbata cu apa rece si crede ca dieselul e peste benzina sau ca daca pui gpl scutesti miliarde. Vrajeala tipic made in romania ! Toate au pretul lor.

1. diesel mai scump la achizitie, mai scump la revizii, mai scump la casco, mai pretentios la utilizare
2. benzina are consum mai mare , mai ieftin la intretinere, mai rezistent, mai putin pretentios, mai ieftin la casco
3. gpl mai mai scump la achizitie , pretentios la utilizare, nerezistent in timp, pret mic la combustibil

la un mers NORMAL nici o masina nu consuma mult. In oras un 1,6 benzina poate consuma 10 - 12, un gpl sigur peste 12, un diesel REAL in jur de 8. Pe autostrada ORICE masina la viteze mari consuma dar la 130 kmph diferentele nu sunt mai mari de 2 litri in nici un caz. Extraurban la masini cu motoare identice diferenta de consum Nu are cum sa depaseasca 2 litri . ASADAR: 2 litri diferenta intre benzina si diesel, gpl si diesel devin sesizabili financiar la PESTE 100.000 de km. Pentru Cine doreste calule REALE ii stau la dispozitie cu cateva "secrete" de achizitie !!


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 26 May 2011, 22:21
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.476
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(pedrovl @ 26 May 2011, 23:14)
3. gpl mai mai scump la achizitie , pretentios la utilizare, nerezistent in timp, pret mic la combustibil
*


poti detalia te rog? eventual cu un procent facut public, date reale, sondaje etc?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th November 2018 - 02:59
Forum Renault Server hosting