cum sa iti pui un bord cn in locul celui vechi
![]() ![]() ![]() |
cum sa iti pui un bord cn in locul celui vechi
bv-08-fgm |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|||
marik2500 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 July 09 From: HARGHITA ![]() |
Trebiue creat circuitul de vacuum pentru capsulele vacuumatice ce comanda ghidurile de aer. Pentru aceasta se ia furtunul de vacuum ce merge la pompa servo frana a masinii, se taie la cca. 8-10 cm de pompa de frana, loc in care se intercaleaza T-ul la care se conecteaza furtunul transparent de cca. 5-6cm lungime, vine capsula monosens si in continuare furtun transparent ce va intra in habitaclul mașinii *vezi foto!
23 Sep 2010, 20:07: Furtunele de la vechiul radiator de încălzire se scot, la fel si radiatorul vechi. Se cumpara furtune noi pentru CN, robinet de asemenea tip CN si se monteaza ca in imagine *vezi foto. Tot prin locul prin care acestea intra in habitaclu se introduce si cablul de actionare al robinetului. Acesta trebuie de asemenea cumparat tip CN daca bordul pe care l-ati procurat nu il avea. This post has been edited by marik2500: 23 Sep 2010, 20:07 Attached thumbnail(s) foto_01_resize.jpg ( Size: 279.31k ) Number of downloads: 1977 foto_02_resize.jpg ( Size: 369.97k ) Number of downloads: 2269 |
--------------------
DACIA
1310
1999/1310
- HR01ABC
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#123
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
@marik2500: n-ai putea sa mai faci niste poze cu zona in care
furtunele traverseaza peretele intre compartimentul motor si cabina? Cum ai decupat tabla acolo si mai ales cum ai etansat zona respectiva (de trecere)? |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
marik2500 |
![]() ![]()
Post
#124
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 July 09 From: HARGHITA ![]() |
In compartimentul motor cam astea ar fi!
23 Sep 2010, 20:29: Intra furtunul de vacuum in zona bordului. Voi arata maine circuitul acestuia mai departe. This post has been edited by marik2500: 23 Sep 2010, 20:29 Attached thumbnail(s) foto_03_resize.jpg ( Size: 139.58k ) Number of downloads: 2246 foto_04_resize.jpg ( Size: 315.43k ) Number of downloads: 2164 |
--------------------
DACIA
1310
1999/1310
- HR01ABC
|
|
radu23 |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 April 10 From: Valenii de Munte ![]() |
Mai am putin si sunt gata. Trebuie sa mai fac legaturile la furtunele de apa. trebuie sa ma gandesc cum, ca eu am si gpl si nu vreau cand opresc robinetul sa nu mai circule apa calda prin plamanul de gaz ca... de fapt stiti. Azi am cumparat si vestitul robinet de A..M (25 Ron) ca altul nu am gasit. Am auzit ca daca nu-l folosesc mult e posibil sa ma tina si o luna
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
L
- PH-23-MGM
|
|
ghitza |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ce treaba are furtunele de la gaz(pentru apa )cu robinetul caci poti sa il inchizi si deschizi cum vrei fara frica pui T-urile de ramificatie pentru plaman innainte de robinet.uite
Attached thumbnail(s) SDC11245.JPG ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 2112 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
radu23 |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 April 10 From: Valenii de Munte ![]() |
la mine difera foarte mult instalatia de gaz fata de cea din poza. A mea e pusa simplu dupa teul de aerisire. Oricum o sa analizez cu atentie situatia si o rezolv eu ca nu-i problema mare
![]() ![]() DSC01003.JPG ( Size: 638.42k ) Number of downloads: 1010 DSC01005.JPG ( Size: 488.25k ) Number of downloads: 847 DSC01006.JPG ( Size: 703.98k ) Number of downloads: 884 DSC01007.JPG ( Size: 724.21k ) Number of downloads: 957 DSC01013.JPG ( Size: 673.37k ) Number of downloads: 968 DSC01016.JPG ( Size: 560.61k ) Number of downloads: 989 DSC01018.JPG ( Size: 554.77k ) Number of downloads: 958 DSC01006.JPG ( Size: 703.98k ) Number of downloads: 942 |
--------------------
Dacia
1310
L
- PH-23-MGM
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Salut Radu, arata frumos bordul pe masina, si daciuta mea a fost modificata prin 2000, ea fiind din '76 tata a modificato in zambetul lui nea nelu, i sa pus bord CN3, era la moda si vad ca a ramas la fel, meseriasul care a lucrat la ea a facut o modificare la aeroterma de unde a tras doua furtune groase la cele doua guri din lateralele bordului asfel avea caldura si in laterale dar dupa aceea a intrat pe mana lui fratemiu si a anulat sistemul (nu stiu de ce) aerul fiid dirijat doar prin mijloc.
Ce nu i sa pus la dacia mea a fost robinetul de climatizare, prin urmare am cumparat eu unul dar dupa aceea am observat ca imi trebuie si suportul ce vine montat pe contraaripa (cred ca zic bine). Atasat o poza de a lui @marik2500 sper sa nu se supere. This post has been edited by Cioby92: 24 Sep 2010, 22:32 Attached thumbnail(s) indexCA2HIAH9.jpg ( Size: 218.76k ) Number of downloads: 973 foto_02_resize.jpg ( Size: 334.93k ) Number of downloads: 818 |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
marik2500 |
![]() ![]()
Post
#129
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 July 09 From: HARGHITA ![]() |
Sigur ca nu ma supar. Eu am postat ceea ce se vede cu scopul de a ajuta pe cei interesati si sunt bucuros daca aceste le sunt de folos. Voi continua asa cum am promis cu circuitul de vacuum. Dupa cum se vede si in foto furtunul transparent intra in habitaclu si acolo mai precis se conecteaza la pozitia ,,0,, a distribuitorului de vacuum.
<span class='edit'>25 Sep 2010, 16:57:</span> In a doua poza... alte explicații! <span class='edit'>25 Sep 2010, 17:53:</span> Intercalarea RELEU TEMPORIZARE STERGATOARE DE PARBRIZ FOTO 3 This post has been edited by marik2500: 25 Sep 2010, 17:54 Attached thumbnail(s) distribuitor_vacuum_resize.jpg ( Size: 766.79k ) Number of downloads: 992 climatizator_resize.jpg ( Size: 400.56k ) Number of downloads: 1041 releu_temporizator_stergator_de_parbriz_dacia.jpg ( Size: 185.53k ) Number of downloads: 872 |
--------------------
DACIA
1310
1999/1310
- HR01ABC
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#130
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Salutare!
Incerc sa instalez un bord CN si sistemul de incalzire al acestuia. Cu observatia ca doresc sa renunt la turbina originala a aerotermei de CN si sa instalez o turbina "dubla" de pe un Ford Escort. P07_11_10_17.04_1.jpg ( Size: 136.7k ) Number of downloads: 808 Va trebui desfiintat compartimentul turbinei (cel insemnat cu rosu) si facut un altul pentru noua turbina care este un pic mai mare decat cea originala. Dupa cateva masuratori mai mult sau mai putin aproximative (sa zicem cu o eroare de 5 cm - asta pentru ca masuratorile le-am facut pe masina si nu aveam montat mecanismul (+motorasul) stergatoarelor) am ajuns la concluzia ca este posibil sa am nevoie a cobora aeroterma cu vreo 5 cm mai jos decat pozitia in care ar trebui instalata in mod normal. Asta, evident, ridica cateva probleme: prima - cea a "conexiunii" intre aeroterma si bord (in zona burdufului acela rectangular). Asta o rezolv simplu, facand o prelungire din tabla pentru una sau cealalta piesa in care vine prins burduful. A doa problema si cea care-mi da batai de cap, este ca s-ar putea ca in noua pozitie, aeroterma sa loveasca bordul, in zona scrumierei. N-as dori sa canibalizez scrumiera, taind bordul in zona aceea, de aceea mi-ar fi de mare folos o poza (de la o masina pe care este instalat bordul si aeroterma in pozitia originala) din care sa reiasa cam cat loc este intre aeroterma si bord, in zona scrumierei. Pozele ar trebui facute, dinspre locul picioarelor (soferului si pasagerului). Ar trebui surprinsa in detaliu zona aceasta: DSC01013_1.JPG ( Size: 224.72k ) Number of downloads: 885 Ma poate ajuta cineva, va rog frumos? Multumesc. This post has been edited by dacia_slk: 7 Nov 2010, 18:33 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
ghitza |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
acolo unde ai insemnat nu are treaba aeroterma cu bordu,are treaba pana la aeratoarele de pe mijloc atat,acolo unde ai insemnat ai loc intre bprd si aeroterma aprox.4cm lejer poate mai bine
This post has been edited by ghitza: 7 Nov 2010, 17:53 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#132
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(rodi @ 7 Nov 2010, 17:43) Daca in locul scrumierei (scrumiera o muti la podea) pui o grila in plus sa vina caldura/ aer si in locul pre-decupajelor de intrerupatoare faci tot asa ? Sincer am inteles, dar mai mult n-am inteles ce vrei sa spui. Cred ca n-am inteles intrebarea. Imi recomanzi sa (eventual) interschimb intre ele gurile de aerisire centrale (car vor cobora mai jos) cu locasul predecupajelor de intrerupatoare si al tempomatumui stergatoarelor + reglajul farurilor? <span class='edit'>7 Nov 2010, 18:41:</span> QUOTE(ghitza @ 7 Nov 2010, 17:53) acolo unde ai insemnat nu are treaba aeroterma cu bordu,are treaba pana la aeratoarele de pe mijloc atat,acolo unde ai insemnat ai loc intre bprd si aeroterma aprox.4cm lejer poate mai bine Deci daca las aeroterma mai jos cu 5cm aprox., NU loveste scrumiera... ![]() Apropos, n-aveti careva de vanzare gurile de aerisire duble, centrale? Ale dreacu daca vor sa apara... Le-am demontat de pe bord cand l-am cumparat, acum vreo 2 luni si nu mai stiu ce-am facut cu ele... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by dacia_slk: 7 Nov 2010, 18:45 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
ai vazut ca m-am prins
![]() ![]() IN fine eu cred ca este foarte greu si multa munca si coplicatie, apreciez faptul ca vrei sa iti modifici aeroterma dar nu vad rostul multa munca si nu intelg dece ? cumva nu iti functioneaza aeroterma sau vrei sa ii inbunatatesti performantele, personal sunt de parere ca ar trebuii sa iti lasi bordul asa cu e original, oricum cred ca este ceva spatiu intre scrumiera si aeroterma ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm: 7 Nov 2010, 19:29 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#134
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(rodi @ 7 Nov 2010, 19:17) Imi dau seama ca doresti sa completezi un bord clasic - clasic. Considera te rog ca te-ai odihnit putin dintre alte halea, intr-o mica estetica conversatie; [...] Ar fi perfect ca bordul meu sa arate estetic... Dar pana acolo, ma multumesc si cu o conversatie "estetica"... ![]() QUOTE [...] putere de munca si rabdare iti urez... Cu tine Yoda Mestere, Fortza fi-va! ![]() QUOTE(Dacia_47_akm @ 7 Nov 2010, 19:23) ai vazut ca m-am prins ![]() ![]() IN fine eu cred ca este foarte greu si multa munca si coplicatie, apreciez faptul ca vrei sa iti modifici aeroterma dar nu vad rostul multa munca si nu intelg dece ? cumva nu iti functioneaza aeroterma sau vrei sa ii inbunatatesti performantele, personal sunt de parere ca ar trebuii sa iti lasi bordul asa cu e original, oricum cred ca este ceva spatiu intre scrumiera si aeroterma ![]() Adevarul este caaaaa... motorasul aerotermei nu porneste daca-l alimentez la baterie... nu m-am apucat sa invetisghez de ce si cum... de lenes ce sunt... si pentru ca asta constituia scuza perfecta de a schimba turbina originala cu cea de Escort (50RON, asta-primavara). Special am cautat turbina de Escort la dezmembrari, caci taica-miu avusese un Ford Escort vreo cativa ani si baga frate masina aia o calduraaaa! Nu puteai tine mainile in fata gurilor de aerisire ca te ardea... |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
dacia_slk |
![]()
Post
#135
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Am o nelamurire. Doresc sa pastrez caloriferul lung, ala original al
bordului scoica, dar sa instalez si aeroterma de CN, completa. Asta inseamna ca turbina aerotermei de CN va trage aer deja incalzit de caloriferul lung si-l va trece prin caloriferul ei. Astfel, aerul care intra in cabina va fi de 2 orin incalzit si, ar trebui sa garanteze un aer fierbinte in habitaclu, inclusiv la in conditii de ger de -30 de grade. Intrebarea mea este daca aerul fierbinte (maxim 87 de grade, nu?) care-l trage turbina aerotermei poate strica ceva pe la motoras sau turbina, avand in vedere ca n-a fost conceputa in sensul asta. Multumesc. This post has been edited by dacia_slk: 12 Nov 2010, 07:14 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
ghitza |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu te prostii cu atatea una peste alta,ai zis ca vrei sa pui turbina de pa escort da?pai pune-o si nu ii astupa gura de admisie cu caloriferul tau lung ca nu faci nimic mai mult decat sa o astupi si sa nu isi face treaba acea turbina de care ziceai ca baga caldura la greu(pe ford asa era pusa dupa alt calorifer?).Eu zic sa faci treaba cum trebuie ca te apuca iarna
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CT 06 THH |
![]()
Post
#137
|
![]() ... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta ![]() |
salut! va adresez si eu o intrebare:) am o dacie din '80 si vreau sa ii pun un bord cn modelul ca pe papuc diesel...Problema este ca cineva mi-a spus ca daca ii montez si aeroterma loveste in motorul de la stergatoare si cica trebuie schimbati si stistemul stergatoarelor:-S Aveti idee daca e nevoie de modificarile astea sau merge fara probleme.
|
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
strebue schimbat si mecanismul pt stergatoare sau modificat cel vechi
|
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
CT 06 THH |
![]()
Post
#139
|
![]() ... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta ![]() |
multumesc pt raspuns
|
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
dacia_amg |
![]()
Post
#140
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 12 Nov 2010, 10:15) nu te prostii cu atatea una peste alta,ai zis ca vrei sa pui turbina de pa escort da?pai pune-o si nu ii astupa gura de admisie cu caloriferul tau lung ca nu faci nimic mai mult decat sa o astupi si sa nu isi face treaba acea turbina de care ziceai ca baga caldura la greu[...] ![]() tunat in sensul ca este functional... Nu am montat inca bordul si nu am conectat gurile de ventilatie ale acestuia la aeroterma. DAR... deja am facut vreo 200km in felul asta (da, fara bord, doar cu ceasurile de bord montate). O urgenta. Pot sa zic ca CHIAR baga caldura la greu. La temperaturi de 0 grade afara, se poate respira in masina cu aeroterma pe viteza 1 (unde estimez o temperatura in interior in jurul a 22-24 grC. La viteza 2 a aerotermei, deja aerul pe care-l respiram era fierbinte si aveam o senzatie de inconfort din cauza asta. Am mers doar vreo 10-15km cu aeroterma pe viteza 2, apoi am trecut-o pe 1. Sincer, n-am avut curiozitatea sa vad ce se intampla la ultima viteza a aerotermei, si anume viteza 3. Imi facusem griji din cauza ca aeroterma trage aer deja incalzit de primul calorifer (cel lung, original, al daciei 1310) si sa nu se faca prea cald in compartimentul turbinei sa-mi deformeze ceva plastice p-acolo (mai exact palele turbinei), dar nu cred ca este cazul, deoarece am pus mana pe carcasa turbinei si pare sa aibe cel mult 45 grC - adica aproximativ temperatura dintr-o zi torida de vara. Acest aer de aprox. 45 grC este suflat de turbina prin al doilea calorifer - cel original al aerotermei de CN si banuiesc ca iese prin gura aerotermei la o temperatura de aproximativ 70-80 grC. NU poti tine mana pe gura aerotermei, pentru ca aproape te arzi. ![]() QUOTE [...](pe ford asa era pusa dupa alt calorifer?)[...] Nu, era pusa inainte de calorifer. QUOTE Aci avusesi dreptate... deh... trebuie sa mai merg si la scarbici... Pentru curiosi, o prezentare a efortului depus pana in stadiul de fata... Multumesc pentru sprijin, sfaturi si suport. ![]() ![]() This post has been edited by dacia_amg: 3 Dec 2010, 04:24 |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
bravo, ti-a iesit ceva frumos, observ ca te descurci cu tablaria, un lucru foarte bun, chestia e sa ai loc sub bord cand il pui peste ea sa nu cumva sa loveasca, in rest ok
![]() This post has been edited by Dacia_47_akm: 3 Dec 2010, 05:59 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
dacia_amg |
![]()
Post
#142
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
![]() Bordul LOVEA aeroterma, in partea centrala, jos, sub scrumiera, unde se incovoaie spre fata, pe sub aeroterma. Asta din cauza ca in noua pozitie aeroterma este coborata cu vreo 5 cm fata de pozitia originala. A trebuit sa canibalizez bordul in zona respectiva - am facut niste mici decupaturi in asa fel incat sa vina in pozitia in care trebuie sa stea. Astfel, se vad cam 2-3 cm de aeroterma in zona scrumierei, unde au fost efectuate decupaturile. O sa maschez zona respectiva, printr-o prelungire de tabla... O sa va tin la curent cu progresul actiunii... In orice caz, mai am destul de lucru la maruntisuri, sa le fac sa arate estetic... Nu prea am timp... O sa dureze ceva pana o sa fie gata... cam 1 ora pe zi pot lucra efectiv la masina, cat mai prind lumina si daca vremea e buna... |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
om_bland |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Buna schimbare bravo ! Mai ales ca ai scapat de bordul 1310 al II-lea model dupa cel cu O-O-O . Mie acest bord de 1310 mi-a mancat zilele .... se crapa pe zi ce trece , are 18 ani
![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
CT-93-YUX |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
Salut!
Maine ma duc si eu sa caut un bord CN la dezmembrari si sa-l montez pe D1300 din anul 1973. Din cate am observat maneta de viteze, cand este in viteza 1 este cam apropiata de bordul actual(cel vechi O-O-O), intrebare: daca ii pun bord CN o sa mai pot sa bag viteza 1? nu o sa loveasca in bord maneta? Astept parerile dvs, multumesc! O seara buna! |
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
ghitza |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu o sa poti baga decat daca mai indoi putin maneta catre spate sau pui una de cutie in 5
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
daca o lasi asa nu iti va intra in viteza dar daca o indoi nu ai probleme dar nu te-as sfatuii, daca pui una pentru 5 iarasi e ok, personal masina mea a avut cutie cu 4 dar iam pus una cu 5 ne mai schimband schimbatorul de viteza dar lam scurtat si nu ma deranjeaza cu nimic, intradevar intra putin sub bord, iar daca vrei sa iti pui si cd player atunci ar trebuii sa ii schimbi locul pozitionarii lui sau sa iti pui schimbator pentru 5, eu unu desi aveam schimbator pentru 5 am preferat sa ii schimb pozitionarea cd player-ului fata de pozitia aceea de sub bord care nu mi-a placut nici o data nu pentru ca lovea schimbatorul in el dar nu imi placea asa jos, asa ca lam pus in alta parte,
nu pot decat sa te felicit si sa iti urez spor la munca, si sa precizez ca daca cumva nu vrei sa te complici cu aeroterma de cn asa ca mine iti recomand sa pastrezi aeroterma veche dar sa ii faci modificarile care le-am facut si eu la tubulatura caldura va fi aceeasi ca la bordul vechi, ba chiar aerul este mai bine directionat iar daca vrei sa sporesti caldura mai exista si alte metode eficiente, personal mai toata lumea care se urca la mine in masina imi spune sa dau caldura mai incet intrucat nici nu pot sta de cald, Acum sper sa nu sara criticii si sa spuna ca este mai buna aeroterma de cn, corect este mai buna asa ca daca ai bugetul si priceperea necesara iti recomand sa iti pui una de cn. Multumesc, si ma bucur ca am reusit sa fac un topic de succes si alte persoane doresc sa urmeze cele facute de mine Inca o data Multumesc !!! ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm: 27 Dec 2010, 20:05 |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
CT-93-YUX |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
Salutare!
Am fost azi la dezmembrari si cu 80 ron am cumparat asa: bord complet cu ceasuri, butoane, instalatia de incalzire cu totu(in stare foarte buna), releu semnalizare, cochilie volan, temporizator stergatoare, bloc de lumini cu maneta semnalizari. O montez pe masina la primavara. Cu instalatia de caldura se pare ca o sa-mi dea dureri mari de cap dar cu rabdare si timp se rezolva. Maneta de viteze o sa o indoi. Cablu de acceleratie care este pe kilometrajul din bordul de dacia 1300 se potriveste si va functiona pe kilometrajul de CN? Astept raspunsurile dvs, multumesc frumos! |
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
dacia_amg |
![]()
Post
#148
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
Felicitari pentru achizitie! Nu stiu daca se potriveste cablul de
kilometraj, dar inclin sa cred ca da. Totusi, din cate am auzit ar fi 2 modele cu prinderi diferite pe ceasuri... Asa ca e posibil (cel putin teoretic) sa nu ti se potriveasca. Eu mi-am luat niste ceasuri de bord Jaeger, dar (noroc ca) am avut inspiratia sa ma uit la cablul de kilometraj care avea prindere total diferita fata de ce-am vazut eu la dacii. Asa ca l-am inhatat si cablul... |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
CT-93-YUX |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia ![]() |
Si daca cumpar cablu de kilometraj pt ceas de CN se va potrivi la cutia mea cu 4 trepte??
|
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
dacia_amg |
![]()
Post
#150
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
La fel nu stiu sa-ti raspund precis 100%, dar am cred ca cele 2 modele
de cabluri de kilometraj nu difera la capatul ce se prinde in cutie, numai la cel care se prinde in ceasuri... |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 19:01 |