DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> economizor benzina

autom
post 8 Feb 2007, 22:04
Post #241


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(n3m0 @ 8 Feb 2007, 21:57)
Probleme montare.... Pe scurt:
- scos dop de plumb din carburator
- gaurit garnituri, cala din textolit + elica
- pilit surubul de reglaj amestec.
La probe am constatat ca relatiul oscileaza fantastic de mult (sub 1200 de ture murea motoru`) iar cresterea in turatie in reprize scurte de accelerare se facea uimitor de repede (fara rateuri sau alte complicatii).

M-am gandit ca am pe undeva carbu` infundat. Dat jos si pus altul nou nout (180 lei Carfil 32 IRM 2AM), fara eebio elica sau turbonator. A venit noaptea ...
A doua zi,  pentru ca tot am pus carburator nou m-am gandit sa dau o tura sa verific consumul pentru a face o comparatie cu eebio (cand draq mi-o merge si mie). Facut plinul, plecat pe ruta Campina-Predeal si retur.
Conditii de drum: La dus vant puternic din fata, traseu relativ liber. La intoarcere pe tronsonul Azuga-Sinaia mers bara la bara (max 20KM/ora), apoi liber.
La intoarcere am alimentat 8.2L (parcurs 126 Km).
Ajuns acasa am demontat carburatorul "dezvirginat", surub cu surub, curatat exterior cu AREXONS si apoi bagat la fiert circa o ora. Asa cum ma asteptam am gasit span de plumb ramas pe traseu. L-am montat la loc (carburatorul) si urmeaza sa mai incerc.
  Va tin la curent.  053.gif
*





Asta da munca...........concluzii mai exacte?

Spor la treaba in continuare.

Daca scotei fisa la electrovalva murea motorul la relanti?

Poate nu ai etansat bine garniturile.

Pe stutul liber ce ai pus sa il obturezi?


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 8 Feb 2007, 22:08
Post #242


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Stutul liber l-am infundat cu poxilina iar daca scoteam fisa de la electrovalva nu murea motorul pentru ca el deja era turat - nu prea aveam relanti normal 800-900 ture.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Feb 2007, 08:02
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Acel EEBIO decupleaza electrovalva la turatii mai mari de 1400-1600 rpm DACA acel contact de pedala este inchis (pedala la minim).
Daca scotind fisa de la electrovalva motorul nu se opreste inseamna ca motorul se alimenteaza prin alt traseu (as banui acele gauri de progresiune), caz in care ai reglat prost relantiul. Clapeta la relanti trebuie sa fie MAXIM peste cea mai de jos gaurica de progresiune, pe care sa o obtureze complet, sau mai jos de ea.
Acel surub cu ac pilit, l-ai infiletat de tot? Atentie, am scpus sa pilesti partea cilindrica a lui (cel de pe carburator) pina ajunge la diametrul acului, dar sper ca nu ai retezat acel ac, incit el sa ajunga in acel stut din alama si sa-l obtureze total.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 19 Feb 2007, 02:13
Post #244


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Vrei sa pape putin masina fa ca mine...

1 Elica sub carbelitor (asta e piesa de baza -contrar la ce am auzit pe forum- asta nu prea reduce consumu' dar se simte la mers )

2 Scoate-ti jiglerele alea mici bagate presat in capacu de la carburator (rog nu comenta-ti manevra asta ca nu raspund).
3 Aprindere electronica

4 http://picasaweb.google.com/catalinmircesc...223934974231762
Filtru de aer asazis sport (sau orice filtru mai putin ala original al masini)

5 http://picasaweb.google.com/catalinmircesc...224398830699858
Incalziti benzina (asta e obligatoriu pentru un filtru sport, altfel givreaza pe frig si umezeala)

6 http://picasaweb.google.com/catalinmircesc...223999398741218
http://picasaweb.google.com/catalinmircesc...224136837694706
Datii mai mult aer decit benzina (aici ma astept sa sariti pe mine, procedeul e luat de pe net si nu e inventia mea, l-am incercat si paradoxal merge)
La masina mea clapeta de acceleratie la relenti sta complet inchisa(surubul de reglaj al turatiei nu atinge opritorul pirghiei de la clapeta de acceleratie.

sistemul consta in urmatoarele : o supapa de sens de la instalatii sanitare de 1/2 si un robinet de reglaj fin cu ac de instalatii pneumatice (asta nu prea se gaseste la magazine )
Turatia la relenti se regleaza din acest robinet de aer.

7 Aprinderea pusa la punct cu piese de calitate
http://picasaweb.google.com/catalinmircesc...224175492400386

8 Citeva "gadjeturi" care nu influenteaza consumul:
http://picasaweb.google.com/catalinmircesc...224261391746338

filtru pe instalatia de racire

Avantaje :

Consum mic aproape 5% afara si 6-7 in oras

Dezavantaje :

Pornire un pic greoaie dimineata (din cauza instalatiei de incalzire a benzinei)
Trebuie date jos cin mergi la revizie sau rar
Demaraj mai slab in treapta 1 si 2 (cel putin asa se manifesta la mine)


Daca aveti intrebari .... intreba-ti.


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 2008 - B-ELEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Feb 2007, 16:00
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(fklco @ 19 Feb 2007, 02:13)
[...]
2 Scoate-ti jiglerele alea mici bagate presat in capacu de la carburator (rog nu comenta-ti manevra asta ca nu raspund).
[...]
6 La masina mea clapeta de acceleratie la relenti sta complet inchisa(surubul de reglaj al turatiei nu atinge opritorul pirghiei de la clapeta de acceleratie.

Pornire un pic greoaie dimineata (din cauza instalatiei de incalzire a benzinei)
Trebuie date jos cin mergi la revizie sau rar
Demaraj mai slab in treapta 1 si 2 (cel putin asa se manifesta la mine)
Daca aveti intrebari .... intreba-ti.

2=intra imbogatirea mai devreme, unul din jicloarele din capac fiind al imbogatitorului (numit "econostat")
6. La cit timp schimbi corpul carburatorului? Surubul ala de reglaj clapeta TREBUIE sa atinga si sa deschida un pic macar pirghia clapetei. Practic, din momentul atingerii pirghiei se mai infileteaza 1/4 ture.

Intrebare: acele consumuri le ai CU folosirea frinei de motor? sau cu "scos pe liber"?
EEBIO asta face, economiseste in frina de motor.

This post has been edited by diaconuliviu: 19 Feb 2007, 16:01


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 19 Feb 2007, 19:58
Post #246


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




"6. La cit timp schimbi corpul carburatorului?"

Scuze sunt cam obosit si nu inteleg intrebarea, te rog reformuleaza.

Pai in oras folosesc 80 % frina de motor.

Consumul ala e facut cu o singura persoana in masina (adica io de vro 55 de kile) si portbagaju plin cu vro 80 de kile de fiare.

Faza cu jiclerele e ca io le-am pierdut dintr-o grava fatalitate si am pus capacu asa la loc si am constastat ca papa mai putin.

Daca bagi ochiu bine la poze o sa vezi acolo flansa de la economizoru EIB...(cum io zice) asta ca alta nu am, electrovalva e la misto sa astupe gaura.

se scoate furtunu ela care trage aer de sub carburator din galeria de admisie, si se astupa gaura din galeria cu un surub.

Faza cu clapeta de acceleratie totoal inchisa e pe bune.

PS. mai traieste tipul care vindea aprinderi in vitan ? are cineva nr. lui ? a mai scos ceva nou?

Parerea mea (si io care cred ca ma pricep) e ca EEBIO e o mare tzapa (PAREREA MEA alcoholic.gif


This post has been edited by fklco: 19 Feb 2007, 20:03


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 2008 - B-ELEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 19 Feb 2007, 20:10
Post #247


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Interesant ! Ce indica manometrul din stanga, pe bord?


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 19 Feb 2007, 22:18
Post #248


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Depresiunea de sub clapeta de acceleratie (Vacumul Manometru e 0...-1 Bar)


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 2008 - B-ELEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Feb 2007, 07:52
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(fklco @ 19 Feb 2007, 19:58)
"6. La cit timp schimbi corpul carburatorului?"
Scuze sunt cam obosit si nu inteleg intrebarea, te rog reformuleaza.
[...]
Faza cu clapeta de acceleratie totoal inchisa e pe bune.
[...]
Parerea mea (si io care cred ca ma pricep) e ca EEBIO e o mare tzapa (PAREREA MEA  alcoholic.gif


Reformulare: daca acea clapeta e inchisa complet, nefiind evitat contactul ei cu carburatorul, de la inchideri, deschideri repetate ea va "sapa" un sant in corpul carburator provocind intepeniri, etc.

Cit despre EEBIO, da, e doar parerea ta. Si o spun eu care AM AVUT si stiu consumul masinii si inainte si dupa. Sau, ti-as pune o contraintrebare, daca tot te pricepi: de ce se intrerupe injectia de benzina la cele pe injectie si de ce indicatorul de consum trece in "zero" pe perioada frinei de motor?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 20 Feb 2007, 19:17
Post #250


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(fklco @ 19 Feb 2007, 22:18)
Depresiunea de sub clapeta de acceleratie (Vacumul Manometru e 0...-1 Bar)
*




Interesant........am parcurs toate pozele de aveam ochii cat cepele......FELICITARI.

Vacumetru asta de unde l-ai luat?

Sper sa imi procur si eu unul..............

Va salut cu stima,

Autom

Ps: n3m0.......ce ai mai facut? Lucreaza inventia ta?.........nu de alta dar vina caldura si imi vizitez soacra in CAmpina..........heheeheh


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 20 Feb 2007, 19:38
Post #251


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Eu am incercat EEBIO si nu a dat rezultate (nu vb de economie ), a fost foarte instabil in functionare (poate am avut eu un modul electronic defect, sau cu piese foarte romanesti).

Faza cu santzu sapat de clapeta cred ca se poate intimpla, dar la mine merge de un an si nu da semne de oboseala. (de ce oare ?)

La ale pa injectie se taie gazu pa perioada frinei de motor din motive de economie de benzina (e vezi ca ma pricep )
Da la injectie treaba asta e foarte simplu de facut, pe cind la carburator devine o problema, EEBIO incearca sa faca treaba asta la uni a mers la uni nu. (la mine NU)

Apropos : esti convins ca mai inchide electrovalva aia ca la mine sa stricat in timpul testelor, in sensul ca nu mai inchidea si trecea benzina totusi prin ea.(cind nu era alimentata evident)

Modificarile aduse de mine la dacia mea sunt facute cu scopul de a reduce la maxim consumul de benzina.


cred totusi ca nu te-ai prins in totalitate cum e facuta modificarea la carburator.

This post has been edited by fklco: 20 Feb 2007, 19:56


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 2008 - B-ELEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
profanu
post 20 Feb 2007, 20:39
Post #252


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 June 06
From: Bucuresti






--------------------
Logan MCV 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 20 Feb 2007, 22:01
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Pt maniacii obsedati de consum(si pastrarea performantelor):incercati sa va jucati cu un dublucorp.Va ofera mult mai multe posibilitati,are deja electrovalva montata si se poate monta un economizor care ajuta atat la economie cat si la franare.De asemenea centratorul poate fi modificat ,la fel ca la monocorp,Pot fi facute multe smecherii in carburatorul asta,trebuie doar studiat practic si teoretic.

motor 1557cc-consum de 6.2%mers normal(adica 80-100km/h si nu 70/80) si 10-11 in oras( iarna un pic mai mult)
Daca cautati vreodata un dublucorp de dacie,vedeti ca este un model care are jiclorul de ralanti pe capac(jiclor identic cu cel de ralanti de monocorp),avantajul fiind ca nu trebuie sa mai desfaci carburatorul daca se infunda(cod carb-28/30DCI-3C).


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 20 Feb 2007, 23:59
Post #254


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Pt Profanu

E veche tete ,, a fost publicata in revista Tehnium si am facut-o si io si singura problema a fost ca dupa ce accelerai dadea in nas, nu am avut rabdarea necesara sa reglez la motor prea mult (chiar aveam nevoie de masina) daca ma gindesc bine e totusi o chestie interesanta, cind o sa am timp o sa o caut (sigur o mai am pe undeva) si o s-o montez pe masina(in carburator adica)

Merci ca mi-ai amintit de chestie


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 2008 - B-ELEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 21 Feb 2007, 07:50
Post #255


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Ps: n3m0.......ce ai mai facut? Lucreaza inventia ta?.........nu de alta dar vina caldura si imi vizitez soacra in CAmpina..........heheeheh

Momentan am oprit faza cu EEBIO pt ca am constatat ca modulul electronic nu lucreaza corect. Mai concret, cred ca nu da comanda la electrovalva sa inchida la relanti. Am verificat (si inlocuit pt. ca era dus)tranzistorul de comanda, dar tot nu merge. Nu mai am rabdarea si nici timpul necesar varificarii in amanunt a intregului montaj. S-au dus vremurile cand pierdeam nopti cu montaje de automatizari da prin Tehnium.
Referitor la EEBIO, daca gasesc un modul functionabil, o sa mai incerc.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Feb 2007, 10:15
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(fklco @ 20 Feb 2007, 19:38)
1. Eu am incercat EEBIO si nu a dat rezultate (nu vb de economie ), a fost foarte instabil in functionare (poate am avut eu un modul electronic defect, sau cu piese foarte romanesti).

2. Faza cu santzu sapat de clapeta cred ca se poate intimpla, dar la mine merge de un an si nu da semne de oboseala. (de ce oare ?)

[...]
1.Da la injectie treaba asta e foarte simplu de facut, pe cind la carburator devine o problema, EEBIO incearca sa faca treaba asta la uni a mers la uni nu. (la mine NU)

3. Apropos : esti convins ca mai inchide electrovalva aia ca la mine sa stricat in timpul testelor, in sensul ca nu mai inchidea si trecea benzina totusi prin ea.(cind nu era alimentata evident)
[...]

2. Am avut carb care mi-a sapat sant-iar cei ce recomanda asta tocmai in ideea asta o fac, evitarea acelui sant.

1. La mine da rezultate, nu prea inteleg la ce spui "instabil". Electrovalva e pe post de injector daca faci comparatia grosolana. La fel ca si ea, injectorul se poate defecta si ramine partial deschis. De aici sar la o "idee" a unora care doreau ca in timpul actiunii EEBIO sa taie si scinteile, tot pentru economie blink.gif . Ei, bine, daca acea valva sau injector ramin deschise din varii motive amestecul se acumuleaza in lantul de evacuare, la prima scinteie aparuta va apare un rateu in evacuare cu..nu stiu consecintele. De aia nu se taie scinteia.
Revenind, da mai multe amanunte despre EEBIO tau, poate ceva nu era montat bine.

3. Da, functioneaza. Cum deduc? Simplu: intru in frina de motor, ledul rosu se aprinde, indicind "valva inchisa" (aici spun ca eu am facut o mica modificare montind DOUA LED, verde care se aprinde cit valva e alimentata si rosu pentru perioada de inchidere, asta pentru o eventuala urmarire a intreruperii bobinei sale). In momentul in care valva e din nou alimentata se simte un mic "zvic", semn ca in cilindri exista din nou amestec care arde.

O precizare: EEBIO meu este manufacturat, dupa schema originala, cu modificarea: acea rezistenta notata cu * pe schema e inlocuita cu un potentiometru multitura pentru a stabili turatia critica. Ea, din teste, trebuie sa fie 1300-1400 pentru a evita eventuale instabilitati.

Cit despre ce ai facut acolo, am inteles, singura observatie era aia ca un sfat de a crea ca punct de sprijin al clapetei surubul de reglaj si nu peretele din aliaj Al care e totusi moale.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
profanu
post 22 Feb 2007, 14:33
Post #257


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 June 06
From: Bucuresti




buna

am si eu economizorul asta EEBIO, l-am avut montat dar nu am fost multumit e adevarat ca nici nu am avut timp sa ma ocup de reglaje ca sa ars tranzistorul final, ala care comanda electrovalva, asa ca l-am dat jos.Daca mai are cineva schema de legaturi va rog sa mio trimiteti si mie la gimi66@gmail.com , sau sa o postati aici.
multumesc anticipat.

P.S.

tot pt economie eu folosesc asta si sunt foarte multumit, am si acum pe masina.

This post has been edited by profanu: 22 Feb 2007, 14:34

Attached thumbnail(s)
economizor.jpg ( Size: 255.62k ) Number of downloads: 2019


--------------------
Logan MCV 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicola2000
post 16 Apr 2007, 07:24
Post #258


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 April 07
From: Ploiesti




Salutare!

Bune atatea discutii da nimeni nu zice nimic de reglaje preliminare;culbutori,aprindere,calitate benzina,bujii,presiune pneuri,eleroane,portbagaj pe masina si cred ca mai sunt cateva.
Abia dupa aceea sa vedem ce sistem este mai bun.
Am citit aici de consumuri mari(10-12%).
Cu aprindere,culburori reglate dupa carte si cu un set nou de jiglere
am mers fix 37 km cu 2,5l benzina. Daca facem un calcul simplu cred ca iese
6,76%. In conditiile in care cam scapa compresia pe un piston.
20km am mers snur cu 90km/ora iar restul cu 50km/ora(deh localitate).
Cred ca totusi este un mic truc aici si trebuie sa precizez:teul de la retur nu
mai are gaura calibrata este mai mare iar nivelul in carburator este mai mic decat cel specificat.Oricum am demarajul necesar si nu raman fara benzina biggrin.gif
Va doresc numai bine si as fi curios cum ar fi fost daca mai avea si ceva dispozitive biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1983 - ph29xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2007, 18:52
Post #259


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am prelucrat si eu o elica de aia(adica am pilit capatul palelor ce obtructioneaza amestecul dupa metoda dodobird), si ramane marea dilema..unde e mai "eficienta"...intre carburator si pata calda, sau intre pata calda si galerie wacko.gif

Am pus eficienta in ghilimele, deoarece mi se paer o mare teapa, nu am observat absolut nici o imbunatatire in consum si mersul masinii. Poate merge o idee mai rotund la rece.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 5 May 2007, 21:09
Post #260


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Argon,

I-ai indoit si "bratele" care "sustin" palele, in unghiul... palelor, astfel circuitul elicoidal al amestecului ar trebui sa nu mai fie intrerupt.
Eu am avut elica fara modificarea asta, si parca mergea mai rotund ca inainte, cat despre consum nu am observat nici o imbunatatire in oras, afara a luat ~6,9 la 100 km (mixt, cu vre-o 5-7 km prin Bucuresti), asta la 100 - 110 km/h (cutie in 5 trepte) inafara localitatilor.

This post has been edited by AutoVic: 5 May 2007, 21:12


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 May 2007, 07:40
Post #261


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu am pilit, nu am indoit, dar am avut-o montata si inainte de pilire, si am observat si eu ca mergea mult mai rotund la rece cu ea originala. Acum nu se simte absolut nici o diferenta cu sau fara ea. Poti sa te speli cu ea pe cap. Tutusi unde se pune in cazul in care nu am UIS?


Asa arata inainte de pilire, cu mentiunea ca acum o am montata intre galerie si pata calda.

Attached thumbnail(s)
IMG_2246.JPG ( Size: 292.44k ) Number of downloads: 2181


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 6 May 2007, 07:51
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu am montat-o fara nici o modificare, peste pata calda. Nu am observat decat un relanti mai stabil la turatii joase, dar eu merg excusiv pe GPL.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 May 2007, 08:31
Post #263


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(AutoVic @ 5 May 2007, 21:09)
afara a luat ~6,9 la 100 km
*



Pai mie imi ia 6,2 fara, ma mir sa-mi ia mai putin cu elica. blink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 May 2007, 16:30
Post #264


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Salut Argon e bine daca iti ia 6,2/100km ai aprindere eletronica CDI pe masina sau ce???? ma rog la un uis ne modificat si fara elica fara ebio si fara CDI iti ia cam putin biggrin.gif . Mie mi-a lot 10 litri de benzen la 140km parcursi de la stadionul steaua pina la iesire din orasul pitesti cind cotesti spre vilcea sau sa mergi inainte spre curtea de argesi aveam doar atit montat elica modificata cu palele la 45 de grade si aprinderea malvina modificata de mine plus sistemul optic din delcou si atita tot bagaje era ful brekul meu eram eu si tata in rest cam atita restu trageti concluziile.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2007, 08:55
Post #265


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am doar AT Malvina, si toate componentele(fise/lulea/platina/bujii/capac) de marca, nu romanesti.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 May 2007, 11:33
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Elica nemodificata presupune o strangulare a galeriei caz in care e posibil sa suga benzina mai multa, de aia merge mai bine la rece-se imbogateste amestecul (joaca rol de clapeta de soc). Elica se manifesta la turatii medii-inalte, efectul ei la relanti e insesizabil, pentru ca si viteza gazelor prin ea e mica.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 14 May 2007, 09:41
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




de ce nu vine "elica" gata modificata?


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 May 2007, 09:43
Post #268


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pentru ca e "made in Romania"


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 May 2007, 11:37
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Probabil acea modificare mecanizat mai necesita 2-3 stante; manual, sa vada fiecare cit e de munca, ar trebui multi angajati sa faca asa ceva.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 May 2007, 12:20
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu am pus elica deasupra carburatorului, nemodificata. Asta la dacia de la serviciu.
Am prelucrat doar marginile, sa se aseze frumos peste carburator.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 01:38
Forum Renault