DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> IERARHIA DETECTOARELOR RADAR, best performance & best pice

J o h n n y
post 24 Jun 2008, 22:37
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 12 April 05
From: Cluj





Alea mai noi au mai multe bezi de frecventa pt radare (camere fixe, radare mobile, pistoale - mai putin in ro) si teoretic reduc alarmele false..... plus ca mai au si afisaj color, busola, etc.. tongue.gif



--------------------
Ford Focus 2 TDCI 2005 Ghia 109 CP
Simplicity is the ultimate sophistication!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 24 Jun 2008, 23:35
Post #32


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.029
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Daca mai aud asta cu "mai multe benzi" fac ulcer smile.gif E doar rezultatul "muncii" celor de la Cobra care au reusit sa inventeze 12-14 benzi... Mai spun o data: benzile radar in lumea 'ntreaga sunt 4: X, K, Ka, Ku, hai 5 daca numaram (desi nu e corect sa adunam mere cu pere) si Lidar-ul (laserul).

@A l e x: e un pic greu de explicat daca nu ai apucat sa incerci un detector performant. Greseala ta e ca pui faptul ca nu ai avut probleme cu radarul exclusiv in seama detectorului. In fapt acest lucru se poate datora si norocului si conduitei tale (a faptului ca nu mergi ca inecatul).
Cunosc persoane care au avut detector 1-2 ani, nu au luat amenda (noroc), au luat ceva mai performant, au facut greseala sa considere ca acum sunt invincibili, au ramas pietoni si acum considera detectorul mai performant o porcarie, ca ala vechi era mai bun samd... Asta e, cea mai buna pusca cu luneta din lume nu face doi bani in mana unui orb...

dar sa revin la subiect:
Incep cu un exemplu: duminica treceam prin Bacau, eram chiar la iesire, e o portiune luunga si dreapta care se termina cu o rampa destul de accentuata care e si in curba (nu stiu cum se numeste acolo, pt. localnici precizez ca se vede si un turn f. inalt acolo, un releu de televiziune, ceva...). Cu ceva metri inaintea rampei imi macane detectorul de vreo 2-3 ori. Circumspect, incetinesc. Incep sa urc rampa, detectorul incepe din nou sa macane in crestere, eu mentin viteza. In spate un individ imi dadea flash-uri. M-am dat la o parte, asta accelereaza sa treaca pe langa mine, ii vad Cobra de pe bord (parea un 9430 sau ceva asemanator), detectorul meu macanea serios de acum, apar si girofarele masinii politiei de dupa deal, pe ala abia atunci l-am vazut ca franeaza...
Si as mai avea exemple smile.gif Sensibilitatea buna a detectorului m-a pus in tema din timp (oricum nu margeam f. repede, dar aveam peste limita), m-a scutit de frane si manevre precipitate wink.gif
Asta a fost un exemplu simplu, prea simplu chiar, de radar "clasic", constant-on, din fata, bla-bla... Daca insa am compara performanta detectoarelor "de top" si ale celor ieftne in fata unui foto-radar atunci cred ca ar fi mai simplu, vorbim de diferenta intre detectie si non-detectie. Un detector slab (si includ aici si zecile de modele Cobra cu 156743 benzi) nu are nici o sansa in fata acestor radare. Daca am avea (norocul face ca nu avem) si foto-radare in Ka (fascicul si mai ingust, reflexii si mai putine) atunci detectoarele de duzina nu au ABSOLUT nici o sansa...
Tine seama ca un detector BUN poate da in fata unor asemanea radare distante de detectie de ordinul a 100m mellow.gif, am patit cu RX65e-ul sa am si mai putin contra unui Speedophot, noroc ca il bunghisem dupa antena statiei radio... Cand detecteaza un detector slab acest radar? cand esti langa el sleep.gif
Asta e diferenta intre un detector bun si scump s unul ieftin, diferenta ce poate fi cruciala daca detectezi o reflexie slaba a unui foto-radar sau o emisie scurta de peste deal de la vreo "veioza".

Acum nu inseamna ca u detector mai nou e automat mai bun, un Bel Vector 945 de acu' 5 ani (bine intretinut si aflat in parametri) va da ceata "varfului de serie" Cobra care se va fabrica la anu', asta te asigur smile.gif

In concluzie, citeste un pic despre tipurile de radare de la noi (am scris si eu pe aici destul), imprumuta de la cineva un detector bun (si bine configurat), mergi putin cu el si iti vei da seama ce am incercat eu sa bolborosesc aici blush.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
J o h n n y
post 25 Jun 2008, 00:04
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 12 April 05
From: Cluj






Usor... am facut eu referire undeva la "12-14 benzi"?? Si mie imi arata doar 4-5 benzi si e cobra 9940!

Chiar sper sa nu dai in ulcer.... smile.gif


--------------------
Ford Focus 2 TDCI 2005 Ghia 109 CP
Simplicity is the ultimate sophistication!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 25 Jun 2008, 00:08
Post #34


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.029
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Da' scrie "12 band" pe ambalaj? Scrie... smile.gif
Glumesc cu ulcerul, bineinteles. Pana la urma fiecare da banii pe ce vrea wink.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 25 Jun 2008, 03:01
Post #35


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 6.134
Joined: 28 May 06




Gogu, adevarul e ca nu am incercat alte detectoare. Pe asta il am dinainte de a avea permis, sa spun asa, si nu am mers aproape niciodata fara el la drum lung. Avem o relatie serioasa si de lunga durata... Si nu l-am "inselat" niciodata.. Desi cred ca ar trebui sa vorbesc de el la gen feminin ca altfel suna aiurea de tot tongue.gif

Adevarul e ca alarme false are la greu, dar in rest vede radarele de la distante maricele...


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 25 Jun 2008, 04:20
Post #36


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.844
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




am tot citit si rascitit despre detectoarele bel rx65 ca ar fi produse in 2 versiuni , una europeana si una americana. cum deosebim aceste versiuni si de ce nu ar fi buna cea americana in romania?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holograma
post 25 Jun 2008, 11:14
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 452
Joined: 20 December 06




este foarte important si sa stii sa citesti detectorul. cand am mers spre iasi am intalnit un speedophot intr-un logan alb. gogule, sunt sigur ca stii masina. mie mi-a carait inainte de a distinge antenele. de fapt atunci am vazut pentru prima data cum arata.
deci, esenta e sa nu te crezi superman daca ai detector pe bord. intotdeauna trebuie pastrate niste limite de bun simt.
si apoi, se prea poate sa cumperi un detect de top si sa aiba un defect din fabricatie. am vazut cazuri. e drept, mai rar, dar exista.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 26 Aug 2008, 09:30
Post #38


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




După aproape 1.800Km parcurși cu un Whistler Pro-78 revizia C cumpărat cu 500 LEI de pe net pot spune că își face toți banii.

L-am setat astfel:

X band = off
K band = ON
Ka band = ON
LASER = ON
POP = off
Filter = default

Am dezactivat Safety Radar, Full Power Up sequence și LED Periscope.

Banda Ka am lăsat-o din pură curiozitate, să văd câte alerte false o să primesc de la detectoarele ieftine (gen Cobra & Co.).
Nu am simțit nevoia să aplic Filter 1 sau 2, Pro-78 e destul de insensibil la oscilatoarele locale ale altor detectoare ieftine din preajmă.

În oraș Pro-78 rev.C e destul de tăcut chiar și în mod Highway (din cauza dezactivării benzii X diferența dintre Highway și City nu e foarte mare), alertele de la ușile automate sunt rare și înveți foarte repede să le recunoști. Auto Quiet e foarte folositor în cazul lor.

Display-ul cu LED-uri albastre nu e deloc deranjant, ba chiar plăcut și foarte ușor de citit, funcția de Auto Dim fiind foarte utilă când lumina ambientală scade.

L-am montat deasupra oglinzii retrovizoare interioare, în dreapta parasolarului șoferului, pe zona hașurată, cât mai sus posibil, după ce pe parbriz am lipit o bandă dublu-adezivă obișnuită iar suportul de metal l-am lipit de banda dublu-adezivă cu superglue, firește, fără ventuze și amortizorul de cauciuc.

Alimentarea am făcut-o direct la 12V, de la plafonieră, cu kit-ul de hardwireing inclus. Detectorul e practic invizibil din exterior și nu-mi fac probleme pentru detecția Laser că ar fi afectată de zona hașurată din dreptul oglinzii, oricum nu mă bazez pe detector în privința detecției camerelor fixe.

De-a lungul celor 1.800Km parcurși prin țară am fost "bombardat" cu toate variantele de utilizare ale lui Python II, veiozari, Constant-On, antena întoarsă lateral, ascuns după clădiri sau prin vegetație, cu cascheta sau clipboard-ul pus peste antenă, etc.
Nu am prins nici un Speedophot din păcate. De asemenea, nu am trecut pe lângă nici un LIDAR în drumul meu.
GATSOmeter-ul din Slobozia nu funcționa când am trecut eu pe acolo (15-08-2008).

Distanța de detecție al unui Python II în mod Constant-On și în linie dreaptă e mai mult decât suficientă și oricum nu pune probleme la nici un detector, deci nu voi insista pe ea.

Interesant este comportamentul la Instant-On și la detecția off-axis pentru Python II, care este foarte bună, Pro-78 rev. C receptează foarte bine semnalele slabe sau cele de scurtă durată și dacă înveți să-ți asculți detectorul acesta îți oferă suficiente indicii ca să știi când să încetinești.

Chiar și atunci când nu ești vizat (vii din spatele antenei sau din lateral) Pro-78 îți poate oferi suficient timp să reduci viteza de la 70-80Km/h la sub 60Km/h pentru a nu intra în raza de acțiune a camerei.

Nu am făcut măsurători exacte de distanță pentru că nu am avut timp, impresia generală fiind că e un detector care te poate ajuta să mergi mai repede dar fără să te înnebunească cu alerte false.

Oricum, nu este genul de detector care să te poată salva de la un Instant-On la 100Km/h prin localitate..., de fapt nici un detector nu te-ar salva...

Singurul lucru care mă nemulțumește la Pro-78 este funcția de Battery Saver, care la drumuri lungi te poate surpinde cu alerta pe care o produce. Încă nu m-am decis dacă să o dezactivez sau nu.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 26 Aug 2008, 12:01
Post #39


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.029
Joined: 14 August 03
From: Iasi




DFA, poti dezactiva Battery Saver, mai ales ca zici ca l-ai alimentat la plafoniera (unde tensiunea e stabilizata, nu mai poate "citi" variatiile tensiunii de alimentare, variatii dupa care deducea faptul ca motorul functioneaza si nu intra Battery saver-ul in functiune).


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 26 Aug 2008, 14:16
Post #40


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Nu, Batery Saver nu citește tensiunea de alimentare, ci se bazează pe un timer de 180 de minute de lipsă de apăsare a oricărui buton, după care emite o alertă auditivă și vizuală și se închide.
Alerta aia e cam "violentă" cu urechile și m-a surprins de câteva ori la drum lung.
Ca să nu se închidă automat trebuie să apeși pe un buton oarecare. Atunci timer-ul se resetează și iar așteaptă 3 ore.

Timer-ul nu-l puteau programa să se reseteze și la primirea unei alerte pe vreo bandă căci lăsat în mașina oprită ar fi putut să nu se oprească prea curând din cauza vreunor alerte false și să-ți consume bateria.

Pro-78 nu "ascultă" motorul în nici un fel, nu are volum dinamic funcție de turație și nu măsoară/afișează tensiunea de alimentare.
Nici nu are nevoie.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 26 Aug 2008, 15:54
Post #41


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.029
Joined: 14 August 03
From: Iasi




E posibil sa fie cum spui tu (asa scrie si in manual)... Eu am avut un Whistler simplu (srt35r) care nu avea posibilitatea de a opri functia asta si mi-a facut impresia ca intra battery saver-ul doar cand l-am alimentat de la plafoniera (de unde am tras concluzia ca ar avea ceva in legatura cu variatia tensiunii de alimentare).
Dar cred ca m-am inselat, e posibil ca drumurile pe care le-am facut cu el alimentat de la plafoniera sa fi fost mai lungi si sa aiba ocazia sa treaca timpul acela prestabilit blush.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Aug 2008, 16:57
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.205
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Dintre RX65e V6.4 cu antena M4 si RX65 V 3.6 cu antena S7 ce ma sfatuiti sa aleg?
Le am pe ambele si vreau se renunt la unul din ele.
Eu unul l-as prefera pe ultimul, care mi s-a parut mai sensibil, dar e posibil sa fie doar o impresie.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 27 Aug 2008, 10:47
Post #43


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




S7 e mai sensibil decât M4 dar are dezavantajul că are și mai multe alerte false decât M4.
Depinde de tine, cât de tolerant ești cu privire la alertele false versus distanța de detecție.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 27 Aug 2008, 11:00
Post #44


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 2.174
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




QUOTE($$ilvviu @ 26 Aug 2008, 16:57)
Dintre RX65e V6.4 cu antena M4 si RX65 V 3.6 cu antena S7 ce ma sfatuiti sa aleg?
Le am pe ambele si vreau se renunt la unul din ele.
Eu unul l-as prefera pe ultimul, care mi s-a parut mai sensibil, dar e posibil sa fie doar o impresie.
*




si cu cati bani ai vrea sa scapi de unul dintre ele? biggrin.gif fiind ala mai prost, sper ca nu o sa ceri prea mult... dry.gif


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 27 Aug 2008, 11:46
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 1.532
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Eu consider ca in momentul asta Bel 955 e best buy si argumetele sunt:
Cand se decalibreaza te atentioneaza. Nu risti sa stai cu el pe bord si de fapt sa fie mort. M-am fript asa cu un Whistler 3450 si m-am saturat. Asta ar fi principalul argument in favoarea Bel.
Cu mult timp in urma am avut un Cobra, 9150 parca. Si-a facut datoria, nici o amenda vreo 3 ani cat l-am folosit. Bazaia si de nebun, nu era foarte sensibil dar m-a scapat de amenzi.... In urma unor probleme pe care le-am avut din cauza lui in perioada in care detectoarele erau ilegale l-am schimbat cu un Whistler 3450 remote.
Whistlerul asta a mers perfect 3 ani. Nu prea multe alarme false, benzi selectabile, montare in bara sa nu-l vada nimeni... pana cand intr-o zi s-a stricat si mi-am luat un radar la o viteza foarte mare. Dupa cateva zile am constatat ca e mort. In rest nu a dat nici un semn ca ar fi defect, chiar mergea cateva minute dupa pornire.
Am luat un Bel 955. Dupa o zi "self calibration failure". Se cam incalzea. L-am schimbat pe garantie iar inlocuitorul merge perfect. Atentie la detectoarele luate SH. S-ar putea sa aiba defecte. E o chestie destul de frecventa defectiunea asta la Bel-uri. Totusi, detectorul functiona, pana ajungea la o anumita temperatura si atunci beepaia cateva secunde si se incihdea.
Ce imi place la Bel:
Cum am mai spus, daca se strica te avertizeaza.
Volumul nu e pe rotita. Nu se poate intampla ca din greseala sa-l dai incet si sa nu-l auzi.
Foarte putine alarme false. Il tin mereu pe autoscan.
Sensibilitate foarte buna.
Nu bazaie la Cobre.
Mufa de alimentare de tip telefon.
Ca minusuri ar fi ca nu se poate dezactiva banda Ka, dar cum nu da alarme false in banda asta, nu-i chiar o problema.
E cam maricel si greu.

Al meu are antena M4. Se pare ca e mai putin sensibila decat S7 dar da mai putine alarme false si e mai putin pretentioasa la pozitionare. O inclinatie de 15 grade nu afecteaza aproape deloc sensibilitatea. A nu se intelege ca nu are sensibilitate buna. Probabil detecteaza de la dublul distantei fata de un cobra sau whistler ieftin.

Intr-un clasament al producatorilor, ordinea ar fi V1, Bel, Escort, Whistler, Cobra. Restul nu conteaza.
Sfatul meu e sa va luati detectoare bune, adica de la Whistler Pro 78 si bel 940 in sus. Diferenta de 100-200 lei fata de detectoarele ieftine se justifica pe deplin.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurashgeo
post 31 Aug 2008, 18:57
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5 December 04




Vreau sa imi iau un detector pana in 500ron. Eram hotarat pe Pro78 rev C., si am gasit acum la 450ron. Intrebarea mea acum este daca il compar cu bel 955, care costa 460, ce sa aleg?????????


--------------------
dacia logan - bc-o4-jen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 2 Sep 2008, 07:56
Post #47


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Performanța e comparabilă, doar că 955 nu are benzi selectabile, ceea ce înseamnă că nu vei putea scăpa de o parte din alarmele false.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 2 Sep 2008, 19:35
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 1.532
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Dar la bel 955 nu o sa ai oricum alarme false in banda Ka sau laser, iar banda X e anulata in modul City. Oricum, nici in banda X nu sunt alarme false. 95% din cazurile in care tipa e intradevar radar. Mai beepaie la benzinarii in banda K dar de astea nu scapi cu nici un detector.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Sep 2008, 10:40
Post #49


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




În banda Ka primești alerte false de la alte detectoare radar (în special cele făcute de BG Tech: Cobra & co.) iar pentru Laser poți primi alerte false de la unele alarme sau senzori, precum și în preajma aeroporturilor (de la LIDAR-e și senzorii pentru măsurarea rafalelor de vânt).


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holograma
post 3 Sep 2008, 11:51
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 452
Joined: 20 December 06




QUOTE(cristidb @ 2 Sep 2008, 19:35)
Oricum, nici in banda X nu sunt alarme false.
*



te cam inseli


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 3 Sep 2008, 13:35
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 1.532
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




955 e complet insensibil la cobre si nu da alarme false in banda Ka. Eu il tin pe autoscan tot timpul si doar de 2-3 ori a bazait putin in benzile X si Ka. A mai facut scandal in banda Ka pe A2 aproape de Bucuresti, cativa km. Era si un radar pe celalalt sens dar parea Python obisnuit. Laser niciodata inca. In rest numai radare si senzori de la benzinarii in banda K.

Un review interesant. xtr 695 e succesorul lui pro78 si xtr 690.
http://www.radartest.com/article_2.asp?articleid=100581

This post has been edited by cristidb: 3 Sep 2008, 13:39


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmz
post 23 Feb 2011, 12:54
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bistrita




Mi-am cumparat un beltronics rx 65e cu garantie de 2 ani de la Falcon si am dat pe el o caruta de bani. S-a stricat dupa 2 ani si mai putin de 6 luni. Mai precis s-a intepenit undeva in soft cu toate benzile blocate si nu poate fi scos de acolo. Cei de la Falcon mi-au spus in scris ca nu se poate repara ca e microprocesorul defect. Nu va recomand sa cumparati de la Falcon, "upgradeaza softul" si "repara" detectoarele prin schimbarea fizica a lor, asta insa nu i-a impiedicat pana de curand sa se laude pe site cu upgrade-ul de soft la bel-uri de exemplu. Lacomi si mincinosi ...

In alta ordine de idei acel beltronics rx 65e nu poate fi decat un stift nenorocit daca se strica in asa de putin timp, s-a stricat in mers normal cu masina, cand am vrut sa dau luminozitatea mai mica si a fost superprotejat de socuri electrice (nu l-am pornit decat din buton dupa ce pornea masina) si termice (l-am scos totdeauna de pe parbriz si l-am pus ferit de soare in cutie cand parcam).

Mai grav e ca citesc si aud de pe la destul de multe cunostinte ca bel-urile se ard in procent mult prea mare. Pana si vanzatorul mi-a spus ca a avut un beltronics 940 si s-a ars tot asa (blocat altundeva prin soft) dar a avut bafta ca era inca in garantie si i l-au schimbat. Inclin sa cred bel-urile vandute in romanica, inclusiv vestitul lot rx-65 cu e la coada (cel pentru Europa de Est) sunt din loturi cu probleme adresate cumparatorilor lumii a treia. Sau mai grav fiablitatea tuturor bel-urilor e jalnica.

CONCLUZII:
1) Nu cumparati Bel-uri si cum si Escort-urile sunt facute de acelasi producator trageti voi concluzia
2) Nu cumparati de la Falcon, aduc stifturi la preturi nesimtite pe care nu sunt in stare sa le repare.


--------------------
Logan Ambition - BN ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 23 Feb 2011, 18:51
Post #53


_______________________


Group: Members
Posts: 6.468
Joined: 12 September 06




Eu am un Rx65 luat de la falcon.merge perfect. Am avut un coleg cu un Bel stricat si i-am recomandat Falcon pentru reparatie.A fost ajutat, a rezolvat.Ai avut garantie 2 ani si s-a stricat dupa garantie.Ghinion sad.gif Inseamna ca nu se mai poate repara daca ei nu se baga la reparat. Falcon este singurul importator din Ro pt Bel , asa ca nu prea ai de unde sa cumperi Bel. Daca nu cumperi Bel ,atunci ce sa cumperi? Cobra? Asta este, ghinion .Stiu cazuri cu produse stricate(samsung , lg) care au costat cat 5 beluri ,si la fel .....nu se mai pot repara. Incearca si tu pe net, poate gasesti pe cineva care stie sa repare.Cine stie de unde apare o sansa pt reparat.

This post has been edited by M i h a i: 23 Feb 2011, 18:52


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2018 - 07:55
Forum Renault Server hosting