DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ITP si instalatie GPL

ionut L.
post 22 Jan 2008, 17:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 885
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




Buna seara,

mai postez inca o problema pe langa altele smile.gif , imi expira ITP-ul si am instalatia GPL trecuta doar pe carte, pe talon nu am mai trecut-o, credeti ca ar fi o piedica in obtinerea ITP-ului?

va multumesc


--------------------
Renault Megane/bose/ 1.5 dci 110 2012 - AG-xx-ACL
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 22 Jan 2008, 17:27
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




La mine e trecuta numai pe carte, pe talon nu se trece deci; nu o sa ai probleme.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 22 Jan 2008, 17:32
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.476
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




de cand se trece pe talon? du-te linistit ca nu o sa ai probleme.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 22 Jan 2008, 17:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 885
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




un prieten a facut acum cateva zile itp-ul si cei de la service s-au uitat daca are instalatia trecuta pe talon. Eu nu vreau sa mai schimb si talonul si asa trecerea instalatiei a costat 113 roni mai e si taxa itp 70 roni in cel mai fericit caz smile.gif daca nu trebuie sa mai dai ... o revenire o atentie smile.gif


--------------------
Renault Megane/bose/ 1.5 dci 110 2012 - AG-xx-ACL
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 22 Jan 2008, 18:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Dupa montarea intalatiei GPL se merge la omologare. Omologarea se trece in Cartea de Identitate la rubrica Omologari Individuale, apoi Certificatul de Inmatriculare (Talonul Auto) trebuie mers sa fie completat. Se completeaza la rubrica Observatii (rubrica nr. 21).
Poti sa mergi linistit la ITP chiar daca nu e completat in talon, ca oricum instalatia e omologata RAR. Singura problema ar fi ca trebuie sa circuli mereu cu Cartea de Identitate la tine, in cazul ca te opreste Politita sa poti face dovada ca instalatia e omologata. Daca treci si in talon, poti lasa cartea acasa.
Deci nu se schimba talonul, doar se completeaza. Trebuie achitata o taxa la trezorerie pentru treaba asta.
Te mai interesezi si tu ca doar traim in Romania plai de dor si nu se stie...
Multa bafta!

This post has been edited by DoubleG: 22 Jan 2008, 18:08


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 Jan 2008, 20:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.777
Joined: 28 April 07




Pentru a demonstra in drum, poti lua o copie a cartii, iar pentru ITP mergi la un servis cu oameni sanatosi.Poti sa mergi si-n alt judet. Aceasta "omologare" eu o consider un abuz, ilegalitate( pana cineva imi demonstreaza contrariul) deoarece eu am citit o lege (ordonanta) care spunea ca, orice produs fabricat in cantitati mai mari de 10 buc. nu necesita omologare individuala... .P-atunci inmatriculam o remorca facuta de mine, iar textul se referea la domeniul auto. Oare fabrica produce ... asa de capul ei ?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 22 Jan 2008, 20:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




@PH-06-BOA
Poti lua o copie legalizata la notariat, care are aceeasi valoare ca si cartea originala, dar costa si nu stiu cine face asa ceva. Copia simpla nu are nici o valoare ca se pot face mult cu un comp. si un printer. Daca politistul e bine dispus, sa zicem ca accepta si copie normala dar asta e decizia lui si nu e legala. Si eu am circulat tot cu o copie normala dar... cu frica.
Instalatia GPL este omologata prin constructie, la RAR se face omologarea masinii cu modificarile care au aparut. In cazul instalatiilor GPL, inginerul verifica daca marca si modelul sunt omologate de producator (iti cere certificat de conformitate), verifica daca a fost montata in atelier autorizat (iti cere factura de montare si certificatul de verficare tehnica), verifica daca la montare s-au respectat normele de siguranta, daca nu s-a montat folosind improvizatii, innadituri ale conductelor de gaz, daca exista dublura la furtun, norme PSI, si altele. Cu alte cuvinte el verifica modul in care a fost montata acea instalatie GPL. Ideea e sa nu puna pe nimeni in pericol si sa nu emita noxe. In rest nu ar avea treaba cu tine dar si ei trebuie sa se supuna unor reguli.
Povestea e aceeasi si cu montarea de proiectoare, luminite sau sonorizari mai speciale care pot pune in pericol siguranta circulatiei prin inducerea in eroare a celorlalti participanti la trafic. La fel si un volan "bengos" cumparat din piata poate fi nesigur sau montat incorect, jante, plasticuri, etc. De asta toate modificarile trebuie omologate.
Trebuie sa ne supunem si noi unor reguli decat sa ne sporeasca siguranta... mi se pare normal sa fie asa.
Acum... ca trebuie sa stam la cozi cu acte si sa platim din putinii bani castigati... asta este...

P.S. Un prieten a fost ars pe 70% din suprafata corpului, arsuri de gradul 2 si 3. A facut prostia sa se urce intr-o masina de ocazie care merge cu o instalatie GPL facuta de un taran mucos. S-a zbatut 4 zile intre viata si moarte (dictorii nu i-au dat nici o sansa), 30 de minute tinut in viata cu aparatele, cateva luni de spitalizare si semne care le va purta pana in mormant.
Parerea mea... Grija mare cu instalatiile GPL. Si eu folosesc dar o verific periodic, conducte, cabluri electrice, coliere, etc. Ma ajuta sa circul mai linistit. Sa rada cine vrea...

This post has been edited by DoubleG: 22 Jan 2008, 20:59


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 22 Jan 2008, 21:00
Post #8


->


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 9 September 06




Băh, mie mi se pare o MARE idioțenie "omologarea" făcută la RAR pt. a trece instalația GPL în carte. Din moment ce instalația e omologată ea însăși... ce dracu' rost mai are !?
Bine, bine... are un rost, să mai ia și săracu' stat niște bănuți.
Eu am GPL pe mașină din decembrie și încă nu am mers la RAR, să le dau..."taxa de cetățean român supus și umil", numită și "trecerea instalației GPL în carte".


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 22 Jan 2008, 21:03
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 19 July 06
From: Buc




da ciudat io am omologarea la GPL in talon.nu am facut ITP-ul de cand am GPL dar sper sa nu fie problema


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 22 Jan 2008, 21:06
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Am explicat mai sus, se verifica modul in care instalatia a fost montata, nu instalatia in sine. Citeste cu rabdare. Bineinteles ca poti sa circuli cu ea si asa neomologata dar o faci pe raspunderea ta. Poate a ta e montata bine, nu am nimic cu tine, dar citeste ce a patit un prieten foarte bun. Taranul ala daca mergea la omologare, sigur ar fi fost respins si prietenul meu probabil scapa cu pielea pe el.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 22 Jan 2008, 21:12
Post #11


->


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 9 September 06




Păiii, eu vreau măh să o omologhez, dar nu mi se par normal să dau 115 lei (sau cât dracu e taxa aia(, unei instituții care oricum e plătită din banii noștrii, pentru scrie 2 cuvinte pe carte.
Poate sunt eu cretin, dar nu mi se pare normal.
Da, da, da se verifică dacă e montată corect instalația.... Cum pana mea verifică ei asta, când tot ce fac e să verifice noxele.
Mie mi se pare a fi doar încă o taxă abuzivă pusă de stat.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaniCom
post 22 Jan 2008, 21:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 17 October 07




Salut.Mai nou cand faci inspectia tehnic cei de la statia ITP trebuie sa faca poza masinii din fata si la compartimentul motor.Noxele se fac si pe benzina si pe gaz.Dupa cum zici ca ai instalatie neomologata e destul de nasol sa treci pe la ei fara sa decartezi ceva banuti. In rest numai bafta.


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 22 Jan 2008, 21:19
Post #13


->


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 9 September 06




Eu am ITP valabil până în 2009, problema mea e să nu mă prină pe stradă.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jan 2008, 23:20
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.081
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o sa fii oblibgat cind o sa faci itp-ul de cind am gpl-ul am facut o revizie pe naspa la a doua nu a mai mers a trebuit sa ma duc la rar sa o trec in carte


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanarghius
post 22 Jan 2008, 23:42
Post #15


satanic dacia


Group: Members
Posts: 156
Joined: 25 August 07




nici eu nu sunt de acord cu taxele acestea 'care poti sa le treci cu vederea' k p langa acestea mai trebie sa ii dai ceva ca sa nu astepti cu anii si ca sa poti plece in regula, aici in romania este un lucru normal spaga si taxele mari pe stat si privit in.....


--------------------
dacie dacia 1310 1987 tx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 23 Jan 2008, 07:06
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 524
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




In 2006 am fost cu masina din 1996 la ITP si RAR pt GPL. NU am dat spag si am trecut din prima. O masina ok trece fara spaga!


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viodevio
post 31 Mar 2014, 15:48
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 February 12




Am montat instalatie GPL pe loganul meu din 2007. Este o instalatie LR cu rezervor rotund de 54l.
Masina merge excelent si nu se cunoaste diferenta intrbenzina si GPL.
Am fost la RAR sa fac omologarea instalatiei si sa fie trecuta in CIV (Certificat de conformitate al instalatiei;CI;Talon;Cerere tip;CIV;Factura plata taxa de 164 Ron la Pitesti).
Intrebare: Trebuie trecuta instalatia si in talon? Este vreo lege,ordonanta ceva care specifica?
Daca e obligatoriu trebuie fcut dosar la copiat acte 20 Ron si taxa la CEC 37 Ron.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 31 Mar 2014, 17:52
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.185
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




am avut si eu gpl si era trecut doar in carte. intreaba la rar si te lamuresti


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woe
post 3 Feb 2018, 18:57
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 September 05




Salut, am instalatia GPL secv. euro 4 trecuta in carte. Nu mai folosesc instalatia si vreau sa dau jos butelia, ca ocupa loc. Cum fac la ITP? nu ma intreaba de butelie? sau alte probleme?


--------------------
Suzuki Grand Vitara 2008, 2litri, benzen, 5 usi - GJ 69 SEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 5 Feb 2018, 11:28
Post #20


membru


Group: Members
Posts: 2.673
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Da, te intreaba. Trebuie sa fie butelia in cei 10 ani de valabilitate, sau mergi la RAR sa-ti scoata din carte complet instalatia de gaz (cred ca trebuie sa ti-o demonteze un service autorizat).


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th November 2018 - 00:25
Forum Renault Server hosting