DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbunatatiri acceleratie si consum, Pentru user-ul obisnuit de DACIE

workarea
post 29 Mar 2007, 17:26
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei






--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Mar 2007, 06:54
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.558
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(MIH @ 29 Mar 2007, 16:48)
incet incet incepi sa vi de acasa si sa ne intelegem....
referitor la depasiri am scris ceva mai sus
"am montat o electrovalva care o deschideam dupa ce eram lansat si bineinteles o inchideam in depasiri"
hai sa te intreb ceva:
daca amestecul in carburator este bogat (multa benzina) si vii cu un aport de aer ce se intampla cu turatia motorului? nu se tureaza?
acea valva care am montat-o este sub clapeta tine cont...mai gandeste-te.
*


Dragule, discutia a pornit de la afirmatia ta ca acea flansa ar fi pentru servo - FALS - si ca tu saracind amestecul obtii economie, iarasi FALS. Amestecul tau cind erai lansat era deja prea bogat, caz in care tu, prin acea "saracire" de fapt il "normalizai"- "normalizare" pentru conditiile de sarcina partiala din acel moment, ma refer la saracirea pe care ar trebui s-o faca emulsorul+compensarea de aer. Acuma e clara? Citeste si ce scrie mai jos (am "bolduit") Gheorghedracu, seamana cu ce scriam eu mai inainte, in alt post?

Si ma intreb daca acea supapa economizor montata cindva pe D1310 nu face oarecum acelasi lucru, din discutiile cu dodobird care a montat-o si mentinut-o mai mult pe masina, ar avea efect si la sarcini partiale. Mie mi-a scos economie mai mica decit ce avusesem pina atunci, asa ca am renuntat la ea.

QUOTE(Gheorghedracu @ 29 Mar 2007, 17:18)
[...]
O explicatie necesara e stabilirea nivelului in CNC din care n-am inteles mare lucru. Faptul ca nivelul e foarte jos inseamna ca amestecul e spre sarac dar nu stiu exact ce emulsoare ai tu, ca sa pot sa comentez despre efectul asupra lor. Compensatorul de aer e si el important de cunoscut aicea, caci combinatia celor doua afecteaza mersul in sarcina, adica nu numai, de fapt tot timpul.
[...]
Nu stiu de ce dar parca suna foarte ciudat sa trimiti jetul in perete, e drept ca acesta fiind cald (la un motor in mers, mai cald decit aerul ce intra prin carburator) poate contribui la vaporizare-asta e singura explicatie pe care o gasesc succesului tau.
Una peste alta, sunt convins ca imbunatatind progresia si mersul insarcina partiala imbunatatesti consumul mai ales in oras unde majoritatea situatiilor sunt exact astea, pornit-sarcina partiala, relanti.
[...]

Nu, Gheo, nu IN PERETE, ci SPRE perete; la Carfil, acea supapa de retur are efect mult mai mic decit la alte carburatoare, ca urmare, si la o apasare lenta va curge benzina prin "papagal"; la Carfil, spre deosebire de Solex, de exemplu, jetul e jet (la Solex e con, pulverizat); jetul e indreptat spre perete, adica exact in zona de deschidere a "fluturelui", unde apare una din "semilune", adica exact in SECTIUNEA de curgere, unde viteza de curgere a aerului e mare, prin diferenta aia de viteza obtinind atomizarea. Daca ar da jetul pe centru, ar cadea pe fluture, ori se stie ca evaporarea din faza lichida (de pe o suprafata) e mai proasta decit din faza de picaturi. Iar peretele carburatorului, mai ales in zona de curgere, nu prea e cald, atomizarea pe zona calda facindu-se in acea pata calda a galeriei.

A, acea bila montata e in locul unui jiclor pentru "econostat", in fapt un IMBOGATITOR fara comanda.

This post has been edited by diaconuliviu: 30 Mar 2007, 07:05


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIH
post 30 Mar 2007, 10:34
Post #93


membru


Group: Members
Posts: 238
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




iti mai scriu un singur post in acest topic dupa care o sa incerc sa te ignor pentru ca vad ca ai un aer de superior oare pt ca esti moderator?? nu am nimic de castigat ca impartasesc experimentul reusit de mine sau ca ma contrazic cu tine.
care tu de altfel nu citesti cu atentie, este foarte adevarat ca nici io nu am fost destul de explicit de aceea o sa explic cu lux de amanunte cum am procedat, din pacate nu mai am masina de aprox 2 ani ca faceam si niste poze.

-procesul tehnologic:
1.am folosit flansa calda in loc de diuza.(intradevar aici ai avut dreptate)
2.in orificiul din galerie unde a fost furtunul cu diuza am motat 10cm de furtun de cauciuc taiat dintr-un furtun de servo.
3.in capatat am montat un T special pt. instalatia de climatizare a bordurilor tip CN cu actionarea clapetelor pe vacum.
4.am infundat o iesire mare a T-ului rezultand un L tip reductie cu intrare de 4mm si iesire 2mm.
5.in capatul L-ului ramas (cel de 2mm) am montat o electrovalva demontata de pe un nisan patrol 4x4 (cu filtru de aer in capat se poate pune orice electovalva) comandata din cabina printr-un buton montat accesibil.
-reglarea
1.se tine valva INCHISA
2.se regleaza aprindere ca la carte.
3.se regleaza carburatorul ORIGINAL ca la carte.
-cum functioneaza:
se ajunge la viteza dorita cu valva inchisa dupa care se poate deschide.

repet nu trecea de 5,5l/100km in afara(berlina 1993,motor1,4,cutie 5 viteze)la viteza medie 80-90km/h unde in localitati 60 in afara localitatiilor 110-120 km/h.
am mers cu acest artificiu 5 ani!!!!




--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6 - - B-85-MIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 30 Mar 2007, 12:01
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Nu prea inteleg MIH, unde se duce aerul cind e deschisa electrovalva?

In principiu daca deschizi in atmosfera admisia in aval de carburator ceea ce realizezi este ca tragi aer fals. Faptul ca la tine merge (nu vreau sa contest) este in sine anormal pentru ca exista un debit de aer care nu e "masurat" de carburator si in consecinta necompensat cu un aport corespunzator de benzina.

Recent insa am invatat aici ca in capsula de avans vacuumatic exista o gaura (care comunica cu atmosfera, banuiesc) ceea ce inseamna ca exista o descarcare a depresiunii din carburator fara sa impieteze asupra mersului motorului, deci e posibil....Acuma stiu si eu cit de mare e orificiul electrovalvei tale?

Dar mai trebuie pusa o intrebare. Ce zic bujiile despre ametec?

Aicea trebuie spus ca daca vrei sa faci ocitire corecta a bujiilor trebuie sa respecti o anumita procedura, dar n-o sa plictisesc oamenii aici pe forum daca nu exista interes. Poate scriem un tutorial undeva.

This post has been edited by Gheorghedracu: 30 Mar 2007, 12:08


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 30 Mar 2007, 12:40
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pt MIH din cauza ca au lipsit explicatiile concrete s-a ajuns la divergente, da intr-adevar este ok ce ai facut tu, si eu vroiam sa fac acelasi lucru pe stutiul de recirculare gaze (cel din mijlocul galeriei sub carb), dar in alt scop saracirea amestecului la mersul in gol fortat, adica in frana de motor sa dau aer sub clapeta, nu am apucat sa faca asta nu mai am dacia, pe urma ca si o explicatie, carfilul la anumite regimuri de mers merge usor bogat, la masina mea cu UIS, ELICA, TURBONATOR, TEU ECONOMIZOR, plus concentrator (dif mic modificat), plus un nivel mic in carb 8,5mm inregistram acelasi consum 5,5 afara.
Prin modificarea concentratorului se urmareste o mai buna omogenizare a amestecului de aici rezulta posibilitatea de a saraci amestecul.

This post has been edited by mihai1677: 30 Mar 2007, 12:41


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Apr 2007, 06:57
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.558
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




@MIH: Nu e vorba de nici un aer de superior ci exact de faptul ca n-ai explicat cum trebuie; ceea ce ai facut, descarcarea unui aport de aer prin 2 mm cam si modul de montare seamana bine cu exact "supapa teu" de care spune si Mihai. Care, spre surpriza ta, se deschide SI la sarcini partiale. Apoi, am mai spus, un amestec MAI SARAC DECIT TREBUIE nu aduce economie, din contra. Asta arata ca la tine la turatiile alea (deci pe plaja aia pe care actionai valva) amestecul era MAI bogat decit ar fi trebuit, adica emulsorul nu-si face treaba cum ar fi normal. Asa cum afirma si Mihai, dealtfel (Carfilul e "inecat" in anumite regimuri).
Hai sa comparam putin:
Eu nu saracesc amestecul la turatiile alea, in schimb folosesc frina de motor "la greu", nu folosesc "mersul pe liber", ca urmare am montat acel economizor EEBIO; UIS, "elica", CDI. Si tot in jur de 5,5% scot, poate mai putin (5,2 acum , primavara) si asta in conditiile in care in localitate nu mai sar la 60 ci pe la 55 iar pe E-uri folosesc faza scurta(aduce un + la consum de 0,2 l%).
Am ales insa emulsorul+frina de aer+ jiclorul principal din 3-4 seturi.



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b18hsu
post 17 Apr 2007, 08:17
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 September 06
From: Bucuresti




Foarte interesat topicul si de aceea mai vin si eu cu o scanteie smile.gif

Mi-a povestit un prieten despre un paharel din tabla de alama de forma tronconica (baza mare in sus) montat sub carburator cu rol de micsorare a consumului datorita omogenizarii mai bune a amestecului aer benzina.

Pe baza mica in interiorul acestui pahar era montat un alt troncon de dimensiuni mai mici (normal) montat cu baza mare in jos.

Ambele tronconuri aveau peretii perforati cu gaurele date simetric.

Din pacate nu stiu mai multe detalii (dimensiuni, cote, nr. de gaurele etc.)


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI Gpl 2007 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 4 May 2007, 23:50
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




da stim de asta s-a mai discutat ; ca sati aduc aminte iti atasez eu o poza

consum extra doar cu uis si elica 5.8 (210km cu 12.14litrii)

This post has been edited by sik: 4 May 2007, 23:51

Attached thumbnail(s)
untitled1.jpg ( Size: 153.05k ) Number of downloads: 3777


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonyus
post 6 May 2007, 09:12
Post #99


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea




Dar totusi ceva scheme,schite eventual poze are cineva cu modificarile respective?


--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 6 May 2007, 12:08
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Iata desfasurata conului.

Attached thumbnail(s)
Imag018.jpg ( Size: 60.63k ) Number of downloads: 4057


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b18hsu
post 6 May 2007, 21:04
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 September 06
From: Bucuresti




Nu este vorba despre dispozitivul asta ci de altul, pentru care nu se fac modificari la concentrator si care se monteaza sub carburator.
Pe cel cu doua tronconuri l-am foflosit si eu dar nu am fost multumit deloc de el pentru ca la turatii mai mari sau cand aveam nevoie de putere motorul refuza sa ma asculte. Ulterior am aflat de la Mihai1677 ca responsabila pentru comportamentul asta lipsit de vlaga al motorului este gaurica majorata la 3 mm diametru ( gaurica trebuie acoperita partial sau eventual nemodificata ). Din pacate n-am avut timp sa mai umblu la carburator sa incerc sa micsorez gaurica buclucasa, asa ca pentru mine subiectul inca nu este epuizat.

This post has been edited by b18hsu: 6 May 2007, 21:04


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI Gpl 2007 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Jun 2007, 22:24
Post #102


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Lasati rablele asa smile.gif) , doar cu un eebio o elica un uis modificat si o aprindere cdi + sa nu despasiti 80-90km/h restul is povesti la dacia smile.gif) pe carburator .Liviu ,Mihai Dorin si mai multi ma numar si eu deja conumul sub 5,5 nu o sa coboare asta e fiabilitatea!!! mai mult poate un calculator de bord se poate atinge si 4% la 100 km parcursi dar cu alte modificari aduse la aprinderea electronica .

This post has been edited by djasu82: 25 Jun 2007, 22:25


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi Popescu
post 29 Jun 2007, 13:33
Post #103


S L Z


Group: Members
Posts: 89
Joined: 15 June 07
From: Ploiesti




Salut hai ca m-ai facut curios!! Eu am o dacie din 92 care merge si fara sa ma laud aiurea , perfect. Are aprindere electronica montatata de fostu proprietar si nu am nici macar o problema la ea, dar ma gandeam de ce sa nu o fac mai buna. Daca vrei putem vorbi si pe messenger (colonelu_repp). Salut mersi mult.


--------------------
DACIA Solenza 1.4 MPI 2004 - PH07YIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 1 Oct 2007, 10:14
Post #104


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




ce fel de supapa a folosit ceacu la capsula?
supapa pcv a folosit-o la carburator nu?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 8 Oct 2007, 10:14
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




am facut si eu eu concentratorul modificat din desenul postat de Sik si imi place cum merge masina,inca nu am facut consumul dar imi place cum trage si ce bine raspunde acceleratia
As vrea sa incerc sa pun un jiclor general modificat la 1,30 de la i,35
dar nu stiu cum sa masor diametrul asta,sa caut o sarma de 1,30 si sa dau gaura cu ea dupa ce ii micsorez diametrul la jiclor prin batere,exista vreu dispoz de masurat orifici asa mici ca cu sublerul nu merge bine


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 8 Oct 2007, 15:43
Post #106


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




un micrometru


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 14 Oct 2007, 14:29
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




cu micrometrul sa masor o sarma care sa aiba diametrul de ma intereseaza pe mine si apoi cu aia sa masor gaura scuze orificiul,eu am gandeam daca exista ceva calibru de interior
In fine sa lasam discutia asta ca am rezolvat-o cat de cat si cu sublerul,problema este ca am facut concetratorul ala modificat din desenul de mai sus,masina merge bine dar mi-a spus cineva care venea in urma mea ca scoate fum negru la acceleratii,acuma problema ii ca inainte nu am avut asa ceva adica fara concentrtorul modificat si in afara ca l-am montat nu am facut alte modificari la carburator ca am vrut sa vad cum merge cu jicloarele originale
Problema ar fi dupa parerea mea ca acesta da benzina prea multa la deschideri mari ale clapetei de acceleratie si intrebarea este cum se poate combate acest lucru?


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 16 Oct 2007, 14:49
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Fumul in acceleratie vine de la debitul pompei de sprit, nu are treaba cu jiglerele sau/si concentratorul. Pt a modifica debitul pompei, se scoate jiglerul cu supapa (bila) si se bate usor pe partea inferioara (unde este acea bucatica de bronz in interior) pt a micsora cursa supapei, astfel se va inchide mai repede, mai putina benzina absorbita. Sau inlocuit ciocul de papagal (iesirea spritului) cu unul cu orificiul mai mic.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentin Grama
post 28 Dec 2007, 18:15
Post #109


 


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: Bucuresti




Ipoteze: (vis a vis de problema lui Otonel si a economizoarelor in general)
     Fumul negru apare in cazul unui consum excesiv de benzina. Adica multa benzina si putin aer. Nu e vorba de cantitate ci de proportie.
     Presupun ca cine pune diverse obturatoare in carburator, nu schimba si jiglerele.
     Daca vidul creat de motor este acelasi si doar aerul intra in cantitate mai mica ... masina va consuma mai putin daca inainte era reglata prost - cu prea multa benzina.
     Daca era reglata bine, o va arde incomplet si atat.
Plauzibil?

   Stiu ca topicul este vechi dar am sesizat ca pentru un motor de dacie in regim de accelerare, niciodata cantitatea de benzina furnizata nu va fi mare.
   Auzi Otonel, nu cumva schimbi subturat? Ca si atunci iti da fum negru.


--------------------
Dacia 1300 neagra, fabricata in 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 28 Dec 2007, 20:04
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Micsorarea diametrului unui jiclor se poate face foarte simplu. Este esential sa se modifice (micsoreze) suprafata de trecere prin jiclor.
M-am gandit la asta deoarece am calculat jicloarele pentru Carfilul cu difuzor de 25.5mm (pentru Dacia 1300) si mi-au iesit valorile 121/133 (benzina/aer), care sunt mai mici decat cele pe care le foloseste fabrica. Un alt motiv este ca in setarile originale Weber pentru carbul 34 ICT (cu difuzor de 29mm) jiclorul principal are 130, iar cel de aer are 160, dar la un difuzor semnificativ mai mare.

Micsorarea se face prin introducerea (si fixarea cumva) in jiclor a unei sarme de 0.4-0.6mm diametru, care va reduce suprafata totala cu valoarea necesara, rezultand un jiclor mai mic.
Sarma se poate indoi subforma de "J", sau carlig de pescuit, iar ramul lung se introduce in jiclor.
Se tatoneaza forma si grosimea sarmei, astfel ca arderea sa fie completa, masina sa nu ezite la accelerare si sa nu se supraincalzeasca.
Succes!


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Dec 2007, 21:27
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.558
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si tu mergi cu improvizatia aia? Sincer, mai degraba cred in metoda - nerecomandata - de astupare a orificiului original cu cositor si refacerea gaurii decit cu sirmele alea (am vazut pe viu improvizatia si arata urit, sare de acolo cind te astepti mai putin, se poate rupe si o bucatica sa fie antrenata prin canale, etc).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 30 Dec 2007, 22:00
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Ai dreptate, Liviu. Se poate deplasa de la locul ei. Iata de ce m-am mai gandit la asta si am reconfigurat-o.
Un capat al ei se indoaie la 90 de grade pentru a sta centrat in jiclor, apoi se "muleaza" dupa conturul jiclorului si pe langa peretele CNC, iar la celalalt capat se face un "V" care va reprezenta o "clema" de prindere si care va intra in canalul econostatului, fixandu-se in el. E important sa nu depaseasca mult proeminenta capului jiclorului in CNC, pentru a nu agata plutitorul.
Pentru eficienta, "piesa" se va executa din sarma de otel de 0.4-0.6mm diametru.
Am realizat-o si o voi monta cat de curand.

Attached File(s)
Attached File  sarmulita_corectoare.doc ( 25.5k ) Number of downloads: 413


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 30 Dec 2007, 22:57
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




Vad ca activitatea continua pe aici, asa ca ma gandesc sa mai postez si eu un pic. cu ochiul.gif

Pentru amatorii de GPL, un mic gizmo:

mvc-613 afc 16-16.jpg

http://www.poliauto.net/dispositivi_afc.htm

Valva ajusteaza amestecul, dinamic, in functie de sarcina motorului (vacuum-ul din galeria de admisie), deci la vacuum mare inchide robinetul de gaz iar la vacuum mic deschide respectivul robinet.

Si azi am dat de alta chestie:

http://www.skowron.eu/technika/blos_eng.pdf

http://www.blos.prv.pl/

Mixerul cu depresiune constanta (cu sertar), similar ca si principiu carburatoarelor cu depresiune constanta gen SU sau Stromberg.

La Multi Ani! cheers.gif

This post has been edited by ceacu: 30 Dec 2007, 23:07


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino73
post 2 Jan 2008, 13:54
Post #114


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 18 September 07
From: Galati




Unde spunea-i ca trebuie sa pun bila de la pontou?

Attached thumbnail(s)
IMAG0129.JPG ( Size: 455.57k ) Number of downloads: 3758


--------------------
Dacia 1410 1989 - GL 29 ADI
[SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Jan 2008, 14:02
Post #115


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cred ca spunea in a doua gaurica din marginea de sus .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 2 Jan 2008, 14:05
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




La Multi Ani, ceacu (si tuturor)!
Iata o alta modalitate de a imbunatati accelerarea masinii.
Alegerea/modificarea tubului emulsor.
Dupa cum stiti, tuburile emulsoare folosite la Carfil au configuratia urmatoare:
- diametru relativ constant pe toata lungimea lui "activa"
- grup de gauri pentru regim de sarcini partiale, in partea de sus a tubului; sunt 8 gauri (de fapt 4 gauri strapunse)
- grup de gauri pentru regim de sarcina mare/maxima, in partea de jos a tubului.

In majoritatea cazurilor, gaurile de sus au diametrul (mult) mai mare decat al celor de jos. Efectul este de saracire a amestecului la sarcini partiale, rezultand de aici o accelerare mai slaba in regimul respectiv. Gaurile de jos sunt mai mici, determinand o imbogatire a amestecului la deschideri mari ale clapetei de acceleratie, deci accelerare mai buna spre sarcina mare.
Pentru a intelege aceste explicatii, nu uitati ca prin acest tub (respectiv prin gauri) se absoarbe aer care se amesteca cu benzina din spatiul din jurul tubului emulsor.
Pentru obtinerea unei masini mai dinamice la sarcini partiale cred ca se pot alege de la magazinele cu piese auto acele tuburi emulsoare cu toate gaurile de acelasi diametru, rezultand o masina mai vioaie in regim de oras, fata de varianta de fabrica. Eventual cautati un tub cu gaurile superioare doar cu putin mai mari dacat cele din partea inferioara.
Mult succes la testari!

This post has been edited by Kinetix: 2 Jan 2008, 20:53

Attached File(s)
Attached File  tubul_emulsor_explicat.doc ( 20.5k ) Number of downloads: 543


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino73
post 2 Jan 2008, 14:29
Post #117


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 18 September 07
From: Galati




adica aici? Si jigleoarele nu le mai folosesc.

Attached thumbnail(s)
carb.JPG ( Size: 395.72k ) Number of downloads: 3572


--------------------
Dacia 1410 1989 - GL 29 ADI
[SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Jan 2008, 14:35
Post #118


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Da acolo eu as pune o bucatica de plumb sau cum a spus Kinetix o bucatica de bambussi dai acel jiglor jos care vine in dreptul acelui orificiu care se infunda.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 2 Jan 2008, 14:48
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(gino73 @ 2 Jan 2008, 14:29)
adica aici? Si jigleoarele nu le mai folosesc.
*



Nu ala!

Cel de sus.

Nu-l infunda pe cel ce comunica cu camera de nivel constant!

Se infunda cel ce comunica cu difuzorul.

Iar jicloarele nu se mai folosesc.

This post has been edited by ceacu: 2 Jan 2008, 14:52


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 2 Jan 2008, 14:49
Post #120


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




[quote=ceacu,30 Dec 2005, 05:38]
(este orificiul mai indepartat de camera de nivel constant si paremi-se un pic mai mare in diametru; orificii care sunt "pereche" cu cele din capac din care ati extras jicloarele);
nu cealalta gaura pare mai mare in diametru?

This post has been edited by mishujkl: 2 Jan 2008, 14:53

Attached thumbnail(s)
Imag042.jpg ( Size: 43.53k ) Number of downloads: 3349


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

15 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2020 - 12:54
Forum Renault Server hosting