Imi fierbe apa :((, de vreo 2 zile
![]() ![]() ![]() |
Imi fierbe apa :((, de vreo 2 zile
DaciaPower |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#2
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
se colmata terostatul si nu mai deschide cum trebuie sau deloc... aici fierbi motorul
fie trage aer pe undeva pe la vreun furtun... fa o aerisire... eu am scos caloriferul ca se fisurase rau... ca atare nu mai pierde deloc... |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
DaciaPower |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 23 Jun 2008, 19:16) se colmata terostatul si nu mai deschide cum trebuie sau deloc... aici fierbi motorul fie trage aer pe undeva pe la vreun furtun... fa o aerisire... eu am scos caloriferul ca se fisurase rau... ca atare nu mai pierde deloc... Aer cred ca trage pe la radiator, dupa cum am spus imi pierde putina apa, la cateva zile trebe sa completez (in functie de cat merg cu masina) dar nu cred ca e asta problema pt ca am mers cu ea mult timp asa si nu am avut probleme. |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
verifica termostatul (dupa 90 de grade, radiatorul trebuie swa se incalzeasca, deci furtunul gros care duce apa spre el sa fie fierbinte)
mergi fara termostat si vezi cum se comporta apa in ulei sau viceversa? haleste apa?(alt loc decat prin scurgere) |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
DaciaPower |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 23 Jun 2008, 19:20) verifica termostatul (dupa 90 de grade, radiatorul trebuie swa se incalzeasca, deci furtunul gros care duce apa spre el sa fie fierbinte) mergi fara termostat si vezi cum se comporta apa in ulei sau viceversa? haleste apa?(alt loc decat prin scurgere) Am verificat si furtunul frige inclusiv radiatorul. O sa incerc sa scot termostatul sa vad cum se comporta, maine ma duc si lipesc si radiatorul. Un prieten imi spuse ca ar fi garnitura de chiuloasa , dar nu vad ce legatura are. |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
Hacker |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
e o legatura foarte stransa. Apa nu iti mai circula prin canalele motorului ci se duce direct in baia de ulei. Deci practic nu mai ai racire.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
os |
![]()
Post
#7
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Dupa rezolvare (si eu suspectez termostatul, in special daca defectiunea a survenit brusc) nu mai completa cu apa - in special nu cu apa de la robinet.
Foloseste si pe timp de vara amestecul de racire corect (apa distilata+antigel). Motive: antigelul mai unge si are efect anticoroziv; apa distilata nu contine saruri (cele mai neplacute sunt cele de calciu si de magneziu) care se pot depune prin motor ("piatra"). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
DaciaPower |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(os @ 23 Jun 2008, 20:08) Dupa rezolvare (si eu suspectez termostatul, in special daca defectiunea a survenit brusc) nu mai completa cu apa - in special nu cu apa de la robinet. Foloseste si pe timp de vara amestecul de racire corect (apa distilata+antigel). Motive: antigelul mai unge si are efect anticoroziv; apa distilata nu contine saruri (cele mai neplacute sunt cele de calciu si de magneziu) care se pot depune prin motor ("piatra"). Din pacate am completat cu apa de la robinet, nu avea sens sa dau bani pe antigel si apa distalat stiind ca se duce pe apa sambetei. Dupa ce rezolv cu radiatorul o sa pun antigel si apa distilata |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
semnele de garn de chiuloasa arsa:
apa in ulei sau viceversa bea apa(si nu exista pierderi vizibile) si o scoate pe la esapament(condens)-fum alb se schimba garnitura de chiuloasa.... daca nu, poate fi de la termostat, de la radiator sau pompa de apa. mai intai vezi fara termostat, apoi iti faci radiatorul...daca tot nu si nu....pompa e apa sau garn de chiuloasa... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Hacker |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
QUOTE bea apa(si nu exista pierderi vizibile) si o scoate pe la esapament(condens)-fum alb Vreau sa o vad si eu pe asta. Explica tu cum poate un motor cu apa in ulei sa scuipe apa pe toba. Oare segmenti de ce mai sunt, presiune de ce exista ? Apa de pe toba e doar condens. ATAT. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu prin ulei neaparat, ci in camera de ardere, la imbinarea chiulasei.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
baranga |
![]()
Post
#12
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
DaciaPower |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
Ei bine problema persista
![]() Azi schimbai radiatoru (luat de la sh), dadui termostatu jos, aerisire facuta dar degeaba ![]() Edit: E posibil sa fie de la pompa de apa? C e se poate strica la o pompa de apa? Edit2: Acum imi sta temp ca in poza... un pic mai sus chiar este ok sau e ceva neregula? please help me sunt disperat ![]() This post has been edited by DaciaPower: 25 Jun 2008, 00:04 Attached thumbnail(s) indicator_apa.JPG ( Size: 84.25k ) Number of downloads: 300 |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
adrianne |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Temperatura acolo e ok, nu e bine cand trece de zona hasurata, intrand pe rosu; din cate stiu, instalatia de racire este etansa, ceea ce inseamna ca si vasul de expansiune e la fel.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#15
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
Eu cred ca te alarmezi degeaba. Esti sigur ca fierbe apa? Ti sa aprins becul ala de apa? La mine nu merge indicatorul de temperatura a apei ci doar becul dar si mie mi se incalzeste destul de tare apa dar cred ca e normal pe caldurile astea...Oricum bafta multa
|
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
daca tot ai avut probleme cu radiatorul,TREBUIA sa cumperi unu nou de sc romradiatoare brasov.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Hacker |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
La cum arat tu e ok temperatura la apa. Eu nu ma plang si apa imi ajunge si la 95 grade uneori. Deci daca nu fierbe apa acolo unde iti indica acul e bine.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
apa nu fierbe nici la 120 de grade daca circuitul de racire e cum ar trebui sa fie
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Hacker |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Adica ? Vrei sa spui ca daca ai proportie de 50 - 50 / % antigel si apa la 120 g nu fierbe apa ?? In primul rand cum ai ajuns la 100 grade, chiar daca apa nu fierbe ( sa presupunem, poate cu un vas de expansiune presurizat ) motorului nu ii va face de loc bine. La 120 grade poti sa iti iei adio de la garnitura de chiloasa si poate si de la ceva motor. Parerea mea, corecteazama daca ma insel .
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Asa-mi arata si mie ceasul de la apa, am mers juma de ora prin soarele de ieri
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu conteaza atat proportia cat presurizarea, am ajuns peste 100 grade de multe ori(forja la deal), cu cat peste nu stiu, estimez 110-115, si nu a patit garnitura nici pe naiba. A..sa nu omit, toate astea dupa ce am pus borcan tip nou, de plastic cu gaura jos, si supapa functionala, borcanele alea de sticla cu supapa(capac) metalic nu functioneaza cum trebuie de cele mai multe ori. Inca ceva foarte important, NU se opreste motorul niciodata cand e peste 100 de grade, asa se duce garnitura, ci se lasa la ralanti cateva minute inainte de oprire.
Sa nu uitam ca foarte multi 'mecanici' recomanda lasarea capacului desfacut la borcan, niste cretini. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Hacker |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Eu am borcan din ala sub presiune, din plastic cu gaura jos. Sunt curios daca fierbe. Astea noi nu au supapa ?
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
os |
![]()
Post
#23
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Regimul normal de functuinare este pe la 95 grade, cu cresteri (asa cum a subliniat argon) pina peste 100 grade. Mai mult: pentru mine "fierbe" inseamna asa: degajare puternica de vapori in masa lichidului, sub forma de bule. Daca nu observi fenomenul pe care tocmai l-am descris si daca temperatura se mentine in limite, stai linistit. Aceste valori trebuie sa se mentina __cu termostatul montat__.
Daca nu ma insel, avertizorul de temperatura (lampa rosie) se aprinde la berlina pe undeva pe la 105 grade. Cu alte cuvinte - pina acolo e inca OK. Completare la cele spuse de argon despre oprirea motorului supraincalzit: din acelasi motiv ELV se monteaza astfel incit sa mai lucreze chiar dupa ce contactul a fost luat. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
paulca |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 March 07 From: medias ![]() |
Ar putea fi si de la pompa de apa!!!! Eu am pus pompa noua anul trecut , dupa care am plins un an pe forum ca totusi se incalzeste prea tare apa. A fost o pompa no name facuta cine stie unde...
Acum in primavara am schimbat-o iar de data asta cu pompa default de la muma ei si pe caldura asta de acum nu s-a mai incalzit apa peste normal |
--------------------
dacia
1310+GPL
1997
- sb03kfs
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#25
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
daca iei pompa ia de sconicesti sau hepu.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
DaciaPower |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
Problema e ca a inceput dintr-o data sa se incalzeasca asa. nu stiu daca e de la caldura pt ca si inainte era cald si temp nu statea asa de sus. de asta m-am alarmat asa.
Mentionez ca pana sa schimb radiatorul temp era mult mai ridicata decat in poza (aproape de rosu) |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
E bine sa-i faci si o curatarea cu otet ca pe vremuri, sau mai nou cu un 2+2 (restul scre pe ambalaj), o sa vezi cum o sa-ti iasa depunerile de pe sistemul de racire
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
DaciaPower |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Adrian_Boy @ 25 Jun 2008, 16:59) E bine sa-i faci si o curatarea cu otet ca pe vremuri, sau mai nou cu un 2+2 (restul scre pe ambalaj), o sa vezi cum o sa-ti iasa depunerile de pe sistemul de racire ![]() Ce este 2+2, solutie pt curatat? ![]() N-am auzit de asa ceva. ![]() Imi poti da mai multe informatii te rog? |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
Hacker |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Solutie de curatat radiator + sistemul de racire al blocului motor. Scrie pe el tot ce ai nevoie la modul cum se foloseste. Recomandat de mine sa il lasi mai mult decat scrie si chiar sa mergi cu el vreo 2 zile.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
DaciaPower |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
oki, m-am lamurit... o sa incerc si eu.
Ce trebuie sa cer la magazin? solutie de curatat 2+2? sa nu ma fac de ras ![]() |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 08:58 |