DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inlocuire Kit Distributie SN/SLZ (LGN?), How-To

YRX
post 29 May 2009, 15:48
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




E valabila fix la K7M si la E7J, ca am cautat ca nebunu' dupa valoare biggrin.gif
La alte motoare sunt alte valori, ma rog pe mine m-a interesat pentru mine. Exista la distribuitorii de scule un dispozitiv special pentru lucrul asta (costa si muuult mai putin decat frecventmetru lu' Dacia).


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 31 May 2009, 14:10
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 26 June 08




Multumesc de sfaturi.

In vreo luna, o luna si ceva cred ca ma bag si eu in ea si o sa incerc sa-mi notez si sa pozez cat mai multe.
Doua vorbe si despre alinierea corecta a motorului cu semnele de pe blocul motor si chiulasa, am vazut ca s-a mai discutat. La schimbarea trecuta de care vorbeam am avut si eu problema asta, n-am reusit sa vad toate semnele de care aveam nevoie, asa ca am improvizat o metoda pe care cred c-o s-o folosesc si acum.
Am lasat motorul asa cum era, fara sa-l aliniez la nimic, si am facut cate un semn pe cate un dinte de pe rotile dintate de pe axul cu came si arborele motor, si pe cureaua veche in santul care se potrivea dintelui respectiv. Apoi, cand am dat jos cureaua veche, am numarat dintii dintre semne, am facut si pe cureaua noua semne la acelasi numar de dinti intre ele, si la instalare am avut grija sa le potrivesc cu cele de pe roti.
Masina a mers vreo 30 000 km fara probleme. Voi vedeti vreo buba in metoda asta?


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 1 Jun 2009, 06:53
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 567
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




Du,doar ca este mai laborioasa si trebuie foarte multa atentie ,rabdaresi indeminare. blink.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 1 Jun 2009, 07:32
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




E mai simplu sa pui motorul pe semne. E imposibil sa nu vezi macar semnul de pe pinionul arborelui cu came.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jun 2009, 14:48
Post #35


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.684
Joined: 19 April 05




Adaug si eu cateva poze din timpul operatiunii.

IMG_3621a.jpg ( Size: 84.12k ) Number of downloads: 11937
IMG_3622a.jpg ( Size: 85.4k ) Number of downloads: 13462


IMG_3627a.jpg ( Size: 106.27k ) Number of downloads: 13287
IMG_3628a.jpg ( Size: 50.75k ) Number of downloads: 12746


IMG_3632a.jpg ( Size: 93.16k ) Number of downloads: 12925
IMG_3634a.jpg ( Size: 64.69k ) Number of downloads: 6292


IMG_3635a.jpg ( Size: 94.3k ) Number of downloads: 6736
IMG_3636a.jpg ( Size: 97.63k ) Number of downloads: 7035


IMG_3637a.jpg ( Size: 101.52k ) Number of downloads: 6110
IMG_3644a.jpg ( Size: 74.97k ) Number of downloads: 5309


IMG_3645a.jpg ( Size: 79.39k ) Number of downloads: 5613
IMG_3646a.jpg ( Size: 89.28k ) Number of downloads: 6257


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 3 Jun 2009, 15:58
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Din intamplare nu ai si ceva poze cu schimbarea de la diesel 1.5?

Multumesc,


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jun 2009, 17:21
Post #37


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Felicitari ironick pentru schimbul curelei barim tu ai avut timp sa tragi si poze eu nu tongue.gif Cureaua se tensioneaza de doua ori dupa 5 ture jumate de arbore cotit . Vad ca i-ai pus semne pe carcasa ca astia din fabrica au uitat sa stanteze in aluminiu semnele ... nici la super nova mea nu sunt se vad doar pe arborele cotit si roata cu dinti de la axa cu came.
Cand se tensioneaza se apasa cu degetul pe jumatatea curelei dintre roata dintata de la axa cu came si pompa de apa. Eu asa am pus si functioneaza perfec nu fluiera nu tremura functioneaza perfect motorul trage.
La 1.5 dci e cam la fel doar ca mai e si pompa de injectie si deci sunt 3 repere pe care trebuie sa le urmaresti ... Ideea e sa ai scule ca in rest iti ia c-am 2 ore daca esti pus pe treaba. Si uitati asa nu mai dati 79-120 de lei la service pentru o amarata de curea.

This post has been edited by djasu82: 3 Jun 2009, 17:45


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 4 Jun 2009, 15:30
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 26 June 08




Felicitari Ironick, mi-ai mai dat si mie un imbold sa ma apuc cat mai curand. Ceva de povestit, vreo problema mai serioasa?
Urs, multumesc pentru incurajari, am incercat sa-ti raspund pe PM, dar n-am destule postari ca sa ma lase inca. Prevad c-o sa se adune cat de curand smile.gif

Voi ati schimbat si cureaua alternatorului daca tot ati dat-o jos?


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Jun 2009, 17:27
Post #39


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu da .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garlic_dog
post 26 Jun 2009, 19:36
Post #40


Membru eutectic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 04
From: Clipperton Island




Vin si eu cu operatiunea facuta astazi:


Bine, am mai schimbat bujiile, uleiul, lichidul de racire, curea alternator, placutele de frana. Aaaa si mi-a murit subit bateria dupa ce am dat-o jos de pe elevator. N-are nici o legatura cu restul manoperelor. Pur si simplu a dat coltul. Dupa aproape cinci ani cred ca e normal. Era cu Calciu la 40 Ah.


PS Nu a mers cu diapazonul meu. A mers tot la mana cu acel 90 de grade. Dintre punctul superior si ce inferior sunt 46 de dinti.

This post has been edited by garlic_dog: 26 Jun 2009, 20:32

Attached thumbnail(s)
CIMG4529.JPG ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 6785
CIMG4786.jpg ( Size: 603.34k ) Number of downloads: 4548
CIMG4794.jpg ( Size: 837.57k ) Number of downloads: 4924
CIMG4795.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 5434
CIMG4796.jpg ( Size: 815.74k ) Number of downloads: 6057
CIMG4797.jpg ( Size: 631.98k ) Number of downloads: 5975
CIMG4793.jpg ( Size: 573.44k ) Number of downloads: 5543
CIMG4798.jpg ( Size: 657.19k ) Number of downloads: 5396
CIMG4785.jpg ( Size: 745.97k ) Number of downloads: 5062
CIMG4803.JPG ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 3803
CIMG4782.jpg ( Size: 35.32k ) Number of downloads: 4353


--------------------
Tesla electrică 2015 - B05NWV
Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 26 Jun 2009, 21:49
Post #41


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.562
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ai pozele....pune si mie unghiul tau de 90 de grade unde e ca imi rup creieru de cand e topicul sa gasesc unde e ala...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 27 Jun 2009, 11:14
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Vad ca s-au folosit curele Gates in ambalaj original, nu "de origine". Cam cat costa cureaua si cat a costat rola aceea Mapco?

Aproximativ in zona marcata cu rosu este mijlocul distantei dintre pinionul axei cu came si cel al pompei de apa. Acolo se masoara cat de tensionata este cureaua. Fie apesi pe ea si nu trebuie sa se lase mai mult de 6 mm, cum s-a spus mai sus, fie o apuci intre degetul mare si aratator si o rotesti astfel incat dintii curelei sa fie orientati spre aripa din dreapta a masinii.
CIMG4798.jpg ( Size: 323.04k ) Number of downloads: 6608


This post has been edited by cristio_79: 27 Jun 2009, 11:50


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garlic_dog
post 27 Jun 2009, 16:38
Post #43


Membru eutectic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 04
From: Clipperton Island




QUOTE(cristio_79 @ 27 Jun 2009, 11:14)
Vad ca s-au folosit curele Gates in ambalaj original, nu "de origine". Cam cat costa cureaua si cat a costat rola aceea Mapco?

Aproximativ in zona marcata cu rosu este mijlocul distantei dintre pinionul axei cu came si cel al pompei de apa. Acolo se masoara cat de tensionata este cureaua. Fie apesi pe ea si nu trebuie sa se lase mai mult de 6 mm, cum s-a spus mai sus, fie o apuci intre degetul mare si aratator si o rotesti astfel incat dintii curelei sa fie orientati spre aripa din dreapta a masinii.
CIMG4798.jpg ( Size: 323.04k ) Number of downloads: 6608

*




Toate piesele, respectiv curea Gates, rulment Mapco, pompa apa clona ceva cu A firma, ulei Havoline, filtru Havoline, bujii frantuzesti cica, antigel ceva austriac roz, placute frana germane, au costa fix 550 RON. Iar manopera (ce i-am dat unui prieten sa ma ajute) 100 RON.

Baterie am cumparat azi din Praktiker la 180 RON un Rombat super calciu de 50 Ah.


Cureaua a fost circa 50 iar rulmentul cam 130 RON.

Uite si unghiul, dar vazut de pe cureaua veche...

This post has been edited by garlic_dog: 27 Jun 2009, 16:45

Attached thumbnail(s)
CIMG4780.jpg ( Size: 547.12k ) Number of downloads: 3712


--------------------
Tesla electrică 2015 - B05NWV
Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 27 Jun 2009, 18:00
Post #44


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.562
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am priceput....pai e irelevant testul...daca eu am forta si altu n-are, eu resusesc sa o rasucesc asa, celalalt nu...
tot aia cu 30N adica la o apasare de 3,06 kg cu un cantar sa aiba o alungire de 6mm...parca suna mai bine biggrin.gif


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 28 Jun 2009, 05:51
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Eu nu am reusit sa o torsionez la 90 de grade, doar mai putin, vreo 60 de grade. Asta si pe aia veche (care era destul de slaba) si pe aia noua.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2009, 11:26
Post #46


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.684
Joined: 19 April 05




Atentie, cureaua este intinsa dupa rotirea arborelui.

This post has been edited by IRONICK: 28 Jun 2009, 11:27


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garlic_dog
post 30 Jun 2009, 11:17
Post #47


Membru eutectic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 04
From: Clipperton Island




Poate nu ati observat ce suport de motor am gasit...


Unul metalic, dintr-o cheie, iar altul de origine lemnoasa...

Attached thumbnail(s)
suport_motor.jpg ( Size: 131.38k ) Number of downloads: 5189


--------------------
Tesla electrică 2015 - B05NWV
Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 30 Jun 2009, 12:51
Post #48


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Am facut si eu operatia acum 2 saptamini, mi-a luat mai bine de o juma' de zi (lipsa scule adecvate), dar probleme n-au aparut de nici un fel. Cureaua veche arata foarte bine, aproape ca-mi era mila de ea, rulmentul intinzator era ruginit pe unde nu calca cureaua, dar n-avea nici un pic de joc, rulmentul si simeringul pompei de apa erau si ele in stare perfecta, asa ca n-am schimbat capacul pompei. Pus intinzatorul si cureaua noua, am tensionat-o ochio-urechiometric, cit s-o simt la mina nici prea tensionata, nici moale, doar ferma. Poate fi rasucita pina pe la 60 de grade fara mare efort. Dupa ce am fixat-o la repere, am rotit arborele manual vreo doua ture, asa, pentru siguranta, in caz ca ar fi fost cureaua pozitionata gresit ar fi trebuit sa se impiedice pistoanele in supape.
Am facut deja 1000 si ceva de km, nu scirtiie, nu huruie, pur si simplu merge cum trebuie.
Cei care aveti curaj si ceva cunostinte nu va sfiiti, nu e mare filozofie.
A, sa nu uit: cureaua este Gates, rulmentul Koyo, ambele intr-o cutie cu "piese de origine". Dar originea este cea pe care o indica numele lor si n-are nici o legatura cu Renault/dacia/mioveni.

This post has been edited by corbex: 30 Jun 2009, 12:55


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Jul 2009, 11:51
Post #49


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.562
Joined: 12 July 07
From: Constanta




azi am asistat la o alta schimbare
distributia din fabrica schimbata la 90 000km(taxi)
intinderea din fabrica era pe la 45 -60 de grade(aia cu indoitul curelei)

o chestie ciudata
cureaua din fabrica avea semnele ce se aliniau cu cele de pe pinioanele de la motor
cureaua noua in cutie de renault avea un semn decalat fata de cea veche din fabrica cu aprox 4 dinti.....astia nu-s normali la cap cand fac curelele?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 3 Jul 2009, 14:12
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Ati respectat sensul de rotatie (sagetile de sens de pe curea)?
Intre cele doua semne intr-un sens sunt un numar de dinti, iar in celalalt alt numar.
Atentie la sageti !

LE: Trandafire, tu esti ma? Noroc cu poza de la avatar.... radmasa.gif

This post has been edited by YRX: 3 Jul 2009, 14:13


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Jul 2009, 14:55
Post #51


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.562
Joined: 12 July 07
From: Constanta




da, a fost respectat sensul dupa sageti
ambele curele au fost puse una langa alta, sensul sagetilor fiind acelasi pe ambele
pana la urma pe logan s-a pus cu 4 dinti diferenta(fara sa roteasca de pinioane, ci a venit la fix 4 dinti diferenta de semn) si merge f bine


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 3 Jul 2009, 15:26
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Daca o intinzi bine cand o montezi nu-i o problema, intre semnele de pe pinioane vei avea acelasi numar de dinti, semnele pe curea sunt un ajutor, sa nu gresesti.
Dar ma surprinde, sigur avea mai multi dinti intre semne, pe segmentul unde sunt sagetile? Ma refer la segmentul semn-sageti+scris - semn. Ar fi fost interesanta o poza.

This post has been edited by YRX: 3 Jul 2009, 15:27


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Jul 2009, 16:23
Post #53


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.562
Joined: 12 July 07
From: Constanta




acu e pe masina cureaua, nu aveam cu ce sa ii fac poza...daca se mai iveste ocazia sau daca gasesc vreuna uzata o sa fac poza(comparativ intre una normala si una incurcata)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 30 Jul 2009, 18:48
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG




Salutare1

Am schimbat si eu azi o distributie la o supernova si acum
am venit sa mai citesc tutorialul odata pentru ca nu am inteles
cum blochez motorul cu cheia de 32 la piulita planetarei.

Mai explicati odata?

Operatiunea a durat fix o ora (eu cu un coleg de munca),
dar am demontat si cele 4 suruburi mici de pe fulie (de ce? nu stiu).

Motorul l-am blocat infigand o surubelnita solida in dintii volantului, pe
la senzorul de turatie.

deci inca odata: cum blochez motorul pe la planetara?


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Jul 2009, 20:51
Post #55


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




vedeti ca se intinde de doua ori adica prima data cand e pusa la semn si dupa aceea dupa doua ture jumate de arbore cotit se desface rola si iar se intinde nu precum fac cei din service o tintinde doar o singura data si multi se plang ca nustiu ce .
Pentru a desface usor piulita centrala de la fulie arborele cotit adica cea de 18 mm se baga cutia de viteza in treapta 5 iar cu o cheie de 32 blochezi piulita planetarei. Cum spuneam odata in 30 de minute nu ai ce face daca ai tot ce-ti trebuie.

This post has been edited by djasu82: 30 Jul 2009, 20:56


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 30 Jul 2009, 21:51
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(ianacosti @ 30 Jul 2009, 19:48)
deci inca odata: cum blochez motorul pe la planetara?
*


Scoti masina din viteza, fixezi cheia pe piulita, o proptesti bine in pamant, bagi din nou in viteza.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 31 Jul 2009, 08:30
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG




Multumesc!

Ma gandeam eu ca asa e dar nu eram sigur.


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 1 Aug 2009, 20:02
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




A folosit cineva kit produs de Contitech ( Continental ) ?
Am auzit ca ar fi bune.
M-am uitat in catalogul Contitech si sunt usor nedumerit in ceea ce priveste rola.
Nu stiu daca pot pune link-ul, dar imi asum riscul: http://www.aamkatalog.ctapps.de/index_en.html
Pentru Logan este la fel. Eu as merge pe varianta CT988K2.

This post has been edited by cristio_79: 1 Aug 2009, 20:05


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 2 Aug 2009, 06:31
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Ce nu-ti place la rola? Aia este, vad ca si Continental foloseste tot rola Koyo.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 2 Aug 2009, 15:40
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Nu e vorba de placut, ci de faptul ca sunt doua coduri diferite pentru rola.
In kitul CT988K1 are codul V55538, iar in kitul CT988K2 are codul V55622, plus ca apare si acea dimensiune de 14 mm care m-a nedumerit putin.
Toate rolele au acea dimensiune de 14 mm?
Stiu ca diametrul exterior este de 55 si latimea de 22.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

11 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2018 - 06:58
Forum Renault Server hosting