DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 8 9 10 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inlocuire amortizoare, Amortizoare

Maiorul
post 16 Apr 2018, 10:56
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Salut

Am reusit sa schimb arcurile+amortizoarele , metoda de schimvare este aceeasi descrisa mai pe la inceputul topicului..

- masina pusa pe capre in ambele parti si se scot rotile
- pus cricul masinii apoi pe mijlocul puntii , are o margine pe care intra scobitura cricului si se ridica putin ....atenti cricul trebuie pus (talpa lui) in pozitia ca si cum ar fi ridicat
- se pune 2 petroie la rotile din fata , cand cobori puntea masina are tendinta sa se duca cativa cm in fata ...cu tot cu capre si eram si pe loc drept
-se descac piulitele la amortizoare si se lasa cricul usor..usor
- punte ajunge jos ... de la platourile rotilor..de aici fiecare face ce doreste..curatare-degresare-ungere vasila
- se pun tecile/furtunul pe arc , eu am gasit la dedeman furtun de 14mm interior ....arcurile fiind tot de 14 mm si un pic cred, ca au intrat cam fortat si ajutat de vaseliona
-se pun arcurile pe pozitie , ma refer la locasul de jos si se monteaza si amortizoarele fara sa se stranga la zona de jos deocamdata..doar p[e surub
- incepe sa se ridice puntea usor usor verificand stanga/dreapta arcuti si amortizoarele sa intre pe locasurile lor dar nu e de ajuns ......
-se pun rotile cate 2 prezoane pe fiecare roata si se lasa jos ....astfel poti sa strangi amortizoare in partea de sus( aici mai sunt bucsile de pozitionat , una sub oala si alta deasupra langa piulita
- se ridica cate o roata si se inlatura din nou ptr a se verifica pozitionarea arcului , amortizorul...se pune definitiv roata si dupa ce se lasa pe pamant se strange amortizorul in partea de jos .

Cam asa am facut eu ....ca o fi si alte variante , eu pe asta am mers fiind si singur ...timp 1:30 h asa fara graba si cu bibileala. Am mai amorsat amortizoarele prin apasari a tijei de vreo 7-10 ori , asa am mai citit pe diferite forumuri...nu stiu cat de real este

Concluzii
Masina s-a ridicat cu max 5cm si s-a facut mai ferma la apasarea in jos ....inainte se scufunda foarte usor , la greutate nici numai zic ...in rest ca si inainte (nu aveam batai pe spate) .



16 Apr 2018, 10:59:
si alte poze 1.jpg ( Size: 5.46mb ) Number of downloads: 65


16 Apr 2018, 10:59:
4.jpg ( Size: 3.57mb ) Number of downloads: 73


16 Apr 2018, 11:07:
3.jpg ( Size: 4.34mb ) Number of downloads: 60


16 Apr 2018, 11:08:
2.jpg ( Size: 5.29mb ) Number of downloads: 59


This post has been edited by Maiorul: 16 Apr 2018, 11:08


Attached thumbnail(s)
20180415_154410.jpg ( Size: 4.76mb ) Number of downloads: 69


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

10 Pages « < 8 9 10
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th September 2018 - 01:07
Forum Renault Server hosting