Inlocuit rulmenti fata, dacia 13xx
![]() ![]() ![]() |
Inlocuit rulmenti fata, dacia 13xx
kalyyyyyy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) 1_scos_stifturi_etrier.JPG ( Size: 69.46k ) Number of downloads: 8527 2_comprimat_arc.JPG ( Size: 97.49k ) Number of downloads: 9392 3_depresat_bieleta_de_directie.JPG ( Size: 69.48k ) Number of downloads: 9320 4_depresatpivot_inferior.JPG ( Size: 87.47k ) Number of downloads: 9720 5_desurubat_disc.JPG ( Size: 90.13k ) Number of downloads: 9993 6_depresat_fuzeta_din_portfuzeta.JPG ( Size: 136.81k ) Number of downloads: 5019 7_depresat_rulmentul_din_portfuzeta.JPG ( Size: 186.19k ) Number of downloads: 5129 8_depresat_rulmentul_din_fuzet.JPG ( Size: 140.26k ) Number of downloads: 4900 9_presat_rulmentul_in_fuzeta.JPG ( Size: 186.21k ) Number of downloads: 4793 10_presat_rulmentul_in_portfuzeta.JPG ( Size: 166.49k ) Number of downloads: 4624 11_noua_bara_stabilizatoare.JPG ( Size: 95.67k ) Number of downloads: 4533 |
||
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(kalyyyyyy @ 3 Sep 2008, 17:03) 6)Se fixeaza portfuzeta in menghina si se bate cu o teava in fuzeta.Teava trebuie sa fie cam de diametrul fuzetei,oricum sa nu intre in ea,dar sa fie totusi mai mica decat diametrul interior al rulmentului. (vezi poza 6).La mine a iesit foarte greu, asa ca mult spray degripant si ciocane mari sunt ceea ce va recomand. Daca imi permite initiatorul topicului as adauga o metoda de depresare muuuult mai simpla si fara lovituri de ciocan si etc. ( metoda de asemenea descrisa si in cartea de reparatii ) se poate face si pe masina si cu tot ansambul fuzeta-disc ,etc demontat de pe masina !! Se folosesc 2 suruburi M8 lungi de 100 mm si un tarod M8 In primul rand se demonteaza etrierul, suportul etrier si aparatoarea de tabla ,se desurubeaza 2 dintre cele 6 suruburi si se slabesc celelalte 4 ale discului de frana , apoi cu tarodul se curata filetul ,ungandu-se in prealabil cu un pic de ulei , apoi se folosesc cele 2 suruburi strangandu-se amandoua treptat si concomitent rezultand o depresare simpla ,fara chinuri si batai de ciocan !! ![]() Metoda asta a fost testata de mine pe numeroase masini ale prietenilor mei cu rezultate satisfacatoare de fiecare data 100 % ! ![]() This post has been edited by Minel: 5 Sep 2008, 14:39 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de adaugare,nu aveam nici o idee ca asa se face,la mine a fost prima data cand vad piesele astea demontate.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
ai cumva o poza cu presa pt picoti??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
In poza nr 4 se vede foarte bine presa.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#6
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
foarte util topicul, maine daca nu ploua sau sambata ma apuc si eu de "operatie" caci imi uruie roata, insa am o intrebare pentru cunoscatori.. am ridicat roata pe cric si cand volanul este drept(in alta pozitie nu am incercat) roata are un joc cand prind cu mana de ea la 12 si 10 si la 12:40, ar putea fi din pivotul inferior? abia l-am schimbat asta vara iar de atunci a mai fost data jos fuzeta inca odata cand a fost schimbata fuzeta cu disc cu tot dar a fost demontata la mecanici care nu foloseau prese de depresat pivoti ci barosul
![]() ![]() iar o alta nelamurire.. cum imi dau seama daca bara de torsiune trebuie schimbata?? sau bieleta aceia care are niste bucsi de cauciuc? sau schimb doar cauciucurile acelea??.. cum o pot verifica? si cam ce bucsi se mai pot schimba pe acolo incat sa nu mai fie nevoie sa umblu si alta data sa desfac ansamblul acela.. ci sa umblu odata si bine.. masina este din 2002. Stima This post has been edited by panter1: 6 May 2011, 00:15 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
0000 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Am cumparat niste rulmenti Koyo, pe care vreau sa ii montez dar fiecare are pe una din parti un guler mai mare din cauciuc si nu stiu cum sa ii montez..
![]() This post has been edited by 0: 1 Apr 2013, 12:07 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:08 |