DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL Bigas, BRC sau Marini ?, Preri

coji
post 23 Oct 2012, 10:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




Salut,

Am o Dacie 1310 injectie, berlina 2002.
Vreau sa-mi pun o instalatie GPL pt ca dau cam mult la benzia smile.gif) imi papa cam 10-11 in oras.

Se merita investitia? Adica ok e mai ieftin gazul dar se duc piesele mai repede pe gaz? la ce sa ma astept? Masina are 73 mii in bord si as vrea sa o mai tin macar 3-4 ani daca nu mai mult pt ca nu ma vad facand bani la ciocan sa-mi iau alta smile.gif)

Ce instalatie sa aleg sau ce se poate pune pe ea? Bigas, BRC sau Marini ?
Am gasit Bigas la 1100 ron, BRC/Marini la 1500 ron. Se justifica diferenta de pret?

Vreau sa ma documentez putin inainte de a ma baga pt ca estimez vreo 2000 lei cu tot cu RAR, schimb de ulei etc.

Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Oct 2012, 13:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




in primu rand se vede ca ai ideea cum ,ca GPL-ul mananca din masina,eu iti zic sa iti scoti asta din cap si dai bataie ,pune marini si gata ,se merita iti spun eu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 23 Oct 2012, 17:44
Post #3


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.027
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




marini am si eu pe papuc 1.6 injectat foarte multumit


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 23 Oct 2012, 19:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




marinii:)


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsepower
post 23 Oct 2012, 22:33
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 7 August 12




sfat prietenesc....ramai la benzina....peste ceva timp o sa regreti ca ai pus gpl....o sa vezi ca te calicesti la niste bani care ii dai pe benzina si o sa schimbi piese la motor de te costa mai scump ca benzina


--------------------
Dacia SUPER NOVA CLIMA 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Oct 2012, 00:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




serios? ce piese? , sint si io curios


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Oct 2012, 06:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Inca un speriat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 24 Oct 2012, 09:13
Post #8


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.027
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




dar benzina aia nasoala nu strica sau aia face ungerea mai buna?sau tu bagi doar de aia aditivata.eu am 100 de mii facuta cu gaz si nu papa gram de ulei,absolut nici o problema.


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 24 Oct 2012, 10:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pe multi nu-i soti din gandirea asta antigaz, eu m-am stricat cu un prieten din cauza unui pariu pe tema asta; la gaz nu trebuie reglat gatuit si neaparat folosit surubul de ralanti de pe plaman si nu sunt probleme


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coji
post 24 Oct 2012, 11:32
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




Eu sunt de parere ca poate acum 6-8 ani cand au aparut prima oara instalatiile pe gaz, da, poate mai stricau niste piese, poate nu erau foarte sigure dar acum tehnologia a avansat si daca unu isi pune gpl pe un x5 eu ce as avea de riscat pe o dacie ... deci Marini ar fi cea mai buna varianta pana acum.
Mai astept vreo 2-3 zile sa mai vad pareri despre marca si pe urma ma duc sa-mi caut instlatie, sa vad preturi exacte etc ... revin la alimentarea de acum 5-6 ani de 100 lei puneam cam 30 l de combustibil ras hohote.gif

Vre-un iesean p-aci care sa-mi zica un loc Ok pret/calitate pt instalatie GPL?
Am gasit 3 locuri: BD Poatiers, Pacurari si inca ceva pe la statia Padurii (Bucsinescu-Podul de Fier)
Statii de alimentare am auzit ca ar fi bune alea de pe N.Iorga una mai spre podul de piatra si una langa gara nicolina.

Multzam!

This post has been edited by coji: 24 Oct 2012, 11:33


--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 25 Oct 2012, 10:47
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




Recomand AUTO GAS Srl - STR. ORNESCU NR. 1, IASI, JUDETUL IASI - (cum ai scris tu - pe la statia Padurii (Bucsinescu-Podul de Fier))

Baieti cu bun simt si profesionisti...

Din 2008 am gaz pe masina, de la toate statiile din Iasi am pus iar cel mai multumit am fost cu LukOil-ul din Tomesti.

Attached thumbnail(s)
Ornescu.JPG ( Size: 58.24k ) Number of downloads: 1964


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coji
post 25 Oct 2012, 17:17
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




Am fost pe la Auto Gas si ei au instalatii Tomasetto la 1300 ron ... ceva parerl despre ele?
Am stabilit mai sus ca Marini ar fi o optiune bun ... Tomasetto is mai bune, la fel sau mai proaste? biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Auto GPL
post 26 Oct 2012, 08:37
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 October 12




QUOTE(horsepower @ 23 Oct 2012, 22:33)
sfat prietenesc....ramai la benzina....peste ceva timp o sa regreti ca ai pus gpl....o sa vezi ca te calicesti la niste bani care ii dai pe benzina si o sa schimbi piese la motor de te costa mai scump ca benzina
*



Spune-ne te rog din experienta ta ce piese ai schimbat la masina din cauza GPL-ului ?

Si un alt sfat - daca iti mananca 10 - 11 desi cam mult GPL o sa iti manance 11 - 12
Daca umblii mult merita sa pui , gazul nu o strica .
Instalatie tip MARINI

Pentru detalii vezi aici : Moderator edit: hai s-o lasam mai moale cu reclama, ok?

This post has been edited by bucatzel: 26 Oct 2012, 10:07


--------------------
Dacia Logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Oct 2012, 16:08
Post #14


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Eu sunt tot din iasi si am montat tomasseto fara probleme si am montat la cei din frumoasa care sunt cei mai batrani din iasi . Oricum toti fac parte din aceeasi firma aici la noi in iasi e doar o firma mama si restul is sedii din cate am inteles .


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 27 Oct 2012, 11:28
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




Am pus Marini pe Nova GTi din 2000, acum 3 ani in septembrie 2009.Intre timp masina a ajuns de la 69.000km la 103.800 km in conditii exceptionale. Schimb uleiul la 10.000km si atunci este inca OK, pornesc si merg NUMAI pe GPL de 2 ani constant, inclusiv iarna ! Merg pe benzina doar cand raman fara GPL si chiar aseara m-am bucurat cand la pompa la LukOil am alimentat 45L de GPL cu 2.94lei / L iar benzina era 6.01lei/L . Fa-ti singur calculele de eficienta financiara.

Da, mi s-au stricat de 2 ori multivalvele din butelie, si am o banuiala ca cei de la Eni care baga gazul cu peste 15bari nu-mi sunt straini de problema mea pt ca intr-o vreme alimentam constant de la ei.

Da, mi s-au rupt de vreo 2 ori gurile alea de plastic cere fixeaza supapa de alimentare pe aripa, dar sunt din plastic imbecil si-i normal.

Da, mi-a ramas blocata supapa multivalvei prin tara, si pe drumul de intoarcere am mers pe benzina.... si-a usturat la buzunar, dar mi s-a intamplat doar de 2 ori...

Una peste alta eu sunt EXTREM de multumit de GPL si am usoare nemultumiri legate de calitatea pieselelor din sistemul GPL mai ales de multivalva care-i a 3-a la mine. M-a costat vreo 1.200lei prin 2009 si nu-mi pare rau nici macar un pic.
Masina merge impecabil ca motor, mi-am luat ITP-ul pe bune, dar cam la limita pe benzina, pe GPL era impecabila la noxe.

Nu te lua dupa toate parerile " documentate" cum ca GPL-ul strica masina. A mea va depasii categoric 200.000km si benzina va vedea ca pana acum, adica din an in pasti.

Foarte important la motorul meu de 1.6 injectie -> masina mergea ca dracu cand trecea de pe GPL pe benzina , invers era absolut OK. Am luat forumul Dacia la puricat si solutia o propunea un baiat de prin Ardeal: cand esti pe GPL trebuie sa tai cu un releu semnalul de la sonda Lambda catre ECU. Asta n-o gaseste, gandeste ca-i o problema cu ea si face ce-i programat adica incarca o alta harta de injectie si merge asa , aprinzand martorul "injectie" din bord ca sa te avertizeze.Dar ce-i mai important este ca merge perfect pe GPL. Cand treci pe benzina, la urmatoarea cautare ( el cauta senzorii intr-o anumita ordine si cu o anumita frecventa) gaseste sonda Lambda functionala ( pt ca ti-o recupleaza releul magic) si-i foloseste informatiile si masina trece insesizabil in mers de pe GPL pe benzina si invers, de parca ar fi o injectie multipunct biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Asta chiar trebuia sa ti-o zic pt ca se pare ca pt ECU Bosch este fundamentala si multi dintre astia cu instalatul GPL-ului nici macar n-au auzit de problema asta cu mersul hidos pe benzina dupa ce mergi mult pe GPL si cat de simpla si ieftina ( max 10lei) este rezolvarea , ei ii dadeau in balarii cu alte reglaje.... dar nu din reglaje era problema ci din timpii de injectie la care ajungea ECU din calculele lui in timp ce mergea pe GPL...

This post has been edited by scorpion: 27 Oct 2012, 11:53


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coji
post 28 Oct 2012, 10:59
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




QUOTE(scorpion @ 27 Oct 2012, 11:28)
Am pus Marini pe Nova GTi din 2000 ...
*



Multumesc frumos pentru reply !!! Daca o sa am probleme cu trecerea de pe GPL pe benzina sau invers o sa tin minte treaba cu releul.



--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 28 Oct 2012, 11:30
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




recomand BRC AT-90E ,instalatia m-a ajuns 1300 ron si sunt foarte multumit


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coji
post 28 Oct 2012, 20:44
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




Am gasit un post pe un forum logan si am vazut acolo ca BRC ar fi mai bune, tin mai mult piesele dar sunt mai scumpe in caz ca se strica ceva si trebuie sa mergi la o firma care stie cu ce se mananca BRC-ul, softul ar fi mai complicat etc.
Tomasetto ar fi mai comune, mai ieftine piesele, mai multe firme de service + softul ar fi moca si daca esti autodidact poti sa-ti vezi singur de instalatie. Ei ziceau ca astea is din categoria low cost (BRC, Tomasetto, Landi Renzo) si ca Tomasetto ar fi cum e Loganul la masini: Ieftine, bune, fiabile pt buzunarul nostru (calitate/pret).
Marini nu am vazut in postul ala desi erau vreo 40-50 pagini.
Tind sa merg pe Tomasetto mai ales ca mi-au zis mai multi oameni de baietii din statia Padurii Iasi si ei pun numai Tomasetto.


--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coji
post 30 Oct 2012, 15:14
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




Am cerut mai multe detalii despre instalatia Tomasetto:

- nu face trecerea automat de la gpl la benzina in caz ca apare vreo eroare; cica nu suporta asa ceva dacia 1310. E adevarat?

- trecerea benzina-gpl se face numai dintr-un buton. Daca raman fara gaz se opreste masina si tre sa comut eu din buton pe benzina ...

- pornirea se face numai pe benzina si pe la 1500-2000 ture trece automat pe gpl. E ok asa? Citeam ca multi pornesc numai pe gpl ... se poate asta si pe dacia 1310? Si oricum nu am de unde sa vad cand se face trecerea pt ca nu am turometru la dacie ... e kkt din ala de bord numai cu leduri ... Cum imi dau seama ca am trecut pe GPL si nu stau tot timpul pe benzina?

- indicatorul nivel gpl are doar un led rosu care imi zice doar cand sunt pe rezerva si tre sa ma duc sa alimentez. Pot sa vad doar la butelie nivelul real ... si e cam incomod cand vreau sa vad ceva sa ma uit in spate la butelie ...

Acum intreb pe cei care au instalatie gpl pe Dacie 1310 Injectie: E normal cele scrise mai sus? Are cineva instalatie care sa faca trcerea automata gpl benzina in caz de apar erori? Nivelul gpl-ului este indicat altfel, prin leduri care sa arate ca mai ai juma de rezervor sau un sfert etc? Face cineva pornirea doar pe GPL?

Daca are cineva pe instalatie toate chestiile de mai sus sa-mi zica si mie ce model e instalatia. Nu de alta da nu prea vreau sa-mi iau un shpan de instalatie si sa dau 1300 in loc de 1500 pe una care are trecere automata la erori, pornitre pe gpl si indicator mai explicit pt nivel gpl. Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 30 Oct 2012, 15:19
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




o instalatie gpl ok ptr carburatie? in bucuresti....nu conteaza costa.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 30 Oct 2012, 18:04
Post #21


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.027
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




QUOTE(coji @ 30 Oct 2012, 16:14)
Am cerut mai multe detalii despre instalatia Tomasetto:

- nu face trecerea automat de la gpl la benzina in caz ca apare vreo eroare; cica nu suporta asa ceva dacia 1310. E adevarat?

- trecerea benzina-gpl se face numai dintr-un buton. Daca raman fara gaz se opreste masina si tre sa comut eu din buton pe benzina ...

- pornirea se face numai pe benzina si pe la 1500-2000 ture trece automat pe gpl. E ok asa? Citeam ca multi pornesc numai pe gpl ... se poate asta si pe dacia 1310? Si oricum nu am de unde sa vad cand se face trecerea pt ca nu am turometru la dacie ... e kkt din ala de bord numai cu leduri ... Cum imi dau seama ca am trecut pe GPL si nu stau tot timpul pe benzina?

- indicatorul nivel gpl are doar un led rosu care imi zice doar cand sunt pe rezerva si tre sa ma duc sa alimentez.  Pot sa vad doar la butelie nivelul real ... si e cam incomod cand vreau sa vad ceva sa ma uit in spate la butelie ...

Acum intreb pe cei care au instalatie gpl pe Dacie 1310 Injectie: E normal cele scrise mai sus? Are cineva instalatie care sa faca trcerea automata gpl benzina in caz de apar erori? Nivelul gpl-ului este indicat altfel, prin leduri care sa arate ca mai ai juma de rezervor sau un sfert etc? Face cineva pornirea doar pe GPL?

Daca are cineva pe instalatie toate chestiile de mai sus sa-mi zica si mie ce model e instalatia. Nu de alta da nu prea vreau sa-mi iau un shpan de instalatie si sa dau 1300 in loc de 1500 pe una care are trecere automata la erori, pornitre pe gpl si indicator mai explicit pt nivel gpl. Multumesc!
*


eu pornesc masina pe gpl doar cand ma lasa vremea,trecerea o vezi printr-un led care este verde de intensitate mica pe benzina si se face verde normal pe gaz plus ca se si aude un tacanit.indicator de gaz am doar pe butelie care acum nu mai merge.
nu stiu daca se poate monta un indicator detaliat cum vrei tu.o sa intreb cand ma duc sa schimb filtru sapt asta.(marini) alegerea este a ta!!!!!

This post has been edited by ionutz_87: 30 Oct 2012, 18:09


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 Oct 2012, 00:09
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eum instalatie INTERGAS(asa am luat masina in 2007)si plaman MARINI,trecerea o fac din buton asta daca vreau sa trec pe benzina pe gaz si invers asta si in timpu mersului nu e nici o problema,butonu pe pozitia 1 ledu rosu e benzina ,pe pozitia 2 led verde GPL si gata treaba,nu trece nimeni pe gaz automat,pornirea pe GPL fara problema si la -15grade ,daca doresc pot pe benzina sau raman fara gaz dar nu e cazu decat ff rar,am instalatia complecta cu emulator de lambda si motoras steper pe furtunu de la plaman la corpuclapeta
Aia cu trecerea singura cand ajunge apa in motor la 40grade las-o penru cei cu injectie multipunct si rampa de GPL ,sau trecerea la peste 1500rpm o poti face si la asta MARINI de exemplu di potentiometru de la buton (are unu mic rosu in lateral)il rotesti sa pornesti si cand butonu e pus in pozitia 2 tot pe benzina si accelerezi si sare singura pe gaz,bafta si ia o instalatie cat mai simpla nu te ingropa in senzori si fire aiurea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coji
post 31 Oct 2012, 03:02
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




QUOTE(ionutz_87 @ 30 Oct 2012, 18:04)
nu stiu daca se poate monta un indicator detaliat cum vrei tu.o sa intreb cand ma duc sa schimb filtru sapt asta.(marini) alegerea este a ta!!!!!
*



Multzam!


QUOTE(ghitza @ 31 Oct 2012, 00:09)
...trecerea o fac din buton asta daca vreau sa trec pe benzina pe gaz si invers asta si in timpu mersului nu e nici o problema...
bafta si ia o instalatie cat mai simpla nu te ingropa in senzori si fire aiurea
*



Practic ca sa pornesti pe GPL tre sa apesi pe buton, astfel ai computat pe GPL si dai cheie ... am inteles bine?

Eu nu vreau sa ma complic deloc, doar ca asta mi-au oferit cei cu instalatie Tomasetto si ma intrebam daca e ok sau nu. Eu is in plop la capitolul instalatii gpl sau mecanica etc de asta tot intreb una/alta. O sa ma mai interesez cand ma duc la ei si o sa trec sa vad si de o instalatie Marini/BRC la alta firma.

Multzam!


--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 Oct 2012, 13:23
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




intri in masina si comuti butonu in functie pe ce vrei sa pornesti ,de exemplu iarna dimineata sa zic sunt -15 da?daca vrei comuti butonu pe 1 si pornesti pe benzina dai drumu la aeroterma pana cureti masina dupa care treci pe 2 adica gpl si gata ,e si cald in masina smile.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 4 Nov 2012, 20:52
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




nu stie nimeni pretul la o instalatie gpl ptr carburatie si un service?

am intrebat la 3 centre, si au zis ca nu se mai ocupa de carburatie.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coji
post 14 Nov 2012, 09:38
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




Revin cu un feedback cat se poate de negativ referitor la:
AUTO GAS Srl - STR. ORNESCU NR. 1, IASI, JUDETUL IASI - statia Padurii (Bucsinescu-Podul de Fier)

Baieti cu bun simt si profesionisti... din parti ...

Acum vreo 2 saptamani am fost acolo, le-am aratat masina, injectie 2002, ok 1300 lei. Doar ca nu te baga nimeni in seama cand esti acolo, am zis ca na, au oamenii treaba si poate de asta.
Am sunat cam acum 1 sapt sa intreb de o rezervare, ok 100 lei platiti cand faceti rezervarea la noi la sediu si 1300 totalul. buuun
Ma duc ieri la ei sa fac rezervarea, arat iar masina, injectie 2002:
El: 1500 lei
Eu: poi cum s-a scumpit intr-o saptamana?
El: da cat v-a zis?
Eu: 1300
El: bine, 1300

Ma trece pe tabla acolo la programare, vine alt nene, il intreb pe el daca imi da un bon pt avans etc si de total

El: 1350 (desi vasuse zi el masina si aflase ca e injectie)
Eu: poi cum colegul imi zice mai intai 1500 apoi 1300 ca asa stiam de inainte si acum 1350?
El: stai ca scot lista si iti zic. Bla bla bla 1470 lei.
Eu: Poi cum unu zice 1500, altu 1300, vine nenea ala si ma trece cu 1300 cu rezervare si acum vii si-mi zici ca pe lista e 1470? Da nu am zis ca e berlina injectie 2002 si mi s-a zis 1300? Punem preturi dupa ochi, ureche?

M-am enervat si am plecat. Mi se pare o mare tzeapa ce se intampla acolo. Daca te prosteste bine, daca nu asta e, ei au incercat.

Ca sa nu mai zic ca la inteput am intrebat iar de trecerea automata, in caz de eroare, de pe GPL pe Benzina, ca mi-a zis la un alt service ca se poate monta pe dacie pe injectie, la care nenea incepuse sa tipe la mine ca "ce? imi zici tu mie ca se poate, bla bla bla ca ala a vrut sa te mangleasca " ... prietene eu doar am intrebat ca nu ma pricep la mecanica.
Nu stiu cine pe cine a vrut sa mangleasca daca la 3 oameni am 3 preturi diferite ... clara treaba, foarte foarte profi baietii ...

Ce incredere iti lasa un om care in loc sa iti vorbeasca cat de cat civilizat se apuca sa tipe la tine si incearca niste preturi poate te prosteste?

Am fost la beietii de pe Bulevardul Poitiers, acolo foarte Ok, stai sa verific lista sa vad, 1400 tot tomasetto, uite o carte de vizita in caz ca te hotarasti pentru programare. Amablil, mi-a raspuns frumos la intrebari.

Momentan raman pe benzina ... la anu daca nu schimb masina o sa ma mai gandesc la gpl, macar acum stiu unde sa ma duc pt instalatie.

NU AUTO GAS Srl - STR. ORNESCU NR. 1 !!!!!!!


--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 14 Nov 2012, 11:04
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




Coji chiar imi pare rau de experienta ta.
Am gaz din 2008 pe masina si toate reviziile/reglaje/probleme majore le-am facut la ei.

Niciodata nu s-au comportat urat si nici nu m-au tepuit la pret --- bun simt
Cu toate ca masina e pe carburatie toate reglajele/verificarile nu le-au facut dupa ureche ci cu instrumeste profesioniste ---- profesionisti

Dupa mine din Iasi vreo 10 colegi/prieteni am indrumat la acest service si nici unu nu sa plans nici de comportament nici de pret de aceea ti l-am recomandat si tie.

Chiar acum am sunat la ei iar preturile sunt urmatoarele:

Instalatie BRC/Marini 1500 lei pentru Injecție Multipunct cu Sonda Lambda
Instalatie BRC 1400lei pentru Injecție Multipunct fara Sonda Lambda
Iar carburatie 1200 lei (aici nu am mai intrebat modelul)

Preturile afisate mai sus dupa spusele lor difera (nu cu mult) in functie de modelul de butelie ales cilindric/toroidal interior-exterior dar si de capacitatea rezervorului.



--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coji
post 14 Nov 2012, 12:58
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 August 12




QUOTE(bomba_11980 @ 14 Nov 2012, 11:04)
Coji chiar imi pare rau de experienta ta.
*



Am renuntat la ideea de gpl momentan. Si mie la telefon mi s-a vorbit foarte frumos iar acolo am avut parte de altceva.
Ce mi se pare ciudat e ca spun preturi din burta:
La mine au zis 1300, 1500, 1350, 1470 in ordinea enumerat pt dacia mea pe injectie. Apoi au argumentat ca la carburatie e 1300 nu la injectie.
Iar tie ti-au zis 1200 la carburatie ... deci nu ies preturile. Asta e ...
Eu m-am dus direct cu intrebare de pret pt dacie 1310 injectie nu m-a interesat altceva.

MULTUMESC tuturor pt reply-uri, mi-am facut o idee despre gpl si cred ca se merita. Mai stau sa vad daca schimb sau nu masina la anu si mai vad pe urma. Oricum peste tot unde am intrebat de instalatie de dacie 1310 au numai tomasetto.


--------------------
Dacia 1310 2002 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th March 2024 - 10:32
Forum Renault