DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 27 28 29 30 31 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

ghitza
post 9 Dec 2011, 22:28
Post #841


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




uite smile.gif


Attached thumbnail(s)
SDC12476.JPG ( Size: 454.84k ) Number of downloads: 1312
SDC12481.JPG ( Size: 463.52k ) Number of downloads: 1396
SDC12478.JPG ( Size: 473.37k ) Number of downloads: 1355
SDC12479.JPG ( Size: 443.27k ) Number of downloads: 1347
SDC12482.JPG ( Size: 464.82k ) Number of downloads: 1324


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 11 Dec 2011, 12:23
Post #842


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Am si eu o intrebare legata de GPL, respectiv sunt curios daca si altii au patit acelasi lucru, din cauza instalatiei de GPL:
Vara asta am mers destul de mult cu masina la munte, si in conditiile in care motorul se incalzea de la mers spre campie-> munte, in momentul in care ajungeam la munte, motorul nu mai avea putere sa traga la deal. Ma chinuiam chiar si cu a doua.
Daca opream mai mult (cateva ore) si lasam motorul sa se raceasca complet, si porneam, in primii 30-50 km urca pantele fara nici o problema.


Sunt curios daca cineva a mai patit asta si a fost din cauza instalatiei de GPL ? , o incalzire excesiva a plamanului, presupun. (la drum drept, (fara pante) nu era nici o problema,iar consumul de gaz era excelent/foarte mic)


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 11 Dec 2011, 15:36
Post #843


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




da, e clar ca de asta, gazul f fierbinte e rarefiat , la acelasi volum ai mai putin gaz; cum ai facut adaptarea la vw?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 11 Dec 2011, 15:58
Post #844


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Chiar azi l-am desfacut si eu plamanul.aveam problema ca dupa ce am facut plinul s-a dereglat total nu tinea relantiul, trebuia sa reglez din nou..dupa aia mergea perfect iar dupa un timp iar a inceput. am desfacut si partea de spate a plamanului unde se afla regulatorul, l-am curatat si a iesit mai bine si reglajul..
Cred ca era din cauza presiunii ridicate in buteliei cand am facut plinul

This post has been edited by Kiraly: 11 Dec 2011, 16:00


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 11 Dec 2011, 15:59
Post #845


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




...

This post has been edited by krapcarasu: 11 Dec 2011, 16:03


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 11 Dec 2011, 16:05
Post #846


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




uite cam asa am eu si este reglabil de la 30pana 90 de grade:http://www.lulusoso.com/upload/20110502/Electric_Water_Heater_Thermostat.jpg


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 12 Dec 2011, 10:08
Post #847


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




QUOTE(krapcarasu @ 11 Dec 2011, 15:36)
da, e clar ca de asta, gazul f fierbinte e rarefiat , la acelasi volum ai mai putin gaz;  cum ai facut adaptarea la vw?
*




Salutare,

Merci pt. raspunsuri - m-am mai linistit, deoarece credeam ca e ceva si de la motor.



Cateva poze cu adaptarea le poti gasi aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=202205&st=0
La reply-ul nr. 9 sunt poze cu rezervorul de Dacie montat in spatele banchetei de broasca. ( a trebuit sa indoi tija plutitorului - deoarece multivalva sta vertical, ca in poza - nu are loc "intr-o parte" ca la dacie).
La reply-ul nr. 28 e o poza cu motorul masinii mele. Se vede cum am inseriat un vas de expansiune cu un circuit de apa ce trece printr-o teava sudata de toba ( teava nu se vede smile.gif ) si care duce in final la plaman, si dup-aia inapoi in vasul de expansiune.
Initial ma gandeam sa fac sistemul prin termosifonare, dar am vazut ca se incalzeste greu, si functioneaza doar cand e foarte cald, afara, asa ca am inseriat si o pompa de apa, Bosch - ca aceasta: http://arch3.okr.ro/auctions.v3/700_700/20...912-700_700.jpg . Cred ca la vara o sa fac un sistem cu termostat electric ce opreste apa spre plaman cand depaseste un anumit prag de temperatura.


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 12 Dec 2011, 11:18
Post #848


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




uitasem de topicul tau de la imbunatatiri, din link-uri e important de tinut cont de graficul informativ

Attached thumbnail(s)
0.gif ( Size: 3.51k ) Number of downloads: 269


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 12 Dec 2011, 11:42
Post #849


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Corect smile.gif Potrivirea avansului cu "necesitatile" acestui tip de combustibil este foarte importanta - sunt sigur ca (si) din cauza asta spun unii oameni ca masina e mai "puturoasa" pe gaz: deoarece delcoul e lasat ca in pozitia pt. benzina atunci cand se merge pe gaz.
Din pacate, majoritatea delcourilor (de la orice masina) sunt gandite pt. benzina, astfel incat niciodata nu o sa ai un avans corect pe toata plaja de turatii.
Cea mai buna solutie ar fi un sistem electronic de aprindere ( tip EDIS, de exemplu) , cu senzor de pozitie montat pe fulie sau volanta, si cu ECU ce se poate conecta la un laptop si poate rula diferite scheme de avans, ce sunt 100% programabile.
Din pacate, acest lucru costa ceva ... cam 10-15 milioane sad.gif


Later edit: cred ca si o alta "cale" de urmat pt. a obtine rezultate bune pe GPL (mai ales de a profita de avantajele GPL-ului fata de benzina, respectiv rezistenta mult mai mare la predetonare) este marirea ratei de compresie.
Am inceput deja un experiment in acest sens, cu scopul de a creea din start un motor dedicat NUMAI GPL-ului ( deci renunt la benzina total) , pe un Volkswagen 1600 Variant (1972) : http://imageshack.us/content_round.php?pag...mupload&newlp=1 - original echipat cu motor boxer 1600 dublu carb, compresie 8.5:1
Planurile vor implica doua carburatoare de Dacia identice modificate pt GPL, si 2 plamani identici. Inlocuirea setului motor cu unul de 1200, insa pastrarea vibrochenului de 1.6 (deci pastrarea cursei, doar alezajul se schimba) , si "comprimarea" motorului pana la o rata de compresie de 10-10,5:1 . Chiulasa ramane aceiasi. - mi-as dori si un sistem EDIS , dar nu stiu daca voi avea bani. Sper eu ca prin aceste modificari sa obtin o economie substantiala de combustibil pe GPL (mai putin L consumati la 100km ) decat pe benzina, si de asemenea, puterea si cuplul sa ramana la fel ca in echiparea originala, pe benzina.

This post has been edited by Komissar: 12 Dec 2011, 11:52


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 12 Dec 2011, 12:18
Post #850


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




asta ar ajuta sa scrii curbele cum vrei,blochezi centrifugalul si adaptezi discul
nu stiu cum ai vacuumaticul, daca e ca la golf sa miste platoul cu totul e usor

Attached File(s)
Attached File  IgnitionControl_EN.pdf ( 250.68k ) Number of downloads: 62
Attached File  JawaCzTrabantIgnitionV4_2_EN.pdf ( 337k ) Number of downloads: 31


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 12 Dec 2011, 12:28
Post #851


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Da, e ca la golf - se misca platoul cu totul.
Este totusi o problema cand cuplezi vacuumaticul cu un carburator Carfil, deoarece semnalul de vacuum la Solex-urile VW (cam la toate, din cate vad, chiar si la cele de pe Golf-urile din primele generatii, pe carburatie) este preluat de deasupra clapetei de acceleratie (intre clapeta de acc si soc) , pe cand din ce vad eu, la Carfil-uri semnalul este preluat din dreptul clapetei, deci avansul vacuumatic de VW este calibrat altfel.
Pe broasca mea am rezolvat problema cu un delcou cu avans numai centrifugal, http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1221342 , ce se vinde ca piesa "de tuning" pt cei ce isi pun carburatoare de altceva, si nu au porturi de vacuum, sau tot asa, nu s-ar pupa cu delcourile originale.
In principiu merge, ca piesa "buna la toate" , desi vad ca pe broasca mea are o ezitare mica in momentul in care apesi pe acceleratie ( e de inteles, neavand vacuum) , recomandarea celor ce fac tuning si folosesc asa ceva fiind "da-i talpa" biggrin.gif


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 12 Dec 2011, 12:44
Post #852


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu-i mare lucru sa faci si la carfil o gaura deasupra clapetei

12 Dec 2011, 14:38:
pt cel de 1600 daca vrei pt gaz ar putea fi de ajuns un singur carfil pe o galerie Y comuna

This post has been edited by krapcarasu: 12 Dec 2011, 13:38


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 12 Dec 2011, 15:01
Post #853


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(krapcarasu @ 12 Dec 2011, 11:18)
uitasem de topicul tau de la imbunatatiri, din link-uri e important de tinut cont de graficul informativ
*



Deci pe gpl trebuie marit avansul cu 5 grade?


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 12 Dec 2011, 15:12
Post #854


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




graficul e numai informativ, nu neaparat un nr de grade , la turatii mici si medii trebuie marit iar la turatii mari micsorat, cum noi rar folosim turatii mari merge doar usor marit, a descris ph boa cum trebuie reglat


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 12 Dec 2011, 15:55
Post #855


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Multumesc. smile.gif


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmx4speed
post 17 Dec 2011, 10:08
Post #856


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 February 11
From: DAMBOVITA




PH-06-BOA mai am si eu o intrebare,daca nu te superi.surubul care strange arcul de la membrana trebuie sa il strang la maxim.
eu l-am strans la maxim are ceva?multumesc


--------------------
Dacia Dacia 1986 - B 75 CDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Dec 2011, 16:30
Post #857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




are da,de ce l-ai strans tu la maxim?ala e pentru mersu in sarcina si apasa pe capatu tijei ce inchide/deschide gazu dupa cum apesi tu pe pedala adica cand se face absortia daca tu l-ai strans la maxim ai sugrumat-o ,masina mrge bine?nu da sa moara la accelerare,ala se strange in functie de cel de relanti de langa valva de pe plaman adica oricat il strangi si destrangi din el sa nu afecteze mersu la relanti dupa care il destrangi/strangi pana accelereaza lin si fara ezitari

This post has been edited by ghitza: 18 Dec 2011, 16:31


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmx4speed
post 19 Dec 2011, 12:50
Post #858


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 February 11
From: DAMBOVITA




merge bine.nu se ingatuie la acelerare.acum l-am mai slabit un pic.cum ar t rebui sa fie de strans?


--------------------
Dacia Dacia 1986 - B 75 CDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Dec 2011, 13:50
Post #859


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Nu are un semns anume ,reglezi ata cat la accelerare sa nu dea in nas sa se accelereze frumos nu balbait sau gatuit


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 19 Dec 2011, 13:55
Post #860


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




Parerea mea ..este ca arcul este ff slab...sau tablita de la membrana este indoita.Asa este si la mine, daca doresc sa reglez dupa reglajul BOA, imi intra in vaporizator tot surubul,iar la accelerare nu se simte acele intreruperi (da sa moara motorul).
Prin urmare, sunt nevoit sa inchid surubul lateral (ralanti/supraalimentare) si relantiul il stabilesc din cel din centru.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 19 Dec 2011, 14:11
Post #861


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cu motorul oprit incearca sa desfaci complet surubul si pune un arculet de pix in interiorul arcului existent


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 19 Dec 2011, 15:39
Post #862


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




daca desfac de tot surubul, nu se poate schimba arcul existent,ci doar sa introdul unul de pix,nu?

19 Dec 2011, 15:50:
Vroiam sa spun ca pentru a schimba arcul existent cu unul mai tare este necesar sa desfac vaporizatorul,nu?

This post has been edited by NICK82: 19 Dec 2011, 15:50


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 19 Dec 2011, 16:17
Post #863


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




depinde de vaporizator, de ex la marini trebuie desfacut, la lovato nu, si la zavoli probabil nu, se desface surubul cu totul si pui altul sau unul suplimentar de pix


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 19 Dec 2011, 16:33
Post #864


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




Deci eu avand MARINI, tre sa desfac surubul central si pun unul de pix in interiorul celui existent (pe care nu-l pot schimba fara sa desfac vaporizatorul)


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 19 Dec 2011, 17:14
Post #865


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




si eu am aceasi problema,am strans surubul complet si guess what: nu s-a intamplat nimic... suspectez si pastila de cauciuc de sub membrana c-ar fi cu urme si probabil nu mai inchide cum trebuie. Ii multumesc lui PH-06-BOA pe aceasta cale ca m-a rezolvat cu surubul de relanti de pe plaman (marini 88) acum am un relanti mai stabil ca pe benzina chiar si la rece trag doar f. putin socul,insa cum deobicei e una calda si alta rece,acum mi-a crescut consumul ca dracu', ajungand la 10-11 mixt de la 8-9 cate era inainte. Suspectez pastila deoarece inainte avand circuitul de relanti complet inchis,eram nevoit sa reglez relanti-ul din surubul central,insa relanti-ul fluctua si ma gandsc ca pastila aia s-a cam dus si nu mai e cum ar trebui sa fie,plus ca probabil si arcul e moale si asta conteaza. Voi desface si eu zilele astea plamanul sa vad ce broaste gasesc prin el si ce pot rezolva ca sa mai scad consumul si daca e cineva interesat pot face ceva poze cu el demontat,poate va ajuta pe cineva. Spor!


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 20 Dec 2011, 14:51
Post #866


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




Am si eu o intrebare in legatura cu arcul de la membrana.La Marini, daca scot surubul din centrul vaporizatorului,ce se intampla cu arcul ? Se scoate? Are vreun lacal si nu se poate misca? Sau atunci cand scot surubul risc sa pierd arcul prin vaporizator nemaiavand cine sa-l tina sub presiune ?


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Dec 2011, 16:43
Post #867


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Nu il pierzi prin plaman are locas


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 22 Dec 2011, 21:59
Post #868


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




poze cu marini 88 desfacut

Attached thumbnail(s)
DSCF1147_1.jpg ( Size: 605.59k ) Number of downloads: 508
DSCF1148_1.jpg ( Size: 757.07k ) Number of downloads: 656
DSCF1149_1.jpg ( Size: 991.66k ) Number of downloads: 637
DSCF1150_1.jpg ( Size: 795.62k ) Number of downloads: 593
DSCF1151_1.jpg ( Size: 426.35k ) Number of downloads: 547


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Feb 2012, 13:41
Post #869


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poza 3 care stit ordinea exacta de montaj?mss krapcarasu de PM,se monteaza asa cume in poza?sau piesa 2 vine invers pe prima membrana ,si arcu vine intre piesa 2 si ciuperca?sau peste ciuperca?.l-am desfaccut si din neatentie a zburat arcu ala si restu pe langa mine ,l-am montat dar vazand poza sigur ceva nu am montat bine,maine de dimineata il defac si ma uit in poza


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 23 Feb 2012, 17:10
Post #870


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




2,1,4,3,5,6


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2024 - 01:01
Forum Renault