DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> JAPONIA GP, Detalii despre circuit

FISICHELU
post 2 Oct 2006, 19:44
Post #1


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




suzuka.gif ( Size: 23.61k ) Number of downloads: 188


Japonia a dorit sa aiba parte de un Grand Prix, numarul fanilor sportului cu motor devenind enorm; in afara de ea, toata lumea dorea sa existe un GP in Japonia deoarece aici exista potentiali sponsori, precum si producatori de motoare! Insa nimeni nu a vrut sa construiasca circuitul la Fuji - asa ca s-a ales Suzuka, designul sau fiind realizat in 1962 de John Hugenholtz ca un traseu de testari pentru Honda. Deoarece fusese gandita ca o pista de teste, are o multitudine de curbe si, un lucru nemaintalnit in circuitele de GP, o incrucisare.
Prima oara cand a gazduit o etapa din Campionatul Mondial a fost in 1987, si de atunci a fost continuu gazda GP-ului Japoniei. De multe ori aici s-a decis campionul, cel mai dramatic in 1989, cand Prost a intrat in Sena, sau in 1990 cand Sena l-a scos din cursa pe Prost la o viteza foarte mare chiar la prima curba. Asa cum e si normal, daca stam si ne gandim ca Japonia a creat kamikaze...
Cel mai memorabil moment al cursei din 2005 a fost cand Kimi Raikkonen, venit din spate, l-a depasit pe Fisichella chiar in ultima tura, castigand cursa...


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 6 Oct 2006, 15:32
Post #2


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Super tare depasirea lui Kimi. A fost momentul in care am putut sa ma bucur pentru Kimi desi era rivalul #1 al Renault. A fost pur si simplu show la maximum tipic F1, lucru pentru care ar trebui sa ne uitam in primul rand si nu neaparat pentru culori rosii, albastre si altele...


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 6 Oct 2006, 16:34
Post #3


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Declaratii dupa free practice- ul de azi:

GF: pozitia 1, 8 ture in total, 1:34.337
"Conditiile au facut ca sa nu facem prea multe ture astazi, dar cred ca suntem intr-o forma buna. Masina era Ok de condus cu cauciucurile intermediare, si desi am derapat la sfarsit cu anvelopele de uscat, tot am avut timpi buni. A fost un sentiment placut sa fiu cel mai rapid de pe pista astazi, asa ca sunt foarte increzator pentru restul week-endului."

FA: pozitia 4, 5 ture in total, 1:34.863
Pe pista, a fost ca oricare alta Vineri pentru mine. Am alergat putin datorita conditiilor, dar R26 s-a simtit bine, desi se derapa cam peste tot. In afara pistei, am fost surprins de reactia puternica dupa declaratiile mele de ieri de la conferinta de presa. Am spus foarte clar ca acelea erau sentimentele personale, si ca inteleg si accept in totalitate deciziile echipei. Noaptea trecuta am discutat cu echipa si cu Fisi
si nu e nicio problema.Fiecare persoana de la Renault lupta la maximum pentru castigarea campionatului. Nu stiu ce vede lumea de afara, dar in echipa este o atmosfera fantastica acum. Si suntem hotarati sa terminam in varf.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 6 Oct 2006, 16:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Si Schumi....Schumi ce-a zis? Ca tot ti-am citit post-ul de la Stiri!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 6 Oct 2006, 18:35
Post #5


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Pai, ce fel de fan esti tu, daca nu cauti declaratiile pilotului favorit? Si mai mult, nu le impartasesti cu noi?... wink.gif
De data asta te iert! happy.gif

Felipe Massa:
"Una peste alta, o zi pozitiva. Nu am alergat prea mult pentru ca a plouat, dar spre sfarsitul celei de-a doua sesiuni, cand conditia pistei a permis, am facut cateva ture cu anvelopele de uscat. As spune ca datele pe care le-am strans sunt promitatoare. Sunt destul de multumit cu echilibrarea masinii si cu comportramentul anvelopelor in aceste situatii. Toate astea duc spre ideea ca putem fi competitivi atat in calificari, cat si in cursa."

Michael Schumacher:
"Tot ce avem este aroma situatiei asa ca este cam greu de judecat. Masina si anvelopele Bridgestone par sa se comporte bine si nu au fost niciun fel de probleme. Prognoza meteo spune ca vremea se va imbunatati usor, lucru care nu poate fi decat bun pentru noi. Echipa este intr-un tonus bun, concentrata asupra muncii, si totul pare sa mearga bine. Cat despre calificari, cred ca ne vom lupta cu Renault pentru locurile din varful grilei. Cursa? Sper ca va fi buna pentru noi!"


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 7 Oct 2006, 07:44
Post #6


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




După Q2 situația e așa:

Ferrari pe 1 (MSC) + 2 (MAS), Renault pe 6 (FIS) + 8 (ALO).

Nici un McLaren nu s-a calificat pentru Q3 blink.gif

Față de vremea ploioasă de ieri, astăzi e călduț și uscat.

Q3 și grila de start arată așa:

1. Massa
2. MSC
3. Ralf S.
4. Trulli
5. Alonso
6. Fisi
7. Button
8. Barichello
9. Heidfeld
10. Rosberg

Bridgestone ocupă primele 4 poziții.

MSC e mai rapid decât ALO cu aproape 0,7 secunde.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 7 Oct 2006, 08:18
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.527
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




hah.gif

2006 Japanese Grand Prix
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3

1 6 Felipe Massa Ferrari 1:30.112 1:29.830 1:29.599

2 5 Michael Schumacher Ferrari 1:31.279 1:28.954 1:29.711

3 7 Ralf Schumacher Toyota 1:30.595 1:30.299 1:29.989

4 8 Jarno Trulli Toyota 1:30.420 1:30.204 1:30.039

5 1 Fernando Alonso Renault 1:30.976 1:30.357 1:30.371

6 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:31.696 1:30.306 1:30.599

7 12 Jenson Button Honda 1:30.847 1:30.268 1:30.992

8 11 Rubens Barrichello Honda 1:31.972 1:30.598 1:31.478

9 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:31.811 1:30.470 1:31.513

10 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:30.585 1:30.321 1:31.856

11 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:32.080 1:30.827

12 17 Robert Kubica Sauber-BMW 1:31.204 1:31.094

13 4 Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes 1:31.581 1:31.254

14 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:31.647 1:31.276

15 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:31.741 1:31.943

16 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:32.221 1:33.750

17 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:32.252

18 15 Robert Doornbos RBR-Ferrari 1:32.402

19 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:32.867

20 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:33.666

21 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:33.709

22 23 Sakon Yamamoto Super Aguri-Honda No time


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 7 Oct 2006, 08:22
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Situatia nu e prea roza pentru Renault si pare foarte favorabila celor de la Ferrari. Dupa cum arata, maine va fi 1-2 Ferrari, cu Renault in spatele lor. Toyota clar fac maine maxim 10 ture, cacialma totala (nici Ralf nu credea ce spune la conferinta de presa) smile.gif

Sa vedem maine, insa cred ca s-a cam jucat soarta campionatelor (de fapt oricat ar comenta fanii Ferrari despre asta, s-a jucat de cand FIA a schimbat regulile in mijlocul sezonului....).


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 7 Oct 2006, 09:20
Post #9


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Asa este, insa deja e tarziu si e fumata situatia...Poate ca pe viitor, deciziile de acest gen nu vor fi luate in mijlocul campionatului, tocmai pentru a nu isca astfel de discutii.
Ma intreb, dupa cum au decurs free practice- urile, daca Renault nu cumva joaca cu cartile ascunse la piept, gandind ca echipa franceza se pastreaza pentru maine... Oricum, pozitiile si timpii Ferrari au fost fantastici, si doar un tip foarte, foarte curajos, fie un tantalau ar paria impotriva unei victorii Schumacher maine...


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 7 Oct 2006, 09:46
Post #10


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.496
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE(cri123 @ 7 Oct 2006, 09:22)
(de fapt oricat ar comenta fanii Ferrari despre asta, s-a jucat de cand FIA a schimbat regulile in mijlocul sezonului....).
*


La care reguli te referi, ca au fost mai multe decizii anu asta?
La cea cu dispozitivul din nasul nasinilor? Sau la aripioarele de la frinele lui Ferrari?
Sau la Two Towers?

Sau nu-ti convine ca Schumi a hotarit sa se retraga (si eu cred ca decizia a luat-o cu mult inainte) si a decis ca ar vrea sa se retraga in glorie wink.gif adica cu al 8-lea titlu de Campion!

Eu abia astept anu viitor, cind la Ferrari va fi Kimi, cind Alonso va juca in divizia B la McLaren, si Renault nu va mai avea suportul celor de la Michelin wink.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 7 Oct 2006, 09:57
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Ce nu imi convine este ca atunci cand FIA au vazut ca Renault pleaca lejer cu ambele titluri anul asta, si Schumi nu va castiga, au decis sa interzica dintr-o data mass-dumpers. Care este extrem de clar ca au tras pe Renault destul de rau inapoi (si pe Michelin, este foarte probabil ca gumele au fost proiectate sa lucreze la perfectie cu acel mass-dumper).

Din pacate, Schumi foarte probabil mai ia un tiltu care in opinia mea (personala) va fi lipsit de glorie si impins de la spate. Ma indoiesc profund ca Schumi s-ar fi retras cu titlul in buzunar fara interventia FIA.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 7 Oct 2006, 10:19
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(cri123 @ 7 Oct 2006, 10:57)
Care este extrem de clar ca au tras pe Renault destul de rau inapoi (si pe Michelin, este foarte probabil ca gumele au fost proiectate sa lucreze la perfectie cu acel mass-dumper).
Din pacate, Schumi foarte probabil mai ia un tiltu care in opinia mea (personala) va fi lipsit de glorie si impins de la spate. Ma indoiesc profund ca Schumi s-ar fi retras cu titlul in buzunar fara interventia FIA.


Michelin face acelasi tip de pneu pt toate echipele pe care le echipeaza, asa ca ma indoiesc ca au proiectat pneul sa mearga mana in mana cu mass-dumperul celor de la Renault. Poate invers.

"Parerea mea" e sintagma corecta, "parerea mea personala" este evident un pleonasm.
Fara interventia FIA de anul trecut nu stiu daca Alonso mai era campion mondial si aici ma refer la schimbarile de regulament aberante in ceea ce priveste pneurile.
Schumi impins de la spate...mda bine. Cand recupereaza 25 de puncte, crede-ma ca oricine s-ar retrage in glorie. In China tot mass-dumperul lipsa al celor de la Renault l-a ajutat sa castige? Sau poate in Franta? In SUA?...In Ungaria cine i-a luat 10 puncte lui Alonso? FIA?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 7 Oct 2006, 10:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Este evident ca cei care tin cu Ferrari o sa sustina sus si tare ce bun e Schumi si ca nu au fost ajutati de FIA smile.gif La fel cum eu o sa sustin contrariul. Oricum, nu imi poate nimeni schimba parerea ca Renault au fost trasi in spate de FIA si Ferrari impinsi de la spate prin jocuri de culise. MS va pleca din F1 cu al 8-lea titlu, dar pentru mine (si nu cred ca sunt singurul) cu inca o pata pe buletin ...

Anul trecut? Ferrari au fost pe nicaieri, si Renault au fost campioni. A, i-a ajutat FIA? Da, poate, dar se stia regulamentul cu MULT inainte de inceperea sezonului, si nu s-a modificat pe parcurs cand o echipa a fost prea in fata. Plus, din cate imi amintesc, nu Ferrari s-au luptat cu Renault anul trecut biggrin.gif

Cat despre mass-dumper si Michelin, da, poate ca sunt si alte echipe echipate cu Michelin, dar Renault au fost clar echipa principala, si e normal ca Michelin sa faca penuri care sa se potriveasca cel mai bine cu RS26. La fel cum si Bridgestone face pneurile in special dupa placul Ferrari, si nu Toyota sau altii.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 7 Oct 2006, 11:26
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Michelin au lucrat mai mult cu echipa cea mai competitiva, dar au pus la dispozitia tuturor echipelor acelasi material! Nu exista pneuri pt Renault sau pneuri pt Ferrari. Si unii si altii cauta sa gaseasca cel mai potrivit pneu, lucrand cu cei care le ofera cele mai multe si complete informatii. Apoi pun la dispozitia tuturor echipelor acel tip de pneu.
Mass-dumperul lipsa a adus cel mult pierderi limitate! Renault si Alonso au pierdut puncte, nu putine, pe mana lor! Si sa nu uitam ca in unele momente nici Michelin nu si-au dat interesul. Asa ca intai analizeaza partea asta, apoi vino cu teoria conspiratiei! E usor sa arati cu degetul spre altii.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 7 Oct 2006, 11:31
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Eu nu arat cu degetul. Imi spun parerea, evident greu de acceptat pentru un fan Ferrari.

Cate puncte au pierdut Renault pe mana lor? Maxim 12 as spune, in Ungaria + China.

Michelin mi se pare normal sa nu mai fie la fel de performante, avand in vedere ca si eu au cam fost scosi afara din joc de ... cine oare ... FIA.

Insa tot acel mass-dumper pare a fi cea mai mare problema a masinii Renault de acum.

Putin mai conteaza insa. Important e ca s-au schimbat regulile jocului la mijlocul sezonului, si Ferrari au avut numai de profitat de urma lor. Sigur ca au muncit si ei foarte mult, au tras tare, dar fara FIA greu de crezut ca intorceau asa usor roata.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 7 Oct 2006, 11:46
Post #16


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Declaratii post-calificari:

1. Felipe Massa: This is a fantastic result. To be on pole position at a track that I like very much and where the driver counts for a lot is very special. I managed to do a great lap, with no mistakes and starting from the front is definitely important for the race. I am also happy that we have both Ferraris on the front row and that our main rivals are two rows behind us and I hope we can also finish the race with them the same number of places behind us. I am looking forward to the race when I hope we can continue to score as many points as possible for both championships and for me to try and reach my personal target of finishing third in the Drivers' classification. The Bridgestone tyres and the car behaved very well and we can expect this to also be the case tomorrow afternoon.

2. Michael Schumacher: Two Ferraris on the front row is the perfect position for the start, given that our main rivals are on row three. There was a lot of wind and even when trying to push hard, there is always the thought that you mustn't go over the limit, also partly because we know we have a very competitive package. On the dry, our performance has proved to be very consistent, thanks also to the valuable support of our friends at Bridgestone and that means we can be confident about tomorrow's race. I can't wait to see if all these theories can come true tomorrow. I am happy with the position from which I am starting, especially as Felipe is alongside me, after doing an extraordinary job today. Driving on this track in the way the performance of our car has allowed us to do is really marvellous. I am having so much fun, especially in the Esses which are a part of the track I am particularly keen on.

3. Ralf Schumacher: "That was a great achievement for the whole team. After the last two races we needed that to show where we really are in terms of pace. We knew from the previous races that we were always there from a lap time point of view and we needed to show that. Today, with the clear help of our Bridgestone tyres, we were able to show that our car is a good car. We've obviously struggled for results in the second half of this season, but our car has improved a lot. I've always said that if we had a good weekend and the tyre is right then we could be heading for the podium. This is my favourite track and while we will obviously have a hard race with the two Ferraris ahead of us, we will do our best to catch them. It is important to qualify up the grid at Suzuka and now that we have achieved that we will push as hard as we can."

4. Jarno Trulli: "It's great to be so far up the grid. We've been competitive all weekend, especially today, and we were confident that we could have a result like this. It was very windy out there but the car balance still felt good throughout the afternoon and we were very competitive. I was very quick throughout qualifying and I could have made it into the top three, but I missed out by a few hundredths. Still we have a very strong car for the race tomorrow so I'm happy both for myself and for the team. Obviously we are keen to record a strong result at our home race so we will fight from the start to finish. We appreciate the extra support that we receive at this race from our local fans and employees so we will hope to reward them with something to cheer."

5. Fernando Alonso: In the context of the characteristics we have seen today, this result is OK I think. We more or less knew that qualifying would be difficult for us after this morning's practice session, because we didn't have enough pace on one lap. We have done the maximum though, and I am the leading Michelin car – with Fisi right alongside me. The car feels good to drive round here, so now we have to believe in the Michelin tyres and their consistency in the race. Of course, the position is
not ideal for the championship fight – but we have seen big turnarounds already this season. There is nothing to say it cannot happen again tomorrow.

6. Giancarlo Fisichella: We did all we could this afternoon in qualifying, we just needed more pace on one lap. The grip levels were not fantastic, which meant that the balance was a bit inconsistent – some high-speed understeer and nervousness in slow corners. But as the grip improves, that will calm down, and we know that the R26 will be consistent for the whole race distance. The main thing is that in spite of a difficult day, we are not giving up. Fernando and I will be pushing really hard tomorrow.

7. Jenson Button: "I would obviously have liked to be further up the grid here but we made the best of what we had today. On low fuel the car was very good but as soon as we put the fuel in we were struggling for rear grip. For some reason, in these windy conditions, the car doesn't work so well but we're expecting it to be a lot calmer tomorrow. I think it will be a tough race but I know we will have tremendous support from the Honda fans out there and we will do everything we can to secure a good result."

8. Rubens Barrichello: "I would like to thank all the boys for doing a tremendous job. When the circumstances are not working in your favour it's very difficult, but we have done the best job we can. Thanks to the hard work of the team I was able to qualify well inside the top ten today. This is obviously our home race so we will be giving it everything we have tomorrow in order to secure the best possible result and to put on a good show for our home crowd."

9. Nick Heidfeld: Everything was okay, and qualifying went as expected. It is obvious the fastest four are on a different tyre to us. Also we have to wait and see how their race strategy turns out. During the last part of qualifying there were a few rain drops on my visor, but they didn't have any impact on the grip.

10. Nico Rosberg: "It was a good qualifying for us today, and being in the top ten is a good step forward. I was third quickest in the first session and then seventh in the second, so we've obviously made some progress with the car, which is a good sign for next year. The Bridgestones were working very well today, so a positive outcome in the race tomorrow is within reach."


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 7 Oct 2006, 17:26
Post #17


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(DigitalScribe @ 6 Oct 2006, 15:28)
Singurele comparatii care se fac se fac pe pista in confruntarile de acolo, de asta e interesant sa te UITI la Formula 1 si nu sa discuti pe margine pe baza de imaginatie proprie.


si,avand in vedere cat de mult conteaza masina (motor, anvelope, aerodinamica, etc...) este foarte greu sa spui ca un pilot de la echipa A este mai bun decat un pilot de la echipa B pentru ca l-a depasit in virajul X de pe circuitul Y.

QUOTE(TMihai @ 7 Oct 2006, 10:19)
Fara interventia FIA de anul trecut nu stiu daca Alonso mai era campion mondial si aici ma refer la schimbarile de regulament aberante in ceea ce priveste pneurile.
Schumi impins de la spate...mda bine. Cand recupereaza 25 de puncte, crede-ma ca oricine s-ar retrage in glorie. In China tot mass-dumperul lipsa al celor de la Renault l-a ajutat sa castige? Sau poate in Franta? In SUA?...In Ungaria cine i-a luat 10 puncte lui Alonso? FIA?


FIA nu a intervenit anul trecut, ci acum 2 ani (in toamna lui 2004) si a anuntat regulile pentru 2005. Diferenta esentiala intre "impunerea gumelor pentru o cursa" din 2005 si "interzicerea amortizoarelor de masa" din 2006 este ca prima a fost adoptata inainte de de inceperea campionatului si a fost mentinuta pana la terminarea acestuia, iar a doua a aparut la mijlocul campionatului, dupa ce, in prealabil, la inceputul campionatului fusesera declarate ca fiind 100% regulamentare.
Un proverb japonez spune asa: "din nevoie de un cui, s-a pierdut potcoava; din nevoie de o potcoava, a murit armasarul; din nevoie de un cal, nu s-a transmis mesajul; din lipsa unui mesaj, s-a pierdut razboiul"

QUOTE(TMihai @ 7 Oct 2006, 11:26)
Nu exista pneuri pt Renault sau pneuri pt Ferrari. Si unii si altii cauta sa gaseasca cel mai potrivit pneu, lucrand cu cei care le ofera cele mai multe si complete informatii. Apoi pun la dispozitia tuturor echipelor acel tip de pneu.


In 2004, BS faceau penurile pentru Ferrari; nu-mi spune ca acum fac penuri luand foarte mult in calcul nevoile unor echipe care au sub 12p sau care sunt intr-o acerba disputa (pe care au toate sansele sa o piarda) pentru un fascinant loc 5.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 7 Oct 2006, 19:19
Post #18


  


Group: Members
Posts: 346
Joined: 4 May 06
From: TM




Din discutiile de aici si din ce am vazut la TV trag concluzia ca mass-dumpers a facut anul trecut + prima jumatate a sezonului actual diferenta iar fara el masinile primelor doua echipe au ajuns cat de cat la acelasi nivel. De aici incolo diferenta o fac pilotii, un mai mic rol avandu-l si pneurile.

This post has been edited by mihye: 7 Oct 2006, 19:20


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Oct 2006, 20:11
Post #19


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(TMihai @ 7 Oct 2006, 14:26)
Nu exista pneuri pt Renault sau pneuri pt Ferrari.

Ce te face sa fii asa sigur cand declari asta?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 7 Oct 2006, 22:23
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(mihye @ 7 Oct 2006, 20:19)
De aici incolo diferenta o fac pilotii, un mai mic rol avandu-l si pneurile.

Cred ca ordinea este masina in general, pneuri si pe ultimul loc pilotul. Cel putin in F1 sad.gif Oricum, Schumi nu castiga acum ca e asa de bun fata de Alonso, la fel cum Alonso nu a dominat prima jumatate a sezonului fiindca e asa de bun fata de Schumi. Pur si simplu masina face cel mai mult.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 8 Oct 2006, 02:37
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




FISICHELU Ieri, 11:20

QUOTE
Oricum, pozitiile si timpii Ferrari au fost fantastici, si doar un tip foarte, foarte curajos, fie un tantalau ar paria impotriva unei victorii Schumacher maine...


Numai sa nu ma trimiti la ospiciu biggrin.gif
Miine inainte de inceperea cursei incepe sa ploua,ploaie care tine pe toata perioada cursei.Ghici pe cine pariez?
Cit priveste eventuala penalizare al lui Massa ..... nu era pe tura rapida Alonso desi l-a obstructionat.Nu va fi Massa nici macar avertizat pentru asta.

Sper sa vedem miine o cursa frumoasa.Sa cistige cel care e mai bun fara mici smecherii "balcanice".Ca nici unul nu e balcanic.


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 8 Oct 2006, 06:57
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.527
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




E soare smile.gif
Go Schumi!


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 8 Oct 2006, 08:04
Post #23


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




QUOTE(Manuel @ 8 Oct 2006, 07:57)
E soare smile.gif
Go Schumi!
*


fuse fuse si se duse


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 8 Oct 2006, 08:07
Post #24


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.194
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Ce distanță e între Fernando și Alonso? blink.gif
Îmi pare sincer rău de Michael! blush.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liv05
post 8 Oct 2006, 08:12
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 29 October 05
From: Arad




Deci cum sa te bucuri in halu ala?! cand a luat foc motorul lui Schumacher parca o castigat 1 milion $...ce om...


--------------------
Opel Astra Sedan 1,7 cdti 2008, Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 8 Oct 2006, 08:25
Post #26


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




sad.gif Sunt complet dezamăgit, din punct de vedere practic șansele ca MSC să câștige la Brazilia și ALO să piardă acolo sunt foarte mici, deci ALO va păstra titlul.

sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif

1. ALO
2. MAS
3. FIS
4. BUT
5. RAI
6. TRU
7. RSC
8. HEI


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 8 Oct 2006, 08:29
Post #27


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Ma bucur pentru Alonso, e cel mai bun.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 8 Oct 2006, 08:30
Post #28


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.194
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(DFA @ 8 Oct 2006, 09:25)
sad.gif Sunt complet dezamăgit, din punct de vedere practic șansele ca MSC să câștige la Brazilia și ALO să piardă acolo sunt foarte mici...

Ei lasă, că nici aici nu se aștepta cineva ca lui MS să-i facă bum jucăria.

QUOTE(prody @ 8 Oct 2006, 09:29)
... Alonso, e cel mai bun.

Ei, dacă zici tu asta... rolleyes.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 8 Oct 2006, 08:38
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Deh, iata ca se mai intampla si altora sa aiba probleme. Sa fie oare o mica "plata" pentru magaria de la Monza?

Oricum, mai are Shumi o sansa, sa castige in Brazilia si Alonso sa nu ia nici un punct radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 8 Oct 2006, 08:39
Post #30


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 5 October 04
From: Iasi




R.E.V.E.N.G.E. !!!

Yeeehaaa !!! radmasa.gif

Renault rulz ! Alonso rulz !
Sa ne amintim cum si lui Alonso i-a crapat motorul la Monza totusi... e doar corect ce s-a intamplat.

E o victorie care razbuna pe Michelin in primul rand pentru ca la anul vor fi dati afara din Formula 1 si cu atat mai mult pentru ca s-a castigat cu cauciucuri mai slabe decat Bridgestone ! E o razbunare pentru Renault pentru ca a fost manevrat si sabotat de FIA si comisarii de la Monza ! Si nu in ultimul rand e o razbunare pentru Alonso care a indurat toata ploaia de necazuri cu stoicism si a prevalat in fata arhimegasuperhyper maestrului pilot care nu mai are astfel sanse sa fie campion decat cel mult egal cu Alonso (asta daca alonso nu intra in puncte in Brazilia) !

Se zice ca razbunarea e un fel de mancare cel mai bine servit rece... am acum o bere rece in mana pe care o beau cu cea mai mare placere chiar daca Ferrari a pierdut pe propria mana. Lucruri din astea se intampla intr-un sport atat de extrem si de o tabara si de cealalta asa ca in final nu prea conteaza decat cine castiga !

V.I.C.T.O.R.I.E. !!! biggrin.gif


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

9 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th September 2018 - 23:10
Forum Renault Server hosting