LA CE TREBUIE SA MA UIT CAND CUMPAR O DACIE 1304, vreau sa imi cumpar un papuc in decursul luni mart
![]() ![]() ![]() |
LA CE TREBUIE SA MA UIT CAND CUMPAR O DACIE 1304, vreau sa imi cumpar un papuc in decursul luni mart
plescaalex |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|||
1310CL |
![]()
Post
#2
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Salut,in primul rand la tabla sa te uiti foarte foarte atent...sa nu fi fost lovita grav si refacuta...lonjeroanele strambe..si alte chestii de genu'...si motorul sa nu pape ulei in exces...
This post has been edited by 1310CL: 28 Feb 2012, 22:55 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Lonjeroanele,foarte important sa nu fie strambe.
Platforma sa nu fie prea deformata,altfel masina a facut multa treaba la viata ei. Cauciucuri,foile de la suspensi ,sa fie cat de cat bune. Daca e acoperita sa aibe autorizatie. Si trebuie sa te gandesti daca iti trebuie sau nu cu obloane laterale. Si nu in ultimul rand motorul,cauta scurgeri de ulei,dupa cum a spus si 1310CL. In rest...drumuri si bani de benzina.Apropo astea pe carburatie (daca nu ma insel) au avut carburator dublu-corp,care papa destul de multa benzina,dar se poate inlocui cu unul normal. La 5,8 lei litrul de benzina... |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
stabil777 |
![]() ![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu am 1305,platforma , abia o impingi 3 insi daca ramii in pana! Au cea mai proasta tabla mai ales contraaripile si pragurile ,am vazut ca iarna pe carburator abia porneste ,pe injectie cu benzina pornestye imediat ,daca ai Lambda buna, si sistemu de evacuare.
Ar fi buna ca se gasesc piese la remat, e rea fiindca nu are airbaguri! E usor de reparat dar piesele sunt din ce in ce mai prost facute. Cauciucuri de iarna nu gasesti mina a doua caci are cauciucuri Cargo-adica grele. A doua oara nu as mai face greseala asta sa-mi iau asa ceva!Consuma si mult,macar alea pe motorina consuma mai putin. Daca e 4x4 se strica cardanul,diferentialul,daca e tractiune fata schimbi cauciucurile fata mai des, in plus vei inlocui incet incet toate piesele si vei munci pentru asta, acum dupa toate cite am vazut eu ce inseamna o masina veche , si ieftina , am ajuns la concluzia ca nu merita sa cumperi asa un junchi , sper sa n-o vind niciodata nimanui si s-o dau la rabla daca-mi voi permite.! |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
cum verific la un motor pe carburatie daca papa ulei?
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
tynn |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Te uiti sa nu scoata fum cu tenta gri-albastra pe esapament, care are un miros specific, irespirabil...
This post has been edited by tynn: 29 Feb 2012, 15:30 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
ms de raspunsuri ...vreau 1304 pt ca am sa ii bag un gpl sau am sa merg pe gazolina ..piese am ..
|
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
r3d |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
si daca e sa pape ulei sa inegreste toba foarte repede.cel putin la mine asa face sterg toba si dupa un interval de timp sa face la loc:)).
pai cel mai important ar fi actele sa corespunda seriile si lonjeroanele cele mai importante cum sa scris si mai sus:) This post has been edited by r3d: 29 Feb 2012, 17:12 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
dar mai e o chestie cu nush ce furtun de la epurator care zice ca da gaze daca papa ulei,am auzit la cineva nu stiu sigur despre ce e vorba...
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Pai este simplu . Scoti busonul de la capacul culbutorilor (pe unde se toarna ulei) cu motorul pornit si daca ies gaze inseamna ca motorul are probleme. Atentie insa ca arunca si ulei(lucru normal) si este posibil sa te stropesti. Poti scoate joja de ulei tot cu motorul pornit si sa verifici acelasi lucru (gazele). Existenta lor indica probleme de compresie.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
tataia |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 29 June 05 ![]() |
QUOTE(stabil777 @ 29 Feb 2012, 13:10) Eu am 1305,platforma , abia o impingi 3 insi daca ramii in pana! Au cea mai proasta tabla mai ales contraaripile si pragurile ,am vazut ca iarna pe carburator abia porneste ,pe injectie cu benzina pornestye imediat ,daca ai Lambda buna, si sistemu de evacuare. Ar fi buna ca se gasesc piese la remat, e rea fiindca nu are airbaguri! E usor de reparat dar piesele sunt din ce in ce mai prost facute. Cauciucuri de iarna nu gasesti mina a doua caci are cauciucuri Cargo-adica grele. A doua oara nu as mai face greseala asta sa-mi iau asa ceva!Consuma si mult,macar alea pe motorina consuma mai putin. Daca e 4x4 se strica cardanul,diferentialul,daca e tractiune fata schimbi cauciucurile fata mai des, in plus vei inlocui incet incet toate piesele si vei munci pentru asta, acum dupa toate cite am vazut eu ce inseamna o masina veche , si ieftina , am ajuns la concluzia ca nu merita sa cumperi asa un junchi , sper sa n-o vind niciodata nimanui si s-o dau la rabla daca-mi voi permite.! Gresesti amarnic atunci cind spui ca speri sa nu o vinzi niciodata ci sa o dai la rabla. Pentru tine acea masina este un junghi. Ok, desi nu sint deloc de acord cu tine ca ar fi un junghi este PAREREA TA si fiecare are dreptul la o parere. Dar tu ti-ai pus problema ca poate exista oameni care ar fi fericiti sa aiba o asemenea masina? Probabil nu multi dar poate exista! Si tu ce faci? In loc sa faci un om fericit vinzindu-i acea masina chiar si la pretul unui cupon rabla (adica oricum sub pretul pietei) tu o dai la rabla. Adica ceva de genul "daca mie nu-mi place masina asta sa nu mai aiba nimeni parte de ea pentru ca asa am hotarit eu!" "Gunoiul unuia este comoara altuia". Invatati acest lucru fratilor! Si nu va lasati manipulati de programe de 2 lei de "incurajare" a innoirii parcului auto gen "rabla"! VINDETI lucrurile de care nu aveti nevoie! Se va gasi mai devreme sau mai tirziu cineva care va va multumi pentru ele! |
--------------------
Dacia, Mercedes-benz
CN3, W201
1998 1310L, 1992 190
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
ei nah si eu aveam aceasi parere despre dacia 1310 cand miam cumparat anu trecut...(prima masina) am ramas cu ea de n ori pt ca nu stiam o notiune de mecanica ..imi era frica sa ma mai urc la volan . insa incet incet am invatat cat sa ma descurc sa plec de pe loc daca raman undeva ,sa o pornesc dimineatza la -20 de grade chiar de imi ia 5 minute
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
tataia |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 29 June 05 ![]() |
QUOTE(plescaalex @ 1 Mar 2012, 10:02) ei nah si eu aveam aceasi parere despre dacia 1310 cand miam cumparat anu trecut...(prima masina) am ramas cu ea de n ori pt ca nu stiam o notiune de mecanica ..imi era frica sa ma mai urc la volan . insa incet incet am invatat cat sa ma descurc sa plec de pe loc daca raman undeva ,sa o pornesc dimineatza la -20 de grade chiar de imi ia 5 minute ![]() ![]() ![]() Uite ca si eu mi-am luat dacie anul trecut si un an intreg nu am ramas cu ea NICAIERI. Daca iti ia 5 minute sa o pornesti cind sint afara -20 de grade categoric este o problema. Fie la masina fie la cel ce incearca sa o porneasca. Mie nu imi ia mai mult de 20 de secunde de obicei. Asta incluzind deschiderea usii, manevrarea socului, eventualele sprituri pe acceleratie (acolo unde este cazul). De obicei la a mea ii trag doar socul la maxim cind sint afara -20 de grade si nu ii dau nici un sprit inainte de a actiona electromotorul. Dupa aceea actionez electromotorul. De obicei o ia la sfert...iar daca nu o ia este nevoie de un foarte scurt sprit in timp ce motorul este invirtit la demaror. O apasare de nu mai mult de 1/4 din cursa a pedalei de acceleratie. Crede-ma ca eu unul nu sint fan dacia si eu chiar am si mercedes. NU de care vrei tu ci unul mai vechi. Nu am avut masini pe injectie si nici nu am de gind. Mie imi plac masinile mari americane cu motoare pe benzina V8 cu carburatoare cu 4 corpuri, cutie automata si tractiune spate...dupa mine numai aia este masina adevarata. Si cu toate astea va pot impartasi din experienta mea personala cu cele doua masini pe care le detin. Intre o dacie foarte ingrijita si care nu mi-a facut absolut nici o problema timp de un an si o epava de mercedes, care consuma ulei pe piine de cind am luat-o si dupa aceea am avut probleme cu electromotorul, cu pompa de apa, cu pompa de benzina, cu aprinderea, cu stergatorul, cu alternatorul, cu inchiderea centralizata, cu incalzirea in masina, cu aerul conditionat, cu trapa electrica etc, etc, parca prefer o dacie care sa nu imi faca probleme, in ciuda faptului ca nu corespunde deloc imaginii mele de masina "ideala" si toti ma injura si imi taie fata in trafic cind circul cu ea. Prin postul meu anterior nu am vrut decit sa subliniez faptul ca pe lumea asta poate sint persoane foarte pricepute la mecanica, care ar sti sa puna imediat la punct o dacie sau care chiar iubesc aceasta masina, iar cei care le dau la rabla nu fac nimic altceva decit sa ii lase cu buzele umflate pe cei care si-ar dori o astfel de masina cind ar putea foarte usor sa ii faca fericiti. P.S. Sintem offtopic rau de tot. |
--------------------
Dacia, Mercedes-benz
CN3, W201
1998 1310L, 1992 190
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
PRIMUL lucru ,daca iti place o masina ,mergi la RAR cu proprietarul sa vezi daca nu este modificata mecanic sau altfel ,daca e in regula cu ce scrie in carte.
La mine , au pus un motor ,apoi au luat eticheta cu serie de la cel vechi si au batut-o cu nituri pe cel schimbat. La ITP ,am avut probleme,au vazut ca niturile nu erau batute bine! In loc de rabla de dacie merge o Kia sau Peugeot,mult mai bune dar mai scumpe la manopera si piese. Si oricum ,carlinga e mica la dacie in comparatie cu alte platforme. Sub bord la aerisiri pe colturi ,o sa ploua ,acolo rugineste prima data. Caroseria de dacie e cea mai proasta din lume ,nici macar la jumatea calitatii/durabilitatii ,niciunei masini straine nu se ridica! Chiar lonjeroane si alte fiare de suport sunt doar un profil de tabla inselator si subtire! Si la LOgan , tabla e trecuta prin zeci de tratamente, dar tot subtire! Oingroasa cu vopsele! Ia-ti Ww, Mercedes, alte, Dacia e buna doar de reparat! |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
da...Tatatie la mine ingheatza gazolina in carburator la -20 de grade uneori pt ca are apa ...si pana desfac curat dau la sprit strang inapoi cateodata ia si 20 de minute insa azi a luato la a 2 cheie....
|
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
OK Va muLTUMESC MULT>>><<< TOPIC CLOSED:P
|
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
tataia |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 29 June 05 ![]() |
Ei cum e? Ti-ai cumparat dacia papuc pe care o doreai? Nu ai dat mai multe detalii; daca o doresti carosata sau nu, cu 2 locuri sau cu 5 locuri. Asteptam poze cu noua sau viitoarea achizitie dupa caz.
This post has been edited by tataia: 8 Mar 2012, 17:34 |
--------------------
Dacia, Mercedes-benz
CN3, W201
1998 1310L, 1992 190
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
inca nu am banii dar nu mai gasesc acum.... cu 2 locuri dar vreau ceva mai bun nu orice
|
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
tataia |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 29 June 05 ![]() |
Da, din pacate si eu am aceeasi problema. Si eu vreau sa imi cumpar o dacie papuc DROP-SIDE din 1998. In ianuarie si februarie am gasit cel putin 3 astfel de masini, in stare foarte buna pe siteurile de anunturi auto, dar din pacate nu am avut banii si s-au vindut foarte repede
![]() ![]() |
--------------------
Dacia, Mercedes-benz
CN3, W201
1998 1310L, 1992 190
|
|
1310CL |
![]()
Post
#21
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
@stabil777: Da sunt de acord cu tine in privinta calitatii tablei de dacie,dar vezi ca au fost si anii buni..in care daca luai masurile de precautie(ulei in usi,lonjeroane,praguri,etc.)te tinea destul de mult,insa depinde foarte mult si de modul de exploatare a masinii...
Daca ar fi sa-mi cumpar o dacie 1304,as cauta una din anii '80 pana prin..1990 sa zic...dar rar mai gasesti una din anii aia care sa fi fost bine intretinuta..si exploatata asa cum trebuie..sau una din '04 - '06 pe motorina. |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
tataia |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 29 June 05 ![]() |
Dupa mine anii 80-90 ar fi exclus....sint muuult prea vechi pentru gustul meu...cu toate ca sint constient de faptul ca sint mai bune la tabla. Apoi anii 2000-2006 iar nu e bine...sint mult prea noi pentru gustul meu, plus ca nu sint adeptul motorului diesel. E drept ca la papuc e bun..doar iti cumperi o masina de marfa nu una care sa iti ofere "senzatii" la condus, si are cuplu mai maricel...consum putin mai redus...dar intretinerea e mai costisitoare...trebuie facuta periodic distributia, deh ca la masinile moderne, in timp ce motorul clasic de dacie o are pe lant...adica lifetime! In plus de asta dupa 2000 s-au facut multi papuci cu tractiune fata sau unii si cu optiune de 4x4...in schimb tractiune pe spate nu prea s-au mai facut din pacate. Insa pina in 2000 s-au facut NUMAI cu tractiune spate. Asa ca anul ideal pentru mine ramine 1998. In felul acesta stiu sigur ca scap si de diesel, si de tractiunea fata sau 4x4, si de injectie si de botul "rinjetul lui iliuta" raminind insa cea mai recenta varianta fara aceste "dotari". Este insa extrem de greu sa mai gasesti un papuc din acel an in stare buna...cam tot ce vad pe strazi in momentul de fata sint papuci fabricati de dupa 2000. Cei dinainte de 2000 sint de mult oale si ulcele...prin rematuri.
Si totusi eu am reusit sa imi cumpar luna trecuta un papuc din 1998 asa cum mi-am dorit. L-am cumparat pe acesta, dupa ce am vazut alte doua masini de genul respectiv prin tara si nu mi-au placut. E drept ca nici asta nu e in stare grozava. Motorul pare OK, nu papa ulei, nu prea are gaze de carter, porneste la sfert. E drept ca avea radiatorul si furtunul superior de la radiator sparte si lipite cu nu stiu ce rasina, respectiv banda izolatoare dar astea sint nimicuri. Mai avea si ceva rugina pe ici pe colo, "podeaua" de la bena era in starea cea mai rea dintre toate elementele caroseriei, adica ruginita, indoita de la cita marfa s-a carat in ea si deja cu doua gauri de rugina. Lufturile de la capota nu prea se potrivesc dar cu capota ridicata nu mi s-a parut ca ar fi fost inlocuite sau indreptate contraripile sau masca fata. Masina a fost revopsita dar a fost vopsita cu PENSULA. Sau poate cu trafaletul. Fara misto! Problema de baza este insa urmatoarea: Dupa ce am platit-o, am luat toate actele si am plecat cu ea stiti cit a mers? 30 Km! Si s-a spart cutia de viteze. Nu mai avea un gram de ulei in ea |
--------------------
Dacia, Mercedes-benz
CN3, W201
1998 1310L, 1992 190
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:18 |