DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.2 16V, are cineva, impresii, merita sau nu? consum si taxe

tzepesch
post 29 Mar 2010, 17:35
Post #1


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.567
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Salut

Intrebare intrebatoare,

are cineva dintre Dvs. LOGAN 1.2 16V ?

E putoare rau? pt ca vad ca la consum sta mult mai bine decat restul benzinarelor, ma rog, nu comentez cuplul, e clar ca nu-i motor cu care sa "te dai".

Ma interesa un Laureat.

Sau un Laureat GPL. Referitor la asta se poate pune CB, pt ca din stock n-are.

Multumesc


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 29 Mar 2010, 17:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.453
Joined: 14 January 06




daca vrei gpl trebuie sa iei 1.4 sau 1.6. nu gasesti pe 1.2 asa ceva. Si parca as lua un 1.6 gpl. Putere ceva mai mult si consum mic via gpl..


--------------------
Hyundai I20 2016 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 29 Mar 2010, 18:15
Post #3


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.567
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




M-am exprimat gresit, asa-i.

deci fie 1.6GPL fie 1.2 16V.

stiu ca 1.2nu-i si GPL, ar trebui sa fie vai de el motoru atunci, nu?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 29 Mar 2010, 20:33
Post #4


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.982
Joined: 15 April 08




consumul dat de dacia, nu este cel real. motorul mananca aproximativ cat un 1.4 8v. vezi in topicul de sandero ca era un topic despre acest motor, de asemenea poti incerca pe forumul frate, adica reno.ro, la celelalte modele care se vand cu acest motor, respectiv clio2, 3, noul symbol.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phara
post 29 Mar 2010, 20:53
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 17 February 07




depinde cat de mult conteaza 0.3-0.5l/100Km pentru fiecare. si apoi te intrebi: MERITA??


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 29 Mar 2010, 21:15
Post #6


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Da, merita. Daca ar trebui sa aleg intre 1,2 si 1,4 clar as merge pe primul.
Intre 1,6 GPL si 1,2 nu stiu sigur, conteaza si stilul de mers al proprietarului, in ce mediu se fac majoritatea drumurilor (urban/exterior)...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
re_ionut
post 27 Apr 2010, 13:58
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 April 10




Salut! Eu am loganul de 1.2 16V si sunt foarte multumit de el. Se infinge bine(ca un 1.4) atata timp cat schimbi vitezele pe la 3000tr in depasiri si la 2500 in mod normal.Zgomotul nu este asa cum spun unii, care cred ca sunt pe dinafara problemei. Este f putin mai zgomotoasa decat 1.4 . Am masina de o sapt si jumatate, am reusit sa fac 600km si am plecat de la un consum de 13-14l in oras si am ajuns undeva la 7.5-8l. In afara am ajuns la un consum de 5,5l , dar cred ca dupa ce o sa reusesc sa fac 1000-1500km o sa se mai micsoreze si consumul. Luna viitoare mi-am propusa sa fac un drum pana la Sibiu, asa ca o sa revin cu informatii pe parcurs.


--------------------
dacia logan 1.2 16V 2010 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 27 Apr 2010, 14:29
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Scuza-ma, dar un 1.4 NU se infige bine daca schimbi vitezele la 3000rpm.
Daca vrei sa mergi infipt, macar 4000rpm.
3000 este turatia unde trebuie sa schimbi la mers linistit, 2500 eventual atunci cand e motorul rece.
MAI ALES in depasiri, tureaza mai mult, daca vrei putere si sa gati depasirea in timp scurt.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solidu
post 27 Apr 2010, 14:36
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 27 November 07
From: Pitesti




Lasa-l ca are masina in rodaj, sa nu ii dea peste 3000 ture. Da cum faci tu comparatie intre 1.6 GPL si 1.2 benzina? De ce vrei tu 1.2? Sa faci economie sau ce?


--------------------
Renault/Ford Symbol/Focus Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008 - AG-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 27 Apr 2010, 18:30
Post #10


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(re_ionut @ 27 Apr 2010, 14:58)
Salut! Eu am loganul de 1.2 16V ...
*


Bine ai venit!
Te asteptam pe la sectiunea "jurnal de bord", cu poze, nu a aparut pe acolo niciun 1,2...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei C.
post 29 May 2010, 11:29
Post #11


Utilizator de diacritice


Group: Members
Posts: 88
Joined: 19 January 10
From: Timișoara




Si eu am de mai putin de doua sapt. un Logan 1.2 16V Laureate. Sunt foarte multumit de el pana acum. Nu mi se pare submotorizat (desi treaba asta e foarte subiectiva - depinde la ce te astepti). Am mers majoritatea timpului in oras dar am iesit de vreo doua ori si inafara.

Pana acum: aprox. 212 km parcursi, media 22 km/h, consum 6.9 l/100 km. Dar sigur va scadea semnificativ odata ce ne invatam sa nu il turam aiurea la schimbarea vitezelor (se mai intampla) si sa schimbam mai din timp vitezele. Sa nu mai spun ca ne mai moare si motorul din cand in cand - facusem scoala de soferi pe diesel.

Pe la 2000 rot/min in vit. V are aprox. 67 km/h. Deci la viteze de 140 km/h + va avea probabil peste 4000. Oricum nu cred ca voi merge eu prea des pe autostrada si la viteze asa mari.

Edit: am mers si cu aerul conditionat pornit o parte din timp.

This post has been edited by Andrei C.: 29 May 2010, 11:30


--------------------
Dacia Logan 1.2 16V Laureate, 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 29 May 2010, 15:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.460
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Nu-i rau deloc consumul , eu cu motor de 1.6 am la media asta de 22 km/h cam 9-9.5 consum (asta cand merg linistit).
Cred ca se apropie mult de cel de diesel.

This post has been edited by testike: 29 May 2010, 15:22


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 May 2010, 15:22
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.081
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




1,6GPL care o detin de 1 an de zile e cam acelasi lucru ca un disel sau cu cel de 1,2 care zicea ca are un consum de 5L / 100 , eu cu asta am acelasi consum (ma refer la banii dati pe combustibil) , e un pic diferenta intre GPL si benzina cind AC este pornit si masina este incarcata (peste 2 persoane + bagaje) , in general este foarte excelent la consum

This post has been edited by bygy007: 29 May 2010, 15:23


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 29 May 2010, 22:59
Post #14


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.982
Joined: 15 April 08




QUOTE(Andrei C. @ 29 May 2010, 11:29)
Pe la 2000 rot/min in vit. V are aprox. 67 km/h
*



E clar sanatate curata pentru motor...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 29 May 2010, 23:00
Post #15


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.095
Joined: 5 January 08
From: Craiova




exagerezi ..grav
subturare inseamna altceva wink.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 29 May 2010, 23:00


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 30 May 2010, 13:49
Post #16


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.982
Joined: 15 April 08




QUOTE(Andrei C. @ 29 May 2010, 11:29)
si sa schimbam mai din timp vitezele. Sa nu mai spun ca ne mai moare si motorul din cand in cand - facusem scoala de soferi pe diesel.

Pe la 2000 rot/min in vit. V are aprox. 67 km/h.
*



combinand aceste afirmatii cred ca nu exagerez deloc...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 30 May 2010, 18:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 23 April 09




considerand ca motorul dezvolta cuplul maxim pe la 4250rpm, sunt de parere ca trebuie sa il turezi ca dupa schimbarea vitezei sa ai macar pe la 2500-2800rpm pentru a nu fi motorul subturat...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 30 May 2010, 21:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Subturarea tine mai mult de sarcina decat de turatie..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 May 2010, 22:15
Post #19


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




QUOTE(Andrei C. @ 29 May 2010, 12:29)
...
*
Daca ai candva timp, pe deflectorul de sub spoiler (banda aia neagra) este trecut un cod. Poti sa il citesti si sa il postezi pe forum? Este trecut pe interiorul lui, cam pe la centru spre gaura din dreapta (daca stai in fata masinii si te uiti spre spoiler), dar pe latura interioara. 10x

Un exemplu cu deflectorul de Sandero:

a.jpg ( Size: 108.95k ) Number of downloads: 8989
b.jpg ( Size: 61.31k ) Number of downloads: 9175


This post has been edited by IRONICK: 30 May 2010, 22:16


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei C.
post 31 May 2010, 12:38
Post #20


Utilizator de diacritice


Group: Members
Posts: 88
Joined: 19 January 10
From: Timișoara




QUOTE(mikey_gtx @ 30 May 2010, 19:21)
considerand ca motorul dezvolta cuplul maxim pe la 4250rpm, sunt de parere ca trebuie sa il turezi ca dupa schimbarea vitezei sa ai macar pe la 2500-2800rpm pentru a nu fi motorul subturat...
Sunt in rodaj. Conform cartii masinii nu trebuie sa depasesc 3000-3500 rot/min. Daca dupa schimbarea vitezei as avea 2500-2800 nu stiu daca as respecta rodajul.

QUOTE(IRONICK @ 30 May 2010, 23:15)
Daca ai candva timp, pe deflectorul de sub spoiler (banda aia neagra) este trecut un cod. Poti sa il citesti si sa il postezi pe forum?
Ce reprezinta codul si de ce te intereseaza?

@slider2 - cand spuneam de schimbarea vitezelor mai repede ma refeream la 1,2,3 nu la 4 sau 5 (spre exemplu nu cred ca are rost sa schimbi din 1 in 2 la > 3000 rot/min). Si cum spunea si PaulT, cand rulam la turatii mici aveam grija sa nu apas prea tare pe acceleratie. Deci nu il tineam in sarcina mare la 2000 rot (s-ar putea ca treaba cu 67 km/h sa o fi facut oricum doar de test in timp ce incetineam, nu mai tin minte exact).


--------------------
Dacia Logan 1.2 16V Laureate, 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 May 2010, 12:40
Post #21


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




Este codul reperului respectiv. Cu el se poate cumpara piesa mai usor intr-un service.

This post has been edited by IRONICK: 31 May 2010, 12:43


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei C.
post 31 May 2010, 13:05
Post #22


Utilizator de diacritice


Group: Members
Posts: 88
Joined: 19 January 10
From: Timișoara




Bine. O sa il pun pe forum cand ma uit.
Deocamdata ploua linistit deci va mai dura...


--------------------
Dacia Logan 1.2 16V Laureate, 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 31 May 2010, 13:33
Post #23


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.982
Joined: 15 April 08




QUOTE(Andrei C. @ 31 May 2010, 12:38)
Sunt in rodaj. Conform cartii masinii nu trebuie sa depasesc 3000-3500 rot/min. Daca dupa schimbarea vitezei as avea 2500-2800 nu stiu daca as respecta rodajul.

@slider2 - cand spuneam de schimbarea vitezelor mai repede ma refeream la 1,2,3 nu la 4 sau 5 (spre exemplu nu cred ca are rost sa schimbi din 1 in 2 la > 3000 rot/min). Si cum spunea si PaulT, cand rulam la turatii mici aveam grija sa nu apas prea tare pe acceleratie. Deci nu il tineam in sarcina mare la 2000 rot (s-ar putea ca treaba cu 67 km/h sa o fi facut oricum doar de test in timp ce incetineam, nu mai tin minte exact).
*



cartea aia este aceeasi pentru toate motorizarile...

sa stii ca mersul subturat implica atat mersul in oras, ba chiar aici se depune calamina serios, ca la drum lung mai mergi in turatii mai mari si motorul se mai curata. nu ti-am recomandat la peste 3000rpm. intr-adevar dintr-a 1a in a 2a (in functie de cat de scurta este prima treapta) poti schimba pe la 2500rpm, sau chiar o idee mai jos, dar restul eu as zice in plaja 2500 - 3000rpm, sau poate chiar mai sus tinand cont unde este maximul de moment motor...

This post has been edited by slider2: 31 May 2010, 13:36


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 May 2010, 14:09
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.760
Joined: 15 August 05




sa nu vancurcati in atata stiinta, ma intreb ce soferi sunt aia ce schimba conform turometrului.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 May 2010, 14:10
Post #25


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




QUOTE(argon @ 31 May 2010, 15:09)
sa nu vancurcati in atata stiinta, ma intreb ce soferi sunt aia ce schimba conform turometrului....
Eu nu ma uit nici pe strada, de ce m-as uita la turometru? Cand conduc ma uit in general spre pasagerul din dreapta, nu in fata. ... Ce soferi? Aceeasi care fac abs din picior.

This post has been edited by IRONICK: 31 May 2010, 14:11


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 May 2010, 14:13
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.760
Joined: 15 August 05




pai de aia a devenit ABS-ul obligatoriu..din cauza 'profesionistilor' de duminica care conduc cu ochii in turometru, si injura pe urma ca ABS-ul dacia e prost ca s-au dus in primu sant pe gheata, doar trebuia sa opreasca instant..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 31 May 2010, 14:27
Post #27


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.996
Joined: 1 November 04
From: țară




QUOTE(argon @ 31 May 2010, 14:09)
sa nu vancurcati in atata stiinta, ma intreb ce soferi sunt aia ce schimba conform turometrului.
*



Taci din gura mah, ca citesc astia de la Dacia si dupa aia scot turometrul! radmasa.gif


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 May 2010, 14:29
Post #28


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




QUOTE(argon @ 31 May 2010, 15:13)
pai de aia a devenit ABS-ul obligatoriu..din cauza 'profesionistilor' de duminica
Stiu eu pe unu care se lauda acum ceva timp ca el face de picior si nu are nevoie ...


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 31 May 2010, 14:58
Post #29


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.087
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Daca nu-l ai ti-l doresti, eu la tico nu aveam, acum daca-l am nu prea ma mai uit la el, doar accidental.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1.6
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 31 May 2010, 19:54
Post #30


-


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 24 May 09




QUOTE(IRONICK @ 31 May 2010, 14:29)
Stiu eu pe unu care se lauda acum ceva timp ca el face de picior si nu are nevoie ...
*


pe suprafete cu aderenta mare, mai merge sa franezi pana la limita de blocare insa pe polei, nisip, apa, se schimba treaba in cazu'-n care-ti sare ceva-n fata sleep.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th November 2018 - 23:39
Forum Renault Server hosting