DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan GPL 1.6 16 V, Probleme GPL

Cristi_86
post 12 Dec 2017, 19:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 17 March 13




Salut am și eu o problema la un logan 1.6 16V, dimineața când este sub 0 grade moare motorul dacă nu este în sarcina, iar când este in sarcina se simte o smucitura când face trecerea pe GPL. Am modificat temperatura de trecere a gazului de la 30 grade (asa era setata de cei care au montat instalația) la 35, dar la fel (am interfața de diagnoza).
Problema a apărut anul trecut după ce au fost temperaturile scăzute sub - 20, am luat în calcul condensul din filtrele GPL, am pus altele noi (+ kit mentenanță vaporizator) și tot asa.
Ceva sfaturi?

instalația este tomasetto stag 4 plus

Multumesc


--------------------
Dacia Logan 1.6 16 v 2012 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulic'
post 12 Dec 2017, 22:43
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 28 January 07




mergi ceva timp pe benzina doar, 2-3 zile


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5 dCI , 2006 - IF 90 ULI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_86
post 13 Dec 2017, 20:59
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 17 March 13




si crezi ca acest lucru ar ajuta?


--------------------
Dacia Logan 1.6 16 v 2012 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 13 Dec 2017, 22:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 692
Joined: 4 August 09




Nu ajuta dar te orienteaza asupra problemei

S-a mai discutat, dar nu ma doare mana sa-ti scriu


La GPL se intampla frecvent asta....parametrii pe benzina se altereaza de la mers pe GPL si de aceea apar fenomene ca smucituri sau oprirea motorului cand o lasi la relanti

Asta mai ales daca mergi mult pe GPL si putin pe benzina.....si mai ales si cu un reglaj mai slabut al GPL...


Ca sa confirmi ce am scris incearca sa faci o resetare a adaptivilor UCE benzina cu testerul apoi mergi pe benzina ( cu instalatia gpl musai oprita) cateva zile .....vreo 4-5 pana isi configureaza adaptivii

Deasemenea nu strica sa bagi benzina de calitate si proaspata si sa mergi in diferite regimuri inclusiv mai turat

Daca isi revine atunci e de la ce am scris....


Nu ai ce sa faci, inevitabil apar chestiile astea la GPL......economia vine cu un pret.......

Asta din partea unuia cu 200 000km facuti numai pe GPL

This post has been edited by user123: 13 Dec 2017, 22:14


--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_86
post 13 Dec 2017, 23:01
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 17 March 13




multumesc de sfat, tin sa mentionez ca am resetat hartile de la ECU benzina cati si ECU GPL (+autocalibrare), conform cu specificatiile manualului tomasetto, iar dupa acest lucru am mers pe benzina ~10 km pentru a-si reface harta, iar apoi pe gpl (aproximativ in acelasi regim, pe acelasi traseu).
O sa incerc si varianta propusa de voi
Multumesc


--------------------
Dacia Logan 1.6 16 v 2012 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Dec 2017, 00:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.042
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu nu am avut probleme de genul , bine nu este 16V si am instalatie de fabrica , de cind am luat-o nu am mers pe benzina decit la pornire pina a trecut pe gaz


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 14 Dec 2017, 11:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 692
Joined: 4 August 09





Daca e de fabrica e probabil BRC....astea sunt mai calitative, nu am auzit de astfel de prob la BRC

Dealtfel pe Bentley-ul facut la topoloveni e montat BRC....

Insa la tomasetto sunt frecvente treburile astea....eu am stag tot pe un 8v....


@ cristi....nu km conteaza ci timpul.....zile, uce invata in zile....


--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Dec 2017, 11:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.042
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




landi


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 14 Dec 2017, 12:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 692
Joined: 4 August 09





O fi mai bine calibrata sau o retine mai bine setarile....

Nu ma plang de stag, in atatia km sunt ff multumit si i-am invatat toate mutrele...

Ca fiabilitate e beton, in afara de filtre pana acum nu am schimbat nimic desi trebuia sai fac la 80 000 revizie la mixer etc......


--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2018 - 13:30
Forum Renault Server hosting