DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

Sony
post 6 Apr 2005, 20:00
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.336
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Nu prea imi vine sa cred ca sunt persoane dispuse sa isi piarda garantia in favoarea GPL-ului. Ma gandesc la costul pieselor in situatia in care ai vreo cedare de material pe care nu ti-o mai acopera garantia.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 7 Apr 2005, 08:12
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




da asa este sunt si riscuri dar si avantaje, nu vreau sa intru intr-o polemica (sa starnesc discutii pro si contra) sau sa repet ce am mai discutata aici despre GPL, eu insa o sa fac asta ca nu cred sa se strice ceva la ea, mai ales ca toate daciile mele pana acum au avut gpl si am fost multumit la cati km au facut!

excl.gif chiar astazi am vazut un logan pe gpl, era masina de scoala si nu m-am abtinut si l-am oprit pe instructor, saracul chiar s-a speriat putin la gestul meu, omul una peste alta mi-a spus ca merge cu ea de 6000 km si e multumit de ea si chiar mi-a aratat trecerea de pe benzian pe gaz si invers iar la motor nici nu se simtea, mergea la fel ca si cum nici nu s-ar fi simtit ca s-a schimbat alimentarea, insa nu am mai indraznit sa ii cer sa dau o tura cu ea, avea omul motor de 1,4 pe ea!

This post has been edited by vad: 7 Apr 2005, 21:07


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaszko
post 8 Apr 2005, 14:29
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 February 05




QUOTE
omul una peste alta mi-a spus ca merge cu ea de 6000 km si e multumit de ea si chiar mi-a aratat trecerea de pe benzian pe gaz si invers iar la motor nici nu se simtea, mergea la fel ca si cum nici nu s-ar fi simtit ca s-a schimbat alimentarea, insa nu am mai indraznit sa ii cer sa dau o tura cu ea, avea omul motor de 1,4 pe ea!
Si nu lai intrebat cit la costat montarea si unde la facut?Ca si pe mine mar interesa dar mai incolo pentru ca e cam noua masinuta pentru asaceva smile.gif .


--------------------
Dacia by Renault Logan Preference 1,4 - ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanTm
post 8 Apr 2005, 14:51
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 November 04
From: Timisoara




Salut,
In Arad la singurul dealer Verbita se monteaza legal , adica cu garantie la ei
Din pacate nu stiu preturi


--------------------
Renault/Dacia Megane 2.1/Logan Privilège/Laureat - TM-09--
A asculta bine și a răspunde bine e una din cele mai mari perfecțiuni ce se pot atinge într-o conversație.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 8 Apr 2005, 16:42
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 24 May 02
From: Brasov




In Brasov instalatia costa aprox. 30.000.000.


--------------------
Renault Megane 2001 1.9 dCi
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn
post 9 Apr 2005, 05:39
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 17 February 05
From: Cluj-N




Chiar ieri am trecut pe la dealer sa-ma ridic harta si-am asistat la o discutie pe tema GPL.Un posesor de logan a venit sa se planga ca dupa montarea GPL-ului motorul merge prost, iar dealerul i-a comunicat sec ca nu mai are garantie din momentul modificarii.Cred ca e mai bine sa asteptam pana iesim din garantie,putem sa avem surprize,astfel pretul pieselor de schimb sa depaseasca avantajele folosirii GPL-ului


--------------------
renault megane manager 2008 - cj xx bas
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 9 Apr 2005, 07:19
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.336
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




O instalatie GPL care nu este reglata corespunzator duce la un mers neregulat si cu lipsa de putere. Este foarte putin probabil ca aceasta instalatie sa iti defecteze motorul, dar in cazul in care ai o alta problema cei de la service se vor spala rapid pe maini aruncand vina pe GPL si invocand pierderea garantiei!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 10 Apr 2005, 23:03
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(kaszko @ 8 Apr 2005, 15:29)
Si nu lai intrebat cit la costat montarea si unde la facut?Ca si pe mine mar interesa dar mai incolo pentru ca e cam noua masinuta pentru asaceva smile.gif .
*


ba da, si am fost bucuros ca era la aceeasi firma de care am mai discutat aici, sunt cei ce se lauda ca ei au montat primii pe solenza, este o firma numita majore, iar pretul este undeva la 7-800 euro, la mersul motorului neregulat este din reglare si din montare (aceeasi simtome pot aparea si la motoarele pe carburator), oricum eu in 2 sapatamani o pun pe masina o sa pun si poze, inca ma gandesc unde sa pun busonul de alimentare ca parca ma inteapa inima sa dau gaura in aripa din spate (montare standard la toate masinile).


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn
post 10 Apr 2005, 23:20
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 17 February 05
From: Cluj-N




Am primit o scrisoare de la Dacia prin care imi multumea pt. achizitia facuta impreuna cu un chestionar,care daca-l trimiteam imi scriau ca voi primi un cadou util .L-am trimis si dupa o perioada am primit o instintare sa ma prezint sa ridic o harta a Romaniei personalizata cu locatiile Dacia din tara.


--------------------
renault megane manager 2008 - cj xx bas
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
decar
post 20 Apr 2005, 19:42
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 January 05
From: Bucuresti




@vad in legatura cu instalatia de gpl: eu am un renault 19 si am facut cu gpl-ul cam 50k km si nu am avut probleme cu motorul masinii. Insa pe la 20k km de cind am montat instalatia (170k km ai motorukui) am avut o problema cu instalatia (care era intimplator montata la Majore Internationale)si am umblat pe la service-ul lor vreo doua saptamini si nu ii dadeau de cap, asa ca am fost cu OPC peste ei la sediul lor din Polona si au schimbat mai mult de jumate din instalatie dar nici acum nu mergea asa ca am fost cu ea la altii ca sa o regleze. Acum merge bine mersi, insa ai mare grija ca nu sunt profesionisti(nu stiu cum functioneaza in intregime) 022.gif


--------------------
dacia logan 1.4 - B-77-SDY
I just love that car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 23 Apr 2005, 13:12
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




merci de sfat, m-ai pus putin pe ganduri, insa acum e prea tarziu, deja este instalata pe masina, este totul ok, merge bine masina, cei drept inca nu am facut mai mult de 300 km de cand o am.

impresii: masina merge bine dupa cum am spus mai sus, trece singura pe gaz (pornirea se face pe benzina....probbail ca la toate masinile pe injectie), am mers chiar si cu 145 km/h si nu se simtea ca ar da semne de oboseala. computer-ul masinii ma vazut ca functioneaza chiar si pe gaz cu consum instantaneu si toate cele, insa nu cred ca sunt reale pentru ca la capitolul cati litri au fost consumati de la ultima resetare, nu corespund cu cei ce intra in butelie (intra mai mult cu 2 l), la consum inca nu ma pot pronunta ca nu l-am facut exact. insa in prima zi mi-a luat 12 l in 144 km, drum in oaras plus afara, insa a doua zi mers numai in oras mi-a luat 15 l in 133 km (fffff mult). masina merge destul de bine, mi se pare totusi ca uneori tremura cam tare la relanti, se simte a fi lenta la drum intins la viteza mare cand vrei totusi sa o calci sa depasesti pe cineva si vezi ca nu ia viteza cum te-ai astepta, in oras nu se simtte mare diferenta. totusi firma are un mod ciudat de a monta butelia pe niste bari, astfel incat butelia nu vine lipita de bancheta din spate si a ocupat mai mult spatiu decat m-as fi asteptat.

momentan sunt multumit, ramane sa vedem cum se comporta in continuare, si ce probleme or sa apara!


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 23 Apr 2005, 21:28
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




QUOTE(vad @ 23 Apr 2005, 13:12)
deja este instalata pe masina, este totul ok, merge bine masina, cei drept inca nu am facut mai mult de 300 km de cand o am.
*



Cat te-a costat? Unde are busonul de alimentare? Consumul nu mi se pare chiar rau!


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 24 Apr 2005, 10:27
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




@saruman a costat 750 euroi, adica in ziua aiai 27 milioane si ceva, cu busonul de alimentare e o probleme, eu nu am vrut sa imi dea gaura in tabla (ei au spus ca nu trec RAR-ul, ca momologare), insa cum eu am vazut zeci de feluri de prindere a busonului, am ales varianta cu el in portbagaj, prins de tabla aia dubla de sus, sta perfect si are si aerisire la scos pistolul. acum ramane sa vad cum rezolv cu baietii de la RAR!


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiZ
post 3 May 2005, 20:39
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 October 04
From: Iasi




Vad, daca ne poti ajuta cu niste poze de la motor, butelie, si butoanele de comenzi, n-ar fi rau. Si pe mine m-ar interesa o astfel de instalatie...

Nu existau si butelii rotunde care se monteaza in locul rotii de rezerva?

Te rog, nu uita de poze...

Ce credeti? Dauneaza GPL-ul motoarelor pe benzina? Adica merita investitia pe un Logan? Nu platim mai mult apoi cu reparatia motorului?

Un amic are o SLZ pe GPL, instalatia este "landi renzo" si a facut deja 65.000 km pe gaz fara probleme. Omul este chiar multumit.

Avand in vedere ca motorul de pe SLZ si de pe LGN sunt cel putin asemanatoare, credeti ca merita o astfel de investitie? Afecteaza motorul? Eu chiar as vrea sa-mi instalez GPL, circul destul de mult.

pt VAD: pote imi poti da mai multe detalii: marca, poze, cum ai rezolvat cu RAR-ul.. orice amanunt mai intereseaza..


--------------------
Duster ph2 Green Olive 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 16 May 2005, 00:14
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




ok, in mare dupa 1000 km efectuati numai pe gaz, consum in oras mediu 9,8 - 8 cu mers afara cu aerul pornit pe autostrada bucuresti pitesti la 120 - 9, la trecere de pe gaz pe benzina, la consumul instant scadea cu 1,5 litri.

un fapt imbucurator este acela ca computer-ul arata valori fff apropiate de realitate, ex daca spune ca s-au consum,at de al resetare (facuta la ultima alimentare cu gaz) 25,8 l intra in butelie maxim 26l.

nu am montat butelie sub forma de roata pentru ca este mai mica are 35 l si intra aproximativ 30 l in ea , plus ca se plateste o diferenta pt aceasta, am preferat standard pentru o autonomie mai mare.

poze:
1. motorul Picture_001.jpg ( Size: 54.29k ) Number of downloads: 3962

2. distribuitoare ansambu Picture_002.jpg ( Size: 55.14k ) Number of downloads: 2271

3. distribuitor gpl Picture_003.jpg ( Size: 45.17k ) Number of downloads: 2992

4. filtre electrovalve distribuitor gpl Picture_004.jpg ( Size: 58.03k ) Number of downloads: 2957

5. vaporizator (nu mai este cu membrana si ceas) Picture_005.jpg ( Size: 50.51k ) Number of downloads: 2899

6. computer gpl Picture_008.jpg ( Size: 48.55k ) Number of downloads: 2166

7. buson umplere Picture_011.jpg ( Size: 36.89k ) Number of downloads: 2221

8. sistem prindere cu bari. Picture_012.jpg ( Size: 53.58k ) Number of downloads: 2108

9. portbagaju lPicture_013.jpg ( Size: 31.5k ) Number of downloads: 1302

10. portbagaju lPicture_014.jpg ( Size: 46.97k ) Number of downloads: 2395

11. butonul pentru comutare Picture_018.jpg ( Size: 27.2k ) Number of downloads: 2488

12. butonul pt comutare Picture_020.jpg ( Size: 45.95k ) Number of downloads: 2641

13. consum pe computer Picture_023.jpg ( Size: 23.08k ) Number of downloads: 2828




ps, scuzati faptul ca era murdara masina, dar atunci aveam aparatul de foto, si nu am putut face poze al injectoarele de gaz ce se monteaza separat, pentru ca sunt sub carcasa de al filtru de aer, pt detalii intrati pe site-ul majore!

This post has been edited by vad: 16 May 2005, 00:20


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 16 May 2005, 15:28
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.336
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Ce iti apare pe display in stanga unde este nivelul combustibilului? Benzina sau gazul?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 17 May 2005, 11:23
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




apare benina, gazul apare numai pe butonul de comutare!


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 19 May 2005, 16:36
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




iaca ca am fost si la RAR, unde baietii au fost batuti putin in cap si nu am reusit sa trec cu busonul de alimentare in portbagaj, pe motiv ca nu au unde sa iasa eventualele gaze in situatia in care ar fi scapari (ce scapari nu stiu, ca ala are o bila acolo atat in el cat si in butelie ce are ca scop sa opreasca scaparile de gaze) , si trebuie sa fie prins in tabla si nu cum era prins .... asa ca am mers repede la un atelier de momtat gpl si am cazut la pace cu cel de la RAR totusi sa nu dau gaura in tabla pe aripa ci tot in zona portbagajului cum vazuze cel de la RAR la un cielo. cei de la atelier mi-au mai dat o solutie ca sa nu mai deschida aia gura ca nu ar avea unde sa iasa eventualul gaz ce ar avea scapari prin zona de alimentare, asa ca au mai dat o gaura in zona de jos si au mai tras un tub cum se vede in poze!

Attached thumbnail(s)
Picture_001.jpg ( Size: 35.03k ) Number of downloads: 1550
Picture_002.jpg ( Size: 35.58k ) Number of downloads: 1195
Picture_003.jpg ( Size: 55.96k ) Number of downloads: 1135
Picture_004.jpg ( Size: 73.7k ) Number of downloads: 1020
Picture_005.jpg ( Size: 42.73k ) Number of downloads: 1249


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiZ
post 19 May 2005, 17:09
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 October 04
From: Iasi




In rest? Cum merge? Esti multumit de instalatie? Mai zi-ne din impresiile tale ca vreau si eu sa fac pasul asta cat de curand...

Stie careva daca GPL-ul dauneaza intr-adevar motorului? Am tot cautat pe net si parerile sunt si pro si contra, nu am reusit sa trag o concluzie...


--------------------
Duster ph2 Green Olive 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 20 May 2005, 21:12
Post #50


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




Frumoase... poze !!! La cat mai multe poze cu astfel de instalatii GPL pe Logan !!!


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_iuly
post 20 May 2005, 21:26
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 13 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(musicall @ 20 May 2005, 22:12)
La cat mai multe poze cu astfel de instalatii GPL pe Logan !!!
*



Eu nu as pune ... E parerea mea (si desi stiu ca nu e bine sa iti fixezi o idee in minte) eu nu o sa-mi pun GPL niciodata ... Am vazut destul Dacii, Cielo, etc cu GPL care dupa o vreme mergeau ca vai de mama lor ... Eu nu stiu decat de rau despre GPL, chiar daca se spune ca se asigura ardere mai uniforma, uzura mai mica, e din contra!!!

Mi-e mila de ea ... Nu mai stresati masinile asa ... Parerea mea ...

PS: Hai sa zicem ca la taximetristi mai merge, desi sunt de parere ca mai bine ar astepta dieselul ...

This post has been edited by bogdan_iuly: 20 May 2005, 21:29


--------------------
Dacia Logan -
It's nice to be important, but
It's more important to be nice!
------------------------- Scooter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 21 May 2005, 00:40
Post #52


musicall


Group: Members
Posts: 558
Joined: 6 February 05
From: Braila




QUOTE(vad @ 16 May 2005, 01:14)
ps, scuzati faptul ca era murdara masina, dar atunci aveam aparatul de foto, si nu am putut face poze al injectoarele de gaz ce se monteaza separat, pentru ca sunt sub carcasa de al filtru de aer, pt detalii intrati pe site-ul majore!
*



PE CE SITE ??? ("pt detalii intrati pe site-ul majore!")
O ADRESA COMPLETA POTI DA... !!!


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 21 May 2005, 07:42
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(CristiZ @ 19 May 2005, 18:09)
In rest? Cum merge? Esti multumit de instalatie? Mai zi-ne din impresiile tale ca vreau si eu sa fac pasul asta cat de curand...

in mare sunt multumit de instalatie, mai ales ca eu fac cam in medie 2000 km pe luna (pt unii putin pentru unii mult) pentru bugetul meu destul de multicei. masian maerge bine, la demaraj e cam lenta dar oricum leneta era si pe benzina, insa daca calc pedala pana sub nivelul podelei se infige destul de acceptabil si in plus nu am pus instalatie de GPL sa fac liniute cu masina, inca nu am testat-o cu masina plina, 4 persoane + portbagaj arhiplin (ce a mai ramas din el), insa am mers cu AC-ul pornit si se comporta destul de bine chiar promitator la demarajul de pe loc (dar la fel cu pedala sub nivelul podelei). o singura chestie cam deranjanta ar fi ca uneori mi se pare ca tremura cam mult la relanti (dar sa vb si cu cei de la majore la prima revizie.

QUOTE
Am vazut destul Dacii, Cielo, etc cu GPL care dupa o vreme mergeau ca vai de mama lor ... Eu nu stiu decat de rau despre GPL, chiar daca se spune ca se asigura ardere mai uniforma, uzura mai mica, e din contra!!!
*



parerile sunt pro si contra, asa ca ma abtinj sa nu pornim o polemica si o discutie ce nu isi are rostul. cert este ca eu am avut instalatie GPL pe toate batranele dacii dinaintea LGN-ului si am fost multumit. cei drept trebuie avut graija sa se schimbe mai des uleiul si filtrul de aer.



QUOTE(musicall @ 21 May 2005, 01:40)
PE CE SITE ??? ("pt detalii intrati pe site-ul majore!")
O ADRESA COMPLETA POTI DA... !!!
*



www.majore.ro

This post has been edited by vad: 21 May 2005, 07:47


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_lepra
post 22 May 2005, 17:23
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 22 May 05
From: Constanta




QUOTE(bogdan_iuly @ 20 May 2005, 21:26)
Eu nu as pune ... E parerea mea (si desi stiu ca nu e bine sa iti fixezi o idee in minte) eu nu o sa-mi pun GPL niciodata ... Am vazut destul Dacii, Cielo, etc cu GPL care dupa o vreme mergeau ca vai de mama lor ... Eu nu stiu decat de rau despre GPL, chiar daca se spune ca se asigura ardere mai uniforma, uzura mai mica, e din contra!!!

Mi-e mila de ea ... Nu mai stresati masinile asa ... Parerea mea ...

PS: Hai sa zicem ca la taximetristi mai merge, desi sunt de parere ca mai bine ar astepta dieselul ...
*




Bai frate!Eu am gpl de 2 ani si nu am avut nici o problema pe dacia 1310.Doar uitam sa-i mai fac plinul.Atat.In rest am scapat de niste bani dati!Daca nu stii nu mai vb. !


--------------------
Dacia Renault Logan ambition 2005 iulie , ambition - CT-81-MTD
[COLOR=blue]Niciodata sa nu spui "niciodata"![/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 23 May 2005, 19:33
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 348
Joined: 19 January 04




Eu unul mai stiu cate ceva...

Ai mei si-au luat un opel vectra de la un amic din olanda, cu GPL instalat de fabrica. la 80.000 km se auzea cam ca un diesel.

am desfacut motorul iar supapele de evacuare aratau ca niste trifoiasi. temperatura de ardere a gazului este mult mai mare, iar gazele sunt mult mai fierbinti.

s-au schimbat supapele pe la 90.000 km. cu unele aduse de primul proprietar. pret supape, 37 euro, nu mai stiu cat a fost manopera - tipul ne-a adus doua seturi.

aceeasi operatiune s-a facut pe la 155.000 km, supapele aratau un pic mai bine (masina fusese neforjata toata perioada asta).

Acum masina are 190.000 km si merge acceptabil, desi intre timp am schimbat detentorul de gaz - deci nimic la motor.

e masina cu care merg eu in perioada asta in fiecare zi. recunosc, alte probleme nu a avut, dar am avut grija sa schimb des uleiul (cica asta omoara motoarele pe GPL, uleiul se "arde" altfel, si desi pare foarte frumos, isi pierde mai repede proprietatile. e adevarat, cand il schimb e verzui si frumos de parca atunci l-am pus in motor). alta precautie pe care am respectat-o cu strictete: nu am mers pe gpl cu motorul rece. o pornesc pe benzina si o trec pe gpl cand motorul ajunge la temperatura de lucru.

demarajul este infect (masina are motor de 1.8 si pe benzina merge super). cand depasesc la viteza mare, trec de pe gpl pe benzina... face precum kitt, cand primea boost smile.gif ca sa va faceti o idee: pe benzina, masina a atins 205 pe kilometraj. pe gpl nu a reusit sa sara de 160, tot pe kilometraj.

zgomot usor diferit la relanti.

all in all, economia este incontestabila, dar eu unul nu as face asa ceva la o masina la care tin.

inca ceva: acul din bord arata fie nivelul benzinei, fie cel al gazului, in functie de combustibilul selectat.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 16 Jun 2005, 13:10
Post #56


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Probabil daca piata ar dispune de informatii incontestabile asupra avantajelor si dezavantajelor GPL-ului mai multa lume ar folosi instalatiile GPL. Principalul motiv pentru care multi nu-si pun e frica. In prezenta unor informatii mai putin din gura poporului si mai mult de la o autoritate autorizata in a-si da cu parerea cred ca indiferent de avantaje / dezavantaje omul ar sti mai bine ce-l asteapta daca ar fi sa-si puna GPL. E mai usor sa accepti un dezavantaj decat sa treci peste frica de a aparea probleme. Constat ca singurii care merg pe GPL fara sa se simta jenati sunt cei cu experienta anterioara pentru ca pentru ei GPL-ul represinta o normalitate. Pentru noi ceilalti, majoritatea, GPL-ul pare mai mult un experiment costisitor si degeaba vor spune cei care au GPL ca e ok sau nu e ok sau firmele care instaleaza vor spune ca ori GPL ori benzina e tot aia... pana nu vine cineva si face o prezentare onesta si corecta a tuturor aspectelor... multi se vor feri instinctiv de GPL.

P.S.: Am zis astea ca sa reinvie putin topicul... citisem niste articole despre rezervele de petrol si lucrurile nu arata pozitiv dupa cele prezentate acolo... poate gazul pentru putin timp si apoi hidrogenul vor fi urmatoarele alternative de combustibil pentru parcul auto mondial deja existent...


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 16 Jun 2005, 20:05
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 30 March 04




Daca as avea banii, maine mi-as pune GPL. Chiar daca pierd garantia. Cand imi aduc aminte ca pe berlina li cea veche puneam gaz de 300 mii si ma saturam de mers iar acum ma cam uit la Loganul cel nou si nu am bani de benzina...
Cu berlina am facut aproape 50 mii km pe gaz si am fost ff multumit. Mergea bine pe gaz in sensul ca la turatii mici avea cuplu mai mare iar motorul mergea la relanti rotund. Singura problema era ca nu mai mergea pe benzina bine. Trebuia sa mergi si pe benzina si dupa o suta, doua de km isi dadea drumul.
A! Era sa uit. Mai trebuiau reglati culbutorii dupa 5-7 mii de km pe gaz. Da nu pt gaz ci tot sa mearga bine pe benzina.


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 21 Jun 2005, 12:28
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 4.457
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Dar trecerea de pe gpl pe benzina si invers se poate face la orice turatie a motorului?


--------------------
Renault Laguna 2011, 2.0TCe, BVA6
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibo
post 22 Jun 2005, 23:44
Post #59


Sorin


Group: Members
Posts: 200
Joined: 12 May 05
From: Campina / Brasov




Daca cel care a construit motorul l-a construit pe benzina, la ce va trebuie sa va bagati voi nasul in lucrarea lor???? mad.gif Nu va ganditi kca au calculat si ei acolo un pic ca sa se incadreze in niste parametrii. Treaba voastra, dar nu cred k faceti bine.


--------------------
Renault; Opel clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP 2007 Dynamique; 2005 - PH10;01ALD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfyman
post 23 Jun 2005, 13:39
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 9 November 04




eu am gpl pe dacia mea sport(coupe 1988) 1.4 si in bucuresti consuma cam 10% iar afara daca merg 80-85 consuma 7.5% iar pe la 110 ca mai mult nu tin planetarele roase si cutia scurta in 4 trepte consuma cam 9!!! iar motorul nu are nici pe dracu asa ca sigur nu are nimik nici pe logan!!
in toamna sper sa-mi iau si eu un logan si daca nu pierd garantia asta va fi primul lucru pe care il voi face: voi pune GPL(dar cu rezervor mic) tongue.gif


--------------------
DACIA Coupe - b-22-hgz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

91 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th November 2018 - 22:15
Forum Renault Server hosting