DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> MONACO GP, Detalii despre circuit

vis-a-vis
post 28 May 2006, 16:04
Post #31


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 8.119
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Eu cred ca s-a simtit frustrarea din cauza neputintei in fata lui Alonso.
E bun, a fost bun dar Alonso e mai cu capu' pe umeri wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 28 May 2006, 16:29
Post #32


Admin?


Group: Admin
Posts: 3.232
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




MSC e numai bun de romanica noasta. Nu vorbim de fariplay, ca intai trebuie sa aiba bun simt. Probabil ca va ajunge exemplul perfect pentru ce nu trebuie sa faci in sport.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 28 May 2006, 16:36
Post #33


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




A propos de fair-play: frumos gestul lui Alonso, cand mai erau 36 tururi- l-a lasat pe Fisico sa treaca. Bravo! Jos palaria!
La fel Kimi - desi ii luase foc masina, a mutat-o de pe pista pentru a nu incurca derularea cursei, chit ca... his pants were on fire! smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 28 May 2006, 16:37
Post #34


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 648
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




Dar gestul lui Räikkönen?
De la mine are un 10!


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 28 May 2006, 16:47
Post #35


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Mergeti pe link-ul pus de R19 16v, si mai gasiti cateva filmulete. Cine stie ce s-a intamplat cu adevarat?...


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 28 May 2006, 21:11
Post #36


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Alonso a castigat din cauza ca nu i-a plesnit motorul (Raikkonen si Webber au ramas fara motor...) deci lauda echipei Renault.

Fisichela a facut show adevarat 2 depasiri tur dupa tur din care prima spectaculoasa pe un circuit cunoscut a fi unul pe care nu poti depasi. Din fericire nu i-a crapat motorul cum i se intampla de obicei.

Renault rulz.

Cu Schumacher... m-am uitat la filmulet si sincer nu sunt sigur daca a parcat sau a avut probleme. Cert e ca cel putin a mimat ca vrea sa dea cu spatele si sa continue (nu inteleg de ce a virat spre parapet insa...)... Dupa 8 ore de deliberari... cred ca decizia a fost luata cu cel mai bun simt de raspundere din partea FIA. Nu suntem noi tehnicieni ca sa ne dam cu parerea daca a avut sau nu o problema. Fum n-a iesit asta e clar iar toti cei care au abandonat au abandonat cu fum la bilute. Cert e ca in cursa masina lui Schumi n-a avut nici o problema tehnica... nu-i asa ?

Nasol moment... Daca tot a demonstrat ca e asa de bun (20 -> 6) nu inteleg de ce n-a facut-o cinstit ? Daca e atat de tare avea toate sansele... a trebuit sa se dea el in petec...


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 29 May 2006, 07:25
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Se mai poate spune ca depasirile sunt imposibile la Monaco? Cursa asta ne-a aratat ca e un mit distrus.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 29 May 2006, 07:49
Post #38


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




In F1, Schumi se identifica cu Ferrari. Ca fan Ferrari, ma seaca insa faptul ca proasta imagine pe care si-a facut-o Schumi se rasfrange si asupra marcii.
Este regretabil si chiar condamnabil ceea ce a facut Schumi.
Il respect pentru talentul pe care il are, pentru dorinta de victorie si pentru spiritul de invingator, pentru faptul ca a pornit de jos si a reusit sa ajunga Nr 1 in ceea ce face, il respect pentru ca pentru el locul 2 este o infrangere, insa, iata, exista uneori si reversul medaliei, si anume, faptul ca nu stii sa pierzi (desi strict in cazul de fata nu era sigur ca Alonso i-ar fi batut timpul lui de pole-position) te poate pune in situatii penibile. Pacat pentru imaginea lui. Pentru mine si poate pentru multi fani Ferrari si/sau fani Schumi ceea ce s-a intamplat sambata nu schimba cu nimeni simpatia pentru pilotul german, insa ramane gestul care iti lasa un gust amar.

Forza Ferrari!


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UVN
post 29 May 2006, 08:24
Post #39


- Forza Poli Timisoara -


Group: Members
Posts: 135
Joined: 24 May 06
From: Timisoara




mad.gif Care Schumi..... ????? Se potriveste perfect cu "prostul daca nu-i fudul ..."


--------------------
dacia Logan Kiss FM 14 MPI 2008 - TM...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreicri
post 29 May 2006, 12:43
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 753
Joined: 5 September 04
From: Bucuresti




M-am uitat si eu mai atent la ce s-a intamplat si intr-adevar s-a exagerat enorm cu penalizarea lui Schumi.Alonso avea loc berechet,plus ca Schumi nu oprise masina in zona trasei ideale in curba respectiva,deci nu i-a incomodat deloc pe ceilalti.Deh,FIA vad ca tine cu Reno lately..Asta ca sa nu arunc o mica bombita legata de faptul ca Reno-urile sunt banuite a avea un sistem de start in cursa nu prea legal,dar nimeni nu ia masuri....

This post has been edited by andreicri: 29 May 2006, 12:45


--------------------
Renault megane 2 sedan 1,9dCi/2004
Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 29 May 2006, 12:49
Post #41


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 15.154
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




in sfarsit unul care a fost atent... wink.gif :thumb:


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 29 May 2006, 12:55
Post #42


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Supozitii, andreicri...FIA nu cred ca are vreun interes...
In momentul in care vezi steguletul galben s-a terminat cu viteza.Trebuie sa mergi cu viteza redusa (max 80 daca nu ma insel). Alonso putea sa aiba de doua ori spatiul pe care l-a avut sa treaca pe langa Schumacher, insa a fost introdus yellow-flag-ul.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 29 May 2006, 13:14
Post #43


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Valoarea si experienta lui MS nu pot fi puse la indoiala. Caracterul, poate fi discutat de oricine, pentur ca nu este masurabil. Daca a fost sau nu intentionata opritea, doar el, Jean, Ross si poate Cory stiu. O versiune foarte plauzibila este ca masina a derapat fara voia lui, iar, daca tot era acolo, nu s-a grabit sa plece biggrin.gif
Personal, eu cred ca intentia lui a fost sa il incurce pe FA. Ca este o recidiva, iar e discutabil.
In 1994, in Australia, MS a patit ceva asemanator in cursa, un comportament subvirator, putin (mai mult) derapaj, in urma caruia l-a acrosat pe Hill, MS a abandonat imediat, Hill cu 300m mai tarziu. Daca doar MS ar fi abandonat, Hill ar fi castigat titlul. Abandonand amandoi, MS a castigat. Atunci nu a fost atat de dezbatuta intamplarea...

Cursa, destul de agitata. Abandonuri, depasiri, un ghinion pentru KR, care , teoretic, ar fi putut sa-i puna probleme lui FA. De asemenea, MW. Un MS pe val, care a aratat ca stie, un FA calculat si un DC fericit, in final biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 29 May 2006, 13:14
Post #44


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.254
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Asta e! Ai pus punctul pe "i".
Din punctul meu de vedere, poate nu i-ar strica lui MSC (pentru binele lui, nu de alta) un control psihiatric amănunțit, având în vedere și antecedentele sale.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 29 May 2006, 13:22
Post #45


The Gotfather


Group: Members
Posts: 679
Joined: 4 August 04
From: Romania




Legat de piloti: alonso-are talent are si masina , kimi-are talent dar nu are masina (ce naiba fac nemtii astia de le pusca in halul asta motoarele!!! mad.gif ), schumi-are talent, masina anul asta nu prea si ESTE UN MARE NESIMTIT SI DA DOVADA DE NEAM PROST. dry.gif


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 29 May 2006, 13:24
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 13 September 04
From: Galati




Si din cate mai tin eu minte de prin acei ani nu numai faza cu Hill a fost lipsita de sportivitate. Ci si multe altele din parte lui MSC. Dar i s-au trecut cu vederea , ca vorba aia era un talent deosebit (ma intreb la ce ? R:la lipsa de fair-play!!!)


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 29 May 2006, 13:28
Post #47


The Gotfather


Group: Members
Posts: 679
Joined: 4 August 04
From: Romania




QUOTE(sandman_ @ 29 May 2006, 15:14)
In 1994, in Australia, MS a patit ceva asemanator in cursa, un comportament subvirator, putin (mai mult) derapaj, in urma caruia l-a acrosat pe Hill, MS a abandonat imediat, Hill cu 300m mai tarziu. Daca doar MS ar fi abandonat, Hill ar fi castigat titlul. Abandonand amandoi, MS a castigat. Atunci nu a fost atat de dezbatuta intamplarea...
*

Mare magar a fost atunci neamtul dar daca nimeni nu l-a pus la zid atunci si-a facut de cap in continuare...bufonul F1.


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 29 May 2006, 13:40
Post #48


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Nu stiu ce i-ar trebui. Inainte de a da cu pietre in el, v-ati pus in locul lui?
Ganditi-va ca ati fi fost in locul lui, un mic derapaj, masina de-a doua circuitului. Ati fi plecat instantaneu de acolo, ca sa treaca adversarul?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 29 May 2006, 13:44
Post #49


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




Sa se oftice fanii McLaren: Raikkonen semneaza cu Ferrari si iese campion in anul 2007, iar McLaren va castiga cu Alonso ce a castigat din 2000 incoace..... adica nimic! radmasa.gif
Renault? Uitati-va la Fisichella si veti vedea unde va fi........... radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 29 May 2006, 14:32
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




A fost intentionata manevra? sincer nu cred... cred ca a gresit, l-a un moment dat am vazut fum din pneul din dreapta, poate ca oprirea masinii este cel mai safe lucru, o masa inerta e mult mai usor de ocolit... din puntul meu de vedere l-as fi scos din calcule din ultima parte a calificarilor, nu cred ca cineva poate demonstra ca a fost o chestie intentionata. antecedentele... oficial a avut o singura abatere in 97 cand l-a obstructionat pe villeneuve, an in care a si fost descalificat din clasamentul final. in 94 cu Hill a fost iarasi o decizie de 50/50 omul a gresit si a incercat sa se redreseze pentru a nu iesi din cursa... Hill a fortat o depasire inainte ca Shumacher sa reintre pe deplin in cursa si a avul loc incidentul...

L-a incetinit pe Alonso? sigur... drapel galben inseamna "atentie", nu inseamna limitare la o anumita viteza, dar oricum, oricine reduce involuntar viteza...

Cursa a demonstrat ca cea mai rapida masina a fost probabil a lui Raikonnen si apoi a lui Schumacher. nota 10 inca o data la strategie scuderiei Ferrari... l-au bagat la boxe pe schumi cand si-au dat seama ca este o sinucidere curata rularea in spatele trenuletului(era parca pe locul 13) cand a intrat din nou in pista avea cale libera desi masina mult mai grea decat a celorlalti, dar totusi a recuperat mult...
Oricum... Alonso a fost imperial desi masina nu cred ca a fost in cele mai fericite zile ale ei... a existat un pasaj in care Alonso a rezistat in frunte doar datorita calitatilor sale si a caracteristicilor circuitului...
Briatore ia din partea mea un zece ca l-a bagat pe fernando la boxe imediat dupa raikonnen deoarece fernando era mai lent cu o masina mai usoara decat kimi abia iesit de la boxe. au reusit printr-o schimbare rapida(2-3 secunde mai putin decat kimi) sa il tina in fata finlandezului... si apoi au zis sa vedem ce-o fi... probabil il aduceau din nou la boxe cu un tur dupa kimi si ar fi incercat sa-l umple cat mai mult cu benzina in speranta de a ajunge la sfarsit dar cu scopul principal de a iesi de la boxe in fata lui si de a incerca sa controleze ritmul cursei.

Dupa cum au decurs lucrurile a fost o cursa pierduta de ferrari si nu castigata de fernando si reno... dar toate astea nu conteaza... ce conteaza sunt cele 21 de puncte diferenta... care sunt o eternitate... inseamna 2 curse ratate complet de spaniol... iar asta e greu de crezut ca se va intampla... probabil cat de curand va incepe strategia de defence a celor de la reno, cu alonsoi care va merge mai mult pentru locurile 3-4 care fara sa forteze f mult ii sunt accesibile...

pentru mine a fost o confirmare... exista 3 piloti care stau in fatza... lui kimi desi i se spune iceman... este cam "fierbinte" nu cred ca are capacitatea de a-si controla tactic pornirile si capacitatile... pentru el exista doar atacul... ori pentru asta iti trebuie un reno sau un ferrari...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UVN
post 29 May 2006, 15:09
Post #51


- Forza Poli Timisoara -


Group: Members
Posts: 135
Joined: 24 May 06
From: Timisoara




De ar avea Kimi un Renault sau macar Ferrari, le-ar cam tremura fundul lui Schumi si lui Alonso. Pacat ca si anul acesta s-ar putea ca Alonso sa iasa campion mondial (si ii vom vedea in continuare gesturile lui de muppets)... mad.gif


--------------------
dacia Logan Kiss FM 14 MPI 2008 - TM...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 29 May 2006, 15:24
Post #52


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(f39sor @ 29 May 2006, 13:44)
Sa se oftice fanii McLaren: Raikkonen semneaza cu Ferrari si iese campion in anul 2007, iar McLaren va castiga cu Alonso ce a castigat din 2000 incoace..... adica nimic! radmasa.gif
Renault? Uitati-va la Fisichella si veti vedea unde va fi........... radmasa.gif
*


pana una-alta, KR va semna cu Renault pentru 2007 si 2008, iar FA cu McLaren. Ce va face fiecare, vom vedea.

Da-mi voie sa-ti sugerez folosirea unei abordari mai inteligente a problemei, eliminand formularile de genul "sa se oftice fanii cutare...".

QUOTE(coocky @ 29 May 2006, 14:32)
A fost intentionata manevra? sincer nu cred... cred ca a gresit, l-a un moment dat am vazut fum din pneul din dreapta, poate ca oprirea masinii este cel mai safe lucru, o masa inerta e mult mai usor de ocolit...

L-a incetinit pe Alonso? sigur... drapel galben inseamna "atentie", nu inseamna limitare la o anumita viteza, dar oricum, oricine reduce involuntar viteza...

pentru mine a fost o confirmare... exista 3 piloti care stau in fatza...
*



1. e posibil sa nu fi derapat intentionat. Insa de ce ar mai fi fortat acolo, cand isi compromisese deja turul respectiv? Si eu sunt de parere ca a fost o greseala; poate lipsa de concentrare. Insa faptul ca n-a plecat de acolo este aproape sigur intentionat, desi el sustine ca nu i- facut nimeni semn ca are voie sa dea in spate...

2. pe Alonso nu l-ar fi incetinit neaparat steagurile galbene, ci schimbarea trasei in virajul respectiv.

3. de acord. Ar mai fi un Button care se lupta cu o mainsa ciudata...

@mclaren06: a avut anul trecut cea mai performanta masina din F1 si am vazut cu totii ce-a facut...
E foarte interesant cum atunci cand pierde, e masina proasta. cand castiga, a fost el pilot valoros (probabil pentru ca n-a stricat masina)


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 29 May 2006, 16:35
Post #53


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.508
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@sandman
Nu e chiar asa privindu-l pe Raikkonen. Daca pierde e masina de vina, daca castiga e el pilot mare. Cand ai o masina proasta nu poti forta. Anul trecut a avut masina rapida dar complet nefiabila. Ganditi-va de cate ori a abandonat cand conducea cursa de pe primul loc sau de cate ori a fost nevoit sa schimbe motorul in calificari si desi a obtinut primul loc, a fost nevoit sa plece de pe 10. A si castigat cursa in care plecase de pe locul 10.
Daca vrei sa stai aproape fata de cei din fata trebuie sa fortezi, iar daca fortzi cedeaza motorul. Nu i se poate reprosa nimic. Totusi sa fim seriosi. Pilotajul sau este ireprosabil. Nu face parte din categoria Montoya care distrugea motoare fara nici un rost in timp ce coechipierul sau Ralf Schumacher termina cursa mult mai bine decat el. Ca este Raikkonen un pilot agresiv este evident dar totusi stie sa gestioneze masina.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 29 May 2006, 16:51
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




QUOTE(sandman_ @ 29 May 2006, 17:24)
2. pe Alonso nu l-ar fi incetinit neaparat steagurile galbene, ci schimbarea trasei in virajul respectiv.


Schumi nu cred ca era pe trasa ideala... tocmai de aceea probabil nu s-a ridicat steagul rosu instantaneu... din cate stiu eu daca o masina este imobilizata in calificari si inchide trasa ideala se afiseaza drapel rosu... ar fi interesent de vazut suprapuse ca imagine trasa ideala in acea curba cu pozitia lui... oricum scoaterea pe pozitia 22 mi se pare putin cam exagerata...

@ionutctn
lasa ca il vei vedea pe alonso peste vreo 2 ture cum va merge... va fi tot timpul in fata fara sa riste, dar va aduna o gramada de puncte... de ce nu putea face si kimi acelasi lucru...
numai departe de anul trecut... ce ii trebuia lui sa faca cel mai rapid tur cu 2 tururi inainte de final, atunci cand era primul si nimeni in imediata lui apropiere...
btw in ultimele curse montoya se pare ca a devenit pilotul cerebral al echipei...

imi vine in minte cursa din franta din 2004... cand kimi aflat la conducere era presat de schumi si a clacat dupa vreo 3 ture de presiune... oferindu-i cadou titlul nemtului cu vreo 4 curse inainte... in vreme ce alonso l-a tinut pe neamt in spate la hungaroring in acelasi an o cursa intreaga...(sper ca nu ma inseala memoria)


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 29 May 2006, 18:12
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Iar v-a impuiat Alexandrescu capul cu ineptiile lui ?
QUOTE
coocky Posted 29 May 2006, 16:32
Cursa a demonstrat ca cea mai rapida masina a fost probabil a lui Raikonnen si apoi a lui Schumacher


Pe asta de unde ai mai dedus-o?Cel mai rapid tur l-a facut Schumi nu Kimi.Alonso putea merge mult mai tare (in a doua parte a calificarilor de simbata a avut al doilea cel mai bun timp dupa kimi) doar ca nu a fost necesar.Alonso a facut o cursa tactica fara cusur:a pornit de pe primul loc,a luat primul viraj de pe primul loc pe care l-a pastrat pina la sfirsit fara nici o emotie.De ce?Pentru ca la Monaco ai doua portiuni de circuit unde ai sanse ca sa-l depasesti pe cel din fata ta:la capatul liniei de start si dupa iesirea din tunel.Kimi nu a avut niciodata ocazia de a-l depasi pe Alonso pentru ca pe aceste 2 portiuni spaniolul intotdeauna o "calca".Cred ca pina la urma nici distrugerea motorului lui Kimi nu e intimplatoare la cit a dat in fierul de sub el.
Cit despre incidentul cu MS .... pai nu era in tura rapida!!! era asteptat la boxe.Asa ca nu avem despre ce discuta aici decit despre intentie clara de a opri.Poate doar o mica intrebare.Dupa ce "parcheaza" linga parapet de ce intoarce rotile spre parapet si vrea sa bage in marcharier si nu merge mai departe inainte?

This post has been edited by pablo: 29 May 2006, 19:32


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 29 May 2006, 18:30
Post #56


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(ionutctn @ 29 May 2006, 16:35)
@sandman
Nu e chiar asa privindu-l pe Raikkonen. Daca pierde e masina de vina, daca castiga e el pilot mare. Cand ai o masina proasta nu poti forta.

A si castigat cursa in care plecase de pe locul 10.

Daca vrei sa stai aproape fata de cei din fata trebuie sa fortezi, iar daca fortzi cedeaza motorul.

Nu i se poate reprosa nimic. Totusi sa fim seriosi. Pilotajul sau este ireprosabil. Nu face parte din categoria Montoya care distrugea motoare fara nici un rost in timp ce coechipierul sau Ralf Schumacher termina cursa mult mai bine decat el. Ca este Raikkonen un pilot agresiv este evident dar totusi stie sa gestioneze masina.


1. Masina nu este fiabila. Clar! Si lui, si lui JPM le-au bubuit motoarele. Insa si KR are o predilectie spre a se ascunde in spatele lipsei de fiabilitate: ba arde motorul, ba face flat-out cand depaseste (fara sa aiba nevoie de o asemenea franare), ba i se dezlipeste o aripioara, ba il incurca cineva, ba bate vantul cand nu trebuie... (e doar imaginea pe care mi-am format-o eu)

2. a castigat-o, iar cursa urmatoare a ars motorul in calificari

3. trebuie sa fortezi sau trebuie sa fii bun...

4. i se pot reprosa si lui destule. A avut si el situatii cand a fortat fara rost, riscat fara rost, etc...

This post has been edited by sandman_: 30 May 2006, 10:01


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 29 May 2006, 21:23
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




@pablo
ce treaba are alexandrescu cu discutia asta?
nu il ascult, nu imi place si nu prea cred nimik din ce spune el.
spuesele mele se bazeaza pe urmatoarele:(cred ca unele deja le-am spus)

Cele mai rapide tururi de pista:

Michael Schumacher Ferrari 74 15:42:29 160.014 1:15.143

Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 19 14:27:25 159.628 1:15.325

Fernando Alonso Renault 11 14:17:12 158.898 1:15.671

Primul pit stop:

Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 22 14:31:07 26.739
Fernando Alonso Renault 24 14:33:40 24.857

Daca Alonso era mai rapid atunci in turul 23 trebuia sa o demonstreze... nu avea pe nimeni in fata, pe nimeni in spate... dar nu a putu ridica stacheta... din contra timpii lui Raikonnen pe intervale si cu o masina semnificativ mai grea ii erau mult superiori... si anume in acel moment undeva cam cu 1.5 secunde deoarece desi se vede ca fernando a castigat 2 secunde la pit el nu a reusit sa iasa nici cu un metru mai inaintea lui kimi fata de cat pornisera inaintea pit-ului...

Dupa cum am spus intr-un post anterior... nota 10 Briatore care a vazut asta si l-a bagat repede la cutie pentru a nu ii permite lui kimi o depasire la boxe... asta chiar cu riscul de a incetini f mult cursa si bazandu-se pe capacitea evidenta a lui alonso de a-l tine in spate pe kimi la monaco. pentru ca sunt convins ca cele 7 secunde de realimentare i-au impus lui alonso un ritm de melc in partea a doua... daca iti aduci aminte montoya a venit de la 10 secunde la mai putin de 3...

de ce spun ca finlandezul era mai rapid deca shumi... pentru ca pur si simplu a avut tot timpul o masina mai usoara... de aceea mercedesul lui kimi era cel mai rapid, apoi ferrari-ul lui schumi si abia apoi renault-ul lui fernando... dupa a doua oprire cand fernando si-a permis o oprire in acelasi timp cu kimi a pus suficienta benzina... montoya nu a mai avut nici o sansa...

sper ca faptele sa fie elocvente...

referitor la sambata... de unde stii ca era in turul de intoarcere la boxe? din moment ce fernando mai prinsese un tur este clar ca si schumi putea face un tur cronometrat...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 30 May 2006, 07:08
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Dupa timpul scos in tura cu pricina

Tare as vrea si eu sa vad/aud un comentariu mai de doamne ajuta in cursele de F1 pe postul national.Nu de alta dar programul execrabil e din bani publici si e foarte departe de ceea ce se face/comenteaza in timpul unei curse de F1 la alte posturi

This post has been edited by pablo: 30 May 2006, 07:12


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 30 May 2006, 07:17
Post #59


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Declaratia lui Michael Schumacher:
"Sunt fericit ca am terminat pe pozitia a cincea, chiar daca am plecat de pe linia boxelor...Dar inca sunt dezamagit in legatura cu ce s-a intamplat ieri (la calificari), mai ales in lumina performantei de astazi. Am fost socat de duritatea deciziei stewards-ilor. Inteleg, din afara lucurile ar putea sa para putin ciudate, insa daca nu ai toate informatiile nu poti lua o decizie corecta. Lucrurile trebuie analizate cu cartile pe fata. Imi pare rau ca tura lui Fernando a fost ruinata, insa in mod sigur nu a fost asta intentia mea.
In acel moment nu stiam unde este masina lui deoarece nu mi s-a transmis nimic prin radio. Sunt in F1 de 16 ani si m-am obisnuit cu astfel de situatii. Suntem de-abia in a saptea runda a campionatului si inca se mai pot face multe. Toti au vazut astazi ca nu sunt genul care sa renunte."

Acum, realitatea este ca nu e corect sa nu se poata face apel....Poate ca, pana la urma, omul chiar a avut probleme...Mai mult, am inteles ca si-a schimbat motorul pentru cursa...


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 30 May 2006, 07:39
Post #60


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.254
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(FISICHELU @ 30 May 2006, 08:17)
Declaratia lui Michael Schumacher:
...crap deleted...
Acum, realitatea este ca nu e corect sa nu se poata face apel....Poate ca, pana la urma, omul chiar a avut probleme...Mai mult, am inteles ca si-a schimbat motorul pentru cursa...

Eu cred că a schimbat motorul pentru că deja era retrogadat pe ultima poziție și oricum mai jos de atât nu aveau unde să-l dea.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

15 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th November 2018 - 08:22
Forum Renault Server hosting