DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mici Intrebari, care nu merita alt topic separat

cristi.r
post 15 May 2008, 22:07
Post #31


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 14 March 06




11. Asta e problema ta ? Tu nu incerci sa te bucuri de herghelia pe care o ai sub capota ? Si nu ma refer aici la liniute sau plecari cu scartz de pe loc. Sau tu intrebi asta pentru ca vrei sa schimbi viteza fara ambreiaj ? Pare ca sageata albastra are transmisie automata, nu ?

12. Nu prea ajuta. ceara se pune peste lac, iar sub lac este vopseaua. Daca lacul este deteriorat prin anumite zone, poate ...

This post has been edited by cristi.r: 15 May 2008, 22:11


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 15 May 2008, 22:16
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.323
Joined: 10 January 05




11. Eu sunt obsedat de ideea de a conduce cat mai bine. Nu vreau sa schimb fara ambreiaj, dar vreau sa schimb fara sa se simta deloc ca schimb si nu stiu cum-stiu sa rezolv problema prin calcul, dar trebuie sa imi fac capul enciclopedie de turatii asa. Ma gandeam ca doar la unii soferi se simte schimbarea treptelor si ca poate eu ma numar printre ei. Sageata albastra probabil ca are transmisie automata, oricum nu conteaza, eu am dat acel exemplu ca sa va dati seama la ce ma refer.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 15 May 2008, 22:30
Post #33


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 14 March 06




Pai si ce ti-am spus eu despre sageata a avut rolul sa te lamureasca in privinta schimbatului vitezelor. N-ai sa reusesti niciodata sa schimbi vitezele cum o face o transmisie automata. Ce-ti ramane ? Bucuria condusului cu "mestecatul" in benzina ... biggrin.gif Un bun sofer se vede dupa alte criterii. Nu-ti mai bate capul. Un sfat dezinteresat !

This post has been edited by cristi.r: 15 May 2008, 22:31


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 15 May 2008, 23:11
Post #34


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




11. Da, eu pot. Atunci cand poti asta ,nu mai ai nevoie de pedala de ambreiaj...
Eu am fost nevoit sa merg fara sa apas pedala(inghetase cablul), de la Dragasani la Rucar...(la Tico).

This post has been edited by BZN: 15 May 2008, 23:12


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 15 May 2008, 23:32
Post #35


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 14 March 06




Felicitari !


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 May 2008, 00:00
Post #36


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 7.786
Joined: 24 June 07




Ai reusit tu sa ajungi la destinatie, dar sigur n-a fost un drum placut si sigur s-a simtit foarte mult faptul ca nu calcai ambreiaju'. M-am mai prostit si eu pe la Dacie, dar mi-e mila chiar si de ea, desi mai e putin si-o duc pe ultimu' drum. laugh.gif


--------------------
. . .
"De tot ce-am zis, nu m-am dezis; rămân exact cum am promis, prietenos ca o grenadă dată-n spatiu-nchis" Cheloo®
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 16 May 2008, 00:25
Post #37


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.313
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




QUOTE
desi mai e putin si-o duc pe ultimu' drum. laugh.gif

nu uita sa iei o bucata din ea, orice piesa, sa ai amintire wise_guy.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 16 May 2008, 07:09
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




Io am reusit sa schim 3-4 fara ambreiaj. Insa de cateva ori nu am fost atent si am carait-o de mi-a venit dracii. Insa de scos din viteze, in general, daca turatia o permite, execut fara ambreiaj. cool.gif


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 May 2008, 07:32
Post #39


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.194
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Ionescu @ 16 May 2008, 07:09)
Io am reusit sa schim 3-4 fara ambreiaj. Insa de cateva ori nu am fost atent si am carait-o de mi-a venit dracii. Insa de scos din viteze, in general, daca turatia o permite, execut fara ambreiaj. cool.gif
*



Merge scoasa din viteza fara probleme daca nu calci pedala de acceleratie,cel putin la cutia cu 5 trepte


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 16 May 2008, 09:03
Post #40


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 5.125
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Amintiti-va de numarul intrebarii: fiecare intrebare e precedata de un numar, fiecare raspuns la acea intrebare e precedat de numarul intrebarii. Rasounsurile ar fi bine sa fie cat mai scurte si la obiect. Cine are probleme mai complexe e indicat sa faca un topic separat, aici punem intrebarile scurte si simple pentru care nu merita sa facem topic separat.

Va multumesc pentru intelegere.

Am ajuns la numarul 13 la intrebari smile.gif

Bafta!


--------------------
Renault Megane IV Hatch (Intens 1.6 dCi)
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 16 May 2008, 15:26
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




10. Raspuns: nu exista diferenta intre metalizat si nemetalizat in afara de particulele de metal care reflecta lumina. Diferenta de calitate este intre producatori si intre gamele de produse de la acelasi producator. Lac se aplica si peste vopsea clasica daca este vopsea care necesita lac deasupra. Cele mai importante caracteristici la lacul protector si/sau la vopsea este filtrarea razelor UV (sa nu se decoloreze de la soare) si duritatea/rezistenta.

13. de ce se desprinde ferodoul de pe discul de ambreaj pe partea discului de presiune la Sprinter dupa 40.000 km? Am patit-o, sau rupt niturile.


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 17 May 2008, 08:57
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




QUOTE(Minel @ 16 May 2008, 07:32)
Merge scoasa din viteza fara probleme daca nu calci pedala de acceleratie,cel putin la cutia cu 5 trepte
*



Hmm, nu trebuie sa o calci ci sa tii masina la o anumita turatie... seamana a un fel de sincronizare. Nu poti scoate finut, daca lasi masina in frana de motor. Oricum pentru scos din viteze il mai relaxezi pe bietul ambreiaj smile.gif. Pentru bagat in viteze, ambreiajul e fratele nostru happy.gif .


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x_dadu
post 20 May 2008, 20:21
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 27 April 08
From: Mangalia (CT)




14. Vreau sa iau o dacie SH. Cand ma voi intalni cu posesorul care poate fi proprietarul din talon sau sa aibe in talon alta persoana si posesoru sa aibe o factura cu persoana din talon; ce acte/hartii trebuie sa aibe omu ca totu sa fie ok ? Pentru ambele variante de posesor ma intereseaza.
Eu banuiesc ca cartea de identitate a masinii, talonul masinii (factura cu proprietaru din talon daca cel de la care o iau nu e persoana din talon), cartea service care sa ateste revizii etc (asta e pentru mine, nu e obligatoriu la contractul de v-c) si o adeverinta ceva !! care sa ateste ca omu nu are datorii la fisc/primarie. Ce parere aveti, luam teapa daca imi luam azi masina ? icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 20 May 2008, 21:55
Post #44


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




14 blink.gif Sa nu te duci singur , posibil sa ti-o furi. wink.gif
Vanzatorul trebuie sa fie cel trecut in CI ..., sau sa aiba procura NOTARIALA de la proprietar.

This post has been edited by BZN: 20 May 2008, 21:56


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceribros
post 21 May 2008, 10:22
Post #45


Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par


Group: Members
Posts: 311
Joined: 8 January 08




QUOTE(eXtenSion @ 15 May 2008, 22:01)
11. Voi cand schimbati vitezele, puteti sa corelati exact turatia cu viteza de mers si incat sa nu se simta ca ati schimbat? Adica nici sa nu incetineasca nici sa accelereze-smuceasca. Eu nu reusesc nicicum sa schimb in asa fel sa nu se simta. Bine, mai nimeresc, dar tot timpul se simte putin. Nu e vorba de smucituri violente, ci foarte fine. Cum se simte si la sageata albastra cand schimba vitezele.

12.Cat de mult ajuta ceruirea vopseaua?
*



11. Depinde de motor si de carburantul folosit, de ex. la 1.4 benzina e bine sa schimbi pe la 2500 si nu vei avea probleme, iar la 1.5 pe al 2000, dar sa nu te astepti la un sprint prea mare asta e mersul de mosulet smile.gif
12. formeaza un strat protector (in cazul in care este de calitate) da vopselei un aspect de nou.


--------------------
Am avut Dacie Berlina 1997
In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 May 2008, 10:47
Post #46


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 788
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(eXtenSion @ 15 May 2008, 22:16)
11. [...]vreau sa schimb fara sa se simta deloc ca schimb si nu stiu cum-stiu sa rezolv problema prin calcul, dar trebuie sa imi fac capul enciclopedie de turatii asa. Ma gandeam ca doar la unii soferi se simte schimbarea treptelor si ca poate eu ma numar printre ei[...]
*



Ce vrei tu, fara calcule de turatii se face asa (si e valabil doar la benzinare):

1. calci ambreiajul, scoti din viteza, dai drumul la ambreiaj
2. iei piciorul de pe acceleratie
3. calci ambreiajul, bagi in treapta dorita (imediat inferioara sau superioara)
4. pui piciorul pe acceleratie.

Schimbarea treptei de viteza devine lina, fara zmucituri.
A doua varianta: simti motorul si schimbarea lina intra in reflex, fara cele de mai sus. Se obtine dupa multi, multi km.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 22 May 2008, 22:50
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 963
Joined: 13 October 07
From: Botosani




15. cum fac sa mai "cobor" ambreiajul? ca prinde cam sus si mie imi place sa prinda cat mai jos?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 May 2008, 00:28
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.081
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




din reglajul cablului daca il slabesti cupleaza jos daca il sstringi cupleaza sus


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 23 May 2008, 04:41
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




QUOTE(slaiciprian @ 22 May 2008, 22:50)
15. cum fac sa mai "cobor" ambreiajul? ca prinde cam sus si mie imi place sa prinda cat mai jos?
*



15. Nu as recomanda foarte jos, caci astfel poti forta discul sa patineze prea mult si sa intre foarte greu in viteze...


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 23 May 2008, 09:42
Post #50


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 788
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




15. Dezvoltare sbiect.
Daca ambreiajul cupleaza sus, inseamna ca rulmentul de presiune are o cursa mai mica, sta mai aproape de soare.
Daca cupleaza jos, e exact pe dos, adica rulmentul de presiune are o cursa mai mare, deci este mai distantat de soare. Prea distantat iar nu e bine, nu mai poti debreia si scoate din viteza, dar n-am patit sa las cablul asa de lung niciodata, presupun ca iese si din urechile din furca.
Te vei lamuri ca am dreptate in momentul cand vezi un ambreiaj desfacut.

Prin strangerea, respectiv desfacerea celor 2 piulite de pe cablu se regleaza cursa ambreiajului. Furca trebuie sa aibe un joc liber de minim 5mm.

Gata, am reeditat; scuze de scapare.

This post has been edited by emircea: 23 May 2008, 14:50


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 May 2008, 10:21
Post #51


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 5.125
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Amintiti-va de numarul intrebarii: fiecare intrebare e precedata de un numar, fiecare raspuns la acea intrebare e precedat de numarul intrebarii. Rasounsurile ar fi bine sa fie cat mai scurte si la obiect. Cine are probleme mai complexe e indicat sa faca un topic separat, aici punem intrebarile scurte si simple pentru care nu merita sa facem topic separat.

Va multumesc pentru intelegere.

Am ajuns la numarul 16 la intrebari smile.gif

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 23 May 2008, 10:21


--------------------
Renault Megane IV Hatch (Intens 1.6 dCi)
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 23 May 2008, 19:25
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 963
Joined: 13 October 07
From: Botosani




16. frana de mana tine foarte slab. trebuie trasa cu multa forta sa prinda ceva, si nu cred ca e reglajul de sub masina, se opreste pe la jumatatea dintilor, nu ajunge la ultimul. care e problema?
17. o masina lasata in panta/rampa in treapta 1, poate sa o ia la vale?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 23 May 2008, 23:48
Post #53


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




16. poate ca-s sabotii dusi sau murdari. cu toate ca un pic de forta trebe la orice frana de mana, ca sa oblige un pic lipirea saborilor de tamburi.
17. daca panta-i mare, frana de mana nu-i trasa si motorul terminat (compresie foarte mica), da. Pune-i si tu un bolovan la roata sau parcheaza cu rotile bracate spre bordura, pana iti faci frana.

This post has been edited by ATM: 23 May 2008, 23:48


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 24 May 2008, 14:01
Post #54


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.095
Joined: 5 January 08
From: Craiova




daca masina nu e prevazuta cu loc de nr de inmatriculare pe fata se paote lua politia de tine?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 24 May 2008, 14:53
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.477
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




eu zic ca raspund intrebarii 18. desi nu are numar
ce stiu eu: in legile fiecarei tari este specificat daca este obligatoriu cu numar pe fata, cu ambele, cu ele colorate etc. la noi e obligatoriu si fata si spate asa ca nu cred ca bara fara loc pt numar e un impediment in a-ti lua o amenda.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 25 May 2008, 19:55
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.323
Joined: 10 January 05




19. Cum e bine sa franam: Sa apasam pedala mai tare, apoi sa o lasam cu totul si tot asa(gen 33000033000330000443210), pana ne oprim SAU Sa apasam pedala fin si sa o tinem apasata pana se opreste(gen 111111111111111111111110)? Desigur, franarea sa aiba loc pe aceiasi distanta.



--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 25 May 2008, 19:57
Post #57


zân


Group: Members
Posts: 2.222
Joined: 20 February 07
From: Europa




daca te-am inteles bine,
eu optez pt prima varianta,
aia care simuleaza intr-un fel abeiesu' tongue.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 25 May 2008, 20:00
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.323
Joined: 10 January 05




17. O poate lua la vale si cu un motor cu compresie buna, daca e panta abrupta.


19.Stimula abeiesu` daca puneam 9 acolo tongue.gif La 3 si 4 doar il mangaie prin mimetism dinamic. radmasa.gif

This post has been edited by eXtenSion: 25 May 2008, 20:03


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 25 May 2008, 22:54
Post #59


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 14 March 06




eXtenSion, continui sa ne surprinzi cu intrebarile tale biggrin.gif Mai era unul pe aici, Vlad Georgescu, ala cu condusul serpuit biggrin.gif Te apropii ...

19. De ce sa franezi in suturi ? Pentru ca, din cuantificarile tale, cam asa reiese. Franezi constant. Pe cine ai vazut tu ca franeaza in modul aratat de tine ? "Mai bine" pentru cine/ce ? Sistemul de franare, masina, sau ? Ca pentru pasageri sigur nu e bine. Mai ales daca au servit masa cu putin timp inainte de a se urca in masina biggrin.gif


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 26 May 2008, 08:43
Post #60


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 5.125
Joined: 19 July 04
From: Craiova




19. Ideal dupa parerea mea este sa franezi intai putin mai puternic decat ar cere situatia, urmand ca apoi sa mai lasi usor din pedala daca e nevoie astfel poti reactiona prompt si opri in timp util daca apare ceva neprevazut. de ex:
777654322222

Bafta!


--------------------
Renault Megane IV Hatch (Intens 1.6 dCi)
"Be the change you want to see in the world"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:

Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).

Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.


--------------------
Go to the top of the page

45 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st November 2018 - 00:08
Forum Renault Server hosting