DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mici Intrebari, care nu merita alt topic separat

eXtenSion
post 26 May 2008, 09:34
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.323
Joined: 10 January 05




19. cristi.r> Ma gandeam ca poate fi mai bine pt. masina. Si eu am auzit-o de la altii si credeam ca o fi ceva legat de materialul din care sunt facute placutele, care POATE se incinge mai tare la stratul de suprafata la o franare continua decat la franari mai puternice urmate de eliberari complete. Stiu ca probabil se incing fix la fel in ambele cazuri, dar voiam sa vad si parerea voastra. Eu nu am gasit explicatia, dar am auzit-o de la un sofer profesionist si de aia am intrebat aici.



LE: E vorba sa tina placutele cat mai mult, in nr de km, nu de supraincalzirea lor, fading etc.

This post has been edited by eXtenSion: 26 May 2008, 10:20


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 26 May 2008, 09:35
Post #62


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 788
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




19. Franezi in functie de distanta in care ai nevoie sa te opresti. In timp, ajungi sa-ti cunosti masina si suprafata pe care ruleaza. In cazul asta, pentru oprire eficienta apesi pana la limita pierderii aderentei ('la simt'); daca rotile totusi ajung sa se blocheze si incep sa patineze, slabesti frana pana recapeti aderenta.

Cat despre materiale, la mersul bisniut, usor sportiv, n-am simtit pana acum sa ma lase franele.

This post has been edited by emircea: 26 May 2008, 09:48


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 26 May 2008, 10:16
Post #63


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 14 March 06




19. de ce sa fie mai bine pentru masina ? pentru ca se exercita acele suturi asupra articulatiilor de mai multe ori smile.gif ? Nu e mai bine sa aplici o forta continua pe toata durata franarii ? Gandeste-te ca tot ce inseamna bucsa, pivot, etc este tensionat in momentul franarii. Atata timp cat masina trebuie sa ajunga de la viteza x la 0 sau ceva de genul, cantitatea de caldura degajata prin frecare este aceeasi.

Poate dai de soferul ala profesionist sa-l intrebi despre o explicatie. Ar fi interesant, cred ... sofer profesionist pe ce tip de utilaj/masina ?

LE: Pai n-au cum sa tina mai mult placutele. Ori sunt supuse la un efort intens o perioada mai scurta, ori la un efort moderat o perioada mai lunga. Nu-i acelasi lucru ?

This post has been edited by cristi.r: 26 May 2008, 10:23


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 26 May 2008, 10:49
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.323
Joined: 10 January 05




19. Pe masina. E sofer la o institutie. Ok, am inteles parerea voastra, multumesc. Il voi intreba pana joi.


LE: Eu cred ca e acelasi lucru, dar nu stiu sigur. De exemplu, cand urci o panta serpuit faci acelasi lucru mecanic ca si cand ai urca-o drept, dar pentru masina e mult mai bine serpuit. De aceea intreb, ca nu posed cunostinte exacte despre asta.

This post has been edited by eXtenSion: 26 May 2008, 10:51


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 26 May 2008, 12:02
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 22 November 05




19. Franarea in trepte se practica la curse pentru a da timp franelor sa se raceasca si a castiga o eficienta marita.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 26 May 2008, 12:15
Post #66


membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




19.Placutele tin mai mult , daca folosesti frina de motor mai des.

This post has been edited by gabylzr: 26 May 2008, 12:15


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabius
post 26 May 2008, 13:56
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 23 May 08




Placutele tin mai mult, dar nu este si uzura motorului mai mare ?


--------------------
volkswagen transporter 1990 - gl 02 wvm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 27 May 2008, 10:05
Post #68


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 788
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(eXtenSion @ 26 May 2008, 10:49)
[...]LE: De exemplu, cand urci o panta serpuit faci acelasi lucru mecanic ca si cand ai urca-o drept, dar pentru masina e mult mai bine serpuit. De aceea intreb, ca nu posed cunostinte exacte despre asta.
*


Cand urci o panta serpuit, inaltimea la care ajungi e aceeasi. Distanta e mai lunga. Lucrul mecanic e acelasi, forta*distanta. E mai bine pentru masina, ca forta e mai mica. Dar ce are asta cu franarea?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 27 May 2008, 13:40
Post #69


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.287
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




20: ma lamureste si pe mine cineva care este treaba cu "glow plug" am gasit pe google ceva dar nu m-am lamurit binee huh.gif


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 27 May 2008, 14:18
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 474
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




20. [URL=http://http://en.wikipedia.org/wiki/Glow_plug]Glow plug[/URL = bujie incandescenta, folosita pentru pornirea motoarelor diesel, la rece.

QUOTE(cristi.r @ 26 May 2008, 12:16)
19. de ce sa fie mai bine pentru masina ? pentru ca se exercita acele suturi asupra articulatiilor de mai multe ori  smile.gif ? Nu e mai bine sa aplici o forta continua pe toata durata franarii ? Gandeste-te ca tot ce inseamna bucsa, pivot, etc este tensionat in momentul franarii. Atata timp cat masina trebuie sa ajunga de la viteza x la 0 sau ceva de genul, cantitatea de caldura degajata prin frecare este aceeasi.

Poate dai de soferul ala profesionist sa-l intrebi despre o explicatie. Ar fi interesant, cred ... sofer profesionist pe ce tip de utilaj/masina ?

LE: Pai n-au cum sa tina mai mult placutele. Ori sunt supuse la un efort intens o perioada mai scurta, ori la un efort moderat o perioada mai lunga. Nu-i acelasi lucru ?
*


Se prefera franarea progresiva, in detrimentul 'protejarii' articulatiilor, pentru a evita situatiile de genul cand mega-soferul Gigel tranteste frana, aceasta nu tine sau pur si simplu cauciucurile nu au aderenta suficienta si se opreste in masina din fata, in gard etc. Dozand progresiv forta de franare soferul are mai mult timp de reactie pentru a face fata particularitatilor situatiei.

This post has been edited by Thor1983: 27 May 2008, 14:20


--------------------
Kia Cee'd 1.4 GSL LX Best 2007
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 27 May 2008, 14:33
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 September 06




QUOTE(fabius @ 26 May 2008, 11:56)
Placutele tin mai mult, dar nu este si uzura motorului mai mare ?
*



blink.gif NU,nu este uzura motorului mai mare.


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 May 2008, 14:41
Post #72


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 5.124
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Amintiti-va de numarul intrebarii: fiecare intrebare e precedata de un numar, fiecare raspuns la acea intrebare e precedat de numarul intrebarii. Rasounsurile ar fi bine sa fie cat mai scurte si la obiect. Cine are probleme mai complexe e indicat sa faca un topic separat, aici punem intrebarile scurte si simple pentru care nu merita sa facem topic separat.

Va multumesc pentru intelegere.

Am ajuns la numarul 21 la intrebari smile.gif

Bafta!


--------------------
Renault Megane IV Hatch (Intens 1.6 dCi)
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mauru007
post 27 May 2008, 17:26
Post #73


sir


Group: Members
Posts: 459
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




Itrebarea nr. 21 nu are legatura cu masinile.
Poate cineva sa gasesca cu orice motor de cautare informatii despre autorul Horia Tecuceanu (seria Apostolescu)? Omul a scris destule carti in perioada comunista dar daca incerc sa caut o biografie sau un interviu cu el nu gasesc nimic, doar anticariate online care au sau nu pe stoc cartile lui.


--------------------
Ford Focus 2002/Ghia - vl
Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 29 May 2008, 00:40
Post #74


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




21. Intr-adevar, am dat si eu un search si absolut nimic. Daca-mi aduc bine aminte, cazurile prezentate erau cumva inspirate din realitate, avand trimiteri directe la sfarsit catre dosare ale politiei-probabil ca autorul nu se numeste de fapt asa, o fi vreun angajat al Politiei care a scris cartile la comanda si nu a vrut /nu a fost permis sa se stie mai multe despre el...

22. m-a lasat pompa electrica pentru stropitorile de parbriz. In felul urmator adica: am ramas fara pisoarca de aia galbena din Cora acum vreo saptamana, intamplator aveam de vreo 3 luni in portbagaj o sticla cu ceva care credeam ca e apa. de lene, am zis ca o folosesc pe aia pana-mi iau lichid din Cora - dupa ce-am turnat-o in vas, am constatat ca de fapt era tuica slaba de la la socru' doh.gif de mers mergea pompa, de spalat spala, ca doar era alcool, dar putea ingrozitor. Asa ca am zburat-o din vas si, baiat intelighent ce sunt, i-am luat lichid din Bricostore, ca face strat protector blabla. Si de atunci nu mai merge pompa (adica bazaie da' nu mai trage). Acuma, care ar fi vina, tuica sau Bricostore-ul? sa stiu sa nu mai pun data viitoare...

This post has been edited by ATM: 29 May 2008, 06:22


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 29 May 2008, 06:36
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 963
Joined: 13 October 07
From: Botosani




22. nice. era misto sa te opreasca vre-un politai in trafic dupa ce spalai geamurile. probabil te ducea direct la analize de sange. baga si tu o cafea cu sare, poate-si revine. un prieten de-al meu, azi in trafic. deschide geamul, scoate sticla de 2 litri si tusti pe geam cu apa. daca stiam ce are de gand, il filmam. cred ca a fo' faza zilei pentru mine. oricum, pe masina aia nu mai functioneaza mai nimic, si din ce functioneaza sigur se strica in fiecare zi cate ceva. acum doua zile, motorul cu totul. l-a schimbat ieri.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 29 May 2008, 06:48
Post #76


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Pai cand am folosit prima data tuica eram cu nevasta in masina, si nu s-a lasat pana nu m-a tras pe dreapta si m-a pus sa suflu - eu ii explicam ca era de la stropitori, ea credea ca o iau in ras.
23.aveti grija cu furtunele alea de la teul de aerisire motor (ala de langa pompa de apa). Acu 2 saptamani am zis sa iau alea 3 furtune si aerisitorul din targ (alea vechi pareau imbatranite). Vai de capul meu, cate n-am auzit prin Vitan:" nu mai aducem de vreo doi ani" "nu se mai fac" "adica va trebuie furtunul de radiator?" am gasit pana la urma la o tanti care chiar avea de toate in magazin...da' uite asa ma gandesc ca incet-incet dispar piese din astea te-miri-ce de pe piata si incepem sa alergam dupa ele.

This post has been edited by ATM: 29 May 2008, 06:49


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 29 May 2008, 10:35
Post #77


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.762
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




22. Cred ca alcoolul a afectat "morisca" de cauciuc de pe axul motorasului...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 29 May 2008, 18:33
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 963
Joined: 13 October 07
From: Botosani




24. capacul care vine la carburator de la filtrul de aer s-a rupt deasupra colierului, deci carburatorul ia aer din atmosfera, nu din filtrul de aer. asta s-a intamplat in ultimele 2 zile. are ceva daca mai merg asa pana imi fac timp sa caut?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 29 May 2008, 18:45
Post #79


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 14 March 06




24. da' nu gasesti si tu ceva banda adeziva sa pui la locul cu defectul ? La ce atmosfera poluata avem ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceribros
post 30 May 2008, 13:17
Post #80


Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par


Group: Members
Posts: 311
Joined: 8 January 08




24. Din ce stiu eu nu ar trebui sa afecteze asa rau, desi e bine sa fie etans deoarece filtru are rol de a filtra particulele de mizerie din aer cum a zis si @cristi.r, eu unu am mers cu el desfacut ceva timp deoarece nu mi-am dat seama si singuru lucru care l-am observat un consum mai mare si putin zgomot mai tare, daca mergi pe drumuri cu praf e destul de nasol deoarece toata mizeria iti intra in carburator dar daca e o chestie provizorie poti sa mergi 10-20 km fara treaba. Eu am mers cam 100 pana mi-am dat seama tongue.gif dar nu a avut nimic si am mers si 3 km pe drum de tara cu praf biggrin.gif oricum nu recomnd decat in situatii extreme , mai ales la cat costa unu 5 lei nu se merita sa nu pui unu nou si garnitura obligatoru smile.gif

This post has been edited by ceribros: 30 May 2008, 13:18


--------------------
Am avut Dacie Berlina 1997
In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 30 May 2008, 15:17
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.323
Joined: 10 January 05




19. emircea> Stiu ca lucrul mecanic e acelasi, asta spuneam si eu. Voiam sa subliniez ca si modul de franare, desi pare la fel, avand acelasi efect, poate avea consecinte diferite asupra masinii.

Am intrebat soferul si mi-a spus ca ar tine placutele mai mult pentru ca nu se incalzesc atat de tare..


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 30 May 2008, 15:49
Post #82


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 788
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




19. In orice caz, placutele tin in functie de cat de des franezi. Ca se incalzesc sau nu tare, aia e alta poveste; nu prea cred ca uzura depinde si de asta. Regimul lor normal e sa opreasca in conditii de siguranta masina de la viteza maxima constructiva trebuie sa faca fata la conditii din astea. Parerea mea!
Dar daca, de exemplu, intr-un trafic moderat, tu te accelerezi ca dupa aia sa franezi sa tii ritmul, in mod repetat, placutele au cu siguranta o viata mai scurta.

24. Daca in fata ta merge o masina mare si ridica praful, la momentul actual cu siguranta ajunge in motor si e abraziv pentru camasi si segmenti. In schimb gatul de lebada este sub 15 lei.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 2 Jun 2008, 11:11
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 963
Joined: 13 October 07
From: Botosani




24. gatul e 4 ron la targu' de masini, am dat atat ca avea si cele 3 coliere. am mers cam 1000 de km asa, nu s-a intamplat nimic. atat ca trage mai bine decat cu el. probabil filtrul meu de aer e varza. il schimb zilele astea. unul pentru instalatia de acum am inteles ca e sub 10ron, se merita sa-l schimb cu ceva strainez, mai bengos, cum am vazut la altii? cat costa alea? creste consumul? asta e foarte important, sunt f.f.f. multumit de consumul actual.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 2 Jun 2008, 19:43
Post #84


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.287
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




25:Va Salut se potrivesc pe jante normale de Dacie 1310 "96" cauciucuri R14 180


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 3 Jun 2008, 08:38
Post #85


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 5.124
Joined: 19 July 04
From: Craiova




25. NU. Jantele normale de dacia au 13 inch. Cauciucurile indicate de tine au 14 inch. Cu alte cuvinte cauciucul e mai mare decat janta si nu ai cum sa il montezi.

Bafta!


--------------------
Renault Megane IV Hatch (Intens 1.6 dCi)
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Jun 2008, 15:49
Post #86


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.095
Joined: 5 January 08
From: Craiova




26. sorry ca re-aduc topicul pe prima pagina
la un ELM de dacie 1310 ce poate fi stricat daca atunci cand dau la cheie doar se invarte in gol (parca si caraie putin) si cat ar costa reparatia? este greu de reparat daca as vrea sa il repar singur ?

This post has been edited by ArtVandelay: 20 Jun 2008, 15:49


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Jun 2008, 22:22
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.081
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




inlocuiesti bendxu-l rotor_strunjit.jpg ( Size: 373.16k ) Number of downloads: 262
sau stringe surubul care actioneaza furca alinierea_furcii.jpg ( Size: 299.95k ) Number of downloads: 258


This post has been edited by bygy007: 20 Jun 2008, 22:32


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Jun 2008, 23:14
Post #88


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.095
Joined: 5 January 08
From: Craiova




cat costa un bendix? ca nu prea am multi bani acum blush.gif
imi zisera cativa prieteni ca un ELM prin targ e pe la 50 ron..
surubul ala cat trebuie strans? nu ma pricep deloc la electromotoare mellow.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 20 Jun 2008, 23:24


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 21 Jun 2008, 02:48
Post #89


"Nembru"


Group: Members
Posts: 630
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Pret bendix de origine: 110 ron
Pret bendix de import: 87 ron



--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 21 Jun 2008, 22:15
Post #90


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.095
Joined: 5 January 08
From: Craiova




sa-mi bag..... mellow.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:

Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).

Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.


--------------------
Go to the top of the page

45 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th November 2018 - 11:54
Forum Renault Server hosting