Moda Noua Tuning sau astia au īnebunit ?, Car Tuning SUA
![]() ![]() ![]() ![]() |
Moda Noua Tuning sau astia au īnebunit ?, Car Tuning SUA
EinarN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Decat tiganiile care ne umplu noua strazile...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
rtBK |
![]()
Post
#3
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nu mai au bani sa repare gropile din asfalt
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
EinarN |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(blak2oo8 @ 2 Dec 2008, 08:32) cu siguranta ![]() Cred ca metoda asta de tuning ar prinde excelent īn RO, special pt. strazile marginase ale oraselor care sīnt mai de graba OFROAD. Nu e nimic mai simplu sa iei o dacie pick-up, sa-i umfli garda de la sol īn halul asta cu niste telescoape de raba si sa-i pui roti de 28". Cel putin atunci sti o treaba ![]() |
-------------------- |
|
psychoo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
eu sunt curios cum se face transferul de la cutia de viteze la roti...cam la ce unghi lucreaza planetarele alea sau cum anume se realizeaza???
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Asi |
![]()
Post
#6
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(psychoo @ 2 Dec 2008, 14:31) eu sunt curios cum se face transferul de la cutia de viteze la roti...cam la ce unghi lucreaza planetarele alea sau cum anume se realizeaza??? Au punti rigide, vorbim de doua diferentiale si o cutie de transfer 4x4 (dar din cate vad majoritatea sunt 2x4, mai ales in filmuletul 3 se vede ca doar puntea spate este motoare, desi probabil la manevre de genul asta poate s-a deranjat careva sa puna 4x4 intrucat majoritatea puntilor rigide directoare sunt si motoare avand un diferential, deoarece sunt folosite in principal la masinile 4x4 de teren) Puntea rigida e rotita in planul ei incat diferentialul sa aiba arborele cardanic aproape perpendcular adica la un unghi, cel de pe spate e rotit in sus incat sa ajunga la o deviatie cat mai mica. Oricum se folosesc doua cruci cardanice (una la cutie si alta la diferential pe de o parte regleaza toate erorile de coaxialitate si unghiulare, dar si principalul motiv de a avea turatie constanta la roti nu variabila cum se intampla la o singura cruce cardanica. Pe fata e aceeasi poveste (cutia de transfer de regula este in centrul masinii fiind in prelungirea cutiei de viteze) Singurul unghi care trebuie avut in vedere este unghiul de iesire din cutia de transfer (cele 2 unghiuri daca e 4x4). aceste doua unghiuri daca sunt la 180 grade asa cum se intampla de obicei estimez o valoare de maxim 20 de grade intre cardan si axul cutiei, lucru realizabil de un arbore cardanic. Desi totusi exista si cutii de tranfer 4x4 care au axele inclinate la 10-20 de grade, adica numai bine. Asadar merge foarte bine si cocotata la cucurigu iar daca se apuca vreun "redneck" de la ei sa faca asa ceva probabil se pleaca de la o impala obosita sau vreo barca ford (de la ei) si se face doar 2x4 ca in versiunea originala si pentru obtinerea unui unghi mic intre cardan si cutie se inclina tot motorul si cutia spre spate.. ![]() This post has been edited by Asi: 2 Dec 2008, 14:50 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
EinarN |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
@ Asi
Da, dar se mai si lungeste axul cardanic. Toate americanele de serie vechi (si cele noi 80%) au motor fata / tractiune spate īn sistemul clasic. Cutiile automate sīnt lungi si ajung pīna īn centrul masinii. Trage numai spatele. Pe axul cardanic are 2 cruci. Una la intrare īn cutie si una la intrare īn diferential. O americana nemodificata, poate fi ridicata din telescoape aprox. 20 cm. Daca-i mai si lungesti axul cardanic si īnclini puntea din spate cum spui tu o umgfli la juma de metru fara mare osteneala. probleme apar pe fata unde trebuie lungite tijele de directie ce vin din servo si cotul de redirectionare al directiei ce-i fixat pe traversa unde sta radiatorul. Ca dimensiune poti compara transmisia unuei americane cu transmisea unui VW Sprinter. Sīnt aprox. identice. Īn video-ul 3 cu cea verde se poate vedea destul de deslusit sistemul clasic. cīnd vezi filmarea masinii īn paralel, dai pauza la video si misca-l din cursor pas cu pas pt. detalii. This post has been edited by EinarN: 2 Dec 2008, 15:20 |
-------------------- |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#8
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: Bucureŗti ![]() |
QUOTE(EinarN @ 2 Dec 2008, 10:43) cu siguranta ![]() Cred ca metoda asta de tuning ar prinde excelent īn RO, special pt. strazile marginase ale oraselor care sīnt mai de graba OFROAD. Nu e nimic mai simplu sa iei o dacie pick-up, sa-i umfli garda de la sol īn halul asta cu niste telescoape de raba si sa-i pui roti de 28". Cel putin atunci sti o treaba ![]() La ce gropi avem noi ... daca o faci asa cum zici , in prima groapa te rastorni ![]() ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 2 Dec 2008, 17:11 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
EinarN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Dependent de reglarea suspensiei.
|
-------------------- |
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#10
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
Muratu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Alea-s masini de mers prin mlastini....... sau doar utilitate de dragul utilitatii?!
|
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Prostie+bani....
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#13
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
AMW |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
de coborat am vazut cum se coboara din ele...
dar de urcat? isi iau avant si plonjeaza direct in scaun? ca nu vad sa aiba vreo treapta sau scarita... |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
andu911 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Deci cand le-or vedea cocalarii cu bani...
![]() Astept cu nerabdare sa vad si la noi asa ceva, noaptea dand ture pe Magheru. ![]() Oricum nu mai au mult... Am vazut masini scumpe cu niste jante de tot rasul... chiar daca erau scumpe nu se potriveau deloc... Gen Mercedes S alb cu jante cromate... Probabil se asortau cu ghiulul. This post has been edited by andu911: 5 Dec 2008, 04:27 |
--------------------
-
-
-
|
|
EinarN |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Ziua īn amiaza mare daca ai apare cu asa ceva, sa mai ai pe ea si un amplif din ala sanatos si dat la maxim cu muzica cu LOS GUTA'OS, cred ca ai bloca circulatia instant
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
aditć |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
americani cretini ,ce mai vreti?
|
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Masini de mers doar in linie dreapta. N-as avea sa iau o curba cu 50 km/h. |
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
Bliss |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Chris Rock o zice 'al mai bine:
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 10:53 |