DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de Golf 2 1,6L GTI pe o Dacia 1300, Vreau sa stiu daca pot sa montez

Siconi
post 20 Nov 2005, 16:21
Post #31


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




[quote=anndi,20 Nov 2005, 16:57]
buna ideea cu motorul de golf. consuma putin, intretinerea e ieftina. o sa te chinui un pic dar o sa iti merite.

Mersi de incurajare. Imi doresc un motor decel putin 100-110 CP. Chiar ci cu motorul cel "vechi", adica stock, masina mea consuma cam 7,9L/100km in afara si in jur de 8,5-8,7 in localitate. Eu zic ca e bine, daca ma gandesc la vechime si uzura; i-am facut setul acum 3 ani, dar esentialul tot din '75 a ramas. Insa e cam lenesa. Am crezut ca daca ii schimb dicul de ambreiaj osa mai intinereasca ceva, ca era cam uzat saracu', dar vad ca nu prea tine figura, ca tot cam lenesa. Rateuri nu da ca am reglat-o bine, platine am pe ea de cca. 6luni, iar bujii din feb.2005. Vreau sa spun ca merg cu ea in fiecare zi ca asta mi-e serviciul si fac saptamanal aprox. 200-300km, dat fiind ca orasul meu e cam mic in comparatie cu marile orase unde uiti dupa ce anume ai plecat in oras, pana ajungi la destinatie.
Cu toate astea, vreau un motor cu care sa pot sa ma intrec cu altii. Am boala condusului in sange inca de la nastere si abia apuc sa am ocazia sa particip la ceva curse. De-aia vreau sa-mi prepar masina. Deci, any suggestion?

Dacaa facut cineva asa ceva, motor de golf pe dacie, sa-mi dea si mie ceva indicatii, ce anume sa caut, sau ce sa evit.

Mersi inca o data, Anndi! wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 20 Nov 2005, 17:11
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




Bun.Vad ca esti tare hotarat sa iti schimbi motorul de pe dacie cu ceva mai puternic.Daca vrei ceva in jur de 100cp as putea sa iti vand motorul meu de pe dacie(o dacie adusa din germania in 95) , MOTORUL ESTE DE DACIE , are un motor de 1.6 cu carburator dublu corp weber , aprindere electronica din fabricatie si scoate daca este bine reglat aproape 100cp.Si sa nu mai vorbim ca este si foarte nervos lucru pe care il cauti tu la o masina


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 20 Nov 2005, 17:12
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




Daca nici ideea asta nu e buna monteazati un V6 turbo benzina de 200cp de pe un renault25 si ai scapat de toate problemele.


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Nov 2005, 18:49
Post #34


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(mesteru surubel @ 20 Nov 2005, 18:12)
Daca nici ideea asta nu e buna monteazati un V6 turbo benzina de 200cp de pe un renault25 si ai scapat de toate problemele.
*



Crezi tu ca dau dacia si cumpar dacia? Iti multumesc pentru propunere, dar vreau sa optez pentru ceva mai calitativ. E buna ideea cu motorul de R25. Se potriveste bine pe Dacie sau tre' modifacri majore? Ce cutie sa iau? Tot de R25 banuiesc ca sa fie compatibilitatea cat mai mare.Problema e de unde iau un motor de R25 V6? Si cat face cu tot cu cutie? Am gasit deja ceva de golf 2 cu tot cu cutie, planetare si carburator de rezerva la numai 5 mil., cu proba la cerere, adica il testezi si ti-l da jos de pe masina respectiva. Totusi, mi se pare suspect de ieftin. Merge de verificat.

Vreau sa mai las o bataia de cap:
- ce ziceti de inchidere centralizata( lipsa butoane la usi), deschidere electrica la buson benzina si portbagaj, pornire motor cu un Memory Stick Pro cu soft in el pe post de cheie (sau o memorie flash pe usb) si apoi un buton de "ignition"? Vi se pare tentant? Poate ca o sa fac alt post cu asa ceva, desi am vazut ca este deja ceva asemanator pe forum.
Va las pe voi sa decideti.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 20 Nov 2005, 21:41
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




nui idee rea ce zici ti cu butoane si butonase, dar ia-o incet si pune prima data motorul, fa-l sa mearga impecabil si dupa aia vezi cu cati bani mai ramai si ce mai poti face cu ei. nu vreau sa te sperii, dar cu bulan o sa bagi cu vo cateva mil peste suma planificata. bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Nov 2005, 18:53
Post #36


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(anndi @ 20 Nov 2005, 22:41)
nui idee rea ce zici ti cu butoane si butonase, dar ia-o incet si pune prima data motorul, fa-l sa mearga impecabil si dupa aia vezi cu cati bani mai ramai si ce mai poti face cu ei. nu vreau sa te sperii, dar cu bulan o sa bagi cu vo cateva mil peste suma planificata. bafta!
*


Pana vine primavara, ce sa lucrezi toata iarna in casa? Pregatesti cate una alta... mai faci un plan, o schita, mai un montaj de automatizare, ai destule de facut, lucruri care sa nu-ti rapeasca prea mult din fonduri. In plus, nu voi plati nici o manopera, intrucat intentionez sa fac totul doar cu ajutorul a doi specialisti, prieteni de-ai mei.
Ce fel de motor e ala torbo V6 de R25? Care e cilindreea lui? Cefel de modificari sunt necesare? Intreb pentru ca deja am adunat ceva informatii, insa despre motor de golf.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 21 Nov 2005, 20:06
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




Bun deci vad ca nu te intereseaza motorul meu de dacie de 1.6 si 100cp.Despre motorul de reno 25 turbo V6 pot sa iti spun ca au fost de doua tipuri unul cu doua carburatoare si 175cp care o sati consume vrea 11-12 in oras iar unul pe injectie de 200cp cu injectie si o cilindree de 2500 care o sati consume vreo 7-8max in oras. cel din urma stiu ca poti sa il cumperi de la un centru de dezmembrari din timisoara la circa 300euro(atata mi-a cerut mie dar cred ca mai lasa ceva din pret).


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Nov 2005, 20:53
Post #38


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(mesteru surubel @ 21 Nov 2005, 21:06)
iar unul pe injectie de 200cp cu injectie si o cilindree de 2500 care o sati consume vreo 7-8max in oras. cel din urma stiu ca poti sa il cumperi de la un centru de dezmembrari din timisoara la circa 300euro(atata mi-a cerut mie dar cred ca mai lasa ceva din pret).
*


Apreciez foarte mult bunavointa ta. De ce vrei sa scapi de motorul tau? Pare sa iti placa... sau vrei si tu unul mai performant?
La Timisoara unde anume e centru ala de dezmembrari? Ca eu stau relativ aproape de TM (120km) si pot veni intr-un week-end. Doar motorul costa 300 EUR sau cu tot cu cutie si planetare?
Crezi ca ai putea afla asta pentru mine, daca tot esti de prin partea locului cu pricina? Nu voi ramane dator... smile.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 21 Nov 2005, 21:28
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




sigur ca da.sa caut nr de telefon si o dati postez rezultatele. motorul stiu sigur ca era cel de 200cp pe injectie dar de cutie si de restu nu am intrebat deoarece daca il cumparam il monatam pe cutia de dacie deoarece am o cutie de fuga cu un grup cnic 8:33 si in lucru un grup conic 7:33 cu 5 normala pt viteza maxima. maine revin cu informatii


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Nov 2005, 22:24
Post #40


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(mesteru surubel @ 21 Nov 2005, 22:28)
sigur ca da.sa caut nr de telefon si o dati postez rezultatele. motorul stiu sigur ca era cel de 200cp pe injectie dar de cutie si de restu nu am intrebat deoarece daca il cumparam il monatam pe cutia de dacie deoarece am o cutie de fuga cu un grup cnic 8:33 si in lucru un grup conic 7:33 cu 5 normala pt viteza maxima. maine revin cu informatii
*


Mersi. Astept maine detalii, ca mor de curiozitate.Vezi daca poti afla si restul de informatii: cutie+planetare+timoniere+punte spate in 4-5 prezoane+ Stii tu restul


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 21 Nov 2005, 23:18
Post #41


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bure
post 24 Nov 2005, 20:49
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 9 February 04
From: brasov




QUOTE(Muttley @ 14 Nov 2005, 19:03)
Din ce stiu eu, a existat si o varianta de motor de 1600 care echipa o varianta de Jetta ceva mai sportiva, avea undeva putin peste 100 de cai. Poate p-asta-l gasii tu la dezmembrari. Masina pe care am vazut-o eu avea motor de 1800 cu 8 supape si 90 de cai, GTI-ul are 16 supape si vreo 120 de cai. Nu am inteles prea bine ce intrebi tu, cu cat merge ca viteza sau ca pret?! Ca viteza mai bine nu incerci sa aflii cred, ca pret habar n-am... Pentru informatia ta, singurele cutii longitudinale "tip VW" sunt cele de Passat si Audi 80/100. Daca stau sa ma gandesc, am vazut aici in IS o Dacie cu motor de Golf de 1.6 care avea cutie de Renault (25 cred...) dar deja aducea prea mult a corcitura...
*


GolfII GTI erau 2 variante GTI si GTI 16V.


--------------------
Dacia 1310 - BV99DAR
Bani si frica n-am avut niciodata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Nov 2005, 21:36
Post #43


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(bure @ 24 Nov 2005, 21:49)
GolfII GTI erau 2 variante GTI si GTI 16V.
*


Care anume se potriveste mai bine pe dacie si cam cat costa fiecare? Imi poate da cineva ceva detalii despre aceste motoare?... avantaje, dezavantaje, detalii tehnice sau performante notabile... stiti voi. Cu ce fel de cutie s-ar potrivi fiecare? mellow.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 24 Nov 2005, 21:54
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




QUOTE(Siconi @ 24 Nov 2005, 21:36)
Care anume se potriveste mai bine pe dacie si cam cat costa fiecare? Imi poate da cineva ceva detalii despre aceste motoare?... avantaje, dezavantaje, detalii tehnice sau performante notabile... stiti voi. Cu ce fel de cutie s-ar potrivi fiecare?  mellow.gif
*



ideea e ca poti sa pui ce motor vrei tu pe dacie si inclusiv pe cutia de dacie , cu o flansa. ca motoare pot sa iti recomand cel de reno alpin1.4 120cp , reno18 turbo 130cp, golf II gti 16 valve 140cp , reno 25 turbo injectie 200cp , daca ai bani motor de M3 cu cutie si diferential de papuc , si multe altele. ca preturi depinde cum ai noroc.


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Nov 2005, 22:36
Post #45


__________________


Group: Members
Posts: 13.008
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE
motor de M3 cu cutie si diferential de papuc

De unde Doamne iarta-ma le mai scoateti?!? wacko.gif M3-u'-i 6 cilindri-n linie (adica unul dupa altul!!!), motoru' ala e lung, ii scoti distributia in afara masinii, renunti la caseta de directie, cum il aburesti sa-ncapa-n Dacie, lamureste-ma si pe mine daca ai vazut asa ceva...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 24 Nov 2005, 22:39
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




QUOTE(Muttley @ 24 Nov 2005, 22:36)
De unde Doamne iarta-ma le mai scoateti?!? wacko.gif  M3-u'-i 6 cilindri-n linie (adica unul dupa altul!!!), motoru' ala e lung, ii scoti distributia in afara masinii, renunti la caseta de directie, cum il aburesti sa-ncapa-n Dacie, lamureste-ma si pe mine daca ai vazut asa ceva...
*



pai pe dacie nu am vazut inca ci doar pe o lada 1500. pe viitor daca strang3000 euro imi cumpar eu unul si ma chinui sa il montez pe dacie si sa o fac cu tractiune spate , dar asta numa dupa anu-nou sa fie un pic mai cald


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Nov 2005, 22:55
Post #47


__________________


Group: Members
Posts: 13.008
Joined: 4 September 04
From: -




Bun, sa ne tii la curent... wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 24 Nov 2005, 22:58
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




ar fi beton daca reusesc , la montaj ma gandesc ca ar trebui sa mearga mai ales daca intra motoru de reno 25 turbo V6 fara nici o problema asa ca nu vad de ce nu ar merge si asta de M3 montat pe dacie. doar bani de motor sa fie.


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Nov 2005, 23:02
Post #49


__________________


Group: Members
Posts: 13.008
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Muttley @ 24 Nov 2005, 23:36)
  M3-u'-i 6 cilindri-n linie (adica unul dupa altul!!!), motoru' ala e lung
*


Ete d-aia n-are cum sa intre... Cel putin la prima vedere...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Nov 2005, 08:57
Post #50


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.920
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Primul M3 a avut motor de 4 cilindri in linie (caroseria Ursulet). Avea vreo 220 CP. Daca reusesti sa-l indesi pe dacie rezulta o mare risipa de bani, materiale si de un motor excelent.
Mai bine te limitezi la un motor de R5 GTT ca B-34-SGM.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geti
post 25 Nov 2005, 10:49
Post #51


sofer corupt


Group: Members
Posts: 304
Joined: 25 July 05
From: Iasi




Am vazut ca multi merg pe varianta Golf.Asa e,e cea mai buna varianta,dar daca tot vrei multa putere mergi pe un motor 160 cai max.Motor care a fost montat Pe G 60,adica Golf respectiv Corrado


--------------------
dacia Cielo si Vectra - IS OO GTO
A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geti
post 25 Nov 2005, 10:52
Post #52


sofer corupt


Group: Members
Posts: 304
Joined: 25 July 05
From: Iasi




Dar sa ai mare grija cu pozitia motorului si poz baii de ulei.Aceasta trebuie schimbata cu una pentru motor longitudinal.Asta pentru ca ulei-ul sa stea corect.Acum depinde de poz motorului si de montarea acestuia, de cum faci suportii


--------------------
dacia Cielo si Vectra - IS OO GTO
A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Nov 2005, 20:29
Post #53


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(geti @ 25 Nov 2005, 11:52)
Dar sa ai mare grija cu pozitia motorului si poz baii de ulei.Aceasta trebuie schimbata cu una pentru motor longitudinal.Asta pentru ca ulei-ul sa stea corect.Acum depinde de poz motorului si de montarea acestuia, de cum faci suportii
*


Zau ca nu mai inteleg nimic. Pana la urma care motor e mai bun, e mai putin de lucru si are peste 140 CP si in acelasi timp se potriveste cu vreo cutie care sa ofere un sprint bun si la 70km/h? Poate cer prea mult, dar nu dati cu pietre. Doar intreb inainte de a intra in resurse. Trebuie sa stiu pe ce sa ma axez. Si dupa cum vedeti, ma cam bazez pe experienta voastra in ale tuningului ca eu unul nu am prea avut ocazii sa fac asa ceva, desi imi place la nebunie. Intr-o vreme intentionam sa-mi deschid un atelier cu asa ceva. Astept ceva raspunsuri la intrebarile de nitel mai sus.

mellow.gif mellow.gif excl.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 25 Nov 2005, 20:36
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




motorul de M3 tot fac cumva sal montez pe dacie chiar daca nu se merita da eu tot fac investitia asta. eu cred ca cea mai buna investitie e cel de golf sau cel de reno5 GTT pe care ii pui turbina garett T3 de ford rs1600 si rezolvato.


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Nov 2005, 20:47
Post #55


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(mesteru surubel @ 25 Nov 2005, 21:36)
motorul de M3 tot fac cumva sal montez pe dacie chiar daca nu se merita da eu tot fac investitia asta. eu cred ca cea mai buna investitie e cel de golf sau cel de reno5 GTT pe care ii pui turbina garett T3 de ford rs1600 si rezolvato.
*


Bun! Sa zicem ca luam una bucata de motor de golf 2GTI sau R25 V6(200CP). Totusi, ce cutie sa punem la un asemenea motor, care sa fie cat mai compatibila ci D1300?, adica una care sa se monteze mai usor pe dacie dar sa si aiba randamentul asteptat?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonyus
post 27 Nov 2005, 16:29
Post #56


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea




QUOTE(mesteru surubel @ 25 Nov 2005, 20:36)
motorul de M3 tot fac cumva sal montez pe dacie ...
*



Sugestie (no offence):in portbagaj.Ce ai vazut tu la Lada e mai relizabil deoarece acea caroserie e ceva mai rigida ca cea de Dacie.Daca tot dai 3000 de Euro pe motor de ce nu mai dai 500-1000 pe o caroserie si ai scapat de foooarte multa bataie de cap,nervi, cheltuieli ,care au rezultat destul de mediocru.Eu raman cu parerea ca pe D1300 un motor de R12 Gordini e cel mai bun, doar ca e aproape imposibil de procurat.


--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 28 Nov 2005, 16:43
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




QUOTE(Tonyus @ 27 Nov 2005, 16:29)
Sugestie (no offence):in portbagaj.Ce ai vazut tu la Lada e mai relizabil deoarece acea caroserie e ceva mai rigida ca cea de Dacie.Daca tot dai 3000 de Euro pe motor de ce nu mai dai 500-1000 pe o caroserie si ai scapat de foooarte multa bataie de cap,nervi, cheltuieli ,care au rezultat destul de mediocru.Eu raman cu parerea ca pe D1300 un motor de R12 Gordini e cel mai bun, doar ca e aproape imposibil de procurat.
*



nu mai bine fac investitia asta decat sa imi iau alta masina , deoarece la cat am investit in ea nu mai pot sa o vand asa ca continui investitia si ascultama ce iti spun ca merge. cat despre motoruu de gordinii vezi ca e unu de vanzare pe 4tuning la bazar. poate ai noroc si-l mai are


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonyus
post 30 Nov 2005, 07:43
Post #58


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea




Nu sunt contra tuningului (poate doar off topic ) dar nu am nevoie de asa ceva.Prefer sa am masina stock decat cu praguri false,eleroane,deflectoare,spoilere,etc.Am masina pentru nevoi personale nu pentru sa agat tot felul de beculete si neoane pe ea.Daca as face modificari as incepe cu caroseria (dezechipata,ranforsata,etc.),sistemul de rulare,sistemul de franare,etc.Puterea e nimic fara control.


--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geti
post 30 Nov 2005, 10:51
Post #59


sofer corupt


Group: Members
Posts: 304
Joined: 25 July 05
From: Iasi




Am vazut ca se vorbea acici si de tractiune spate montaat pe dacia si cu,cutie de papuc.Ce credeti ca aceasta cutie e asa buna ,ca e de fuga si in plus de asta sunt curios cum se comporta o masina care a fost conceputa sa aiba 2 roti motrice fata acum sa aiba tractiune spate.Daca tot mere de ce nu se monteaza 4x4 de pe pap smile.gif uc. 053.gif


--------------------
dacia Cielo si Vectra - IS OO GTO
A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 30 Nov 2005, 12:52
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




QUOTE(Tonyus @ 30 Nov 2005, 07:43)
Nu sunt contra tuningului (poate doar off topic ) dar nu am nevoie de asa ceva.Prefer sa am masina stock decat cu praguri false,eleroane,deflectoare,spoilere,etc.Am masina pentru nevoi personale nu pentru sa agat tot felul de beculete si neoane pe ea.Daca as face modificari as incepe cu caroseria (dezechipata,ranforsata,etc.),sistemul de rulare,sistemul de franare,etc.Puterea e nimic fara control.
*



pai nici eu nu cred ca o modific pe a mea la exterior ci o las asa plina de rugina si cu vopseaua sarita dar la motor , sistem de franare si alte mici modificari pt o calatorie foarte sigura tot tre facute. cat cutractiune spate e buna la un motor de vre 150cp in sus sa iti fuga spatele si fite multe. eu mam apucat sa adaptez pe puntea de reno 18turbo grupu de la papuc cu tot cu planetare , asa numa pentru spactacol cu dacia . mie mi se pare ca 4x4 e mai mult sa legi de ea o remorca sau plugu si sa meri la arat cu ea decat sa ii aduci o modificare de spectacol. acuma decizia ii apartine fiecaruia , fiecare face ce vrea cu masina lui


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2024 - 07:04
Forum Renault