DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

48 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

anick_ka
post 9 Nov 2006, 22:24
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 10 April 05
From: Iasi




klaus, eu as fi vrut sa observ o diferenta cand incepe sa se incinga motorul pana sa intre ventilatorul in functie, adica o atentionare preventiva. am inteles ca termostatul deschide la 90 grade si ventilatorul porneste in treapta unu la 100 grade; aceasta crestere de 10 grade imi pare importanta si ar trebui semnalata, poate era bine daca pornirea ventilatorului ar coincide cu trecerea la 6 liniute (oprirea sa cu trecerea inversa).
daca 4 liniute (adica la a doua indicatie) sunt intre aprox 80 (poate mai putin) si peste 100 grade, atunci cat e temperatura la ultima liniuta de sus?


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - IS - 9x - ANG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2006, 08:43
Post #62


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Termostatul incepe sa se deschida la 89 grade, si este deschis complet la 101 grade, iar ventilatorul porneste automat la 96 grade pe treapta mica si la 102 grade pe treapta mare.
4 liniute la indicator sunt cand temperatura este intre 80°C si 105°C
Deci e absolut normal ca ventilatorul sa porneasca cand sunt 4 liniute


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 11 Nov 2006, 18:36
Post #63


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




OK... revin cu info noi... am facut masuratori cu computerul de diagnoza (inferfata si softul de aici: http://www.powerobd.ro/) si am remarcat urmatoarele:
1. bordul functioneaza corect, afisand liniutele corect in functie de temperatura (nici una pana la 50, doua intre 50 si 80, patru peste 80 pana a 105 etc.)... scaderea de la patru la doua are loc la 76 grade si nu la 80, datorita histerezisului
2. in jur de 70-75 grade, a deschis termostatul
3. temperatura motorului, din cauza termostatului deschis a variat, in conditii de trafic de Bucuresti, intre 70-85 grade

deci buba e la termostat... astept informatii despre pret si locatiile unde se poate gasi acest termostat (cod piesa 7700872554) si eventual si garnitura aferenta


@klaus... o mica corectie... GMV tr I porneste la 99-100 si se opreste la 96 iar GMV tr. II porneste la 102 si se opreste la 100... iar termostatul incepe sa deschida la 89 si e complet deschis la 99 +/-2 grade... deci toate aceste au loc in zona de 4 liniute


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 12 Nov 2006, 17:59
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 910
Joined: 19 March 05




subscriu la problema cu doar 2 bucati de linie la temperatura. De azi dimineata la mine nu se mai aprind 4 linii, doar 2. Se aprind 4 doar daca merg in regim de aglomeratie urbana..... Cand iau viteza si vine vant rece in freza apar 2.
cred ca e termostatul huh.gif

This post has been edited by david79: 12 Nov 2006, 17:59


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 13 Nov 2006, 10:01
Post #65


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




revin... am fost in targul Vitan si am cumparat termostatul si garnitura aferenta... total 31 RON... la service-ul Meridian West mi s-a spus ca termostatul costa la ei cca. 150 RON...

codul termostatului (codul cel nou) este 7700 872 554, cum am scris si mai sus, iar cel vechi, de tip Dacia, este: 6001 543 366 (iar garnitura cu 367 in coada)


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radioman
post 13 Nov 2006, 10:17
Post #66


membru D'ala mare


Group: Members
Posts: 411
Joined: 31 May 05
From: Constanta




@Al : dupa ce faci schimbarea termostatului mai faci o noua diagnoza pt. a putea face diferenta cu noul termostat ? Poti pune pe forum noile valori, in cazul ca mai faci o testare? Sunt curios numai de plaja de tolerante...Toate cele bune! smile.gif

This post has been edited by radioman: 13 Nov 2006, 10:21


--------------------
Skoda Octavia 2/ Suzuki Splash / 2007/2010 - CT-xx-HIT
Unii se nasc ca un 'original' si mor ca o "copie"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 13 Nov 2006, 10:54
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 910
Joined: 19 March 05




banuiesc ca termostat de logan 1.4 este identic cu cel de solenza 1.4, nu ?


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 13 Nov 2006, 11:27
Post #68


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.756
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Eu am SLZ si nu LGN. Am mai scris cate ceva aici:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4064

si tot cu AL am mai vorbit pe acolo.

Nu am liniute dar am indicator cu scala. Mi-am luat inima in dinti si am schimbat termostatul. Insa nu am sesizat nici o diferenta notabila...

AL, eu nu am vazut pe acolo nici o garnitura. Ma insel ?

Din ce stiu, termostatul e acelasi la toate modelele - deschiderea incepe la 89 grade.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Nov 2006, 11:55
Post #69


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(AL @ 13 Nov 2006, 10:01)
la service-ul Meridian West mi s-a spus ca termostatul costa la ei cca. 150 RON...
hiptnotizat.gif .
Bai, da' aia de la merdiain ce naiba fac, iti dau si dvd player la el? Ca duminica un termostat din ala e intre 10 si 15 roni in targ... Doar daca nu ti-l dau cu tot cu carcasa lui si cu capacul carcasei...
Si am impresia ca sunt usor diferite termostatele de logan fata de cele de solenza (asa mi s-a parut cand m-am uitat la ele duminica, cel putin dpdv forma componente, nu si dpdv temperaturi de deschidere).

PS: si termostatul are sigur o garnitura pe el. 10 Roni era termostatul duminica cu tot cu garnitura


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 13 Nov 2006, 15:36
Post #70


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




he he...discutii din 2004... ce vremuri! ... atunci povesteam despre efectul pozitiei acului (DSN vs. SLZ) asupra clientului... acum pozitia mediana a acului a fost inlocuita cu cele 4 liniute care acopera practic intreaga plaja de functionare normala de la 80 la 105 grade... in asta intra si declansari si opriri de GMV si deschidere si inchidere de termostat... totul! .. iar clientul e multumit de cele 4 liniute...

klaus, sorry, dar data viitoare, tot duminica, te voi invita sa mergem intruna in targ... tu vad ca ai noroc de preturi mai mici...smile.gif... diferenta mergem si o bem!


garnitura este cea din figura de mai jos...

Attached thumbnail(s)
desen.JPG ( Size: 86.33k ) Number of downloads: 7163


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 13 Nov 2006, 17:08
Post #71


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.756
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Da, acum imi dau seama de garnitura. In mod normal ea e deja pusa pe termostat asa ca nu ai probleme, e OK cum vine termostatul. Ma mir ca are si garnitura separata.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinvfd
post 19 Nov 2006, 00:49
Post #72


florinvfd


Group: Members
Posts: 163
Joined: 4 March 05
From: Bucuresti




Si eu am avut "problema" asta cu 2 liniute...
Acum cateva saptamani mi s-a parut ceva schimbat la bord: imi afisa 2 linii, de o vreme vad ca ajunge la 4 din nou... Nu stiu ce sa cred.. blink.gif
Caldura baga in ambele cazuri...doar ca imi afisa 2 linii in loc de 4.

Azi mi s-a intamplat ceva ciudat: cand inchideam/deschideam masina din telecomanda..nu se mai aprindeau semnalizarile, dar dupa vreo 4 ore si-a revenit fara sa-i fac nimic.. blink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI 2006, Laureate
bunul simt e cea mai buna regula de circulatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 20 Nov 2006, 09:25
Post #73


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.756
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




florinvfd, nu se simte diferenta de temperatura a motorului (75-95 grade) atunci cand pornesti incalzirea....

Off-topic: cat despre inchiderea centralizata, vezi ca ai lasat portbagajul deschis sau una din usi e deschisa. Sau poate a inceput sa faca contact imperfect vreun intrerupator de usa/portbagaj. Unge-le smile.gif

Oricum, e clar ca masina ta e self-tuning, self-configuring, self-diagnosticare, self-healing.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinvfd
post 20 Nov 2006, 10:04
Post #74


florinvfd


Group: Members
Posts: 163
Joined: 4 March 05
From: Bucuresti




cu caldura cred ca ai dreptate...pt ca a fost si ceva mai cald cateva zile si nu am mai pornit incalzirea.

cu contactele...am sa verific daca se mai intampla (portbagajul si usile sigur erau inchise)

PS:asta in caz ca nu se auto-repara tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI 2006, Laureate
bunul simt e cea mai buna regula de circulatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pleosc
post 20 Nov 2006, 13:53
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 1 March 04
From: Constanta




Si eu am patit faza cu 2 liniute,rar apareau 4 si atunci scadeau imediat la 2,indiferent de cum mergeam.Am fost azi cu ea la service si i-am spus unui inginer problema mea,si a zis ca s-ar putea sa se fi depus o pelicula de antigel pe membrana de la pompa de apa si sa citeasca gresit.A zis sa vin sambata sa vada care e cu adevarat problema,dar cand am plecat de acolo,a urcat la 4 si a ramas la 4 biggrin.gif .


--------------------
Dacia Logan Ambition - CT-54-XXX
Orice solutie genereaza noi probleme.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shefful
post 20 Nov 2006, 15:12
Post #76


Cititor de forum


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 July 05
From: Bucuresti




Vad ca la toata lumea s-a autoreparat problema cu liniutele. Sa fie de la temperatura primavaratica din ultimele zile?


--------------------
Maybach ZKR Ambition 1.6MPI Sedan 2005 - Gri Perla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 20 Nov 2006, 16:50
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 17 June 05




QUOTE(pleosc @ 20 Nov 2006, 13:53)
... si a zis ca s-ar putea sa se fi depus o pelicula de antigel pe membrana de la pompa de apa si sa citeasca gresit...
*


Se pare ca la ceva se pricep totusi cei de la serviceuri; LA ABURIT!


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 20 Nov 2006, 16:53
Post #78


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.756
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Nik, chiar ca ai dreptate. Ce treaba are pompa de apa cu citirea temperaturii? Dar cu pelicula de antigel ??? Adevarul e ca iti trebuie ceva imaginatie pentru asa scuze penibile....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Nov 2006, 16:53
Post #79


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Bine ca macar i-a dus capul si nu au zis ca pe membrana himenala...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pleosc
post 20 Nov 2006, 17:19
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 1 March 04
From: Constanta




Ma,eu nu-s tocmai mecanic dar si mie mi-a sunat a abureala asa ca m-am programat sambata dimineata la un test.Problema cu liniutele a durat de vineri dimineata pana azi dimineata.Dar cand am plecat de la service s-au facut 4 si au ramas 4 pana acasa...vreo 12 km mersi cu 70la ora.Si am mai mers si acum seara si tot asa,dupa ce a urcat la 4 a ramas la 4.


--------------------
Dacia Logan Ambition - CT-54-XXX
Orice solutie genereaza noi probleme.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 21 Nov 2006, 09:09
Post #81


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




interesant e ca si la mine si-a revenit dar, cateodata, mult mai rar, coboara totusi la 2 liniute.... sa-mi bag cucu'n el de termostat... din pacate nu mai am timp sa fac inca un rand de teste te temperatura... poate voi reusi totusi... oricum, acum am termostat nou in dotare si-l pot schimba oricand! smile.gif


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pleosc
post 21 Nov 2006, 15:18
Post #82


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 1 March 04
From: Constanta




Mda,ieri dupa ce am postat am mai plecat cu masina,nici o problema,mers prin oras,apoi am pus benzina.Cand am iesit de la benzinarie,din 4 s-au facut 2,si au ramas doua cu exceptia catorva secunde cand mergeam cu a doua.Azi iar a urcat la 4...iar a scazut,si a ramas la 2 toata ziua.
Am 2 intrebari:
Daca merg cu ea la doua liniute,risc sa fac rau motorului?
Si termostatul se schimba greu,e nevoie de multa munca si timp?Nu mi-e decat ca nu vreau sa-si bage aia de la service (RentCar) nasul prea mult,ca sigur nu se pricep mai bine ca cei de la fabrica.
Multumesc


--------------------
Dacia Logan Ambition - CT-54-XXX
Orice solutie genereaza noi probleme.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radioman
post 28 Nov 2006, 13:27
Post #83


membru D'ala mare


Group: Members
Posts: 411
Joined: 31 May 05
From: Constanta




Si cum va spuneam : ba 4, ba 2 liniute, ba prin oras, ba pe la drum , pana intr-o buna zi saptamana trecuta cand s-au suparat si au ramas doar 2 oricat de mult as fi circulat(deci NU stand pe loc) si indiferent pe unde (oras sau la drum).Ehh, asta e zic, hai sa vad cum se comporta pe loc, si ce credeti ? Cum stateam cu motorul pornit iata ca ajunge la 4 liniute, mai sta putin - pleaca si ventilatorul, dupa care brusc la cateva secunde de la oprirea acestuia revine iar la 2 liniute...si tot asa de vreo 3 ori (atat am tinut motorul pornit) - temperatura exterioara 9 grade.Zic: hai sa verific daca face mufa contact in sonda si da-i cu spraycontact -rezultatul acelasi.Azi am fost in service si mi-au schimbat initial termostatul -rezultat :Zero(tot la 2 statea) dupa care mi-au schimbat sonda de temperatura si.........in sfarsit s-a REZOLVAT , vad iar 4 liniute si in oras si la drum intins pe bargraf(am facut 18 km la drum intins) Hip, hip Hooouraa!!! smile.gif biggrin.gif


--------------------
Skoda Octavia 2/ Suzuki Splash / 2007/2010 - CT-xx-HIT
Unii se nasc ca un 'original' si mor ca o "copie"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shefful
post 29 Nov 2006, 13:59
Post #84


Cititor de forum


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 July 05
From: Bucuresti




Domnilor, am si eu o rugaminte: spuneti-mi un service din Bucuresti unde s-a rezolvat pe garantie aceasta problema. Nu mai am nervii si nici timpul necesar sa ma cert cu cei de prin serviceuri si sa nu ajung la nici un rezultat. Eventual pe PM, sa nu se considere reclama. Si scuze pentru off-topic.


--------------------
Maybach ZKR Ambition 1.6MPI Sedan 2005 - Gri Perla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 29 Nov 2006, 15:16
Post #85


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(AL @ 21 Nov 2006, 09:09)
........cateodata, mult mai rar, coboara totusi la 2 liniute.... .......
*


AL, poate că și la tine trebuie schimbată sonda de temperatură, cum a fost cazul la radioman


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 29 Nov 2006, 16:23
Post #86


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




cred ca am mai zis...am cumparat deja termostatul si garnitura, lichid antigel si apa distilata... insa timp liber nu am cum sa cumpar.... din pacate... sper sa rezolv cat de curand...


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 29 Nov 2006, 16:29
Post #87


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Aha..., nu știu de ce aveam impresia că deja ai schimbat termostatul. OK, așteptăm rezultatele smile.gif


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 29 Nov 2006, 17:57
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Eu am observat ceva neobisnuit (voi ati remarcat?):
Dupa ce sta la 2 liniute, deodata sare la 4. Nu l-am vazut niciodata la 3.
Avem 2 loganuri la firma, si la ambele e la fel. Am urmarit in mod special comportarea temperaturii motorului dupa ce am citit acest topic.
Sa fie "stilul" de comportare al termostatului? M-as mira. Sau este seva cu sonda de temperatura sau interpretarea informatiei date de sonda pana la afisarea barelor de nivel temperatura pe bord?


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 29 Nov 2006, 22:08
Post #89


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Circuitul care comandă bargraful de pe afișorul LCD nu știe să comande decât 0, 2, 4 și 6 linii.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 30 Nov 2006, 06:50
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Esti mare, DFA. Banuiam eu ceva putred in Danemarca


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

48 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th October 2018 - 12:42
Forum Renault Server hosting