DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

48 Pages « < 46 47 48 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

spik1
post 28 Oct 2016, 20:19
Post #1411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 14 February 13




Cred ca termostatul nu mai inchide bine, iar radiatorul sau termostatul nu-si fac treaba bine.
La drum intins daca termostatul deschide bine atunci temperatura trebuie sa fie cea buna. In primul rand el regleaza temperatura. Daca nu inchide bine atunci agentul circula si astfel temperatura este mai mica.
Este o problema multipla, cate putin din fiecare: termostat, radiator, termocupla, radiator, electroventilator sau circuitul de racire.
Daca circuitul de racire isi face datoria, termostatul bun regleaza temperatura.


--------------------
Dacia Sandero 2012 - IF 08 GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mazicristi
post 4 Nov 2016, 23:48
Post #1412


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 April 09




Salut,

Cand a inceput si la mine sa stea la doua linii indicatorul de temperatura al motorului, am schimbat in service termostat si antigel. Nu s-a rezolvat, ba mai mult, cateodata cand masina e rece si pun contactul am deja doua linii si cateodata dupa ce pornesc deja cu doua linii si se incalzeste putin dispar si alea, dar de cele mai multe ori sta numai la doua linii indiferent de stilul de mers. M-am intors in service si mi-au schimbat si senzorul de temperatura dar face la fel. Mi-au zis ca functioneaza normal dar nu afiseaza ceasurile corect; ce-i drept caldura baga la greu. Ce ziceti, sa fie ceasurile? sa incerc cu un fir de masa suplimentar, sau aste e valabil doar cand oscileaza liniilein functie de consumatori? la mine nu se intampla asta.

Multumesc anticipat.


--------------------
dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Nov 2016, 12:33
Post #1413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.007
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




incearca cu masa


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 16 Apr 2017, 10:02
Post #1414


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




Eu am inlocuit termostatul, deobicei asta rezolva problema, si dupa inlocuire ramanea 1-2 ani corect la 4 linii, acum nimic, urca la 2-4-2-4-2 si mai mult sta la 2... Am inlocuit senzorul, degeaba, nici o schimbare, verificand furtunele am constatat si cu termostatul vechi si cu cel nou ca el este ok, Am ajuns la concluzia ca am o probmela electrica, probabil de masa, am dat bornele jos, am urmarit un fir de pe borna catre caroserie, l-am curatat, dar ala catre motor nu il gasesc, de sus nu am acces la el parca. Mai exista vreo mufa ceva, ce trebuie sa o 'degripez' ? Ma refer la vreo mufa care pleaca de la senzorul de temperatura. Daca scot mufa porneste instant ventilatorul, deci totul e ok pe acolo... Dar asta cu masa ma depaseste, iar boii de la service ma pun sa schimb termostat, senzor, corp, .... si astea le-as schimba degeaba... Ma ajuta cineva cu o poza, schema, ceva, unde sa mai umblu? Logan 1.4 mpi 2006

Mentionez ca termostatul lucreaza bine, am verificat cand deschide, deci nu ma puneti sa iau termostat sau sonda smile.gif))

This post has been edited by mumus: 16 Apr 2017, 10:10


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 16 Apr 2017, 13:23
Post #1415


torquemada


Group: Members
Posts: 898
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




E greu să cauți:
în #1407 ai toate informațiile referitoare la sondă(244)

La K7J 1,4 8v, firul de masă se duce pe suportul(urechea) de ridicat motorul, ăla e problema - oxidează


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Apr 2017, 14:11
Post #1416


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.283
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(torquemada @ 16 Apr 2017, 14:23)

La K7J 1,4 8v, firul de masă se duce pe suportul(urechea) de ridicat motorul, ăla e problema - oxidează
*



La fostul meu logan eu l-am dublat cu inca un cablu de masa de la un audi de prin dezmembrari smile.gif

This post has been edited by sobolan: 16 Apr 2017, 14:11


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 16 Apr 2017, 15:02
Post #1417


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




QUOTE(torquemada @ 16 Apr 2017, 13:23)
E greu să cauți:
în #1407 ai toate informațiile referitoare la sondă(244)

La K7J 1,4 8v, firul de masă se duce pe suportul(urechea) de ridicat motorul, ăla e problema - oxidează
*




Multumesc, dar i-mi prind urechea in scheme, unde gasesc acea ureche de ridicat motorul? Sau de la ce sa trag o alta masa? De la caroserie la baterie sau de la motor la baterie? O alta masa rezolva problema? Sau e mai usor de curatat urechea problema?

16 Apr 2017, 15:03:
QUOTE(torquemada @ 16 Apr 2017, 13:23)
E greu să cauți:
în #1407 ai toate informațiile referitoare la sondă(244)

La K7J 1,4 8v, firul de masă se duce pe suportul(urechea) de ridicat motorul, ăla e problema - oxidează
*




Multumesc, dar i-mi prind urechea in scheme, unde gasesc acea ureche de ridicat motorul? Sau de la ce sa trag o alta masa? De la caroserie la baterie sau de la motor la baterie? O alta masa rezolva problema? Sau e mai usor de curatat urechea problema?

This post has been edited by mumus: 16 Apr 2017, 15:03


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 16 Apr 2017, 16:08
Post #1418


torquemada


Group: Members
Posts: 898
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Încercuit cu verde urechea, cu roșu surubul cablului de masa.

În primă fază:
-măsurată tensiunea (-) pe baterie, apoi (-) pe tablă
-demontat surubul încercuit cu roșu, curățat, remontat
-demontată tabla, pusă peria de sârmă pe locul unde stau suruburile
-reasamblat
-măsurată din nou tensiunea (-) pe baterie, apoi (-) pe tablă


Personal nu aș face nimic fără a pune CLiP-ul pe mașină si a vedea dacă temperatura citită de injecție și cea de pe TdB(tabloul de bord) corespund

This post has been edited by torquemada: 16 Apr 2017, 16:10

Attached thumbnail(s)
Pages_from_Brochure_1400_1600_MPI_MAJ_2014.jpg ( Size: 400.35k ) Number of downloads: 377


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 16 Apr 2017, 16:30
Post #1419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 09





Ok, scrie complet sfatul -arborele diagnostic - se pune clipul:

Ce face daca temperatura citita bate cu TdB?

Ce face daca temperatura nu bate cu TdB?


--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 16 Apr 2017, 17:55
Post #1420


torquemada


Group: Members
Posts: 898
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Ai schema în #1704, dacă știi să citești o schemă îți dai seama ce trebuie să faci mai departe. Dacă nu, stai în banca ta și mergi la un service.

Se presupune că, dacă te apuci de așa ceva ai ceva cunoștințe de electrică și mecanică asta ca să nu mai pomenesc de scule (aici intră și CLiP-ul și dialogys)


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 16 Apr 2017, 18:13
Post #1421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 09





Aici vroiam sa ajung, daca ii trimiti la scheme si ii conditionezi ca daca nu stiu sa le interpreteze sa mearga la service - e inutil pt ei, util -poate- pt tine ca iti arati cunostintele

Mai bine le zici din start la service; oricum 90% din ei acolo ajung



--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 16 Apr 2017, 19:18
Post #1422


torquemada


Group: Members
Posts: 898
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




E inutil pentru ăia care se pricep la orice (vezi reclamele ISU cu "ce faci acolo tati"...), dar habar nu au să schimbe un bec în casă

Nu condiționez pe nimeni (oricum fiecare face ce vrea pe banii și timpul lui) daor am dat niște indicații


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 16 Apr 2017, 20:39
Post #1423


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




Si eu ma gandeam ca e vorba de probleme de masa, mi sa sugerat sa trag alta, dar prefer sa gasesc problema.

La service nu ma duc nici mort, ptr ca sunt niste viermi... Nu intru in detalii, spun doar ca cele 3 service-uri autorizate din Bv, te-ar fura si pe fata daca ar putea.

Le zic clar ca am schimbat termostatul degeaba, sonda la fel, le sugerez un test clip si sa refaca masa, si ei ma iau doar la telefon asa, direct, ca mai schimbam o data termostatul, corpul, sonda, si vedem dupa aia, doar nu sunt prostul lor...Si cand ii intreb daca se rezolva garantat problema cu inlocuirile sugerate de ei, raspund ca: uneori am ajuns sa demontam si motorul... Astia sunt mecanici sau hoti?

Cand putea pune testerul, sau si fara, direct sa i-mi ia o ora de manopera si sa curete masele cu probleme. Refuz sa cred ca sunt atat de imbecili, sau ca sunt primul care le semnaleaza aceasta problema...

Si la o banala inlocuire de termostat au cerut 500 lei, ca vezi Doamne trebuie inlocuit cu tot cu corp... Saracul tata ar fi dat, dar eu nu il las sa il fure astia... (termostat 30 lei, l-am inlocuit in 5 minute, sonda 70 lei, inlocuit in alte 5 minute) verificat una alta, alte 5 minute... Probabil si curatatul acelui surub i-mi va lua tot 5 minute.

Multumesc Torquemada! Verific masa respectiva in urmatoarele zile si revin cu un feedback. Multumesc inca o data!

This post has been edited by mumus: 16 Apr 2017, 22:16


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 16 Apr 2017, 21:38
Post #1424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 09





Solutia la problema a fost scrisa aici de atatea ori - de ani de zile

Primul a scris-o Ironicku : masa, termostat ,sonda

Au aparut atatia care o spun....se redescopera roata la cateva luni...

Mai mult decat atat, se explica si cu scheme...

Dar.....e greu de compilat la tehnic, cand esti super star la cafenea

Si cu atat mai mult cu cat posturi multe, chiar daca sunt despre aceeasi idee repetata, duc la rating marit al forumului sau cum i-o zice.....topic simplu, care strange sute de pagini cu discutii inutile despre acelasi subiect




--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 16 Apr 2017, 22:19
Post #1425


familist :)


Group: Members
Posts: 701
Joined: 13 July 10
From: Brasov




Pai daca e super simplu, sa se lase acele 2-3 posturi cu rezolvarile din aceste cateva sute, si gata, Si ptr mine era mai usor sa vad, 2 desene, sa citesc 2 pagini, decat sa citesc sute de posturi, nu?


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 17 Apr 2017, 08:22
Post #1426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 09






Eu cred ca tine de oameni.....

La alte marci ( solenta/dsn) nu-s atatea topicuri si pagini - oamenii inteleg, se conformeaza, au bun simt


Aici la Logan am observat insa ca........e periculos sa gandesti cand nu stii nimic


In sprijinul ideii de mai sus vezi postui si comportament "cafenea"/la cafenea


--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 26 Jul 2017, 09:51
Post #1427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Am o problema ciudata: pe afisajul de bord temperatura variaza intre 4 pana la 8 linii, dar temperatura indicata de calculator este normala. Am curatat mufele care vin la tabloul de bord (spray de contacte) dar nu s-a modificat nimic.
Ce as mai putea face?


--------------------
Renault Megane 2001 1.9 dCi
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 26 Jul 2017, 10:06
Post #1428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 18 November 04
From: Cluj-Napoca




Cauta celalalt topic de temperatura si gasesti acolo cauza si rezolvarea.


--------------------
Renault Fluence 2013 1.5dci 110cp - #
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 31 Oct 2017, 09:07
Post #1429


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 359
Joined: 9 June 06




Salut,

Am si eu faimoasa problema cu 2 linii observata ieri. La un drum Buc-Ploiesti nu au aparut decat 2 si banuiesc ca este o problema cu termostatul. As exclude masa deoarece iarna trecuta la drum intins, chiar daca aveam 4 linii(apareau destul de greu) caldura bagata nu era satisfacatoare si prin urmare ma gandesc ca a inceput sa aiba probleme de atunci.

Intrebarea este, pentru masina din semnatura recomandati OEM sau AM? Intreb asta deoarece am citit pe aici ca pentru benzina este recomandat AM.

Multumesc.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 1 Nov 2017, 10:35
Post #1430


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 359
Joined: 9 June 06




Revin cu update...

Ieri, acelasi drum Bucuresti-Ploiesti doar ca am fost mult mai atent cu ochii pe "pavele"...nu s-au miscat mai mult de 2. Ajuns acasa am mai tinut pe loc masina turata la 2000 ropm pentru aproximativ 3-4 minute si la fel, nicio modificare in numarul lor si nici electroventilatorul nu a pornit.

Cred ca am identificat pozitia termostatului si va rog sa imi confirmati daca este corecta si ideal, daca ma puteti indruma catre un manual de service sau o informatie ajutatoare despre ce anume trebuie demontat pentru a inlocui termostatul.
IMAG3512.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 222

IMAG3511.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 218


Multumesc.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 6 Nov 2017, 13:08
Post #1431


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 359
Joined: 9 June 06




Update...

O sa raspund tot eu deoarece pe aici nu prea mai par a fi oameni interesat a impartasi din experientele lor si poate cineva se mai loveste de aceasta problema.

Am schimbat in week-end termostatul la masina din semnatura. Ca si marca am cumparat WAHLER(165 RON) care s-a dovedit a fi identic cu cel dat jos de pe masina.
Operatiunea a durat 1,5 ore, am completat 800 ml de lichid de racire in conditiile in care am recuperat lichidul din vasul de expansiune si l-am refolosit.

Acum se aprind "ca pe vremuri" toate cele 4 pavele. La demontare am observat ca termostatului avea o zona in care era umed iar garnitura acestuia era practic la acelasi nivel cu suprafata de contact cu chiuloasa.

Ca si scule este nevoie de o tubulara M8 pentru termostat, una de M10 pentru vasul de expansiune si scula speciala pentru desfacerea colierelor sau, in lipsa, un "papagal" ca cele folosite de instalatori.

This post has been edited by bella: 6 Nov 2017, 13:09


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
indrecan_calin
post 6 Nov 2017, 21:08
Post #1432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 6 April 12




Anul acesta am schimbat 3 termostate pentru ca nu prea indica mai mult de doua linii. Nu prea, adica uneori indica 4 linii iar apoi scadeau la doua. Dupa fiecare schimbare de termostat si completare cu antigel nou, parea ca am rezolvat problema. Dar ea reaparea dupa o saptamana sau doua.
Asa ca am desfiletat senzorul de temperatura, am pus un dop ca sa nu curga lichidul afara si am observat ca avea o depunere ciudata pe suprafata lui. L-am curatat bine, l-am pus sus si de atunci am facut aprox 10 mii de kilometri cu indicatie corecta.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 - MM 05 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex987
post 7 Nov 2017, 12:32
Post #1433


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 November 17




Hello,

Si eu am avut o chestie asemanatoare, am fost la un baiat in Bucuresti si mi-a facut-o cu cateva zeci de lei + diagnoza gratuit


--------------------
Dacia Logan 2006 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djfoxklaudyu
post 27 Nov 2017, 21:46
Post #1434


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 October 17




Luati problema prin eliminare:

-Schimbare termostat - in jur de 30 de lei
-Schimbare senzor temperatura de apa - original in jur de 70 de lei.

De regula prin schimbarea senzorului se rezolva problema cu cele 4 linii.


--------------------
Dacia Logan 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Nov 2017, 22:48
Post #1435


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.283
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(djfoxklaudyu @ 27 Nov 2017, 22:46)

De regula prin schimbarea senzorului se rezolva problema cu cele 4 linii.
*



sau prin adaugarea unui cablu suplimentar de masa intre motor si caroserie mai ales la MPI......






--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 29 Nov 2017, 17:33
Post #1436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Poate cineva sa puna o poza cu localizarea senzorului buclucas?


--------------------
Renault 19 1994 /1.8RT/ 54kw
Logan 1.4 2008, Skoda Octavia 1.9 TDI 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 29 Nov 2017, 20:43
Post #1437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 09




Vezi imagini

Attached thumbnail(s)
senzor.jpg ( Size: 553.93k ) Number of downloads: 76
senzor_2.jpg ( Size: 444.74k ) Number of downloads: 79


--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teleii07
post 30 Nov 2017, 14:53
Post #1438


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 18 February 06




QUOTE(tynn @ 29 Nov 2017, 17:33)
Poate cineva sa puna o poza cu localizarea senzorului buclucas?
*


https://youtu.be/l6GcIxmsVBU

Scuze...intrebai de senzor....Senzorul este pe chiuloasă in partea dreapta..

This post has been edited by teleii07: 30 Nov 2017, 15:14


--------------------
Dacia 1300, Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16- - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

48 Pages « < 46 47 48
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th January 2018 - 12:59
Forum Renault Server hosting