DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Logan Renault eco2, cu 3,8% consum

cristi.r
post 2 Nov 2007, 17:55
Post #31


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 14 March 06




QUOTE(IRONICK @ 5 Oct 2007, 02:39)
Apropo ... sa va pun poze cu aripioarele pe care le am eu la rotile din fata montate de ceva timp ?
*


Uimeste-ne !!!


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 Nov 2007, 21:37
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.459
Joined: 17 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 5 Oct 2007, 15:41)
Apropo ... asa arata indicatorul pentru schimbarea vitezelor:

[attachmentid=1627413972]
*


Sigur nu e un joc de sah pe PS2? biggrin.gif

QUOTE(IRONICK @ 5 Oct 2007, 16:05)
Da, da verde verde ...
PS. Nu este echipata cu aer conditionat. Si inca cateva de mai scade greutatea masinii ...
*


Si eu care ma gandeam sa nu ma mai zgarcesc la AC tocmai pentru consumul mic.

Eu daca trec de pe o masina cu consum mare pe una cu consum mai mic, am tendinta sa calc mai tare acceleratia, nu sa merg "la consum". Si daca mai e si gatuita cu enspe mii de catalizatoare, merge si ca naiba masina, trebuie sa o duc sus in ture si nici nu consuma putin.

This post has been edited by Laurentziu83: 2 Nov 2007, 21:46


--------------------
Renault / Cube Megane 3 1.6 16V / Aim Disc 2009 / 2013
"Nu te simti niciodata aiurea daca te zgaiesti la sanii unei tipe care poarta un maieu cand ploua. Ploaia e de la Dumnezeu."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 4 Nov 2007, 22:35
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




Am mers in seara asta cu un Auris care are indicator deasta de schimbat viteze si m-a capiat. La 60 la ora asta si 2000 rpm imi sugera sa schimb in a 5-a. Motor de 1.6 pe benzina. Plus ca si la viteze mici parca schimba prematur, sub 2500 rpm. NU stiu pe ce baza fac ei sugestiile dar cred ca mai au de lucrat la softul asta



--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 4 Nov 2007, 22:37
Post #34


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai am mers si eu cu Aurisul ala si in conditiile in care vroiai sa mergi economic arata bine. Eu la 60 la ora de obicei am a 5-a. Si nu are nici o problema. Pentru viteza de croaziera prin Bucuresti e k.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 5 Nov 2007, 12:01
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




Hmm.. inseamna ca mai am de studiat la chestia asta cu schimbatul vitezelor. Eu de obicei schimb la 2500-3000 rpm. Dar eu sunt departe de a fi meserias pe condus, am doar 1 an experienta si vreo 6-7000km.


--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Nov 2007, 16:59
Post #36


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Cand au facut poze prin masina au uitat brelocul pe scaun ...

breloc.jpg ( Size: 337.29k ) Number of downloads: 1651



PS. Asta-i din aceiasi serie cu capac de janta zgariat, aripa murdara, ...

This post has been edited by IRONICK: 6 Nov 2007, 17:01


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 6 Nov 2007, 17:15
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




Cum sa mergi cu a 5 a la 60 km/h ? excl.gif

schimba domnule la 2500-3000 rpm sau chiar mai mult daca situatia o cere ( de ex la o depasire ) si nu face praf motorul cu turatii din astea . daca era vreo problema ii puneau din fabrica limitarea de turatie la 2500 rpm sau la 3000.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 6 Nov 2007, 17:27


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 6 Nov 2007, 18:10
Post #38


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 11.070
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




E foarte ok a 5-a cu 60km/h ... masinuta mea nu zice nimic rau ... cand e cazul retrogradam ... altfel merge foarte bine asa smile.gif. Oricum e cam off-topic.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Nov 2007, 18:16
Post #39


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Cam da ...


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Nov 2007, 18:21
Post #40


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 8.931
Joined: 21 November 03




Daca nu e sarcina, ci doar trebuie sa mentina viteza, e ok asa, dar n-are rost sa accelerezi nici macar putin ca apar sarcini prea mari pentru acea turatie.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Nov 2007, 22:35
Post #41


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




2,72 consumul in competitie. Destul de binisor.
http://www.promotor.ro/articol/1040165/hob...b-3-litri100-km


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2007, 01:09
Post #42


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Ce sa zic ..bravo lor. Le-au dat peste bot multora ...


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Nov 2007, 14:17
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




"Renault sustine ca cele mai bune solutii ecologice sunt cele accesibile celor multi"
Locul 2 in Challenge Bibendum e o performanta demna de invidiat.

This post has been edited by einstein1984: 16 Nov 2007, 14:37


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2007, 14:22
Post #44


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Sa ii spui tu lu' Mutu ca trebuie sa isi schimbe injectoarele cu gauri mai multe ...


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Nov 2007, 14:40
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pardon? Ma tem ca nu inteleg replica.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Nov 2007, 14:43
Post #46


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.665
Joined: 15 August 05




QUOTE(Qubs @ 5 Oct 2007, 14:33)
cum o reusit sa scoata la logan 3.8 l/100 km cand astia de la volkswagen se chinuie cu lupo sa scoata 3 la suta care are 2 portiere si inghesuita iar cu loganu care are 4 portiere si spatiu incat sa bagi si mobila  sa vezi neamtu cum renunta la mercedes si isi cumpara logan eco2
radmasa.gif
*




se chinuiau mai bine zis, acum vreo 7 ani, a mai avansat tehnologia de atunci, plus ca Lupo ala avea doar cutie automata, un lucru nu tocmai de neglijat cand vorbim despre consum si condus economic.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2007, 14:48
Post #47


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Eaxct cum am si scris ... cat costa un injector nou la Reno, cu manopera de instalare (pentru ca majoritatea se duc in service sa o faca) ca sa ajute la scaderea consumului cele doua gauri in plus ? Sau cine se duce sa isi monteze aripioare pe plafon ? Cine isi schimba raportul final ? Daca la plasticele alea care cica se numeste tiuning au pus un pret destul de mare, modificarile astea cat crezi tu ca ar costa ?

This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2007, 15:02


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Nov 2007, 14:49
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




In fapt avea o cutie robotizata, cu axe fixe si ambreiaj mecanic uscat, care schimba cand stia ea ca e bine (la Logan soferul ia decizia, in functie de ce zice shift light-ul ala). Lupo acvea 3 l in ciclu ECE, Logan are in NEDC , asa ca nu prea sunt cifre comparabile.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Nov 2007, 14:52
Post #49


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.665
Joined: 15 August 05




hai ca m-ai spart, deci n-am zis bine "cutie automata", trebuia sa completezi tu ca de fapt e
QUOTE(einstein1984 @ 16 Nov 2007, 14:49)
robotizata, cu axe fixe si ambreiaj mecanic uscat, care schimba cand stia ea ca e bine
*



nu degeaba ti se spune einstein up.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2007, 14:56
Post #50


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




QUOTE(argon @ 16 Nov 2007, 15:52)
nu degeaba ti se spune einstein up.gif
Sa mori tu ca tu crezi ce spui ? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2007, 14:57


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Nov 2007, 16:09
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ironick, plasticele alea si raportul final sau shift lightul sunt muuuuult mai usor de implementat in productia de serie decat scaune cu armatura de aluminiu, volan de magneziu sau cutii robotizate ca la VW Lupo 3l, ca de caroseria de carbon si rotile de moped ale lui VW 1l nu mai zic.
Renault s-a prezentat la competitie cu o masina derivata dintr-un model de serie, nu un prototip de 3 milioande de dolari care merge cu hidrogen si are catalizator de platina de 100 000 de euro.
QUOTE
Logan Renault eco&sup2; Concept reaffirms Renault's determination to demonstrate that ecology and affordability are perfectly compatible and asserts its conviction that the most effective environmentally-friendly techniques are those that are readily accessible to the vast majority of motorists.



This post has been edited by einstein1984: 16 Nov 2007, 16:09


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2007, 16:16
Post #52


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Eu nu vorbesc de plastice! Aripioare din plastic mi-am pus si eu in fata cauciucurilor de mult timp. Eu vorbesc de modificarile care aduc un castig care sa se simta.

This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2007, 16:18


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Nov 2007, 16:19
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 16 Nov 2007, 15:48)
Sau cine se duce sa isi monteze aripioare pe plafon ?  Daca la plasticele alea care cica se numeste tiuning au pus un pret destul de mare, modificarile astea cat crezi tu ca ar costa ?
*


Da cine vorbea de ele? Masina e un demonstrator de tehnologie, si nu e una SF , ci una deja folosita de Renault sau altii in serie.

This post has been edited by einstein1984: 16 Nov 2007, 16:20


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2007, 16:22
Post #54


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Pai da, doar ca Renault va fi destul de "bulangiu" ca sa ceara destul de multi bani pentru modificarile astea pe Logan.

This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2007, 16:26


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Nov 2007, 16:38
Post #55


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai si Renault e firma de opere de caritate cumva?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 16 Nov 2007, 17:28
Post #56


CGB


Group: Members
Posts: 2.377
Joined: 4 May 05
From: behind




3.8 am scos si io cu troaca mea pe traseul tgv-buc-ploiesti si retur (si cu oleaca de frichineala in buwkale). troaca= un symbol dci 65 cp, SH, evaluat la 6500 euro.
fara aripioare, fara caucioace speciale, fara garda la sol micsorata...etc. asa ca nu ma impresioneaza cu nimic eco2 asta.

This post has been edited by cristib: 16 Nov 2007, 17:29


--------------------
renault symbol dci 4 roti & suzuki SV650S 2 roti
https://cgbcgb.wordpress.com/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Nov 2007, 17:33
Post #57


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pentru ca nu iti dai seama ca graficul performanta/investitii in tehnologie este unul exponential. Adica pe masura ce vrei sa fie mai performant motorul pe atat o sa fie mai scump. Iar acel 2,72 este obtinut in regim mixt.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Nov 2007, 17:33
Post #58


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Scoate 2,72 litri/100 km si pe urma mai stam de vorba. Si eu pot sa scot 5.2-5.3% cu 1.4mpi-ul meu daca merg linistit. Dar tu nu compara aerodinamica unui symbol cu a unei caramizi.

EL. Ultima oara am scos pe un parcurs de 800km un consum de 6.5% facut la pompa, 4 insi in masina cu portbagajul plin, mers pe autostrada peste viteza legala, si cu multe serpentine unde consumul instant ajungea si la 28%. Cb-ul a avut o eroare de 0.1l/100. Stiu, m-am mirat si eu ... dar tine minte ca urci si cobori unde este 0 ...

This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2007, 17:40


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Nov 2007, 17:38
Post #59


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eh, sa nu exageram. Loganul normal are cx de 0,36. O caramida are 2.

Dar 0,36 au si masini precum Ferrari Testarossa sau Ford Mustang. Bine, poate astea sunt sport si sa zicem ca trebuie sa aibe o rezistenta la inaintare care sa le creeze o aderenta marita. Dar avem de exemplu Honda Civic tot cu 0,36.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 16 Nov 2007, 17:44
Post #60


CGB


Group: Members
Posts: 2.377
Joined: 4 May 05
From: behind




ce inseamna acel 2.72 in regim mixt? cat s-a mers la drum intins, cat in oras?

sint sigur ca s-ar ajunge si cu un symbol dci de serie (sau chiar logan) la un 3.5, daca i s-ar pune neste caucioace speciale, ulei mai bun si s-ar cobora oleaca garda la sol. poate chiar sub 3.5 daca e soferu meserias.
nu mai zic ca daca-i pui si neste aripioare d-alea sa curga aeru' mai bine, cred ca se umple rezervoru' in timp ce mergi.


--------------------
renault symbol dci 4 roti & suzuki SV650S 2 roti
https://cgbcgb.wordpress.com/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

24 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th September 2018 - 01:59
Forum Renault Server hosting