DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 22 23 24 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Logan Renault eco2, cu 3,8% consum

Victorine
post 7 Apr 2018, 00:19
Post #691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Ok. Got your point.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Apr 2018, 00:30
Post #692


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




QUOTE(bucatzel @ 6 Apr 2018, 22:53)
Crezi ca aia care au calculat presiunile recomandate nu s-au gandit la treaba asta?

*

La Logan ai presiunea scazuta pentru ca bucse bascule foarte rigide. Pentru ca toata suspensia este facuta sa mearga cu presiune mica, sa reziste la drumuri proaste. Un 0.2bar la rece in plus nu ii face rau, masina raspunde mai bine. Dar incepe sa troncane ...
Acum ca au pus balon mai mare, sunt alte presiuni.

This post has been edited by IRONICK: 8 Apr 2018, 00:32


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Apr 2018, 07:42
Post #693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Victorine @ 6 Apr 2018, 10:27)
Asa cum ziceam, revin cu impresii dupa montarea carenajelor. Am scris si la jurnal ca sunt entuziasmat. Timisoara-Bucuresti cu 6.9 l/ 100km. La iesirea de pe autostrada aveam chiar 6.8, insa a crescut pana la destinatie, traficul era horror in capitala. La fel a fost si pe traseu: drumuri proaste, aglomerate, lucrari, etc. In aceleasi conditii am scos cu masina asta 7.4 si chiar 7.8. Sincer nu speram sa scad sub 7... rezultatul e peste asteptari. Toate carenajele sunt la locul lor, nimic nu s-a topit, nu s-a inmuiat. Benzina de 95 Mol Evo.

A, ulei si filtre noi... dar am mai facut acelasi drum tot cu ulei si filtre noi.
*


fantastic, atata consuma si 8V fara modificari pe drumul ala. Si 4 persoane cu bagaje. Bucuresti Viena am scos 6.5 cu medie de 69.2.
K4M ar trebui sa consume mai putin pe autostrada decat K7M.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 10 Apr 2018, 08:00
Post #694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Pai sa stii ca chiar am considerat ca e fantastic, pentru ca inainte conduceam 1.6 MPi cu un consum de cam 6.5 la drumul ala, iar cand am trecut la 1.6 16v am fost putin dezamagit ca lua cam 1L in plus la suta. Pentru mine faptul ca am reusit un consum apropiat dupa modificările astea si ca atare nu am lucrat degeaba, chiar e fantastic. Doar atat smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Apr 2018, 09:16
Post #695


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




doctoru era covins ca la drum lung (in special autostrada) alui consuma mai putin decat a mea cu o aceiasi V medie. vad ca nu e cazul? sau a ta e euro5?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 10 Apr 2018, 09:55
Post #696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Nu e euro 5.
Acuma stii cum e, fiecare zice ca a lui e mai breaza, avem multe exemple si aici. Mie insa imi vine greu sa cred ca motorul k4m pe aceeasi caroserie consuma mai putin in orice regim. Chiar daca avand 16v poti zice ca e ceva mai rafinat ca MPi. E o lege a compensatiei, putere si cuplu mai mari, consum mai mare. Doctorul poate zice ce vrea, ca nu stim sa conducem ca el, etc. Eu zic doar ca le-am condus la fel de prost (in viziunea lui) pe amandoua iar asta consuma mai mult. Imbunatatirile alea care fac obiectul topicului ajuta zic eu. Dar repet, astept sa fac si drumul de intoarcere ca sa fiu eu mai lămurit, nu ca sa lamuresc pe altii. Dar parerea generala este ca imbunatatirile aero pot aduce scaderi ale consumului cu pana la 10% si aici vorbim de forumuri care pe asta se axeaza, cu mult feedback de la utilizatori.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Apr 2018, 10:04
Post #697


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Imbunatatiri aduc in mod sigur daca sunt corect instalate, dar daca vreau scad consumul cu 10% doar din stilul de condus, si variatii de 5% vin de la trafic, temperatura etc. Doctoru zicea ca doar la viteze mari ar fi mai bun K4Mul (deh lucru mecanic de pompaj mai mic), la DN si oras K7M lua mai putin.
Succes la hypermiling atunci!

This post has been edited by einstein1984: 10 Apr 2018, 10:04


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 10 Apr 2018, 13:56
Post #698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Pai am zis si eu ca msi e loc de imbunatatit la stilul de condus si sunt cateva lucruri care aplicate corect, daca iti intra in reflex ajuta mult. Insa la Logan chiar mai e loc de imbunatatit si aerodinamica. Macar prin analogie cu toate solutiile prezente pe alte masini, asa cum se vede pe strada si din imaginile si datele postate de Ironick si altii aici.

Acum sincer, eu am norocul ca nu trebuie sa fac naveta, deci nu prea am unde sa fac hypermilling, dar si in cele cateva drumuri mai lungi pe care le fac intr-un an, ma bucur sa stiu ca ce am aplicat e corect.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 10 Apr 2018, 14:09
Post #699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




K4m consuma mai mult decat k7m. Bine, eu compar berlina cu mcv-ul, dar am constatat si eu asta chiar pe drumul Bucuresti Severin.

Victorine, eu mergeam si fara roata de rezerva, pentru scaderea greutatii.... biggrin.gif

This post has been edited by YRX: 10 Apr 2018, 14:12


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 10 Apr 2018, 14:49
Post #700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




radmasa.gif
Stai sa vezi acum reactii... daca la scutul de plastic putea sa cada drobul de sare, sa vezi ce era sa se-ntample daca faceai o pana.

Si cred ca si vrut sa spui "K4M-urile noastre consuma mai mult", pentru ca altfel e dovedit stiintific si confirmat de surse docte si de incredere ca ale altora sunt mai economice smile.gif No offence, Doc wink.gif

This post has been edited by Victorine: 10 Apr 2018, 14:50


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 10 Apr 2018, 15:07
Post #701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Am venit eu din Germania fara compresor, deci fara roata de rezerva, pana la Severin era nimic... biggrin.gif

Logan-ul meu a consumat mai putin cu distributia veche. Pe drumul ala scoteam sub 6 (5,5 5,7)
Cred ca acum am o problema cu distributia, e un pic dat in spate arborele cu came, a fost cureaua... diferita si nu mi-a cazut pe semne perfect. Are deviere milimetrica, dar are. O sa iau o curea noua si sa o schimb.
Apropos de presiuni, eu am folosit in general 2,3 cu 2,1, mentine diferenta intre fata si spate.

Drumul pe care n-am reusit niciodata consumuri bune a fost A2.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 13 Apr 2018, 20:00
Post #702


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Scriu si aici: la intoarcere, pe aceeasi ruta a consumat 6.7. Cu presiunea in anvelope 2.3 di 2.1 bari. Si 60 kg de tencuiala decorativa in plus...

E mult mai bine decat asta-vara. Or avea ceva efect si carenajele smile.gif

This post has been edited by Victorine: 13 Apr 2018, 21:13


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 15 Apr 2018, 16:09
Post #703


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Am adaugat si un deflector inaintea rotii spate, de proba. Sunt destul de multumit cum sta. O sa fac si pentru partea cealalta. Probabil o sa fie prins si cu 2 popnituri de carenaj. 2 piulite by Renault = 30 lei...20180415_170236_COLLAGE.jpg ( Size: 198.71k ) Number of downloads: 688

N-am rezistat si le-am pus sus, acum seara. Arata ca de fabrica... icon_mrgreen.gif 20180415_205253_COLLAGE.jpg ( Size: 187.05k ) Number of downloads: 701

Nervura aia babana in forma de sageata indreptata spre inainte a rezultat avand in vedere ca prinderea principala e pe surubul de la punte. Dar poate o sa aiba si un oarecare rol aerodinamic, mai sparge aerul din zona arcului/amortizorului. Si o sa ajute sa nu fluture deflectorul, n-o sa mai aiba tendinta sa flambeze la viteza mai mare.

This post has been edited by Victorine: 15 Apr 2018, 20:37


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 29 Apr 2018, 07:58
Post #704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 25 April 09




[quote=user123,1 Apr 2018, 09:04]


Apoi inspirat din rally world am inchis si fasiile lungi laterale mijloc pana la bara stabilizatoare fata...tot cu policarbonat si cu " gauri"...


Cum ai prins acele fasii?de ce anume?
Ceva poze se poate?
Multumesc!


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 29 Apr 2018, 09:25
Post #705


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 4 August 09





Nu am facut poze si nici nu am pt ca :

QUOTE(user123 @ 19 Mar 2018, 18:19)
.......  masina mi-a fost lovita de 2 ori in parcare in spate, de catre o duduie....am renuntat sa mai refac "carenajul" la bara spate, mi-e lene sa ma mai bag pe sub ea sa masor
*




Ideea policarbonatului de 6 am avut-o de aici, de la Ironick....am inchis spatele iar in lungul masinii de o parte si de alta a coloanei de esapament am inchis cu fasii de policarbonat prinse cu autofiletante sau cu ce am avut la indemana, nu ma interesat estetica

Esapamentul l-am lasat liber-deschis- insa pe lateral am mai pus scuturi termice din dezmembrari....


Dupa eveniment- masina mea era parcata - am schimbat toata podeaua spate si am zburat si carenajele,a fost o lucrare destul de laborioasa .......am renuntat si mi-e lene sa ma mai apuc


Insa pt pasionati merita


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 2 May 2018, 11:24
Post #706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Update
Am reusit un record de consum cu masina asta: 6.5 l/100km. Fata de situatia anterioara acum masina avea montate si deflectoare in fata rotilor spate. Adica asa:20180502_212621_2304x1120.jpg ( Size: 464.78k ) Number of downloads: 507

Desi aveam 150 kg in plus fata de incarcatura obisnuita, dar si drumul a fost destul de liber si am mai umblat si la stilul de condus. Se vede in colaj distanta, viteza medie, consumul.

This post has been edited by Victorine: 3 May 2018, 06:27

Attached thumbnail(s)
20180501_214527_COLLAGE.jpg ( Size: 193.87k ) Number of downloads: 531


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 21 Jun 2018, 13:31
Post #707


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 25 April 09




Pentru deflectorul rezervorului mai tineti minte cat de lungi sa fie suruburile?credeam ca vin in dotare...


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Jun 2018, 21:48
Post #708


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




hB2284084.jpg ( Size: 66.8k ) Number of downloads: 305


Dr. Teddy Woll, head of aerodynamics at Mercedes-Benz expresses it: "If we are able to reduce the Cd figure by ten thousandths, fuel consumption across the customer average falls by one tenth of a litre, and at very fast motorway speeds by up to 0.4 litres per 100 kilometres. To achieve the same saving with lightweight construction methods, we would have to reduce the weight of our cars by at least 35 kilograms."

Attached File  Ljundberg_2012_1.pdf ( 3.42mb ) Number of downloads: 10


27 Jun 2018, 22:51:
QUOTE(male @ 21 Jun 2018, 14:31)
Pentru deflectorul rezervorului  mai tineti minte cat de lungi sa fie suruburile?credeam ca vin in dotare...
*


Vrei sa gauresti podeaua sa le prinzi?

This post has been edited by IRONICK: 27 Jun 2018, 21:51


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 1 Jul 2018, 13:17
Post #709


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 25 April 09




S a rezolvat.da am gaurit podeaua


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Jul 2018, 23:05
Post #710


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




0.jpg ( Size: 86.62k ) Number of downloads: 51
00.jpg ( Size: 100.04k ) Number of downloads: 61
000.jpg ( Size: 147.21k ) Number of downloads: 63


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 14 Jul 2018, 08:14
Post #711


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




De unde se deduce ca cheia pentru un consum mic este sa circuli cu maxim 90 km/h smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Jul 2018, 20:49
Post #712


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




era doar un exemplu

33.jpg ( Size: 78.05k ) Number of downloads: 52


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 14 Jul 2018, 21:10
Post #713


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 20 April 05




Da, si e foarte bine ca ai pus datele alea. Poate inteleg mai multi cat de important e si stilul de condus (fara legatura directa cu aerodinamica, ci cu economia la care visam). Se vede acolo un procent semnificativ, cel mai mare: lost kinematic energy during braking. Adica accelerare inutil de puternica urmata de transformarea energiei in căldură prin franare...

This post has been edited by Victorine: 14 Jul 2018, 21:13


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 16 Jul 2018, 10:14
Post #714


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.485
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(Victorine @ 14 Jul 2018, 09:14)
De unde se deduce ca cheia pentru un consum mic este sa circuli cu maxim 90 km/h  smile.gif
*


Cu cat mergi mai tare cu atât creste rezistența aerodinamica.
Deși nu pare, frecarea cu aerul generează o rezistența la înaintare incredibil de mare.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Jul 2018, 10:27
Post #715


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.710
Joined: 19 April 05




Exponential chiar!
Din cauza asta insist, pentru ca rezultatele cu efect maxim in reducerea consumului de carburant vs costuri, este aerodinamica. Si greutatea. Multa lume injura plasticul, dar cara tona de kg pentru un magar ... smile.gif

Dar si posesorii isi cumpara masini care doar sa arate bine, si cum studiile arata asta, producatorii le fac pe plac. Nu mai vorbesc de culori noi cu fiecxare lansare de model/facelift, care pornesc din domeniul auto.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Jul 2018, 16:04
Post #716


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.366
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




rezulatul maxim in reducerea consumluui este stilul de condus. Daca ma dau la un prius consuma de stinge. Ca apoi plasticele si aerodinamica pot ajuta desigur (daca ai unde merge cu 90 constant, ca in oras ajuta masa redusa, o recuperera energiei la franare, frecari interne in motor si transmisie mici etc)

This post has been edited by einstein1984: 16 Jul 2018, 16:07


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

24 Pages « < 22 23 24
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th November 2018 - 07:56
Forum Renault Server hosting