It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu a franat si s-a blocat pedala de frana sus, a mai patit cineva asa ceva?

MikeLogan
post 14 Dec 2006, 17:53
Post #1


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




salutare tuturor !

Incep cu o intrebare: a mai ramas cineva cu pedala de frana blocata sus in mers (cu motorul pornit) ? Adica sa apese pe ea si sa nu se clinteasca din loc.

O sa va povestesc cum s-a intamplat poate ma lumineaza si pe mine cineva care poate fi problema si cum s-o remediez.

Mergeam prin oras cu un Logan Laureate 1,4 din 2005; pe o strada cu mai multe benzi pe sens; eu pe banda intai; trebuia sa cobor o panta; aveam aproximativ 50 km/h ( nu sunt vitezoman); unu' de pe banda a doua imi taie calea ca sa nu il loveasca pe altul oprit in drum (pe banda a doua) si pune si frana; eu apas ca disperatu' pe pedala de frana pana la capat si masina incepe sa alunece ca o sanie (era umed pe jos); iau piciorul de pe pedala de frana ca sa capat aderenta (asa am gandit io atunci); masina mea nu s-a oprit si ma apropiam de ala din fata prea repede; distanta mica (cam fo 7-8 metri); apas a doua oara pe pedala de frana tot brusc si tot pana la fund; masina da sa se opreasca; motorul la fel; apas pe pedala de ambreiaj; pot sa rasuflu oarecum usurat ca am evitat dezastrul; totul a durat fo 2-3 secunde (parerea mea !); masina e aproape oprita; bag in viteza sa plec mai departe; tot pe panta la vale; tot pe banda intai; ajung in treapta a treia si mai aveam fo 20-25 de metri pana la o trecere de pietoni; niste pietoni poznasi sar pe trecere si eu trebuie sa opresc; numai ca pedala de frana nu se mai clinteste (o fi inghetat de spaima mai devreme?); incep sa-i claxonez pe pietoni, ei ma injura ca doar erau pe trecere; io ma intreb cum opresc; bag in a doua si o las sa incetineasca singura (nu m-a dus capu' sa trag frana de mana); scapam cu totii; cand masina a incetinit suficient s-a "dezghetat" si pedala de frana.

Ca sa nu va bateti capul cu doua intrebari va dau de pe acum raspunsuri (intrebari pe care mi le-au pus si cei de la service si d-na de la vocea clientului):
1. I: ai covoraj de cauciuc? Nu ti-a intrat sub pedala ?
R: am. Nu mi-a intrat din moment ce la final am reusit sa clintesc pedala din loc.
2. I: aveai motorul pornit ?
R: da. Nu mi-as fi dat drumul pe panta cu motorul oprit (deci fara directie).

Poate cineva sa ma lamureasca care ar putea fi problema? La primul service la care am fost mi-au spus ca masina n-are nimic. La al doilea mi-au facut testul de frane pe standul ITP. Cei de la dacia, prin reprezentanta lor de la VC, mi-au transmis ca au luat legatura cu service-ul al doilea si ca rezultatele la teste au fost in limitele prescrise (lucru pe care l-am comunicat si eu la VC). Cu alte cuvinte cei de la Dacia n-au facut nimic. In plus mi-au spus ca sunt primul care reclama o asemenea defectiune (cu subantelesul ca nu e credibil).

N-am mai patit de atunci fenomenul. Acu' cand sunt la volan (si ma sui numai cand am neaparata nevoie) n-am un morcov ci am morcovi pentru o supa.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 14 Dec 2006, 20:56
Post #2


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Esti sigur ca nu ai visat evenimentul? Stii, in vise ni se pare ca sta timpul in loc si ni se intampla lucruri naspa. tongue.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
"Chess is life" - Robert J. Fischer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 14 Dec 2006, 21:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Dupa simptome, este clar ca ai ramas fara depresiune in amplificatorul vacuumatic de la servofrana (banuiesc ca masina e pe benzina)
Cauze posibile:
- gatuire furtun depresiune (ciudat...)
- ceva care a obturat in interior furtunul de depresiune, care apoi a fost aspirat de motor; furtunul de depresiune ar fi singurul lucru de verificat
- franari scurte si repetate (nu ai zis de asa ceva), care "golesc" vidul din servofrana, iar masina se comporta ca si cum ai taia contactul
Din ce ai spus aici, se pare ca nu e cazul.
ca sa intelegi fenomenul, repeta experienta astfel:
pe loc, cu motorul la ralenti, da pedale scurte pe frana; vei constata ca frana prinde din ce in ce mai sus; la fel, cu motorul oprit, la a doua sau a treia apasare pe pedala de frana, vei constata ca pedala e sus si foarte dura


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 15 Dec 2006, 09:09
Post #4


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




pentru prody: nu exclud varianta ta insa ar fi trebuit sa fie un vis colectiv pentru ca nu eram singur in masina (sau poate intrasem in zona crepusculara ?). unsure.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Dec 2006, 09:22
Post #5


Das Auto


Group: Members
Posts: 7.239
Joined: 31 July 06
From: Gl.




Acelasi lucru l-am patit si eu cu o berlina dar dupa o coborire mai lunga cu frane dese(Lepsa-Soveja) pedala de frana era teapana sus dar fara a mai avea eficienta.Cauza a fost incalzirea lichidului de frana si probabil golirea vidului din servofrana asa cum a mai spus andrei2005.Dupa racirea lichidului totul a revenit la normal.La tine se poate ca si aceea frana de motor sa fi influentat efectul ca altceva vad ca nu s-a intamplat(din spusele tale)


--------------------
VW Passat avf highline 6+1 - Gl-xx-xxx
Alan 52+Midland ML 145+BM140/PL-B+Midland MA31-L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 15 Dec 2006, 09:22
Post #6


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




andrei2005,

din ce-mi spui inteleg ca nu ar fi vorba de vreo defectiune ci mai degraba de un gunoi ratacit prin circuitul de franare (vreun span ceva). Testul de care imi spui poate scoate in evidenta vreun defect ?
In plus, motorul trage mai greu (cel putin asa mi se pare) si am un consum mai mare (remarcat dupa ce la un drum de aprox. 700 km consumul mediu a fost de 7litri/100km fata de 6 litri/100km pe care il scoteam in mod obisnuit). Am fost la un service si mi-au spus, legat de consum, ca e din cauza vremii iar cand le-am spus ca drumul l-am facut de 10 ori intr-un an (in fiecare din cele patru anotimpuri) au balmajit ca masina n-are nimic.
Am cautat pe forum inainte sa postez probleme despre frane si am vazut ca e posibil ca pistoanele de la etriere sa ramana blocate. E posibil ca asta sa fie motivul pentru care trage mai greu ?

Mai vin cu o intrebare (pentru oricine vrea sa-mi raspunda): la service cand te duci cu o problema n-ar trebui ca ei sa verifice toate cauzele potential generatoare ale problemei respective ?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Dec 2006, 09:25
Post #7


Das Auto


Group: Members
Posts: 7.239
Joined: 31 July 06
From: Gl.




Incearca si verifica futunul de vacum se poate sa fie spart sau infundat!!!Iar ptr. etriere suspenda masina si invarte roata cu mana -daca merge e OK daca nu =>piston blocat!!


--------------------
VW Passat avf highline 6+1 - Gl-xx-xxx
Alan 52+Midland ML 145+BM140/PL-B+Midland MA31-L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 15 Dec 2006, 11:20
Post #8


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




l@u, o sa verific furtunul si pistonul.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 15 Dec 2006, 11:58
Post #9


Membru lenes


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 December 05




La vechea mea masina mi s-a mai intamplat sa se blocheze pistonasul de la etrier, roata era infranata si pedala ridicata si tare. Dar se si oprea imediat...
Cati km ai ? Ai cumva placutele uzate ? Asta ar fi motivul pt care se blocheaza pistonasul ala.



--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 15 Dec 2006, 15:58
Post #10


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




am 19800 km. am facut prima revizie la 12000Km. cel mai mult in afara localitatilor. Prin oras numai vreo 2000km.

ai intuit bine andrei2005, masina e pe benzina.

l@u, frna de motor am folosit-o cand am vazut ca pedala e teapana; a fost singara varianta de oprire la care m-am gandit atunci.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Dec 2006, 16:54
Post #11


Das Auto


Group: Members
Posts: 7.239
Joined: 31 July 06
From: Gl.




Pai de unde sa intuiasca saracu' om daca chiar tu in profil scrii ca ai Laureate 1,4 nedumerire.gif nedumerire.gif nedumerire.gif


--------------------
VW Passat avf highline 6+1 - Gl-xx-xxx
Alan 52+Midland ML 145+BM140/PL-B+Midland MA31-L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 15 Dec 2006, 17:10
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




QUOTE(MikeLogan @ 15 Dec 2006, 09:22)
andrei2005,

din ce-mi spui inteleg ca nu ar fi vorba de vreo defectiune ci mai degraba de un gunoi ratacit prin circuitul de franare (vreun span ceva). Testul de care imi spui poate scoate in evidenta vreun defect ?
In plus, motorul trage mai greu (cel putin asa mi se pare) si am un consum mai mare (remarcat dupa ce la un drum de aprox. 700 km consumul mediu a fost de 7litri/100km fata de 6 litri/100km pe care il scoteam in mod obisnuit). Am fost la un service si mi-au spus, legat de consum, ca e din cauza vremii iar cand le-am spus ca drumul l-am facut de 10 ori intr-un an (in fiecare din cele patru anotimpuri) au balmajit ca masina n-are nimic.
Am cautat pe forum inainte sa postez probleme despre frane si am vazut ca e posibil ca pistoanele de la etriere sa ramana blocate. E posibil ca asta sa fie motivul pentru care trage mai greu ?

Mai vin cu o intrebare (pentru oricine vrea sa-mi raspunda): la service cand te duci cu o problema n-ar trebui ca ei sa verifice toate cauzele potential generatoare ale problemei respective ?
*


Etrierul blocat iti va incalzi mai tare roata din partea respectiva (se poate vedea dupa un drum scurt afara, si "luand" temperatura jantelor de la rotile din fata; ar trebui sa fie cam aceeasi.
referitor la consum, nu este neaparat un criteriu de masina franata: poate ai nimerit o benzina "imbunatatita".
daca nu vrei sa ridici masina pe cric, pentru a verifica daca o roata fata este franata, procedezi astfel:
in mers pe o suprafata orizontala, cam de la o viteza de 5 km/h, lasi masina sa "curga" (incetineasca) pana se opreste de la sine.
Daca nici o roata nu este franata, masina se va opri si va misca foarte putin inapoi (pana in 3 cm - sa nu ma intrebi de ce, nu stiu)
Daca masina este franata, ea se va opri fest, fara sa mai dea inapoi de loc.
Cel mai sigur este totusi cu cricul.
Referitor la astuparea temporara sau presurizarea furtunului (pentru ca exista depresiune in furtunul ce duce la diafragma de la servofrana), este foarte ciudat, pentru ca o mizerie nu se plimba de la sine intr-un furtun de cauciuc.
Poti sa mai faci un test: cu motorul pornit, asculti in zona servofranei si de-a lungul furtunului daca se aude ca un fasait; daca da, este vorba aspirare de aer din afara, deci pierderea depresiunii. Dar, in mod normal, aceasta ar trebui sa duca la o functionare neregulata a motorului


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 15 Dec 2006, 17:17
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




QUOTE(l@u @ 15 Dec 2006, 16:54)
Pai de unde sa intuiasca saracu' om daca chiar tu in profil scrii ca ai Laureate 1,4 nedumerire.gif  nedumerire.gif  nedumerire.gif
*


Ai dreptate , laurentiu, nu m-am uitat la profil; de obicei, ma intereseaza mai mult mesajul in sine decat profilele membrilor, cate posturi au, ce masini, cand au intrat pe forum s.a.m.d.


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 18 Dec 2006, 10:19
Post #14


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




Ieri am avut un pic timp liber. Am verificat furtunul si nu mi s-a parut sa fie fisurat pe undeva (de fapt l-am pipait pe toata lunginea lui si n-am simtit nimic). Am ridicat masina cu cricul si am invartit toate rotile (pentru comparatie intre ale din fata si alea din spate). Alea din fata scoteau un scartait slab de la frecarea placutelor pe discurile de frana. La ambele roti din fata zgomutul era la fel si ambele se invart cam la fel.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 18 Dec 2006, 10:34
Post #15


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




QUOTE(andrei2005 @ 15 Dec 2006, 18:10)
daca nu vrei sa ridici masina pe cric, pentru a verifica daca o roata fata este franata, procedezi astfel:
in mers pe o suprafata orizontala, cam de la o viteza de 5 km/h, lasi masina sa "curga" (incetineasca) pana se opreste de la sine.
...

Poti sa mai faci un test: cu motorul pornit, asculti in zona servofranei si de-a lungul furtunului daca se aude ca un fasait; daca da, este vorba aspirare de aer din afara, deci pierderea depresiunii. Dar, in mod normal, aceasta ar trebui sa duca la o functionare neregulata a motorului
*




Cred ca o sa incerc si testul in mers.

Referitor la pierderea depresiunii si functionarea neregulata a motorului: eu am fost cam acum vreo luna la service pentru ca am sesizat un zgomot "aiurea" la turatie constanta (2100 rot/min) si viteza constanta la drum drept. Se aude periodic ca o "gatuire" a motorului. Si pe langa asta se mai aude si o "fluturare" parca e o curea slaba. N-am reusit sa le aud decat de pe scaunul soferului. Am stat si pe scaunul din dreapta cand am fost cu mecanicul de la service si nu am auzit nimic (poate si datorita concursului mecanicului care facea altceva decat ce-i spusesem eu).
Oricum aia de la service au decretat ca masina n-are nimic. Crezi ca e vorba de acelasi fasait de care spui tu ?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 18 Dec 2006, 10:42
Post #16


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




QUOTE(andrei2005 @ 14 Dec 2006, 22:58)

...

ca sa intelegi fenomenul, repeta experienta astfel:
pe loc, cu motorul la ralenti, da pedale scurte pe frana; vei constata ca frana prinde din ce in ce mai sus; la fel, cu motorul oprit, la a doua sau a treia apasare pe pedala de frana, vei constata ca pedala e sus si foarte dura
*




Am verificat tot ieri:
- cu motorul pornit nu prinde din ce in ce mai sus. Are aceeasi cursa. Si se aude undeva sub portbagaj un sunet metalic nu foarte puternic cand ajung cu pedala de frana la podea.
- cand motorul e oprit frana prinde din ce in ce mai sus. Insa chiar cand e sus exista o orarecare elasticitate (apas pe pedala si are o cursa mica).


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 18 Dec 2006, 11:44
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Pentru ceilalti forumisti: stie cineva daca exista o supapa undeva pe circuitul de depresiune (incluzand amplif de franare de pe pompa centrala), care sa poata ramane deschisa (sau inchisa), impiedicand astfel formarea vidului in amplificator?


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbogdan
post 18 Dec 2006, 12:16
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 August 04




Eu stiu ca exista o supapa, chiar acolo unde intra furtunasul ala in servofrana.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kriiss888
post 18 Dec 2006, 15:44
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




mai postez si aici ..

am ridicat azi masina de la dealer ...laureate plus ...si cand franez mai brusc fasaie ceva pe la pedale(daca franez lin nu se aude ) initial am crezut ca e de la ABS dar nu e acelasi zgomot; daca opresc motorul si apas pedala fasaie la inceput...apoi pedala se intareste si nu mai fasaie. Nu am observat fasaitul imediat...decat dupa ce am plecat de la dealer...am dat telefon la service...si mi-a spus ca asa fac toate..este o valva sau asa ceva care se destinde si de aici fasaitul...mi-a spus ca in timp o sa se auda din ce in ce mai putin ..sa nu ma ingrijorez..bla,bla,bla...

La voi face (a facut) la fel ?


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 18 Dec 2006, 15:52
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




kriiss888 "asa face toate cu servofrana". ABS-ul e alta mancare de peste.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kriiss888
post 18 Dec 2006, 15:58
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




ufff.....ma cam speriasem...de fapt mai mult m-a speriat un coleg de birou...mi-a zis ca loganul lui nu facea asa...

oricum mi s-a parut destul de deranjant fasaitul....daca esti atent la el ...cu radio pornit si cu gandul in alta parte ...parca nu-l mai auzi ...


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 18 Dec 2006, 16:07
Post #22


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




QUOTE(danbogdan @ 18 Dec 2006, 12:16)
Eu stiu ca exista o supapa, chiar acolo unde intra furtunasul ala in servofrana.
*



Asa e, exista o supapa. Supapa asta poate sa-mi faca motorul sa mearga neregulat? DE unde anume vine aerul la servofrana?
Are cineva ideee cam cat m-ar costa (daca ar fi s-o inlocuiesc singur, ca la service parca vad ca zic ca masina n-are nimic) ?
Daca umblu la supapa aia o sa am probleme cu garantia in continuare (inca fo 6 luni de garantie mai am)?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kriiss888
post 18 Dec 2006, 16:48
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




intre timp am mai vorbit cu un mecanic...mi-a zis ca daca fasaie e membrana de la servofrana sparta...nu stiu ce sa mai cred ....


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbogdan
post 18 Dec 2006, 17:07
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 August 04




QUOTE(MikeLogan @ 18 Dec 2006, 17:07)
Asa e, exista o supapa. Supapa asta poate sa-mi faca motorul sa mearga neregulat? DE unde anume vine aerul la servofrana?
Are cineva ideee cam cat m-ar costa (daca ar fi s-o inlocuiesc singur, ca la service parca vad ca zic ca masina n-are nimic) ?
Daca umblu la supapa aia o sa am probleme cu garantia in continuare (inca fo 6 luni de garantie mai am)?
*



din cate stiu eu, se poate ca nefunctionarea corecta a supapei sa duca la functionarea neregulata a motorului. Cred ca este de fapt o supapa de sens... ceva de genul asta.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 18 Dec 2006, 20:18
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Intrebarea mea despre supapa a fost referitoare la problema cu frana "tare" a lui mikelogan. Pedala tare si sus la franare semnifica, dupa parerea mea, faptul ca in ampliful de franare de la servo nu s-a mai facut vid prin depresiune, sau acest vid s-a pierdut printr-o comunicare permanenta cu exteriorul.


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 19 Dec 2006, 08:25
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




kriiss888 pentru linistea ta mai bine mergi in service


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MikeLogan
post 19 Dec 2006, 11:20
Post #27


Membru destul de incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti (deocamdata)




Am fost astazi la un al treilea service dacia. I-am spus de servo-frana si de zgomotul de la motor.
Mi-a raspuns ca la servo-frona exista un burduf de cauciuc pentru protectie (sa nu se depuna praf sau mizerie pe tija) si ca ala face zgomot cand apasi un pic mai brusc pe pedala de frana. Despre zgomotul la motor (zgomot care se auzea azi dimineata foarte bine pe la 1700 rot/min cu masina pe loc) mi-a spus din prima ca e vorba de tachetii de la motor.
Nu mai stiu ce sa mai cred (incep sa ma gandesc mai serios la ce a spus prody mai pe la inceput smile.gif ).
Mecanicul de la service a inceput sa-mi povesteasca, fara sa-l intreb eu, de tot felul de alte zgomote pe care le face masina (la pedala de ambreiaj, la schimbatorul de viteze ...) fapt ce m-a facut sa am incredere ca nu incearca "sa ma trimita la plimbare". La zgomotul acela care nu se mai aude cand apesi pedala de abreiaj mi-a spus ca e din cauza rulmentului de presiune care acu' zice el se afla tot timpul in miscare de rotatie.
Daca joia asta vine cineva la intalnire vreau sa vin si eu (asta daca nu se blocheaza iar pedala sa ma trezesc cu masina proptita pe undeva). Sa vada si altii cum face la mine si sa vad si eu cum face pedala la altii. Si motorul. Poate aveti careva si ceva medicamente sa nu mai aud tot felul de zgomote.

This post has been edited by MikeLogan: 19 Dec 2006, 11:35


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 19 Dec 2006, 18:05
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




QUOTE(MikeLogan @ 19 Dec 2006, 11:20)
La zgomotul acela care nu se mai aude cand apesi pedala de abreiaj mi-a spus ca e din cauza rulmentului de presiune care acu' zice el se afla tot timpul in miscare de rotatie.
.
*


Rulmentul de presiune se invarte cand apesi pe pedala de ambreiaj, dupa ce se lipeste de "soarele" placii de presiune. deci zgomotul ar trebui sa nu se mai auda cand iei piciorul de pe pedala. Daca mecanicul a zis ca rulmentul se invarte mereu, inseamna ca nu ai joc la pedala de ambreiaj. Du-te urgent la remediere!


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Dec 2006, 20:16
Post #29


Desi pare, nu lucrez la Dacia


Group: Moderatori
Posts: 19.382
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Andrei2005, rulmentul de presiune la logan e altfel decat cel de la berlina. Inca de pe vremea DSN-ului...


--------------------
Scenic II 1.6 16v Fluence 1.5 dCi - - -
Partidul e-n toate, e-n cele ce sunt/Si-n cele ce maine vor rade la soare
E-n pruncul din leagan si-n omul carunt/Si-n viata ce vesnic nu moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 19 Dec 2006, 20:22
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Multumesc, Klaus. Chiar eram convins ca nu se va schimba niciodata principiul; vezi, e bine sa nu faci afirmatii neverificate... Scuze Mikelogan.
Recunosc ca nu am participat la demontare incepand cu noua generatie de DSN... La vechile dacii am facut multe (ca hobby si pasiune).


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 24th April 2014 - 03:16
Forum Renault Server hosting