DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu porneste, electomotorul nu se aude, Fara legatura cu sistemul antidemaraj - led rosu OK

premierul_bv
post 11 Dec 2009, 21:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 11 December 09




Martorul antidemaraj clipeste cand pun contactul sta 5 sec aprins si se stinge dar cand dau la cheie nimic, nu se aude nimic.
Nu stiu ce are , aveti voi vreun indici, poate ma puteti ajuta

This post has been edited by i96nds: 12 Dec 2009, 17:50


--------------------
dacia solenza 2005 confort - bc11 juu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrusiri
post 11 Dec 2009, 23:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 867
Joined: 18 December 07
From: iasi




bateria e buna?


--------------------
dacia Lodgy 1.5 dci 107 cp 2013 - IS-54-SIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premierul_bv
post 11 Dec 2009, 23:52
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 11 December 09




Nu este bateria, dar am gasit ceva pe forum in legatura cu firul gri de la contact care se conecteaza prin alarma la electromotor. Maine o sa verific
Dar ca sintome totul e ok pana intorc cheia si nu schiteaza nimic pur si simplu nu imi dau seama ce are, daca ati mai dat de problema va rog sa ma ajutati.
Multumesc!


This post has been edited by premierul_bv: 11 Dec 2009, 23:52


--------------------
dacia solenza 2005 confort - bc11 juu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 12 Dec 2009, 00:00
Post #4


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




De obicei cea mai clasica cauza a problemei este faptul ca papucul ce intra in electromotor NU sta cum trebuie. Cel mai probabil de la vibratie/ mizerie el nu mai face contact.
E vorba de un fir gri, intr-adevar, ce duce de la contact pana la electromotor.

Cum rezolvi: Urca masina pe doua buturugi ca sa fie mai sus. Intra sub ea, pe la roata din dreapta - si vei gasi electromotorul si firul gri. Freaca bine papucul ala - si ar trebui sa mearga.

Cine e mai expert reuseste sa bage mana si pe langa filtrul de aer, cum te uiti la motor in stanga, bagi mana adanc, pana aproape de umar. Pipai acolo si gasesti. Dar e mai greu daca nu stii ce cauti.

Eu am patit intr-adevar cu alarma care era "interpusa" pe acest fir. Dar e putin probabil sa fie si la tine la fel. A trebuit sa refac circuitul initial al masinii, ca si cum nu ar fi avut alarma.

Stefan


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premierul_bv
post 12 Dec 2009, 00:05
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 11 December 09




Multumesc pt rasp promt si maine ma ocup de masina si las si un mes pe forum cu rezultatele pe care le voi avea.

12 Dec 2009, 14:46:
Am rezolva problema cum mi-ai zis, am curatat papucul care intra la bendix si a pornit din prima. Multumesc de ajutor!

This post has been edited by premierul_bv: 12 Dec 2009, 13:46


--------------------
dacia solenza 2005 confort - bc11 juu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Dec 2009, 19:30
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Papucul acela ar fi bine dupa ce s-a curatat si s-a dat cu spray de contact si dupa ce s-a montat la loc e bine sa se dee cu vaselina impiedica umezeala si respectivele probleme care pot aparea. Iar in aceste situati daca nu sti cum sa faci si esti disperat ca nu-ti porneste rogi pe 2 oameni sa te impinga cu masina si o sa porneasca usor motorul evident in treapta 2 de viteza .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 12 Dec 2009, 22:19
Post #7


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Nu e recomandata pornirea prin impingere. Mai bine frecati inca o data acel papuc daca aveti probleme.

As aprecia mult daca cineva are o poza in care sa arate unde e acel papuc de la electromotor.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocky
post 14 Dec 2009, 11:58
Post #8


daciot/renaultist


Group: Members
Posts: 222
Joined: 4 October 04
From: Bucuresti




Eu la acel papuc am avut multe "interventii". In ultimul timp mai des, de la gropi, umezeala. Pentru ca am mana mai lunga smile.gif si am invatat locul, undeva jos, cum bagi mana dreapta sub carcasa filtrului de aer...
A invatat smecheria pana si sotia, fiind la un moment dat disperata ca nu putea sa plece cu masina si eu eram departe smile.gif deci nu e greu. Daca sunteti blocati in drum si gasiti taximetristi care au solenza, sigur stiu unde e. Cu fotografiatul mai greu, ar trebui ridicata masina si de acolo e alt unghi...
Ultima oara pur si simplu am rasucit cu 180 de grade papucul, sa vedem daca mai face.


--------------------
Dacia/Renault SLZ-devanzare/Logan/Laguna II 1.4 MPI/1.5 dCI/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby_solenza
post 31 Dec 2009, 01:46
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 21 November 09




Eu am patit la fel ......mergeam si de o data turometrul si chilometrajul au luat-o razna....ce sa fac trag pe dreapta si opresc motorul.....si dau sa pornes...nimic,era un frig afara de crapau pietrele.Iau si verific toate sigurantele..nimic.pana la urma dupa multe cautari am gasit buba....era rupt firul de la masa ce vine prins pe motor...Vezi uitate si acolo e undeva in dreapta jos cum te uiti la motor.BAFTA


--------------------
Solenza scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiTH
post 13 Apr 2010, 20:27
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 April 10




Salutare, sunt nou pe aici dar sunt un vechi posesor de Dacie Solenza.
Am o problema la pornire si anume cand dau la cheie electromotorul invarte dar nu porneste. Bateria e aproape noua, benzina e in rezervor... daca poate cineva sa-mi spuna de la ce poate fi.


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI 2004 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 13 Apr 2010, 20:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 966
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Ar putea fi selenoid-ul. Nu iti mai arunca rotita dintata a electromotorului pe volanta. Vezi la un electrician sau daca te bagi la surubait il scoti si il schimbi. Daca stii cu certitudine ca asta e buba. Poti verifica punand pe cineva sa dea cheie si tu sa asculti daca se aude cum cupleaza(o pocnitura). nu sunt de meserie dar am stat pe langa un electrician auto si iti spun din ce am prins de pe la el. Succes!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiTH
post 13 Apr 2010, 21:10
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 April 10




Problema este ca uneori imi porneste dar foarte greu si imi este frica sa nu termin electromotorul. Am auzit de la cineva ca ar exista un cititor. Cu respect.


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI 2004 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 13 Apr 2010, 21:23
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 966
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Mai ce sa zic, nu stiu mai multe. Din partea mecanica eu ala il banuiesc. Selenoid-ul (bendixul), e pe electromotor ca o bobinutza. Nu stiu nimic despre vreun cititor. Eu mi-am dat cu parerea doar, pot sa gresesc pentru ca nu sunt de meserie. Eu zic mai bine ar fi sa mergi la un electrician auto. Nu cred ca e problema mare.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiTH
post 13 Apr 2010, 21:26
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 April 10




Ok, asa am sa fac. Multumesc de raspuns.


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI 2004 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 14 Apr 2010, 07:15
Post #15


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Cristi, cititorul ala se numeste senzor turatie. Cauta pe aici pe forum la SLZ sau DSN cum il cureti in max. 10 minute singur.
Si vei rezolva problema ta.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tavy84
post 14 Apr 2010, 09:03
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 5 February 10
From: Bucuresti




CristiTH e mai mult ca sigur senzorul de turatie, si eu am avut aceeasi problema ca a ta, adica dadeam la cheie, electromotorul invartea dar nu pornea, problema s-a rezolvat simplu din partea mea ca am dat de un mecanic bun si mi-a zis din start la tel ca e vb de senzorul de turatie, m-am dus si l-am schimbat, fraier eu ca mi-a zis dupa ca puteam doar sa il curat ca mai avea viata cand i l-am aratat.Eu am tinut-o asa timp de vre-o 2 saptamani cu buba.intre timp schimbasem si MPP-ul ca asa a zis un alt "mester" ca ala ar fi cauza. Trebuie doar sa cureti de mizerie senzorul.


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Taka
post 1 May 2010, 06:57
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 November 09




CristiTH dute in rampa bagate sub masina nu dai scutul jos nu dai nimica si ai sa vezi cam pe directia de sub corpul clapeta ai sa vezi electromotorul iar ai sa observi un papuc iatzi un sprei de contacte sau degripant curatal chiar cu un smirghel si o ia antaia:D


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 1 May 2010, 21:36
Post #18


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.696
Joined: 27 September 09
From: Rosiori de Vede




Nu trebuie demontat nici macar scutul.


--------------------
Dacia SupeRNova 2001 Rapsodie - TR-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A539
post 2 May 2010, 22:47
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 22 April 09




incearca si asta: leaga un fir de la -(minus baterie) pe caroserie pe tabla undeva eu l-am pus pe tabla de sub masca....asta inseamna ca bateria nu are masa..eu asa pateam acum sper sa fie si la tine la fel..nu conteaza ce cablu lita sa aiba in el..


--------------------
Dacia Solenza 2004 - B-97-LFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 25 Jul 2010, 12:18
Post #20


Solentar


Group: Members
Posts: 261
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Aceeasi problema am avut-o si eu, am oprit la un peco si cand sa plec nu se mai auzea invartind, am mai incercat de 4 ori si nimic, nu se auzea invartind cand roteam cheia, noroc ca mai eram cu cineva si am impins masina, a pornit repede impinsa bagata in viteza 1. Asta a fost singura data cand s-a intamplat. Am citit forumul si am verificat sub cutia verde a filtrului de aer pe sub tevile alea mari negre rotunde de langa injectoare si am dat de electromotor, prin stanga am bagat mana dupa alternator si am gasit papucul patratos respectiv, era iesit jumate si avea joc, probabil de aici era ca l-am impins la loc si am indreptat putin cablul ca sa nu fie asa elastic, fiind mai gros are tendinta sa se comporte ca un arc. O sa il mai verific cand urc pe rampa, pozitia este dificila si nu se vede locul respectiv. Nu este necesara demontarea scutului, se baga mana pe langa catalizator, intre cutia de directie si scut.

P.S. Daca ar fi senzorul de turatie atunci se aude invartind dar nu porneste. Am un coleg la munca cu problema asta, a schimbat senzorul de turatie si nu a mai avut probleme cu pornirea. La el se comporta ciudat, din cand in cand nu pornea cu toate ca invartea electromotorul.

This post has been edited by dj_sweat: 25 Jul 2010, 12:27


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
0720 276 400 / Adrian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 25 Jul 2010, 14:56
Post #21


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




data viitoare cind o mai pornesti impinsa sa o bagi in treapta a 3 de viteze sa nu iti dea peste cap kitul de distributie...asa se pornesc astea pe curea la distributie...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 25 Jul 2010, 22:18
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Si cand te gandesti ca producatorul specifica destul de clar ca este interzisa pornirea prin tractare sau impingere


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Jul 2010, 22:27
Post #23


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e da de parca ar fi prima care porneste impinsa si nu se respecta specificatiile producatorului. Treapta 2 picior pe ambreaj se impinge prinde niscai viteza se ia piciorul de pe ambreaj usor si a pornit.
Cate rable straine am impins la servici biggrin.gif mi s-a acrit.
Acel papuc trebuie degresat dat cu spray contact pus la loc si dat pe el cu vaselina de jur imprejur .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miocrl
post 7 Aug 2010, 17:01
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 April 05
From: Timisoara





solenza din 2004, doar in 2010 la inceput a avut nevoie da schimbare baterie. pornea foarte greu si pana la urma iarna fiind.. am schimbat-o.

pornea tot mai greu cu toate ca am schimbat bateria.
invartea dar nu pornea.
acum 1 luna m-am apucat si am desfacut senzorul de turatii dar nu era imbaxit, dupa ce l-am pusi inapoi masina nu mai invartea deloc. aflasem dupa asta ca si ininte sa desfac senzolur tot asa facea; totul OK la martori de bord dar nu mai invartea electromotorul.

azi dimineata am desfacut firul de "-" care pleaca de la baterie undeva jos si apoi pe sasiu.. curatat frumos.. si nimic

acum dupa masa am desfacut contactul cheii .verificat.. totul in regula sad.gif

dupa asta am verificat sigurantele 3 si 4.. de fapt toate, totul OK

apoi am zis hai sa bag mana cum scrie mai jos. am bajbait pe acolo si am gasit conexiunea intrerupta. am scos de tot papucul , smirgluit, strins un pic cu patentul si acum merge ca unsa. sunt foarte bucuros ca am reusit sa o fac.

QUOTE(dj_sweat @ 25 Jul 2010, 12:18)
... sub cutia .. filtrului de aer pe sub tevile alea mari negre rotunde de langa injectoare si am dat de electromotor, prin stanga am bagat mana dupa alternator si am gasit papucul patratos respectiv, era iesit jumate si avea joc,
*





--------------------
Solenza Scala - acum am nr TM 10 BNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 7 Aug 2010, 17:45
Post #25


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 4 November 09
From: reghin




Pai vezi?si eu am patit asa,dadeam contact si ...liniste.Am pornit-o impinsa,imediat am urcat-o pe rampa si am curatat papucul ala.Mi s-a suflat de aici,de pe forum ce sa fac... icon_mrgreen.gif
Ai pus putina vaselina pe el?ca sta in apa,saracu... biggrin.gif

This post has been edited by bogdanelkva: 7 Aug 2010, 17:49


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miocrl
post 7 Aug 2010, 18:45
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 April 05
From: Timisoara




nu am uns.

ma gandeam sa dau cu spray de contact. dar apoi m-am razgandit ca daca fara ungere a iesit , uns fiind o sa iasa si mai repede. daca se repeta faza o sa gasesc o solutie sa nu mai iasa.


--------------------
Solenza Scala - acum am nr TM 10 BNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 7 Aug 2010, 18:49
Post #27


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 4 November 09
From: reghin




daca il strangi cu patentu nu mai iese,vaselina e impotriva coroziunii care apare,sare apa pe el...e super-"comfort " apoi,nu? biggrin.gif

This post has been edited by bogdanelkva: 7 Aug 2010, 19:19


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 9 Aug 2010, 20:58
Post #28


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 7.890
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(ramsen @ 25 Jul 2010, 14:56)
data viitoare cind o mai pornesti impinsa sa o bagi in treapta a 3 de viteze sa nu iti dea peste cap kitul de distributie...asa se pornesc astea pe curea la distributie...
*



Hai sa nu aberam ... ca vrei sa "protejezi" distributia e una , dar la impins de om , oare ce viteza trebuie sa prinzi ca sa ai put6ina compresie ?
Oare peste cateva luni aud ca se porneste intr-a 5-a ?!?


--------------------
Renault si Dacia L3 2.0 dCi cipuita 2012 + multe altele 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ ! RECLAMATI abuzurile moderatorilor !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kidutzu
post 16 Dec 2010, 22:02
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 4 March 10




salutare detin o solenza 1.9 si o problema cam ciudata:
n-mi porneste electromotorul dar (bendixu) se cupleaza. Si nush face talente cu curentu dar bateria e noua si am incercat si cu alta baterie si acelasi lucru fara adica nici martorul de baterie nu mi se aprinde in bord . Cam ce problema as avea? multumesc.


--------------------
Dacia Solenza 2004/1.9di - CT85KID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitache
post 22 Apr 2011, 19:26
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 April 11




va salut,am o problema cu electromotorul la solentza si as vrea sa stiu unde este pozitionat.vreau sa verific cablurile si nu stiu unde sa caut electromotorul si conexiunile.sant incepator


--------------------
dacia solentza 2003 - br 04 dsz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th November 2017 - 20:54
Forum Renault Server hosting