DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu porneste la "prima cheie" !, Sfaturi in legatura cu pornirea

GoGu
post 29 Aug 2004, 21:14
Post #31


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.028
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Problema UCE cred ca o include pe cealalta.
PArerea mea e sa te duci la service. Pana la urma n-o sa-ti mai recunoasca cheia si n-o sa mai porneasca deloc.

Apropo, ai incercat sa pornesti cu cheia de rezerva? Tot asa face? (ca sa stabilim daca e problema de UCE sau de cheie).


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 30 Aug 2004, 16:09
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Daca iti clipeste led-ul des este 90% cheie defecta! Incearca si cu cealalta cheie... Presupun ca problema este la cheia cu telecomanda... Astea se belesec cel mai usor, de bine ce sunt facute. Daca nu merge nici cu cealalta, atunci ai asa: 50% UCE decodor - scump, dar se poate si repara (la un electronist meserias - pentru ca de fapt nu se strica piesele depe el, ci se strica niste lipituri), 50% firele dintre bucsa de la contact si decodor, mai precis mufele de la ele (bine, bine, mai poate fi si bucsa defecta, dar nu prea cred asta... mai degraba firele sau decodorul). Deci - bafta! Macar stim ca nu e motorul sau vreun senzor...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 30 Aug 2004, 17:54
Post #33


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.995
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu, ai o singura problema: UCE decodor. De fapt de vina s-ar putea sa nu fie UCE ci capul cheii. Asa cum a spus si GoGu incearca cu cealalata cheie si vezi daca mai face figuri. Daca problema persista atunci verifica si bucsa antidemaraj, ca ea este cea care receptioneaza semnalul emis de cheie si il transmite UCE. Impinge mai bine mufa in spatele bucsei antidemaraj, s-ar putea sa fi sarit de la atatea gropi. Bucsa antidemaraj este chestia aia de plastic ce inconjoara contactul. Ai acces facil la ea daca desfaci cochiliile volanului.

Daca nici capul cheii si nici bucsa nu e de vina,a tunci UCE se cere schimbat. Oricum, e mult mai ieftin un UCE noua decat un alt set de chei. Ordinea valorii (crescatoare) e cam asta: bucsa antidemaraj, UCE, capete chei.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teoctist
post 30 Aug 2004, 18:28
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 8 August 04




Va multumesc mult!

Am incercat cu cheia de rezerva si porneste din PRIMA!!! O mare usurare...
Am dus-o la service si surpriza: i-am dat cheia buclucasa meseriasului si a pornit din prima. Nu mi-a venit sa cred. Atunci l-am scos din masina si am inchis-o dupa procedura pe care o folosesc de 2 ani:
1. trantesc usa
2. apas pe butonul de pe cheie - inchiderea centralizata
3. activez alarma

Dupa asta am deschis-o asa cum o fac de obicei:
1. dezactivez alarma
2. apas pe butonul de pe cheie
Si ca de obicei cheia cu telecomanda NU MERGE.

Dar daca mai apas inca o data pe butonul de pe cheie, MERGE. Sau acelasi lucru il obtin daca apas switch-ul cu inchiderea centralizata de pe bord.

Aveti vreo explicatie?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teoctist
post 30 Aug 2004, 18:33
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 8 August 04




Cheia cu telecomanda merge si in urmatoarea secventa
1. am iesit din masina
2. activez alarma (totodata se inchid si usile)

La pornire:
1. dezactivez alarma
Si merge cheia cu telecomanda pe ea

Deci fara sa mai apas pe butonul de pe cheie...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 30 Aug 2004, 19:31
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Am o singura explicatie: cablajul imprimat din cheie s-a belit. Si cum in lumea asta a electronicii cel mai pacatos lucru e sa mearga numai cand are chef (montajul), iar cand mergi la mester sa aiba chef, si cand esti tu singur nu... :evil:
Adica - e vorba undeva de un contact imperfect. Cand apesi tu butonul, dar si de la sine de la vibratii, temperatura, umiditate - contactul acela se realizeaza suficient de bine sau nu ca sa se transmita codul de antidemaraj la decodor. Numai ca asa intr-o buna zi o sa moara de tot cheia. Si nu e bine sa ramai cu o singura cheie la DSN, ca... daca se strica? laugh.gif

Ideea e ca trebuie sa schimbi cheia... Adica - ambele chei, ca doar una nu prea se poate... Si asta o sa te coste... Sorry... Sau sa incerci o reparatie, dar asta nu stiu unde si cum (unora li s-a rupt microswitch-ul din cheie de pe cablaj. nu mai mergea telecomanda si pace - asta se poate repara... dar ce ai tu, ca odata merge, odata nu - eu zic ca e greu sa se gaseasca buba - daca mergi pe varianta asta - bafta)


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teoctist
post 30 Aug 2004, 21:04
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 8 August 04




Cateva intrebari legate de cheia cu butonul:

1. are inauntru o baterie care poate fi consumata?

2. cum se transmite codul antidemaraj de la cheie la decodor:
- unde electromagnetice?
- ultrasunete?

3. si mai exact cand se transmite codul? cand invart cheia, cheia nu stie ca este invartita ca sa transmita codul. Mai degraba decodorul activeaza o secventa de citire pe cheie?

4. din moment ce cheia de rezerva e simpla, cum se face citirea codului?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 30 Aug 2004, 21:43
Post #38


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.907
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




1. bateria din cheie este NUMAI PENTRU telecomanda de deschidere a usilor.

2. & 3. & 4. Sistemul este unul cu TRANSPONDER. Adica: in cheie se afla un microcip care are si o bobinuta. Cand se pune contactul (pe pozitia M) bucsa de pe butucul contactului transmite un cod modulat pe o frecventa X. Undele electromagnetice induse in bobinuta din cip creeaza un curent indus care alimenteaza cipul. Cipul la randul sau decodeaza si citeste codul transmis de bucsa (de fapt transmis de UCE prin bucsa) si trimite la randul sau un cod-raspuns bazat pe codul primit de la UCE dar prelucrat pe baza unui algoritm.
Daca codul-raspuns este autentificat .. se da drumul la aprinderea ce iti permite sa pornesti motorul.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 30 Aug 2004, 21:59
Post #39


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.028
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Cateva completari:
-cheia de rezerva are si ea transponder, desfa-o si ai sa vezi o "piesulice" inauntru. Cele doua chei nu au acelasi model de transponder (functional sunt identice).
-activarea transponderului, citirea codului, validarea au loc la punerea contactului si dureaza (teoretic) pana la stingerea led-ului antidemaraj

Da o cautare dupa "transponder", s-a mai discutat, destul de amanuntit.


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teoctist
post 30 Aug 2004, 22:25
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 8 August 04




Sunteti tari!
Inca o data multumesc pentru raspunsuri!
M-am mai desteptat nitel...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 30 Aug 2004, 22:44
Post #41


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.995
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Transponderul din cheia cu telecomanda este integrat pe circuit si nu functioneaza decat daca si bateria este buna. Stiu asta pentru ca mai demult cineva tot incerca sa mute transponderul pe o alta cheie si nu reusea. Pentru cealalata cheie, transponderul este o piesa mica si neagra care nu se alimenteaza de la nimic. Daca nu ma insel transponderele sunt Philips.

Bucsa antidemaraj, pe langa functia de citire a codului emis de transponder mai are si functia de a trimite catre CE semnalul de activare/deazactivare a inchiderii centralizate. Exista asadar doua tipuri de bucse antidemaraj. Unele facute pentru masini cu inchidere centralizata si chie cu telecomanda cu radiofrecvanta si bucsa pentru masinile care nu au venit echipate din fabrica cu inchidere centralizata.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Aug 2004, 13:39
Post #42


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Discutii despre chei si transpondere s-au purtat si la:
http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=39...3950&highlight=

Pt IsNa, cred ca motorasul pas cu pas. Simptomele sunt de "sarire" a clapetei de aer.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 31 Aug 2004, 14:55
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Bogdan_o, am testat eu transponderul fara baterie si merge perfect! Te rog nu deruta oamenii. Daca nu crezi, desfa cheia cu telecomanda si foloseste doar jumatatea cu circuitul (bateria e in cealalta jumatate si nu prea mai are cum sa alimenteze). In mod normal va trebui sa porneasca. Daca nu, atunci ai o problema (circuit defect, care functioneaza doar daca apasa bateria pe el).

Liviu - cheia din DSN ma indoiesc ca merge chiar cum ai zis tu. Asta e valabil la masini, nu la Dacia. La Dacia, se trimite (din cate stiu eu) doar un ID al cheii, care este programat in UCE decodor. That's all folks! Daca poti citi ID-ul (cu un cititor, evident), poti clona cheia. Yeah, that's right! All the good stuff - adica ce zicea Liviu, se aplica la masinile adevarate, unde se lucreaza cu criptare, unde chiar daca ai acces fizic la cheie, nu prea o poti clona.

IsNa - eu as verifica senzorul de temperatura... Nu stiu de ce, dar cred ca mi-a ramas zicala lui CrisH de pe forumurile Renault-istilor - el asta recomanda sa se verifice prima oara. Daca nu, incearca si spray de contacte la calculator (desi am un feeling ca ai incercat deja si nu a mers! Am nimerit-o?)


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 Aug 2004, 18:30
Post #44


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.995
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Validarea codului se face instantaneu. Masina porneste si daca nu astepti sa se stinga ledul. Eu am impresia ca ledul ala e combinat. Adica are si functia de status sistem antidemaraj dar si de indicator amorsare pompa benzina (ca pe Daciile Berline care nu au UCE). Chiar daca recunoaste cheia, el ramane aprins pana amorseaza pompa. Cum a terminat de amorsat, cum se stinge si ledul.

P.S. Sergiu, mersi de rectificare. Eu de-aia am si afirmat ca nu stiu asta din experienta personala, ci din ce au patit altii.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 31 Aug 2004, 20:06
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Led-ul ala intr-adevar are si rol de timer - ca sa stii cand sa pornesti. Culmea e ca motorul poate porni si fara codul de antidemaraj, dar se opreste imediat. Odata (era cald si o lua imediat imediat cum i-am aratat cheia) a pornit, am accelerat, a ajuns la 3000 si s-a oprit (foloseam un SDV special pentru verificarea functiei de antidemaraj). De la aceasta "falsa" pornire am tot avut impresia ca e ceva la motor, cand de fapt problema era la decodor... Si culmea e ca se busise doar linia prin care comunica cu UCE injectie, deci led-ul se aprindea 3 secunde si se stingea, cheia era recunoscuta, doar ca nu pornea. Iar maimutele... s-au urcat pe pereti!
Tot rol de timer il are led-ul si pentru o alta functie decat amorsarea pompei - o functie mult mai importanta - sonda lambda este preincalzita. Adica are o rezistenta prin ea care in timpul celor trei secunde o incalzeste, in asa fel incat atunci cand porneste motorul, sa nu mai fie rece. Daca nu o incalzesti asa regulat, cica se strica mai repede.

That's all folks!


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamih
post 1 Sep 2004, 23:22
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 31 May 04




intrebare! eu stiam ca daca nu merge sa citeasca codul din cheie, acesta poate fi bagat manual, exista in carticica de alarma un algoritm. adica sa poti porni motorul si fara cheia cu cod. problema e ca tre sa bagi codul de fiecare data and pornesti motorul...


--------------------
astept Logan-ul pe motorina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 1 Sep 2004, 23:27
Post #47


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.907
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




codul ala care se poate baga manual este pentru dezactivarea alarmei smile.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilpopescu55
post 2 Jul 2005, 13:33
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 July 05




Tot nu porneste. Am observat (mersi bogdan_o, sergiu si ceilalti) ca led-ul antidemaraj CLIPESTE DES cand cheia este pe pozitia M. Deci pana la urma am doua probleme: UCE decodorul si pb initiala cu pornirea?

In momentul in care masina iti face probleme este bine ca sa o rezolvi cat mai repede sau macar sa sti ce problema are! Daca ai apa in calculator si o sa intre in continuare asa cum a intrat (posibil) pana acum, poti sa lasi sa treaca timpul pana se va umple tot si in final va trebui sa cumperi un alt calculator care costa destul de mult. Daca rezolvi din timp poate ca te costa o manopera de vre-o 600k lei dar nu ramai in drum cu masina si nu se strica altceva care sigur costa de cel putin 10x pe atat. Deci.... poate ca e mai bine sa cauti pe cineva care se pricepe. Suna-ma 0723258579


--------------------
Dacia1410 1410 berlina - B-40-YNG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.dumitru
post 7 Jul 2005, 09:40
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 1 November 04
From: Ploiesti




Vad ca ai scos senzorul de turatie, ai vazut ca-ti ia 10 minute, asa ca n-o sa te superi daca-l mai scoti odata :-)
Dupa cum ai vazut, dumnealui are un tzumburus metalic in varf care este indreptat spre volanta (motor) si care se murdareste atat de tare, incat la mine pana nu l-am curatat nici nu mi-am dat seama ca e de metal. era asa o combinatie uleios-pamantoasa ...
ia o carpa si freaca tzumburusu ala pana straluceste de la soare sa te poti uita ....

daca faci asta va merge masinuta :-)

bafta !


--------------------
DSN Confort 2003, Renault Megane Sedan Privilege 1,5 dCI 85cp Dec.2007 - PH-77-BDU
Bogdan (Ploiesti)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 11 Jul 2005, 07:21
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.908
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(emilpopescu55 @ 2 Jul 2005, 13:33)
Tot nu porneste. Am observat (mersi bogdan_o, sergiu si ceilalti) ca led-ul antidemaraj CLIPESTE DES cand cheia este pe pozitia M. Deci pana la urma am doua probleme: UCE decodorul si pb initiala cu pornirea?

*




QUOTE(bogdan.dumitru @ 7 Jul 2005, 09:40)
Vad ca ai scos senzorul de turatie, ai vazut ca-ti ia 10 minute, asa ca n-o sa te superi daca-l mai scoti odata :-)
Dupa cum ai vazut, dumnealui are un tzumburus metalic in varf care este indreptat spre volanta (motor) si care se murdareste atat de tare, incat la mine pana nu l-am curatat nici nu mi-am dat seama ca e de metal. era asa o combinatie uleios-pamantoasa ...
ia o carpa si freaca tzumburusu ala pana straluceste de la soare sa te poti uita ....

daca faci asta va merge masinuta :-)

bafta !
*



Fara suparare, dar eu cred ca pana nu rezolva problema cu UCE decodor nu are rost sa - si bata capul cu altceva.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csocso
post 15 Sep 2005, 12:28
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 5 December 04




Am si eu aceleasi probleme cu masina si anume porneste la a treia cheie si as vre sa aflu daca ai rezolvat problema si cum!


--------------------
LOGAN PRESTIGE 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.dumitru
post 15 Sep 2005, 12:35
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 1 November 04
From: Ploiesti




Pai in prima faza incearca sa cureti senzorul de turatie. Asta nu-ti va lua mult si daca e de acolo, vei fi incantat. Daca e de la altceva, atunci mai trebuie sapat. Dar incepi cu asta. Citeste postul meu de nitel mai sus !

Bafta !
Bogdan


--------------------
DSN Confort 2003, Renault Megane Sedan Privilege 1,5 dCI 85cp Dec.2007 - PH-77-BDU
Bogdan (Ploiesti)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 27 Sep 2005, 11:05
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




As vrea sa imi dau si eu cu parerea aici, bazandu-ma strict pe ce am citit in manualul de utilizare.

Asadar. Procedura e urmatoarea : Cheia se baga in contact, apoi se roteste pe pozitzia M. In momentul asta, are loc urmatorul protocol. Pasul numarul unu este "recunoasterea" cheii. Are loc protocolul ala de comunicare intre calculator si cheie si rezulta o informatzie, alba sau neagra, adica "cheia este recunoscuta" sau "cheia nu este recunoscuta".

Daca "cheia nu este recunoscuta", ledul rosu din bord incepe si clipeste rapid, cu o frecventza cam de 2 ori pe secunda. In momentul asta nu mai are nici cel mai mic sens sa dai la cheie - demarorul se va actziona, dar calculatorul nu va valida semnalul pentru a da scanteie la bujie. In concluzie, algoritmul se opreste aici. Aceasta inseamna "sistem andtidemaraj".

Daca "cheia este recunoscuta", ledul rosu ramane aprins continuu, o perioada de timp temporizata de 3-4 secunde, dupa care se stinge de tot. Din punctul asta se poate actiona fara probleme demarorul si bujiile vor primi scanteie.

Si supernova mea face figura asta - clipeste becul cateodata. Solutzia - scotzi cheia si o bagi invers, si incerci iar - treci pe pozitzia M si vezi sa nu mai clipeasca becul.

Explicatziile fenomenului sunt complexe, nu are sens sa imi dau cu presupusul. Cert este ca "asa face cam toate". Cauza principala este proiectarea proasta a sistemului de comunicare cu transponderul. Cert este ca nu e o defectziune fizica (traseu electric intrerupt), deci nu se justifica schimbarea cheilor. Defectiunea nu se va agrava in timp. Deci, cum zic americanii - cititi intai manualul de utilizare, nu degeaba scrie in toate manualele la electrice : "verificatzi daca e bagat in priza".


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Sep 2005, 12:09
Post #54


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Blocajul nu se face pe aprindere, ci pe injectoare (nu se da semnal de deschidere a injectoarelor, ca altfel s-ar umple cilindru cu benzina de la cateva incercari din astea...
2. Principiul este cam asa: UCE decodor (mai tarziu UCH pe SLZ si LGN) recunoaste codul cheii. Daca recunoaste codul cheii, transmite UCE injectie codul de pornire. Daca UCE injectie primeste codul corect, porneste (ca ar veni lumea cu UCE-uri decodoare si cheia lui, ar mufa noul uce decodor si s-ar cara cu masina bine mersi.
Deci sunt 2 coduri - de la cheie la UCE decodor (UCH mai tarziu) si respectiv de la UCE decodor la Uce injectie.
Daca UCE injectie nu primeste codul corespunzator, taie injectia.
3. La DSN exista CU SIGURANTA o problema la transponderele din cheile cu RF. Dupa un anumit timp acele chei nu mai sunt recunoscute (probabil semnalul retransmis de transponderul excitat de bucsa decodoare nu mai este suficient de puternic).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 28 Sep 2005, 09:04
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




Da, are sens comunicarea "sigura" dintre UCE decodor si UCE injectzie. Eu nu stiam ca sunt doua module separate, credeam ca exista un singur procesor care gestioneaza tot ce-i digital pe masina.

Cat despre rezolvarea problemei, o solutzie cred ca ar fi mutarea transponderului din interiorul cheii undeva mai aproape de bucsa, fie in interiorul carcasei cheii, daca e loc, fie improvizata o metoda de a apropia respectivul transponder de bucsa.


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavian82
post 30 Sep 2005, 10:19
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 30 September 05




100 % bag mana in foc ca e din cauza la motorasul pas cu pas. Ori il cureti ca nu e mare lucru (gasesti pe aici instructiuni) ori schimbi tot corpul clapeta ca iar nu e mare lucru dar o sate coste. Eu le-am incercat pe amandoua si iti zic ca merita.
Acum daca doriti sa ma ajutati si pe mine va rog sa imi raspundeti la topicul "probleme maxime la motor" care l-am deschis pt ca sincer am nevoie de idei si de oameni cunoscatori ai dsn -urilor
Inca odata iti zic sa incerci sa il cureti.


--------------------
DACIA DSN Clima - ph-48-eco
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlonduGL
post 21 Nov 2005, 16:55
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 18 May 05




Am si eu mici nelamuriri.
Cand pornesc motorul pe rece, parca se aude un tiutic de la motor. Nu-mi dau seama ce e, ca nu pricep la mecanica. Dupa ce merg cu masina, si repornesc motorul, nu se mai aude nimic, porneste normal.
Asta odata.
Ieri am mai avut o problema, am scos masina din parcare, am mers cu ea 50 de m, am oprit motorul ca asteptam pe cineva, si nu a vrut sa mai porneasca, decat dupa a 5 cheie. Dupa aia s-a auzit tiuitul ala, si a pornit. Pe urma nu mi-a mai facut nici o problema.
Stie cineva de la ce poate fi, si daca e grav?


--------------------
Dacia SuperNova - GL-xx-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 21 Nov 2005, 17:30
Post #58


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.967
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




1. cureaua accesorii.
2. senzorul de turație.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlonduGL
post 21 Nov 2005, 17:51
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 18 May 05




QUOTE(DragosP @ 21 Nov 2005, 17:30)
1. cureaua accesorii.
2. senzorul de turație.
*




Oki, oki.. v-am spus ca sunt praf la mecanica. E grav, mai putin grav? Trebuie sa o bag in service? Pot sa merg cu ea asa, si sa am mici neplaceri cateodata?


--------------------
Dacia SuperNova - GL-xx-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 21 Nov 2005, 19:27
Post #60


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.967
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(BlonduGL @ 21 Nov 2005, 17:51)
Oki, oki.. v-am spus ca sunt praf la mecanica. E grav, mai putin grav? Trebuie sa o bag in service? Pot sa merg cu ea asa, si sa am mici neplaceri cateodata?
*


N-are legătură cu topicul, da' hai să continui pe arătură.
1. Trebuie întinsă. Se rupe -> rămâi fără alternator. Grav? Depinde de cât de bună-i bateria ta de acumulator smile.gif
2. Trebuie c.u.rățat, altfel te chinuie la pornire...
Meri cu ea în service.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

33 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th November 2017 - 01:25
Forum Renault Server hosting