DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu porneste la "prima cheie" !, Sfaturi in legatura cu pornirea

Korben_Dallas
post 21 Nov 2005, 22:06
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




din câte am înțeles eu, țiuitul se aude înainte de a porni motorul, nu după ce pornește
și la mine face la fel, și am observat că se aude în spate, de unde am tras concluzia că e pompa de benzină
nu știu dacă cunoști acest lucru, dar această pompă e în rezervor


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Nov 2005, 22:17
Post #62


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Tiuitul dinainte de pornire este exact pompa de benzina, care se amorseaza si impreuna cu ea amorseaza si circuitul rampei de injectie.
Daca se aude e de bine.
E de nasol daca nu se aude.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zerillos
post 1 Dec 2005, 08:33
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 24 September 05




De vreo trei zile am o problema: porneste la a 2-3 cheie. Nu a mai facut asa ceva..mergea din prima. Electromotorul invarte, deci cred ca nu e bateria. Sau ar putea fi ??? ... Cred ca se dezamorseaza instalatia si pana se amorseaza dau 2-3 chei.... de la ce ar putea fi ??? Ar trebui sa rezolv rapid ca vreau sa plec in cateva zile la Bucuresti si mi-e sa nu raman cu dansa pe undeva.....


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 2 Dec 2005, 15:46
Post #64


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Vezi ca sunt vreo 5 topicuri despre curatarea senzorului de turatie. Unele au si poze. Asa ca pui mana pe o cheie de 10 si urmaresti pozele si instructiunile de pe acest forum. Nu iti ia mai mult de 10 minute toata operatiunea si nu ai ce sa strici. Dupa curatare ar trebui sa nu mai ai probleme.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aladin2
post 4 Dec 2005, 16:55
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 4 December 05
From: Bucuresti-Romania




Eu lucrez la un service auto si saptamanal vin multe masini cu aceasta problema!
Trebuie sa desfaci senzorul de turatie ( cititorul ) situat pe cutia de viteze sub termocupla.
Si curatat .
Acesta se desface cu ajutorul unei chei inelare de 10 !
Daca mai are cineva aceasta problema.. si nu se pricepe sa ma contacteze!


--------------------
Dacia Solenza 2004 Rapsodie - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Dec 2005, 17:57
Post #66


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




F. interesante aceste lucruri noi si deosebite pe care ni le zici tu, Aladin2 draga!
Ia zi-mi tu mie, nu merge si cu o tubulara pe clichet?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 7 Dec 2005, 14:04
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




Fapt divers : Am schimbat recent bateria ( cu una noua, normal biggrin.gif ) si nu se mai manifesta problema aceea cu nerecunoasterea cheii de modulul antidemaraj. E posibil ca si tensiunea de la bornele bateriei sa influenteze calitatea comunicarii intre transponderul din cheie si modulul din bucsa butucului.


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rick
post 7 Dec 2005, 14:18
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 November 05




QUOTE(Aladin2 @ 4 Dec 2005, 16:55)
Eu lucrez la un service auto si saptamanal vin multe masini cu aceasta problema!
Trebuie sa desfaci senzorul de turatie ( cititorul ) situat pe cutia de viteze sub termocupla.
Si curatat .
Acesta se desface cu ajutorul unei chei inelare de 10 !
Daca mai are cineva aceasta problema.. si nu se pricepe sa ma contacteze!
*




--------------------
dacia berlina dacia 1310 - ag 09 glv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 7 Dec 2005, 15:31
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




QUOTE(moshulik @ 7 Dec 2005, 15:04)
Fapt divers : Am schimbat recent bateria ( cu una noua, normal biggrin.gif ) si nu se mai manifesta problema aceea cu nerecunoasterea cheii de modulul antidemaraj. E posibil ca si tensiunea de la bornele bateriei sa influenteze calitatea comunicarii intre transponderul din cheie si modulul din bucsa butucului.
*


Pai asta scrie negru pe alb in manualul de utilizare pe care il primeste tot poporu' care-si cumpara DSN
Nu mai stiu exact la care pagina, dar scrie


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Besstie
post 8 Dec 2005, 01:09
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 23 May 05




Pot sa mai iau in considerare ca problema ar fi de la cheie, daca ledul sta aprins? Am inteles ca doar daca clipeste sunt probleme, dar daca sta aprins apoi se stinge, e totul ok. Ca sa stiu daca exclud cheia din calcule. Treaba e ca uneori porneste la prima cheie, alterori la a 2-a, a 3-a, a 4-a... depinde. Si daca exclud cheia, ar mai ramane senzorul acela de turatie? Sau ar mai putea fi si altceva?


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B 48 WPH
DJ Alex / Bestie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 8 Dec 2005, 11:26
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




Da, cele doua aspecte sunt separate.
Daca becu sta aprins 3 secunde, apoi se stinge, inseamna ca modulul de recunoastere a cheii a acceptat cheia ca fiind cea corecta si se permite deschiderea injectoarelor pentru a putea porni motorul.
Daca becul clipeste repede dupa introducerea cheii, inseamna ca nu a fost recunoscuta cheia si se taie semnalul de comanda catre injectoare (DAR, ATENTIE - actionarea demarorului este independenta - principala cauza de confuzie pentru cine nu citeste atent manualul de utilizare). Deci daca becul clipeste, NU ARE SENS sa mai dai la demaror.

La tine insa nu e cazul (becul se aprinde 3 secunde, apoi se stinge), deci probabil este de vina acel senzor de turatie. Daca nu te descurci, apeleaza la baiatul care a zis mai sus ca lucreaza la service.

Am si eu o intrebare pentru el (experienta unui om caruia ii trec prin mana zeci de masini e destul de valoroasa pentru forumul asta zic eu). Masinile care nu pornesc repede din cauza senzorului de turatie prezinta si ALTE anomalii in functionare (deci dupa ce a pornit motorul) ?



QUOTE(Besstie @ 8 Dec 2005, 03:09)
Pot sa mai iau in considerare ca problema ar fi de la cheie, daca ledul sta aprins? Am inteles ca doar daca clipeste sunt probleme, dar daca sta aprins apoi se stinge, e totul ok. Ca sa stiu daca exclud cheia din calcule. Treaba e ca uneori porneste la prima cheie, alterori la a 2-a, a 3-a, a 4-a... depinde. Si daca exclud cheia, ar mai ramane senzorul acela de turatie? Sau ar mai putea fi si altceva?
*




--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Besstie
post 8 Dec 2005, 22:18
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 23 May 05




Eu am mai intalnit si o "anomalie" dar o singura data. De cand imi face figurile astea la pornire, o data, dupa ce am reusit sa o pornesc, vreo 30 sec mi-a mers foarte aiurea...subturata... tremura....Apoi si-a revenit. biggrin.gif Si de atunci n-a mai facut. Nici cu pornirea nu face mereu-mereu. Azi de exemplu a trebuit sa o pornesc si opresc de vreo 10 ori... daca nu mai mult, si de fiecare data a pornit la prima cheie... (Mi-a mancat zilele...)


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B 48 WPH
DJ Alex / Bestie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Besstie
post 11 Dec 2005, 20:28
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 23 May 05




Mi-a spus cineva care a mai patit ca mine, adica intai ii mergea neregulat... ca ar fi de la
senzorul de temperatura a apei. A mai patit cineva asa? Se poate?


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B 48 WPH
DJ Alex / Bestie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Dec 2005, 22:33
Post #74


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da, se poate


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_66_hrf
post 12 Dec 2005, 11:40
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 December 05




mda, interesante chestii... dar totusi, nimic concret. am si eu aceeasi problema sau cel putin...sper ca AM AVUT si n-o sa mai mi se intample, dar dupa ce am citit aici se pare ca e ceva normal la sprn. deci totul a inceput intr-o zi cand am mers cu ea...a mers perfect, la un moment dat am oprit motorul am stat vreo 30 min si cand am dat din nou la cheie a pornit (becul rosu nu clipea) si in 10 secunde s-a oprit motorul, am dat din nou la cheie a pornit si in 2 sec s-a oprit, dupa care nu a mai vrut sa porneasca... ca si cum nu mai avea benzina... intr-un final, dupa vreo 20 de chei date a pornit si a mers normal. mi s-a mai intamplat inca de 2 ori chestia asta, la fel de ciudat. penultima data mi s-a intamplat cand am bagat benzina de la luk oil. am mers vreo 5 fara oprire cu ea. am oprit-o si dupa 2 ore cand m-am intors si i-am dat la cheie a pornit si s-a oprit singura... la fel... dupa o juma de ora a pornit. si ultima oara mi-a facut aceeasi chestie dupa ce mai aveam putin benzina de la luk oil am alimentat de la MOL (de unde alimentez eu de cand ma stiu; de la lukoil am fost nevoit sa alimentez pt ca nu mai aveam cu ce sa merg.) si in benzinarie dupa ce am pornit motorul a mers 10 sec dup care s-a oprit. aceleasi simptome.. doar ca de data asta am inghetat de frig si nu mai puteam de nervi pt ca am stat o ora jumate si-am dat intruna la cheie si nu mai vroia sa porneasca... pana m-am enervat si am tinut la automat aproape un minut si atunci a pornit cu un rateu... nu stiu de la ce este chestia asta, dar eu nu am probleme cu pornitu de dimineata sau la rece...


--------------------
Dacia Supernova - B-66-HRF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craiuVerde
post 3 Jan 2006, 12:24
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4 October 05




aseara am incercat sa pornesc masina cu cheia cu telecomanda pe care nu mi-o recunoaste de cand am cumarat-o (SH).. prin metoda aceea cu apasarea butonului de inchidere centralizata de pe cheie in timp ce cheia este in contact... prima data mi-a pornit.. la a doua oprire si repornire.. led-ul a ramas aprins si nu se mai stingea deloc!!! am reincercat cu cheia fara telecomanda si se comporta la fel.. le-am tot schimbat intre ele, am mai actionat si butonul de inchidere centralizata si de pe cheie si de pe bord... nimic. mai mult, nici inchiderea centralizata nu mai mergea de pe cheie!!! pana la urma am curatat bornele de la baterie si apoi mi-a pornit cu cheia fara telecomanda.. nici gand sa mai incerc altfel!!! ce ziceti? am prajit ceva? sa ma astept si la altceva mai rau?
pe de alta parte si pornirea nu se mai face de la prima cheie intotdeauna!!

This post has been edited by craiuVerde: 3 Jan 2006, 12:27


--------------------
DACIA SuperRNova Confort - B00XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursu
post 4 Jan 2006, 01:00
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




ma baieti eu zic sa mai si schimbati piesele alea pe care le tot curatati ca pe niste bijuterii....veti fi uimiti de rezultate.eu la a mea nu am facut niciodata improvizatii sau sa curat toata ziua la senzori sau alte tampenii.piesa uzata obosita sau care da semne de funct anormala trebuie inlocuita cu una noua si basta.


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 4 Jan 2006, 09:02
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




QUOTE(royal @ 3 Jan 2006, 19:11)
Intrebare....daca e totusi foarte frig afara..asta nu influenteaza deloc pornirea?
Intreb pt ca la mine porneste la a 3 a cheie dim cind o pornesc dupa o noapte geroasa....cind e mai putin frig afara porneste des la prima cheie
*


Scrie negru pe alb in manualul de utilizare al DSN ca tensiunea acumulatorului influenteaza functionarea UCE Decodor
Stim cu totii ca la pornire tensiunea scade sub 11 V, iar la unele acumulatoare chiar mai mult
Eu pana nu am cu-ratat bornele acumulatorului am desfacut senzorul de turatie de trei ori, fara rezultat
Asta deoarece senzorul de turatie este un senzor magnetic, nu are nici un contact mobil


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Jan 2006, 11:17
Post #79


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.391
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Bursu @ 4 Jan 2006, 01:00)
ma baieti eu zic sa mai si schimbati piesele alea pe care le tot curatati ca pe niste bijuterii....veti fi uimiti de rezultate.eu la a mea nu am facut niciodata improvizatii sau sa curat toata ziua la senzori sau alte tampenii.piesa uzata obosita sau care da semne de funct anormala trebuie inlocuita cu una noua si basta.
*


Pss... Cand ti s-o murdari bordul, sau parbrizul, sau farurile, recomand sa le schimbi. Chiar sa mergi cu vreo 3-4 parbrize in porbagaj si 4-6 faruri (vreo 2-3 de fiecare parte)...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi007
post 6 Jan 2006, 16:10
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 January 06




QUOTE(klaus @ 4 Jan 2006, 11:17)
Pss... Cand ti s-o murdari bordul, sau parbrizul, sau farurile, recomand sa le schimbi. Chiar sa mergi cu vreo 3-4 parbrize in porbagaj si 4-6 faruri (vreo 2-3 de fiecare parte)...
*






--------------------
supernova supernova - AG 03 AIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi007
post 6 Jan 2006, 16:22
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 January 06




la mine nu pornea de la apa( era plina de apa toata masina,inclusiv tabloul de sig si unitatea)dar nu mi-am dat seama decat ,mai tarziu:am fost la service si mi-au zis ca treb schimbata unitatea decodoare,care costa vreo 4 mil,m-am lasat pagubas.Pana la urma am scos mufele de la unitate,le-am dat cu spray de contact,si dupa 10 min surpriza:a pornit!


--------------------
supernova supernova - AG 03 AIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am_o_dacie_veche
post 4 Feb 2006, 15:33
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 February 06




QUOTE(teoctist @ 22 Aug 2004, 20:53)
Salutare!
Am probleme cu pornirea la rece (merge la a 7-a cheie). Din ce am citit pe acest forum, s-ar parea ca este vorba de "senzorul de turatie". Deoarece nu stiu pe unde se afla am facut 2 poze si am indicat cu sageti unde cred ca este localizat senzorul. As dori o confirmare!
Multumesc
*




Vezi ca am gasit ceva interesant pentru tine. Vorbesc astia despre baterii - care pot da o multime de probleme - si despre pornirea in sezonul rece (cica de la Autocobalcescu - o fi vreun taxximetrist sau un mecanic de la servicul lor). Cred ca e acoperit la 10% subiectul... Dar e ceva. (aia cu farurile chiar functioneaza, desi nu am avut incredere asa ca am testat pe masina mea)


http://www.4-cars.ro/?id_stire=200 - este despre baterii

http://www.4-cars.ro/?id_stire=201 - despre pornirea pe timpul iernii (la frig)


--------------------
Dacia 1310 - BR23AKE
Daca ma mai tine inca 8 ani, o inscriu in Cartea Recordurilor!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ndorin
post 8 May 2006, 11:37
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 23 January 06
From: Cluj-Napoca




Dupa ce am avut probleme cu cheia (nu era recunoscuta - ledul clipea tot timpul), am imprumutat o baterie (noua) si s-a manifestat la fel (adica tot clipea) (si chestia asta a durat din toamna pina acum, am facut sincronizari, apasari pe buton in cele mai diverse faze, disperat ce mai ) (era recunoscuta cheia cam din a 10-a incercare, din prima niciodata, era "super" la benzinarie), am rezolvat problema inlocuind bateria din cheie (desi cea existenta era buna, inchideam usa cam de la 15 m). Acum cheia e recunoscuta de la prima incercare. Chiar nu-mi explic, ca doar n-are legatura. Dacia face ca totul sa fie posibil ...


--------------------
Dacia Supernova Clima - CJ 71 xxx
Supernova Clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 8 May 2006, 12:01
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




Probabil ca atunci cand ai inlocuit bateria s-a resetet cipul din cheie
Si e posibil sa fi obtinut acelesi efect daca scoteai si bagai inapoi aceeasi baterie
Nu sunt sigur, dar, cum zici tu, Dacia face ca totul sa fie posibil ...


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 8 May 2006, 12:23
Post #85


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.967
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(Korben_Dallas @ 8 May 2006, 13:01)
Probabil ca atunci cand ai inlocuit bateria s-a resetet cipul din cheie

blink.gif Și cum s-o fi resetat acel cip?
Mai degrabă a mișcat căblăjelul cu montajul electronic; și da, posibil să fi obținut același efect cu bateria originală. Da' punem pariu că o să mai scrie pe acest topic? biggrin.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 8 May 2006, 12:38
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




Avand in vedere ca "Dacia face ca totul sa fie posibil ...", nu pun pariu laugh.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali24
post 12 May 2006, 11:20
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 May 06




QUOTE(Liviu @ 25 Aug 2004, 19:12)
ce descrii tu suna mai mult a bujii duse ...
Check it out !
*


ai drepta tye si cred ca si un aditiv prtr benzina ar mai ajutaooo


--------------------
dacia 1300 dacia 1300 - secret
Vali 24
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolau.cosmin
post 13 Jun 2006, 20:15
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 15 August 03
From: Galati




La mine se intampla sa porneasca de-abia la a 2 - 10 cheie atunci cand in prealabil am mers cu aerul conditionat pornit. Daca merg fara aer conditionat, n-am nici o problema. E ciudat tare! Oricum am sa curat si eu acel senzor de turatie ca sa vad daca mai face probleme dupa ce merg cu aerul conditionat pornit.


--------------------
Dacia Solenza Scala - GL-05-UJR
Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile
post 14 Jun 2006, 10:48
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 5 October 04




Salutare la toti supernovistii!

Am citit acest subiect si la un moment dat cineva spunea ca ar fi o legatura intre senzorul de temperatura a lichidului de racire si oprirea instantanee a motorului. Cum se explica acest fapt? Si la SN mea s-a oprit motorul de 2 ori in timp ce GMV racea motorul. Am pornit-o dupa mai multe incercari de dat la cheie, si atunci ajutata de acceleratie. Care ar fi explicatia?


--------------------
dacia supernova - IS-05-AAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 17 Jun 2006, 22:54
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 745
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




n-are legatura


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

33 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd November 2017 - 09:36
Forum Renault Server hosting