DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

mariusel
post 2 Mar 2006, 23:06
Post #1


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Salutare! Am descoperit de curand la masina mea un Logan Ambition cu 22.000 Km la bord, o pata de ceea ce pare a fi ulei sau lichid frana (habar nu am). Pata se situeaza in partea stanga undeva deasupra unei pompe argintii din care ies niste tevusti (cred ca este pompa de frana deoarece seamana traseele cu cele ce vin la roti) si este aliniata cu joja si cu, cureaua de la electromotor ( pe aceeasi linie). In plus mai am o pata neagra de-a lungul capotei pe aceeasi linie cu aceasta curea.
Va rog sa ma iertati daca nu m-am exprimat corect. Sunt varza la mecanica si nu stiu decat cateva componente ale motorului.
Am sa pun puze cat de curand pentru a exemplifca.
Si inca ceva : masina franeaza excelent, deci nu cred ca ar fi lichid de frana


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 2 Mar 2006, 23:35
Post #2


-


Group: Members
Posts: 2.770
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(mariusel @ 2 Mar 2006, 22:06)
Sunt varza la mecanica

In cazul asta o vizita in service ar fi utila.


--------------------
Lexus IS300H Executive Plus
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marafetu_80
post 3 Mar 2006, 07:34
Post #3


ZKR Power


Group: Members
Posts: 192
Joined: 17 November 04
From: Dr. Taberei Buc.




Pe partea stanga cum te uiti din fata masinii sau din partea stanga a masinii cum stai la volan?


--------------------
ZKR Egee 1.6MPI 2005/Preference
Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Mar 2006, 08:50
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(mariusel @ 2 Mar 2006, 23:06)
Salutare! Am descoperit de curand la masina mea un Logan Ambition cu 22.000 Km la bord, o pata de ceea ce pare a fi ulei sau lichid frana (habar nu am). Pata se situeaza in partea stanga undeva deasupra unei pompe argintii din care ies niste tevusti (cred ca este pompa de frana deoarece seamana traseele cu cele ce vin la roti) si este aliniata cu joja si cu,  cureaua de la electromotor ( pe aceeasi linie). In plus mai am o pata neagra de-a lungul capotei pe aceeasi linie cu aceasta curea.
Va rog sa ma iertati daca nu m-am exprimat corect. Sunt varza la mecanica si nu stiu decat cateva componente ale motorului.
Am sa pun puze cat de curand pentru a exemplifca.
Si inca ceva : masina franeaza excelent, deci nu cred ca ar fi lichid de frana
*



ai dreptate, esti cam varza la mecanica.... cam asa rezulta din descrierea problemei... in orice caz, alinierea soarelui cu pamantul si cu luna poate crea o eclipsa, in timp ce alinierea pompei argintii din care ies tevusti cu joja si cu cureaua de pe electromotor, nu dauneaza sanatatii masinii, cu siguranta

deoarece masina franeaza excelent, nu avem de-a face cu o problema tehnica.... deci topic closed.

L.E. am sters cateva ironii exprimate anterior si topicul e ok sa ramana deschis


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 3 Mar 2006, 13:39
Post #5


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Uitati poze si poate acum ma credeti ca este o problema chiar daca nu m-am exprimat corect. (in special AL)
PICT0001.JPG ( Size: 395.08k ) Number of downloads: 269
PICT0002.JPG ( Size: 288.73k ) Number of downloads: 307
PICT0003.JPG ( Size: 379.68k ) Number of downloads: 322


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Mar 2006, 14:01
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.392
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Chestia aia cu conducte e ansamblul pompa ABS.
Treaba aia lichida care e imprastiata pe acolo presupun ca are aspect uleios la atingere.
Ai sanse destul de mari sa ai pierderi de ulei pe la semeringul distributiei sau pe la niste suruburi din zona.

Recomand vizita in service, avand in vedere ca esti pe garantie


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 3 Mar 2006, 14:02
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 17 June 05




Ai trecut cumva prin oarece balti?
Eu banuiesc ca este apa murdara aruncata de cureaua de antrenare a AC si servo.
Sterge urmele de pe capota si urmareste o zi doua daca mai apar, si eventual evita sa treci pri balti cu viteza astfel incit sa eviti ca apa din balti sa nu ajunga (prin stropire) pe la curele.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 3 Mar 2006, 14:06
Post #8


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Am mai sters o data si nu este sigur de la balti pentru ca are un aspect uleios.



--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QUASAR78
post 3 Mar 2006, 14:09
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 27 December 05




Eu zic ca este ulei din motor si este de la simeringul de palier => vizita service

Ulei aruncat de cureaua de distributie !!!



--------------------
LOGAN PREFERANCE - IS 00 CDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Mar 2006, 14:10
Post #10


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




ok...scuze pentru ironiile exagerate.... se pare ca totusi ai o problema tehnica... asa cum a zis si Klaus, verifica intai despre ce lichid e vorba..daca e ulei e de unde a zis el, daca e lichid de frana poate proveni chiar de la ansamblul ABS, poate scapa in cantitati mici dar cu presiune mare... inca probabil nu ai pierdut sificient cat sa afecteze franarea, insa nu strica sa fii prudent si.... sa mergi repede la service...

P.S. am editat mesajul meu anterior, stergand ceea ce mi s-a parut exagerat... insa problemele intre noi, daca nu se incheie aici, se pot trata doar pe sectiunea de Probleme Administrative.


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QUASAR78
post 3 Mar 2006, 14:20
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 27 December 05




Imi cer scuze , am privit pozele tale mai bine si se pare ca este de la pompa ABS , verifica imbinarile .....

Se vede o disipare nu uniforma , ci mai degraba sub forma de jeturi , ceea ce se coreleaza cu nivele diferite de franare !


Dar lasa , dute urgent la service sa nu ramai fara frani !


--------------------
LOGAN PREFERANCE - IS 00 CDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 3 Mar 2006, 14:22
Post #12


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Am sa ma duc in service dar imi este frica de teparii nostrii asa ca am scris si la Dacia pentru a ma duce cu scrisoare oficiala de la ei.


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Mar 2006, 14:52
Post #13


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.392
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti






--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 5 Mar 2006, 11:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 17 June 05




Verificat la auto din dotatre si am acele urme de mizerie si eu afirm cu tarie ca la mine e apa murdara recoltata din baltile prin care am trecut si aruncata de cureaua de accesorii, curaeua fiind curata fara urme de ulei.
Pentru linistea ta mergi in service.
Cureaua de distributie nu are cum sa arunce ulei in acest mod deoarece este sub capac.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 5 Mar 2006, 18:34
Post #15


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




QUOTE(nik1965 @ 5 Mar 2006, 11:28)
Verificat la auto din dotatre si am acele urme de mizerie si eu afirm cu tarie ca la mine e  apa murdara recoltata din baltile prin care am trecut si aruncata de cureaua de accesorii, curaeua fiind curata fara urme de ulei.
Pentru linistea ta mergi in service.
Cureaua de distributie nu are cum sa arunce ulei in acest mod deoarece este sub capac.
*


Am fost in service vineri si mi s-a spus ca este posibil sa fie de la unul din cele doua suruburi ce ajung pana in motor. Am programare maine pentru solutionarea problemei.


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Mar 2006, 20:20
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.392
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Vezi ca in cazul asta trebuie sa-ti schimbe si cureaua de distributie+intinzatorul aferent.
Sa nu-i lasi sa ti-o puna pe aia veche!!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 6 Mar 2006, 15:03
Post #17


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Ah. Daca citeam si io mai devreme..
Am fost azi si au scos niste suruburi din stanga motorului, le-au dat cu mastic si le-au pus la loc dupa care au mai stat vreo 30 mn dar nu stiu ce au facut ca nu m-am mai uitat.


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radioman
post 6 Mar 2006, 16:06
Post #18


membru D'ala mare


Group: Members
Posts: 411
Joined: 31 May 05
From: Constanta




Sa dea bunul Dzeu sa fie de acolo de unde ti-au bagat aia de la service mastic, dar sa stii eu am patit ceva similar cand aveam SuperNova ( care avea multe similitudini la motor cu Loganul nost') si intradevar a fost simeringul de pe arborele cotit(extremitatea opusa bineinteles cutiei de viteza), si care mi-a mancat 6 luni din viata in sensul ca mi-au schimbat "mesterii" de la Dacia intre 3000 si 5000 de km 2 simeringuri, mi-au bagat mastic de numai - numai prin toate gaurile, si am sters din 2 in 2 zile fiecare cotlon de la motor (partea dreapta ).Solutia : schimbat cu un nou simering, dar montat cu PRESA speciala trimisa de francez si nicidecum cu manuta libera asa cum faceau ei, pt ca daca ai sa te uiti acolo la simering ai sa intelegi bine ca nu e corect ca simeringul sa intre nici mai mult, nici mai putin decat cota din carte.Daca cumva peste 200 km gasesti iar ulei pe acolo da fuga la ei , dar tine cont se ce ti-a povestit Stan Patitu'... wacko.gif


--------------------
Skoda Octavia 2/ Suzuki Splash / 2007/2010 - CT-xx-HIT
Unii se nasc ca un 'original' si mor ca o "copie"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
frontEND
post 7 Mar 2006, 12:48
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




aceasi problema am avut si eu ... au scos un surub au dat cu mastic ... degeaba
luni am avut programare la service adras- valea lunga, de la 8 la 12...
au schimbat asa: simering distributie, curea distributie si curea accesorii!
Zic ca ai aceeasi problema pt ca aveam urma de ulei identica cu a ta
bafta!



--------------------
Volvo S 40 2.4i 2004 summum - B 03 ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 7 Mar 2006, 13:02
Post #20


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Spune-mi si mie daca te-a costat ceva.

mariusel, nu mai cita din postul imediat superior!!!!

This post has been edited by DFA: 7 Mar 2006, 13:06


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 8 Mar 2006, 01:55
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




klaus, daca se umbla la suruburile alea,trebuie neaparat schimbata cureaua?
de ce?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 22 Mar 2006, 13:55
Post #22


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Update la problema.
Am revenit in service dupa operatiunea de "masticare" a suruburilor deoarece pata a reaparut in decurs de 2 saptamani.
Rezultat : programare in service vineri pentru schimbarea semeringului de distributie si a distributiei.
Chestie ciudata : cei de la garantii au afirmat ca semeringul si distributia sunt identice cu cele de Solenza deci neavand in stoc speciale pentru Logan imi vor monta piese de solenza.
Voi ce parere aveti?
Mentionez ca am motor 1.6.


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Mar 2006, 13:57
Post #23


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.408
Joined: 19 April 05




QUOTE(mariusel @ 22 Mar 2006, 13:55)
Chestie ciudata : cei de la garantii au afirmat ca semeringul si distributia sunt identice cu cele de Solenza  . .Mentionez ca am motor 1.6.
*
Pai crezi ca are legatura cursa pistonului cu distributia ? Eu zic ca nu.

This post has been edited by IRONICK: 22 Mar 2006, 13:57


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Mar 2006, 14:07
Post #24


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.392
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da, sunt aceleasi.

Eu am cam inceput sa fiu ingrijorat de problema asta de la logan care apare atat de devreme, pentru ca stiu inca 2 prieteni care s-au confruntat cu asa ceva, si care au schimbat semeringul de la distributie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Mar 2006, 14:11
Post #25


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.408
Joined: 19 April 05




Ale voastre sunt din 2004 ?


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 22 Mar 2006, 16:27
Post #26


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




A mea a fost fabricata in februarie 2005.


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Mar 2006, 19:17
Post #27


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.392
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si amicii mei tot pe la inceputul anului 2005 au luat-o


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 23 Mar 2006, 00:02
Post #28


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Poate a fost un lot cu probleme. Ar trebuii sa facem un sondaj sa vedem in ce perioada au fost fabricate masinile ce prezinta aceasta problema.


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusel
post 24 Mar 2006, 15:15
Post #29


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 18
Joined: 23 January 06




Am revenit din serice. Mi-au schimbat curea distributie/rola intinzator (cred)/semering distributie.
Sa speram ca nu ma mai duc in service decat la revizii.


--------------------
Renault Megane II - B 42 ZJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 24 Mar 2006, 16:32
Post #30


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.069
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Cum adică: "cred"? N-ai nici un docoment? blink.gif
Din câte știu astea se cam schimbă la pachet.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

31 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2018 - 10:54
Forum Renault Server hosting