DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

nvasiliu
post 31 Mar 2006, 12:30
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 16 January 06
From: Romania




QUOTE(klaus @ 22 Mar 2006, 20:17)
Si amicii mei tot pe la inceputul anului 2005 au luat-o
*




Si cati km aveau amicii tai cand s-a intamplat? Doar la Ambition se intampla (nu cred ca ar trebui sa aiba vreo legatura)? Si eu cu a mea am 17.500 km dar nu am inca asa ceva.


--------------------
ex-Dacia Logan / New Mitsubishi Lancer ||| Ambition 2005 /Inform Plus - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
frontEND
post 16 Apr 2006, 20:15
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




a mea aveam 17 mii ...
au fost schimbate si curelele respective pt ca au fost impregnate cu ulei.
data fabricatiei dec 2004....
se poate sa fie un lot cu probleme...
eu+baiatul care a deschis topicul+ 2 prieteni de ai lui klaus+ 1 domn care schimbase si el piesele (dar eu nu am fost indeajuns de inteligent sa intreb data fabricatiei)


--------------------
Volvo S 40 2.4i 2004 summum - B 03 ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sparky
post 8 Jun 2006, 08:37
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 8 December 04
From: Cluj-Napoca




Se pare ca si eu am aceeasi problema. Ieri am depistat prezenta uleiului si m-am dus la service. Nu de mult (2 saptamani) facusem revizia de 15.000 cu schimbul de ulei aferent si m-am gandit ca s-o fi scapat pe undeva, ceva ulei.
Nu a fost asa. Au venit mecanici si dupa o uitatura scurta au spus ca trebuie programare, ca trebuie dat motorul jos pentru ca au ceva de schimbat. Bun! m-am dus sa fac programarea si l-am intrebat pe domnul respectiv totusi care ii problema si ce trebuie schimbat. Mi-a zis ca un semering si ca au mai fost Logane cu problema asta. Cu toate ca masina ii inca in garantie, intreb cat ma va costa operatiunea, la care mi se spune ca nimik numai sa vedem cum sta treaba cu curelele, care nu intra pe garantie.
Vin acasa si dau search la prietenul atotstiutor forumul dacia club, unde mi se mai limpezesc situatiile. Dupa spusele lui Klaus indiferent de starea curelei de distributie, daca se da jos pentru a facilita accesul sau ma rog alte motive, ea trebuie inlocuita. Sincer nu mi se pare normal sa o platesc eu din moment ce masina este in garantie si mai ales faptul ca ea este deteriorata (are ulei pe ea) se datoreste unui defect al masinii si care este acoperit de garantie.
Sfatuiti-ma! Fac galagie sa schimbe curelele pe banii lor sau nu fac galagie si dau banii eu.
P.S. Loganul este Preference cu 15.800 km la bord cumparat in 27 ian 2005.

Ar fi super daca ati pute sa imi dati vreo idee pana pe la 12:30 ca la 13 sun programat la service. Multumiri anticipate!!!!


--------------------
Logan Preference 1.6 - CJ ---------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 8 Jun 2006, 08:49
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 13 September 04
From: Galati




E normal sa faci galagie.
Operatiunea de schimbare a semeringului se datoreaza unui viciu de constructie care este acoperit de garantie. Nu e vina ta ca trebuiesc inlocuite acele curele.
Eu unul nu as da nici un ban!


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 8 Jun 2006, 08:52
Post #35


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Având în vedere că, cureaua nu s-a uzat sau defectat ca urmare a folosirii ei normale (fiind considerat consumabil) ci este victimă colaterală a unui defect recunoscut de către service, ei trebuie să suporte toate cheltuielile de repunere în funcțiune a mașinii.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jun 2006, 08:57
Post #36


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




eu zic sa iei carnetul de garantie, sa cauti pe net HG 394/1995 si sa o listezi, le pui una peste alta, cauti o caramida plina si bine arsa, o invelesti in astea doua de ti-am zis eu (carnetul de garantie si HG 394/1995) si le dai cu carnetul si Hg astfel rulate peste caramida in gura la aia de la garantii.
Daca nu inteleg din prima, le dai cu ele si peste ochi, pana reusesc sa inteleaga HG-ul ala si ce prevede el.
si le citezi din art. 9 al. 2:
QUOTE
Vânzătorul este obligat față de consumator, iar producătorul, față de vânzător, pentru produsele reclamate în cadrul termenului de garanție, să asigure și să suporte toate cheltuielile pentru punerea în funcțiune, întreținerea, repararea sau înlocuirea acestora, precum și cheltuielile de manipulare, diagnosticare, expertizare, montare, ambalare și transport aferente


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sparky
post 8 Jun 2006, 09:05
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 8 December 04
From: Cluj-Napoca




radmasa.gif Asa am sa fac!
Multumiri tutror pentru sfaturi. O sa va spun cum au decurs ostilitatile dupa ce ma intorc de la service.


--------------------
Logan Preference 1.6 - CJ ---------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sparky
post 8 Jun 2006, 17:30
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 8 December 04
From: Cluj-Napoca




Nu a fost necesar sa folosesc caramida. Totul a decurs ok, nu a fost nici un comentariu cum ca ar trebui sa platesc ceva. S-a schimbat cureaua de distributie.
Buba era de la semering intr-adevar. Sper sa nu mai fie probleme. Acuma am sa spal pe acolo ca sa observ daca va mai curge sau daca s-a remediat problema.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri!


--------------------
Logan Preference 1.6 - CJ ---------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaib32nfs
post 9 Jun 2006, 21:45
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 January 05




sigur nu l-au pus tot pe alea vechi.Ai stat linga masina cind l-au desigilat sau ai privit desfasurare lucrari de la un balcon,fiindca multi clienti nu stiu ca cei din service le pun aceelasi curele spunind ca l-au schimbat


--------------------
dsn/hyundai elantra clima/exclusiv 2001/2012 - b86rzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 12 Feb 2007, 13:07
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Salut. Fiind proaspat posesor de simering distributie plesnit, vreau sa va intreb cam cum se face operatiunea de schimbare a simeringului. Adica: ce se da jos, pe unde este acces, etc.
Citind pe forum despre aceste probleme m-a pus nevoia sa ma uit p-acolo...
Multumesc.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Feb 2007, 13:19
Post #41


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai ar tb sa se dea jos motorul ca sa ti-l poata baga cu presa.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 12 Feb 2007, 15:47
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.201
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




miercuri sunt si eu programat la service pentru schimbatul semeringului de distributie,am stat si m-am tavalit pe sub masina ca nu stiam pe unde curge dar pana la urma am vazut ca e de la el.Ce mi s-a parut ciudat este ca ,cureaua de distributie este uscata(am desfacut un capac de plastic prins in 3 suruburi de 8),nu are ulei pe ea,tot uleiul curge pe langa pinionul de la distributie pe fulie si asta il arunca peste tot pe acolo.

This post has been edited by Giurisici Fabian: 12 Feb 2007, 22:56


--------------------
Dacia Logan II 1.5DCI Laureat 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 14 Feb 2007, 09:31
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Salut.
Am fost in service (suspect de simering distributie) si s-au uitat astia si au zis ca e doar mizerie si ca nu curge nimic. Cica era doar mizerie, noroi si d-astea. Au spus ca, daca e de la simering sau ceva, arunca ulei cureaua peste tot (pe capota, etc).

E drept ca fulia (cea mai de jos) nu e acoperita de nimic (capace) si ca scutul nu o protejeaza prea eficient (e chiar spre margine). Eu nu aveam stropi de ulei pe capota (ca ceilalti care au patit asa ceva) ci doar ceva urme prin partea de jos, de cine stie ce maglavais.

Posibil sa mi se fi parut? Adica e posibil sa fi luat ceva balta cu mizerie (ulei, noroi) si sa se fi infiltrat p-acolo?

Multumesc.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 14 Feb 2007, 12:38
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.201
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




am fost azi la service.au desfacut distributia si ziceau ca mi se pare mie .am descoperit impreuna cu ei ca pierdea ulei pe la semering dar era ciudat ca uleiul se scurgea printre pinionul de distributie si arborele motor(nu murdarea cureaua de distributie),dupa care era luat de fulie si aruncat pe acolo.Si celor de la service li s-a parut ciudat ca nu se vedea pe unde curge decat cand au dat jos si pinionul ,era ulei intre el si arbore si intre pinion si fulie dar in rest ucat si nici o pata pe interiorul capacelor de la distributie.
Au inlocuit semeringul,cel nou bagat cu presa,schimbat cureaua de distributie.
urmeaza sa o tin sub observatie sa vad daca mai pierde.

This post has been edited by Giurisici Fabian: 14 Feb 2007, 12:42


--------------------
Dacia Logan II 1.5DCI Laureat 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 14 Feb 2007, 12:47
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Fabian, la tine unde se vedea uleiul? Era aruncat de cureaua de accesorii (nu de distributie)? Era murdara cureaua de accesorii? Unde anume era aruncat uleiul de catre fulie? In ce zona? Merci.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 14 Feb 2007, 13:04
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.201
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




uleiul iesea printre pionul de distributie si fulie(fata interioara sa zic asa)iar de la invarteala il arunca de jur imprejur(capota ,panoul de foc,planetara,conducta de servo directie,capacul distributiei,cadrul motorului) tot ce era dea lungul fuliei
de remarcat cum am mai spus nici o curea nu era murdara de ulei.


--------------------
Dacia Logan II 1.5DCI Laureat 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 14 Feb 2007, 20:29
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.957
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Oameni buni, cei cu probleme la semering respectiv curea de distributie, ma refer la cei care ati avut interventie asupra masinii in service, vi s-au schimbat si rola intinzator si cea infasurator (galetii) precum si cureaua de accesorii cu ocazia asta (chiar daca erau in stare buna) sau strict semeringul si cureaua de distributie?


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 15 Feb 2007, 08:34
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Fabian, inca o intrebare, te rog.
Pentru schimbarea simeringului, cu presa, este loc sa bage presa? Sau se da jos motorul, cum spunea mai sus Klaus?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 15 Feb 2007, 15:42
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.201
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




nu se da nici un motor jos
se scoate roata dreapta fata,protectia de plastic de pe cotraaripa,se desface suportul motorului (cel de pe contraaripa dreapta),capacul distributiei,fulia de la cureaua de accesorii,pinionul distributiei si se mai desface o brida care e prinsa la un capat de lonjeron si la celalalt de surubul unde se prinde bascula(bucsele basculei) de cadrul motorului.


--------------------
Dacia Logan II 1.5DCI Laureat 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 24 Feb 2007, 14:33
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.201
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




miercuri am dus masina iar la service pentru acelasi defect ,ieri era facuta bucati (cadru motor desfacut ,puntea fata,baia de ulei ,capac distributie) si s-a inlocuit piesa din imagine.sper sa se fi remediat.Masina o i-au luni pentru ca sa dereglat unghiul de fuga si geometria rotilor din cauza ca sa demontat acel cadru al motorului.
piesa este o bucsa(asa ziceau mecanicii) dar si pinion care antreneaza printr-un lant pompa de ulei si avea niste asperitati pe suprafata de contact cu semeringul Piesa este facuta de Sinterom(scrie pe ea dar nu am pozat fata cealalta)

This post has been edited by Giurisici Fabian: 24 Feb 2007, 14:33

Attached thumbnail(s)
DSC00672.JPG ( Size: 288k ) Number of downloads: 1721


--------------------
Dacia Logan II 1.5DCI Laureat 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Mar 2007, 09:55
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Salut.
M-am uitat din nou si, chiar daca nu am ulei aruncat de cureaua de accesorii prin motor, pe capacul de distributie se vad niste urme de ulei prelinse. E asa, de jur imprejur, la marginea capacului (unde se imbina cu restul motorului).
Nu e foarte mult, dar se vede ca musteste. O sa merg si la service, dar a patit careva asa? Curge numai putin?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Mar 2007, 09:36
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Mda, deci am fost si am schimbat semeringul. Picura ulei din el, nu foarte mult, nu destul ca sa-l improaste cureaua prin zona. Dragut.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 6 Apr 2007, 14:28
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.618
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Subscriu si eu la clubul select al scurgerilor de ulei pe la simeringul distributiei.
Masina: Logan MCV 16V 2.000 Km.
Problema am vazut-o destul de greu si cu mare noroc datorita spatiului extrem de mic la motorul 16V. Practic, am pipait partea de jos a capacului superior al curelei de distributie si m-am murdarit de ulei. Pierderea era foarte mica, pe joja nu se vedea nimic, pe jos nimic, doar pe burduful planetarei era ceva ulei.
De vina pentru scurgere este pinionul de antrenare al pompei de ulei (pozat de cineva mai inainte) care a julit simeringul.
Schimbat in service pinionul, simeringul, kit distributie, surub fulie, garnitura baie ulei, si etansate toate cele (teaca jojei de ulei, capac culbutori etc.). S-au chinuit cei din service ca dracu', pentru ca este foarte greu de lucrat la motorul asta, nici suruburile de la capacul curelei de distributie nu ies decat cu mare dificultate.

Atentie la 16V, uitati-va cu mare atentie dupa scurgeri, eventual bagati degetele pentru ca este foarte greu de vazut o asemenea problema.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 15 Apr 2007, 13:03
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




O buba am si eu da nu ma dau cu parerea pana nu vad exact de unde am petele alea de ulei de pe scut:(((. O sa revin cu poze.


--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GLC
post 17 Apr 2007, 10:29
Post #55


Membru cu mici probleme


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 April 07
From: Pitesti-Arges




Salutare,
Nu mai devreme de ieri am fost cu masina in service pentru pierderi ulei.
Am un Laureate 1,4 MPI cu 2700 km si se pare ca este o boala generala cu acele pinioane facute de Sinterom;cel putin asa mi-ai spus mecanicii.
Baietii de la Amat Pitesti mi-au schimbat pinionul(cu unul pe care nu mai scria Sinterom (ci cu sigla Renault),distributia si toate cele de trebuinta.
Mentionez ca tot ieri aceeasi operatie s-a mai efectuat la inca doua masini cu aceleasi " simptome". (toate fabricate in ultimul trimestru din 2006)
Sper sa nu mai am probleme.


--------------------
Dacia Logan 2007 / Laureate 1,4 MPI - AG-XX-GLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Apr 2007, 11:04
Post #56


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Banuiesc ca de fapt "pinionul" este semeringul de la distributie.
De asemenea observ ca exista 2 tipuri de semering.
Si se pare ca alea mai slabe calitativ au fost puse doar pe 1.4, ca nu am vazut nici un 1.6 cu aceasta problema


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GLC
post 17 Apr 2007, 12:02
Post #57


Membru cu mici probleme


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 April 07
From: Pitesti-Arges




Nu Klaus, pinionul este cel pe care l-a fotografiat Giurisici Fabian,mai sus.Conform spuselor baietilor acestea de Sinterom nu sunt in cote si din aceasta cauza apar acele scapari de ulei.Bineinteles s-a schimbat apoi tot ce tine de distributie( semering, curea...etcŽ).Am inteles ca pana prin septembrie 2006 s-au folosit pinioane originale renault ,apoi s-a luat aceasta decizie de a se folosi din cele facute la Sinterom( proasta idee...).Din discutiile cu cineva de la Dacia(lucreaza la grupul motopropulsor la Dacia), decizia a venit direct din Franta chiar daca aici la Pitesti nu a fost de acord nimeni cu aceasta derogare.


--------------------
Dacia Logan 2007 / Laureate 1,4 MPI - AG-XX-GLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 17 Apr 2007, 17:23
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




Am gasit si eu de unde sunt petele de ulei de pe scut, trebuie sa ma duc undeva pe o groapa sa vad mai bine , din cate am vazut sub electromotor este o pompa (pompa servo cred) de pe ea picura uleiu, acuma trebuie sa vad de unde ajunge ulei pe pompa????? stie careva de ce ar putea fi vorba???

This post has been edited by sebi4fc: 17 Apr 2007, 17:25


--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_c_ro
post 17 Apr 2007, 20:45
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 15 February 07




mai are cineva "fisa service" din manualul de service despre etapele corecte ale schimbarii siemering, curea distributie legate de scaparile de ulei?
maine am programare service cu aceasta problema


--------------------
DACIA Logan 2006 Laureate Plus 1.4 mpi - IL-80-CRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_c_ro
post 18 Apr 2007, 20:59
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 15 February 07




observat urme ulei in zona curelei distributie cu o zi inainte de Pasti (bineinteles zi stricata )
sunat service luni (16.04.2007 ) pentru programare si explicarea problemei.Maine ma prezint la service unde mi s-a spus ca imi vor schimba semering, curea distributie... La intrebarea mea de unde stiu ce trebuie sa schimbe fara ca macar masina sa fie vazuta de un inginer service cei de acolo mi-au raspuns ca si-au dat seama din descrierea facuta de mine .( probabil este o problema frecventa la motoarele 1.4 ).Maine revin cu impresii

mentionez ca am 3500 km
Dacia Logan Laureate Plus sept 2006

Service -ul : Dacia International Service Slobozia (Ialomita


astazi am fost la service de la 08.00 - 13.00 unde mi s-a schimbat simering(Sinterom), pinion , curea distributie si o " rola" din zona distributiei (piese originale , in cutii de culoare galbena, Made in france).Total factura 450 ron conform devizului dar platita de Dacia ,doar " e " garantie.
Timpul meu pierdut, bineinteles, nu e pe garantie
nota service 8

revin cu poze cu masina pe rampa, maine.

Nu mi-au dat in schimb Foaia cu lucarile efectuate (au spus ca o trimit Dacia) si au spus ca nu e nevoie sa regleze nici un unghi de fuga chiar daca au desfacut diverse pe la roata..Mi-au trecut in schimb piesele schimbate in Cartea Garantie.
(Au facut si ei poze cu masina pe rampa)


--------------------
DACIA Logan 2006 Laureate Plus 1.4 mpi - IL-80-CRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

31 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th September 2018 - 02:08
Forum Renault Server hosting