DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Oare am vreun injector infundat?

Adytz@$$$
post 4 Jun 2004, 17:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 04
From: focsani




Cred ca am un injector infundat pt ca atunci cand e la relanti nu prea merge motorul rotund,dar nu se opreste.
Asta o fi problema?
.........ce-i drept nici benzina nu i-am pus numai de soi......
.......dar a mers cu 170km/h inainte de asta.........
............daca nu-si revine o duc la doctorul ei.......


--------------------
Supernova mea e tunata.................

......................Am tras cu tunul in ea!!!

:) :D :) :D :) :D :) :D :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 4 Jun 2004, 21:32
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu are importanta prea mae cum merge la relanti. Un injector e infundat atunci cand in mers da in nas si zmuceste la acceleratii mai bruste. daca nu prezinta simptomele de mai sus, nu are rost sa te duci. Vezi daca trebuie sa-ti dea injectoarele jos cand ti le curata, sa-ti inlocuiasca OBLIGATORIU si O-ring-ul de etansare. Altfel iti va trage aer fals si iti va marge motorul mai rau ca inainte.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 5 Jun 2004, 09:58
Post #3


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




Nororc ca am intrat la SN (ca eu am solnitza) si am gasit asta.
Exact simptomele astea le am eu acum.
Toata lumea spune ce e de la benzina...am bagat de lukoil ultima data...si am bagat si de aia cu aditiv (din greseala).
In primul pas o sa pun solutzie de la 2+2 de curatzat injectoare din carrefour impreuna cu un plin de benzina de la MOL.
Sper sa nu fie prea grav si daca am noroc sa scap de belea, ca oricum am mai multa incredere in solutzia asta decat intr-un mecanic roman.
Ce parere aveti?

out of topic: bognan_o, vad ca dau de tine peste tot, esti f. activ... tongue.gif


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jun 2004, 10:54
Post #4


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu bag intotdeauna de la Luk si numai din aia de 95 (cea mai ieftina) si motorul nu are nimic. I-af bagat si solutie de curatat injectoarele, preventiv.

Vezi ca daca ii bagi solutie din aia trebuie sa mergi la drum lung si sa tii motorul mai turat decat de obicei sa se desfunde bine. Daca mergi in oras si schimbi pe la 2200-2400, nu ai facut nimic.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 5 Jun 2004, 13:49
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




QUOTE

In primul pas o sa pun solutzie de la 2+2 de curatzat injectoare din carrefour impreuna cu un plin de benzina de la MOL.


am facut treaba asta de mai multe ori si nu a avut nici un efect la mine...


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jun 2004, 14:47
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




bogdanescu, daca ai mers prin oras cu masina si nu ai turat-o putin, normal ca nu a avut nici un efect. Iar solutia asta e facuta pentru aplicari preventive si in cazuri de infundare mica/medie a injectoarelor. Pentru restul, numai o curatare profesionala in service, cu ultrasunete sau cu lichi specia,l are efect.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 6 Jun 2004, 21:18
Post #7


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




bogdan_o ...are dreptate

Tocmai saptamana trecuta am patit-o si eu numai ca eu ajunsesem mult mai departe ca voi dadusem telefon si la OPC si daca nu faceau nimik cred ca aruncam 1 petrom in aer
Chestia mai frumoasa a fost ca pila de la OPC m-a intrebat in felul urmator:"tu sigur ai probleme cu calitatea benzinei ,sau te-a furat la pompa. Pt ca au fost probleme cu nr de litrii la pompa"
bun ... ca sa nu ma fac de kkt , am plecat la service ...in drumul meu agale catre service, dupa ce am plecat de la un semafor ..culmea a inceput sa mearga normal...Si asa am ajuns cu bolnavul la doctor si nu il mai durea nimic !!! .
Masina a fost pusa pe calculator si nu a detecta nici o defectiune."era sa ii dau foc acolo !!! (nu de alta dar aveam 35 de litrii in ea !!!)"
Mecanicul a zis in felul urmator se poate sa fi avut 1 gunoi pana la injectoare, a spus in felul urmator sa merg ceva mai agresiv adica de genul sa dau mai mult in ea ca turatie 3500-3700 turatii (gen sprit) si fara aditivi de benzina... au fost probleme mari cu ei mai ales 2+2 ala nu curata , mai mult infunda !!!
a.... si acum o luna am curatat injectoarele...


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jun 2004, 08:27
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Problemele de relanti sunt datorate in mara masura catorva cauze:
1. motorasul pas cu pas
2. senzorul de turatie

cautati subiectele despre ele, caci sunt absolut lamuritoare


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandulos
post 7 Jun 2004, 13:20
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 25 August 03
From: Bucuresti - Iancului




eu cind am avut injectoarele infundate se intimpla urmatorul fenomen:
la drum lung cu acceleratia in podea nu prindea mai mult de 135km/h adica era destul de forjat motorul 3700rot/min
nu s-a fazut nici o remediere a situatiei pina nu m-am dus la service dar daca tu zici ca ai mers cu 170 km/h atunci mai degraba e ce zice Klaus cu motorasul pas cu pas sau senzorul de turatie
oricum parerea mea e ca trebuie sa ajungi la service cu ea
ai mare grija, daca iti curata injectoarele, in momentul in care le pune la loc sa le dea cu putina vaselina pe la simeringuri
succes


--------------------
Zimbeste miine poate fi mai rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 7 Jun 2004, 13:43
Post #10


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




1. infundarea injectoarelor se manifesta prin vibratii in momentul accelerarii, indiferent de turatie!.... la relanti nu prea se simte... intr-adevar, masina pierde din putere deoarece merge in 3 cilindrii

2. la curatire nu se scot (recomandarea Dacia) injectoarele ci se curata pe motor, cu solutie ... mai concret Dacia nu recomanda curatirea cu ultrasunete!!! ... mai exista varianta cu scosul si curatirea cu solutie pe banc.... dar e mai simplu pe masina!

3. poate fi alta cauza, asa cum a descris Klaus... sau pur si simplu nu are nimic!... poate doar o benzina dintr-un lot mai prost sau ceva mizerie pe la bujii ssau circuitul de aer relanti.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandulos
post 7 Jun 2004, 14:30
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 25 August 03
From: Bucuresti - Iancului




salut AL
cum a fost prin Franta si restul tarilor vizitate ???
Mie cind mi-a curatat injectoarele le-a scos, le-a bagat intr-o solutie, le-a tinut cam 15 minute, le-a suflat cu aer sub presiune, le-a pus putina vaselina pe simering, le-a pus inapoi si motorul a mers perfect si merge si acum dupa aproape 8 luni. Merge perfect.
Acuma cum zici tu la punctul 2 cum adicalea sa le curate pe motor ???


--------------------
Zimbeste miine poate fi mai rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jun 2004, 13:10
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




dandulos, adica iti leaga la rampa un recipient cu solutie de curatat injectoare si merge motorul cu aia, nu cu benzina din rezervor.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 8 Jun 2004, 15:53
Post #13


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Asa este cum zice si Klaus.... in acest mod se evita demontarea injectoarelor... insa nu este bine sa se faca prea des pentru ca "mananca" din viata catalizatorului...

In legatura cu Franta..... ce sa zic... a fost tare bine smile.gif....ca de fiecare data... Poti vedea ce am scris la sectiunea calatorii chiar in timpul calatoriei si dupa.... in ultima calatorie am fost mai mult prin Italia de fapt...am vizitat Venetia (a doua oara), Milano, Roma si Pisa... de abia apoi am fost in FR....am revazut Monaco, am stat cateva zile la Grenoble si apoi inapoi catre tzara via Elvetia, Germania, Austria,Ungaria... de vazut, la intoarcere, am vazut doar Viena.... in rest doar am tranzitat... ca sa revin la injectoare.... la plecare mi s-a infundat un injector, inca in RO, si a trebuit sa-l schimb.... 1,8 mil lei... plus manopera... acum am unul de rezerva... biggrin.gif


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adytz@$$$
post 13 Jun 2004, 15:05
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 04
From: focsani




Injector infundat a fost.M-am dus la service la dacia si l-am schimbat.M-a costat 500k dar cu relatii...
...acum va doresc sa nu vi se intample si voua asta...


--------------------
Supernova mea e tunata.................

......................Am tras cu tunul in ea!!!

:) :D :) :D :) :D :) :D :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 20 Jun 2004, 23:29
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




[quote]bogdan_o ...are dreptate

... au fost probleme mari cu ei mai ales 2+2 ala nu curata , mai mult infunda !!!...
[/quote]
Inainte de folosirea acestui tip de solutii se recomanda schimbarea filtrului de benzina deoarece mizeria dislocuita din acesta poate infunda injectoarele...


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 21 Jun 2004, 13:42
Post #16


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




adica de fiecare data cand bagi solutie trebuie sa schimbi filtrul de benzina ???


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 21 Jun 2004, 13:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Asta numai tu poti stii in functie de cand l-ai schimbat ultima data. Nu spun ca e obligatoriu sa faci asa ci doar ca e recomandat. Am intalnit cazuri in care o astfel de solutie mai mult a stricat decat a ajutat tocmai din acest motiv...


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fery20
post 26 Apr 2012, 22:00
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 March 12




Salut. Ma bag si eu aici cu o problema si v-as fi recunoscator daca m-ati ajuta si pe mine cu un sfat. Acuma cand am bagat masina in garaj mi s-a parut ca se aude un tacanit de la motor . Un tacanit asemanator cu cel ce se aude dimineata cand e motorul rece? Stie cineva ce ar putea fi? Masina trage bine pornoste la sfert si la rece si la cald, injectoarele sunt ok cu exceptia injectorului 3 care scapa putin mai multa motorina pe retur dar am fost la un service si mi-a zis ca nu e cazu sa-l schimb ca lucreaza in parametrii. Adica scapa putin mai mult decat celelalte dar nu atat de mult. Nush cum sa va explic niste picaturi foarte rare . Nu se pune problema sa curga mult pe retur doar un pic mai mult ca la celelalte. Va multumesc si v-as fi recunoscator daca m-ati ajuta cu un raspuns.


--------------------
Dacia Logan 2006 / Laureate
Dacia logan 1,5 dci 65 cp an 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 23:03
Forum Renault