DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PORNESTE GMV LA 2 LINII, ciudat

sobolan
post 5 May 2011, 17:24
Post #1


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




deci...pe scurt...
azi am mers cu masina,motor cald 4 linii...opresc juma de ora schimb bateria cu una de 70ah ca asta era cam dusa,s-au pierdut datele din CB(logic) ....
acum merg cu ea mult,apa nu se ridica de 2 linii dar GMV porneste cand stau pe loc cu motorul cald(si e logic sa-mi arate mai mult de 2 linii,asa zic eu)....imediat ce porneste gmv apar 4 linii....
spun asta ca inainte pornea GMV greu tare,abia dupa 4 linii....
am resetat ceasurile(hard) dar tot aiurea....ce naiba sa fie ? sonda? sonda da comanda la gmv ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 5 May 2011, 17:27
Post #2


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.503
Joined: 19 May 08
From: Timisoara






--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 May 2011, 18:18
Post #3


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mersi de raspuns dar nu-i...logic ar fi asa....
daca termostatul e blocat pe inchis mi-ar fi sarit motorul in aer cat am mers cu ea...am mers mult in oras azi....daca era blocat pe deschis nu mai pornea gmv-ul decat odata la 5 ani ca nu se mai incalzea apa asa usor....eu rar mai vad 4 linii pe caldura asta si totusi GMV porneste si pe 2 linii....cum mama lui ?
banuiam sonda,da' nu-s sigur !

This post has been edited by sobolan: 5 May 2011, 18:23


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 5 May 2011, 18:34
Post #4


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Eu cred ca e o problema electrica pe la tabloul de bord.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 5 May 2011, 20:31
Post #5


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




verifica manunchiul ala de cabluri care iese din calculator (in spatele bateriei). poti sa dai jos carcasa metalica de protectie.


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 May 2011, 20:41
Post #6


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




eu consider ca n-am atins nici un fir de nicaieri si nici la calculator nu am intervenit....acuma sincer ca nu mai stiu ce sa cred !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 5 May 2011, 21:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




problema electrica la tabloul de bord nu porneste gmv-ul nici sa vrei , iar treaba ce spune Vet e perfect corecta dar doar la DCI-uri , lucru pe care el probabil a patit-o deja. Cred ca o sonda de apa pusa chiar si de proba ar trebui sa clarifice niste aspecte. Rezistenta de pe gmv daca era arsa iti pornea direct pe treapta mare de viteza deci nu cred ca are vreo legatura. Sau chiar pleaca direct pe treapta a 2-a (ca atunci cand cuplezi AC) ?


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 May 2011, 21:30
Post #8


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




a naiii sa fiu daca stiu pe ce viteza pleaca.....dar pleaca...cred ca pe 2 ca la AC dar da-o'n masa de rezistenta,bine ca merge ala si raceste !

test : acum,vin din garaj.....in gol,pe liber,8 minute se ridica 2 linii,inca vreo 5min se ridica la 4linii si inca vreo 3min si pleaca blestematul...apoi sta in 4 linii si pleaca cam din 3 in 3 minute gmv si merge vreo 20 sec de fiecare data da' nu mai coboara sub 4linii....deci merge bine acum...nu mai inteleg nimic....
azi in trafic mai cobora la doua,dar si in gol am testat-o si cobora la doua....

inainte de testul "de garaj" am dat cu spray degripant pe mufa de la sonda...asta sa fie oare? pare ca ar merge corect !
sau s-a "zapacit" soft-ul ? cand am deconectat bateria veche era apa la 4 linii si apoi pana am pus-o pe aia noua si i-am curatat bornele,am spalat-o ca era mizerabila,am mai dat cu apa pe suportul de plastic etc,a scazut temp apei si calculatorul "stia" ca a ramas pe 4 la luarea curentului si apoi sa fi citit necorelarea la repunerea tensiunii....zic si eu...adica stiu ca ca e ceva gen memorie cmos pe km parcursi(aia se sterg doar manual) sau pe km totali,o fi fost ceva de genu' asta ? plm...nu dati cu paru'.....care-i electronist? smile.gif

6 May 2011, 14:01:
azi....plecat cu motorul rece prin oras...mai mult de doua linii nu am vazut blink.gif ....
am schimbat termostatul cu unul de 89DGR Autospeed....sta in 4 linii....totul e ok,cel putin DEOCAMDATA.....

This post has been edited by sobolan: 6 May 2011, 14:01


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 May 2011, 13:56
Post #9


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




azi am schimbat sonda de temp. apa....dupa ce a mers bine cu noul termostat vreo 3 zile acum iar statea in doua.....sa vad acum cu noua sonda !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 10 May 2011, 15:21
Post #10


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Daca tot ai o sonda de rezerva, nu ai fost curios ce indica?
O pui la incalzit lent intr-un vas cu apa, masori temperatura si rezistenta. Valorile corecte sunt:
50 până la 80 °C = 927 Ω până la 825 Ω
80 până la 105 °C = 300 Ω până la 273 Ω
105 până la 115 °C = 136 Ω până la 124 Ω (asta mai greu cu fiertul!)

Cam la fel se procedeaza si cu termostatul.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 May 2011, 15:36
Post #11


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




n-am mai masurat....desi as avea si termometru electronic si as putea sa pun o tigaie radmasa.gif pe aagaz.....lenea.....vedem cum o fi acum....banui ca am si o rezistenta arsa la gmv,cam pleaca pe turatia mare...aia o s-o masor maine si eventula daca e impuscata s-o repar cu nichelina,ceva....vad eu !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 10 May 2011, 15:44
Post #12


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Daca ai rezistenta arsa nu mai pleca deloc.

This post has been edited by vi_escu: 10 May 2011, 15:51


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 May 2011, 16:20
Post #13


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




daca pleaca pe turatie mare ai senzorul de temperatura busit (mufa cu probleme)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 May 2011, 16:35
Post #14


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




pai tocmai l-am schimbat azi...sa vedem cum se comporta !

LE...tot scade la 2,urca iar la 4.... wacko.gif

This post has been edited by sobolan: 10 May 2011, 18:04


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 10 May 2011, 19:02
Post #15


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Sonda are doua termistoare. Unul pentru tabloul de bord (contact A ala singur dinspre partea rotunjita a mufei; fir gri pin 12 in tabloul de bord) si doua de la uce (portocaliu si cred maro). Termistorul pentru bord are o conexiune la masa prin corpul sondei. Sa nu fie aici problema. Incearca sa mai pui o masa la chiulasa, eventual legata provizoriu la un surub din fata al cutiei fitrului de aer si vezi cum face.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 May 2011, 20:59
Post #16


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mersi de raspuns.... smile.gif
am s-o incerc....ciudat e ca de cand am pus bateria asta de 70Ah am beleaua...sa fie coincidenta doar? dry.gif
dau....am pus un sony mai demult pe ea si nu mai mergea vitezometrul...in mufa aia iso(sau cum io zice) este un fir care de impulsuri functie de viteza...la philips-ul original cum crestea viteza crestea si volumul.....acuma sa fie buba prin ceasuri ?la placa ?

nustiu ce sa zic...am 4 dar cum ia aer in bot mai mult scade imediat pe 2...la 15DGR afara.....
pe loc creste la 4 linii si nu mai scade apoi indiferent cat de mult merge GMV deci asta ma face sa cred ca in mers ia aer si se raceste mai repede apa din cauza rahatului de termostat care deschide repede....deci ar fi rau si asta ? sad.gif la 20 de lei.....

mai nene klaus...atunci rezistenta aia GMV ce rol mai are daca n-am decat viteza 2 si sonda acum e noua ?zic si eu asa,n-am verificat sa vad acum cum e,dar cred ca n-am viteza 1 !

This post has been edited by sobolan: 10 May 2011, 21:47


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 May 2011, 23:50
Post #17


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




si....rezolvarea.....
se scoate borna de +,se fumeaza o petarda etnogena laugh.gif .....se pune borna inapoi,se strange definitiv si apoi ai indicatorul de apa "in mintile lui".....solutia o am de pe golanclub.ro rolleyes.gif ....deci acum am un termostat si o sonda de rezerva.... smile.gif
sper sa tina,am mana pe rosu laugh.gif !

LE:cred ca rezistenta aia la gmv e arsa pe jumate,plm.....pleaca pe 2 din prima....aia e partea a doua...o sa ma ocup si de ea ! dry.gif

This post has been edited by sobolan: 12 May 2011, 23:53


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 13 May 2011, 00:34
Post #18


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Nu cred ca are treaba rezistenta cu plecatul pe 2 din prima. Daca rezistenta e arsa nu merge prima treapta deloc. Treptele sunt comandate de uce prin relee diferite si habar nu are asta de starea rezistentei, cel putin la pornire.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 May 2011, 01:25
Post #19


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




ok...mersi de suport dom'le.....o sa caut in cutia neagra pe la relee in prima faza !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 May 2011, 22:16
Post #20


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




porneste pe 2 mereu....nu am avut timp sa verific dar vedem !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 May 2011, 22:12
Post #21


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




acum am finalizat si eu rezisteta aia de la GMV....
am inlocuit siguranta aia termica cu una noua...am luat de la un magazin de electronice una noua cu 5ron ...am prins-o prin suruburi cu piulite si saiba,la cositor nu tine,cica s-ar topi...asa zic gurile rele....vad maine rezultatul !

am vaga banuiala ca aia e legata in serie si era buna si a mea,altfel nu pornea dracia cu elice ! radmasa.gif

OARE O FI BINE ? blink.gif

This post has been edited by sobolan: 20 May 2011, 00:58

Attached thumbnail(s)
Image0245_1_.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 663


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 20 May 2011, 07:53
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




sigur nu e un releu cu probleme ?


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 May 2011, 14:00
Post #23


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




verific azi in cutia neagra,mersi de raspuns eugene ! smile.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clop
post 13 May 2014, 16:20
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 August 07




Salut,

Am si eu cam aceeasi problema, dar se manifesta doar cand temperatura exterioara e ceva mai mare(spre ex., iarna trecuta nu am avut problema asta).

Este vorba despre un Logan DCI, 65 CP, 2006.

Asadar, la mine porneste GVM-ul(cred ca pe treapta a 2-a, ca trepideaza masina) indiferent de cate liniute am la temperatura(0,2,4...nu trece niciodata de 4).

In momentul in care GVM-ul porneste, AC-ul NU mai poate fi cuplat. Daca GVM NU e pornit, AC-ul porneste fara probleme.

Pe tester nu a aratat nici o eroare, dar niciodata nu a fost testata cand era GVM-ul pornit asa cum am descris mai sus.

Aveti idee de la ce poate fi?

Multumesc mult pentru raspuns.


--------------------
Dacia Logan DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 15 May 2014, 20:28
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




Probabil că e arsă rezistența aferentă treptei I. Eu așa am pățit (pornea direct pe treapta a II-a, ce-i drept nu la 2 liniuțe, ci la 4), dar la benzinistă; o fi la fel și la diesele.


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th July 2025 - 14:17
Forum Renault