DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp

M.I
post 25 Nov 2007, 13:18
Post #451


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Am astupat gaurile, 2 din cele mici de 1mm cu sirma cupru de 1 mm sub forma unor nituri, gaura la vechea diuza cu plumb, si cealalta de 1 mm tot cu plumb.
am pus deja pe masina UIS ul si impresiile mele sunt urmatoarele:
- pe benzina pot sa introduc soclul mai devreme dar nu cu mult fata de inainte, pot sa string ceva mai mult surubul de aer de la carb. , turatia la relanti a crescut un pic mai mult iar micile trepidatii pe cere le avea la relanti tot nu au disparut, la accelerari bruste nu se cunoaste nici o imbunatatire la actionarea pompei de reprize. Deci pe benzina unde ma asteptam ca imbunatatirea sa fie ceva mai buna nu sa schimbat decat cu ,,putin".
- pe gaz se cunoaste ceva mai bine, in special la relanti unde motorul are un mers ,, rotund " , chiar foarte frumos.
Nu am facut proba decit in parcare nu in mers, urmand sa vad cum este si cind o sa merg cu masina.
Ma asteptam sa vad o imbunatatire mai buna la mersul pe benzina dar este invers, se cunoaste mai bine la mersul pe gaz ( oricum nu merg pe benzina )
Sper sa nu se infunde cu timpul cele 3 gaurele cu ulei ( ,, muci " ), altfel degeaba am mai pus UISul. Dupa o perioada de timp il desfac sa fad cum arata.
Incerc sa imi expun parerea cit mai obiectiv sa nu incerc sa ma las influentat de ,, efectul placebo '" in cea ce priveste influenta UIS-lui.
Am incercat sa il realizez cit mai bine, poate cei care au dotare mai buna pot realiza UISul cu precizie mai mare, etansare buna.
Cand pot ( nu stiu ce are netul asta ) postez si poza cu ce am realizat.


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Nov 2007, 16:02
Post #452


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca il faceai la strung altfel ati functiona motorul asadar facut dupa ureche dupa ureche lucreaza. Pe langa talica preincalzitoare mai vine si elica si in capul carburatorului se une un turbion. Daca tie iti da acele jeturi de apa cum ai dadea lu DODO ai lucrat perfect la el daca da anapoda tragi tu concluziile.

This post has been edited by djasu82: 25 Nov 2007, 16:03


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Nov 2007, 09:01
Post #453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Am ambele versiuni: cea strungarita, de la dodo si una facuta de mine cu bormasina (cea de EEBIO). Nu e nici o diferenta in functionare, daca acel canal buffer e realizat, va trage aer.
@M.I.: nu se infunda gaurelele cu "muci", chiar daca e putin ulei acolo mai gros, prin incalzirea flansei el se va inmuia si va fi aspirat prin gauri.
La tine carburatorul este desfundat si curat? Acuma, nu te astepta la "minuni/minunatii" cu acel UIS, ai spus singur ca poti inchide surubul de amestec (deci motorul deja functiineaza cu amestec ceva mai sarac, iata o mica economie). Apoi, poate fi necesara o crestere a avansului static cu citeva grade. La turatii mai mari, acolo unde efectul de accelerare se face simtit prin actionarea pompei de sprit, efectul de turbionare al UIS scade.

Daca singur afirmi ca pe gaz deja se simte efectul, mai vezi putin si de carburator, cum spuneam, curatare, desfundare, reglaj.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.I
post 26 Nov 2007, 18:30
Post #454


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Carburatorul este intro stare buna, canalul este realizat destul de bine chiar daca este facut cu bormasina, gaurile de 1mm le-am masurat pozitia cu rigla si echer ca sa fie cit mai precis executate.
am poza sa o expun dar de cite ori incerc sa o atasez apare pagina de ,, refresh " si nu merge , nu stiu ce are mad.gif
Mai mi se pare poate sau asa o fi dupa ce accelerez brusc, si eliberez acceleratia parca se aude un fel de suierat in zona carburatorului si apoi dispare sunetul, spersa nu traga aer fals, nu am vazut curgind pe lainga garniturile de la carb. nimic , sunt curate.

26 Nov 2007, 19:39:
Am bagat poza in word si vad ca asa a luat-o.

26 Nov 2007, 19:48:
Am uitata sa mai spun ca poza am facut-o inainte sa astup gaurile.

This post has been edited by M.I: 26 Nov 2007, 18:48

Attached File(s)
Attached File  uis.doc ( 1.2mb ) Number of downloads: 257
Attached File  uis2.doc ( 1.18mb ) Number of downloads: 187


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Nov 2007, 07:39
Post #455


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pe uis2 se vede ceva: gaura dintre stut si canalul buffer puteai s-o faci de 3 mm, nu de 2. Astupa stutul cu mina, accelereaza si elibereaza; se mai aude suieratul?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 27 Nov 2007, 11:55
Post #456


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Fa gaurica aia cat poti de mare. e prea micuta.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 16:13
Post #457


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




SI astupa gaurica cea realizata din fabrica care da direct in partea dinspre interiorul talpici preancalzitoare poaftim pozele realizate de DODO .detalii2ac0.th.jpgdetalii3ck0.th.jpg


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.I
post 27 Nov 2007, 18:28
Post #458


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Nu am mai stat azi de masina sa fac cea zis diaconuliviu, sa vad daca mai face asa suieratul ( am avut ceva treaba ), o sa fac si chestia asta .
Canalul bufer daca incercam sa il fac de 3mm , mai ales ca a fost realizat cu bormasina putea pune probleme, o miscare gresita si gata ( se putea strica marginea piesei; am rupt trei spirale de 2 mm si unul de 2,5 mm laugh.gif ). E alta treaba la strung unde se poate face mai mult, trebuie pastrate bune marginile pentru etansarea carb. la montare, deci atentie excl.gif daca nu este lucrat la strung.
Gaura acea o sa o maresc.
djasu82 am precizat mai inainte ca pozele sunt facute inainte de asptuparea gaurilor, le-am astupat dupa cum spunea dodobird, nu le lasam eu asa, grija mea este sa tina bine cu ce le-am astupat .



--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 20:06
Post #459


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca nu maresti acel orificiu la 3 mm nu faci nimic si tu o sti prea bine toate cele bune.


This post has been edited by djasu82: 27 Nov 2007, 20:07


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Nov 2007, 13:12
Post #460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Eu vorbeam sa largesti la 3 mm GAURA dintre stut si canal, nu tot canalul, care oricum e de 3 mm.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Nov 2007, 16:11
Post #461


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si eu la fel , spar sa ati functioneze bine M.I.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino73
post 1 Dec 2007, 18:38
Post #462


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 18 September 07
From: Galati




Dupa luni si luni am reusit sa fac si sa montez UIS-ul. Merge foarte bine motorul intr-adevar nemaifiind necesar socul decat pentru pornire iar apoi in max 30 sec relantiul mi-a stat la 400-500 sute de turatii. Urmeaza sa fac proba si la consum, dar mai am de facut si un turbonator, ca sa am de toate. Mentionez ca am elica si aprindere electronica Gotronic cu senzor.


--------------------
Dacia 1410 1989 - GL 29 ADI
[SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 2 Dec 2007, 22:49
Post #463


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




pentru cei care au incercat si reusit cateva sfaturi va rog.Cum faci ca sa obtii gaurile de 1mm echidistante , si mai ales cum poti sa reusesti sa le dai cu bormasina drept???trebuie sa le dai cu bormasina fixa???


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 3 Dec 2007, 00:00
Post #464


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




O bormasina micuta.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino73
post 3 Dec 2007, 20:54
Post #465


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 18 September 07
From: Galati




Le dai drept cu orice bormasina, cu viteza mica, din exterior in interior,iar apoi gaurile din partea exterioara buferului le umpli cu sarma de cupru(sau altceva).
Eu intre timp mi-am facut si "turbonatorul" si sade acul de la turometru (pana se incalzeste motorul) putin mai jos de 400 turatii. Iar de mars merge EXTRAORDINAR. Multumesc tuturor celor care au GANDIT!!!!!


--------------------
Dacia 1410 1989 - GL 29 ADI
[SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Dec 2007, 21:01
Post #466


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




MECCA s-a vorbit pe topicul acesta de la a la z.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 3 Dec 2007, 21:04
Post #467


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!






QUOTE(gino73 @ 3 Dec 2007, 20:54)
Le dai drept cu orice bormasina, cu viteza mica, din exterior in interior,iar apoi gaurile din partea exterioara buferului le umpli cu sarma de cupru(sau altceva).
Eu intre timp mi-am facut si "turbonatorul" si sade acul de la turometru (pana se incalzeste motorul) putin mai jos de 400 turatii. Iar de mars merge EXTRAORDINAR. Multumesc tuturor celor care au GANDIT!!!!!
*




Sa nu il uitam pe Dodobird........mare profesionist!

This post has been edited by autom: 3 Dec 2007, 21:04


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SPORTivu
post 3 Dec 2007, 21:08
Post #468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 308
Joined: 21 April 05
From: Bucuresti




automule, modifica semnatura 1100 e din 1971 tongue.gif

scuze de off-topic


--------------------
Dacia 1300 1974
BMW E23 732i 1982
BMW E12 525A 1979
Aro 243 Militar 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 4 Dec 2007, 05:29
Post #469


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(SPORTivu @ 3 Dec 2007, 21:08)
automule, modifica semnatura 1100 e din 1971 tongue.gif

scuze de off-topic
*




Si eu bat rau de tot post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif post-336-1110552475.gif daca stiam ca e din '71 nu o mai luam.........e prea batrana pentru mine:)


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 10 Dec 2007, 23:55
Post #470


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




QUOTE(sik @ 24 Sep 2006, 10:21)
nu vin cu aceasta completare ca un offtopic, am gasito si eu pe un forum si ma intreb daca nu cumva are aceleasi efecte ca uisul?
"Bine hai sa o iau cu inceputul:
dupa cum cred ca stii, problema la motoarele in linie alimentate prin carburator este ca nu toti cilindri sunt alimentati cu acelasi amestec din cauza carburatorului care nu omogenizeaza bine amestecul aer benzina, cilindri de sub carburator adica cil 2 si 3 o sa aiba amestec bogat in bezina si cilindri de la capete adica cil. 1 si 4 o sa aiba amestec sarac in benzina (daca te uiti in carburator cand accelerezi o sa vezi prin difuzorul mic benzina curgand suvoi )
Ce face economizorul ?
practic difuzorul micse scurteaza si se astupa cu un dop cu 8 gaurele si sub el se monteaza 2 conuri lipite intre ele primul este cu baza mare in sus si are si el 8 gauri in pereti al doilea este cu baza mare in jos.
Acum benzina va curge in 8 firicele subtiri ,aerul care trece pe linga difuzorul mic se va lovi de peretii conului mare si se va amesteca cu benzina foarte bine deci amestecul aer benzina va fi foarte omogen ( daca te uiti acum in carburator cand accelerezi vei vedea un nor de benzina nu un suvoi ca inainte ).
Si logic acum toti cilindri sunt alimentati cu acelasi amestec.
dispozitivul face cam acelasi lucru pe care-l face si injectia monopunct.
mai sunt de facut cateva reglaje care le gasesti in articol
Bafta
P.S. eu si cei care l-au mai facut sunt foarte multumiti, o sa ai o masina foarte sprintena si economa"
acesta este mesajul preluat dupa celalalt forum
*




QUOTE(1055 @ 10 Dec 2007, 22:41)
Am facut-o, am montat-o, sa vad cum o sa mearga...

paginadeziar.jpg.xs.jpg
]20071209174737.jpg.xs.jpg
*



sa ii punem si uis si elica ?


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 11 Dec 2007, 10:51
Post #471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Macar uis si turbon, la mine s-a simtit imediat, dupa ce am pus uis, desi aveam concetratorul modificat.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 11 Dec 2007, 19:42
Post #472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Acum, porneste foarte usor, la relantii merge rotund la turatii foarte mici ( waw chiar foarte mici ) dar nu pot trece de viteza a doua.In a treia moare motorul. mad.gif


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Dec 2007, 21:05
Post #473


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mai trebuie sa faci turbunatorul fiindca te ajuta intrepetele de viteza mai mari wink.gif Totusi cred ca nu e reglat carburatorul fiindca DODO alias Dorin a specificat ca se reface amestecul din nou la carburator.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 13 Dec 2007, 14:41
Post #474


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




da
daca citeai in topicul cu acest concentrator, chiar am zis ca exista o problema in schita, si anume gaurica din bratul concentratorului, care era 1,5 mm si trebuie marita la 3mm. Ei bine trebuie facuta maxim 2mm, sau chiar lasata asa. Nu ai decat sa astupi acea gaurica, partial, eu am facut o mica brida de tabla, sau cu o sarmulita de cupru, sa astupi juma de gaurica, sarma o pui peste brat, ca un colier "romanesc".

This post has been edited by mihai1677: 13 Dec 2007, 14:43


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Dec 2007, 20:00
Post #475


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu stau si ma gandesc la turatie mare oare cum mai creaza acea turbionare fiindca baieti au probat cu apa sub presiune biggrin.gif dar sa traga prin acele orifici facute in uis intrebare.gif chiar stau si ma intreb. Si totusi functioneaza mult mai bine motorul . Ca sa respecte acel turbion trebuie bagat aer sub presiune mare prin orificiul de admisie in uis.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 16 Dec 2007, 19:47
Post #476


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




QUOTE(1055 @ 11 Dec 2007, 00:55)
sa ii punem si uis si elica ?
*


poti sa pui o poza mai mare cu carburatorul acela unde este montat dispozitivul ca in cea de mai sus nu prea se vede si mai am o rugaminte , daca ai ceteva poze cu centrtotul inainte de montaj privin din mai multe unghiur


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 17 Dec 2007, 01:07
Post #477


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.589
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




o rugaminte smile.gif poate sa imi detalieze si mie cineva ordinea CORECTA a garniturilor si a elicai de fapt tot pana ajung sa pun carburatorul? mersi!


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 17 Dec 2007, 10:43
Post #478


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




uite aici o schita a lui dodo bird luata de pe un alt forum


Attached thumbnail(s)
ok_5898.jpg ( Size: 52.64k ) Number of downloads: 567


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 18 Dec 2007, 00:14
Post #479


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




@MECCA
cred ca pe joi am sa fac alte poze si am sa le lipesc la forum.

@djasu82.
Am refacut carburatia, dar degeaba.Cred ca totusi are prea putin aer.Iata de ce am intrebat daca este neaparat necesar si UIS-ul

@mihai1677
uite ca mi-a scapat acel detaliu , am sa incerc sa obturez partial aceea gaura pe care desigur eu chiar am largit-o.



--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 19 Dec 2007, 17:29
Post #480


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




20071219170923.jpg.xs.jpg


20071219170940.jpg.xs.jpg

20071219170954.jpg.xs.jpg

20071219171006.jpg.xs.jpg

20071219171015.jpg.xs.jpg

19 Dec 2007, 17:35:
In continuare merge frumos la ralanti, dar cind este vorba de ridicat turatia da in nas.Daca trag socul merge foarte bine.Treaba asta cu socul nu imi da prea bine la socoteala.

19 Dec 2007, 17:45:
20071219171026.jpg.xs.jpg

20071219171035.jpg.xs.jpg

This post has been edited by 1055: 19 Dec 2007, 17:45


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
24 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 01:39
Forum Renault