It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Papuc DIesel - Presiune borcan., face presiune foarte mare in borcan.

bgd_gl
post 3 Jan 2011, 21:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




Salutare. Detin un Papuc Diesel, pe care l-am cumparat recent. AM investit multi bani in masina asta, si inca nu-mi merge.
Am segmentat motorul, schimbat cuzineti, garnitura de chiuloasa, rectificat chiuloasa s.am.d. .
Problema e urmatoarea : face foarte multa presiune in borcan. Am inteles ca e normal sa aibe presiune, insa are prea multa. Atat de multa incat antigelul imi da afara din borcan de la presiune, pe la capacul respectiv, nu e cine stie ce, insa da pe afara. (nivelul de antigel in borcan e normal) .

Caloriferul l-am schimbat recent, apa in ulei nu este, caldura nu prea e caldura ce-i adevarat , nu am idee.
MI-a spus cineva ca ar fi o anumita sonda, din apropierea termostatului. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema aceasta ?! PLEASE HELP . blink.gif blink.gif


Attached thumbnail(s)
Attached Image


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 3 Jan 2011, 21:53
Post #2


Übermensch


Group: Members
Posts: 2.563
Joined: 24 March 07




Nu înțeleg pe unde pierzi antigel, dacă e sub nivelul MAX cum ar putea să iasă prin capac?


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 3 Jan 2011, 21:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




QUOTE(4x4 @ 3 Jan 2011, 21:53)
Nu înțeleg pe unde pierzi antigel, dacă e sub nivelul MAX cum ar putea să iasă prin capac?
*



ei bine, cand presiunea iesa din borcan pe la capacul respectiv ( care are o oarecare supapa de presiune ?! nu am idee daca m-am exprimat corect) arunca si 2-3 picaturi de antigel.

DAR DE CE AM PRESIUNE ?? :|
O parere avizata, cineva care detine un Papuc Diesel ?

Chiar voi filma evenimentul, il voi uploada pe Youtube cat mai curand posibil, sa vedem daca ii dam de capat.

This post has been edited by bgd_gl: 3 Jan 2011, 22:02


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 4 Jan 2011, 21:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 14 June 08




de la garnitura aia de chiulasa montata bine de mesteri.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 4 Jan 2011, 21:21
Post #5


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.154
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Are in capac o supapa de suprapresiune,de aia ii da afara.
Sunt doua posibilitati:
-supapa respectiva e defecta sau decalibrata,deci v-a trebui sa schimbi capacul
-pompa iti face presiune,iar traseul de apa e stangulat sau obturat si face presiune in vas,in acest caz ar trebui sa creasca temperatura apei si intr-un final se va distruge si garnitura de chiuloasa


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s0r1n2004
post 12 Jan 2011, 21:45
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 13 August 10




Daca ai gasit remediu sa-mi zici si mie ca toata vara m-am chinuit, si acum iarna ... si tot creste nivelul si da afara din borcan.


--------------------
Renault Clio 3 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 12 Jan 2011, 23:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 17 November 09




pai nu fierbe apa? fa o proba fara termostat...
poate incarci un filmulet pe youtube sa vedem si noi cum face!
poate ramane termostatul blocat si fierbe apa! sau face imediat dupa ce ai pornit masina?


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 13 Jan 2011, 21:58
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




QUOTE(adaniel69 @ 12 Jan 2011, 23:24)
poate ramane termostatul blocat si fierbe apa! sau face imediat dupa ce ai pornit masina?
*




dupa aprox 5 min ce am pornit, incepe sa faca presiune. AM sa incerc cat de curand sa realizez un filmulet.


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 14 Jan 2011, 11:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 17 November 09




poate ca iti fierbe din cauza garniturii de chiulasa! e important si termostatul, poate l-ai avut blocat pe inchis si ti-a fiert si ai terminat garnitura!

ventilatorul cupleaza? daca ai indicator de temperatura, poate e defecta si sonda de temperatura si te minte in bord cand el de fapt fierbe! poate la acea sonda s-a referit acel cineva! sau sonda pentru bec

This post has been edited by adaniel69: 14 Jan 2011, 11:30


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 14 Jan 2011, 12:13
Post #10


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.886
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




am intalnit si eu problema. Acul de temperatura nu arata ca temperatura e mare, totusi un racord de plastic a explodat, asta si din cauza capacului infundat. Am inlocuit in graba racordul, radiatorul si elv, problema a persistat insa din cauza acelei sonde de tempera.


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 15 Jan 2011, 11:59
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




Salutare ! AM revenit cu un video. Initial, nivelul in borcan era la maxim. DUpa ce am pornit masina, s-a dus la minim.
In timpul filmarii, nu se aude si acel fasait , care practic elibereaza presiunea, insa se poate vedea, cum sunt aruncati stropi din borcan.
Alta faza interesanta, e ca uneori creste si descreste nivelul.
AM sa incerc sa ma duc la un mecanic, poate o fi garnitura de chiuloasa, va tin la curent ! wacko.gif

LINK :


This post has been edited by bgd_gl: 15 Jan 2011, 12:03


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 15 Jan 2011, 12:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 17 November 09




si totusi s-ar putea sa nu ai bine aerisita instalatia! ai incercat fara termostat?


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panaiteiancu
post 15 Jan 2011, 12:28
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 22 February 10




Schimba capacul dela vasul de expansiune cu altul de care stii ca ca functioneaza bine, in majoritatea cazurilor de acest gen supapele di capac sunt decalibrate. Este de asemenea posibil sa nu fie bine aerisita instalatia, motiv care afecteaza drastic si incalzirea din masina de care te plangi.
Incearca si variantele acestea si spune-ne ce-ai rezolvat.


--------------------
DACIA NOVA GT 1998
MOTTO: Nu folositi baterii epuizate la tastatura! mananca litere, fac greseli de ortografie, fac greseli gramaticale si nu va intelege lumea !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Jan 2011, 14:17
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu zic ca e de la garnitura de chiulasa,din pacate


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 16 Jan 2011, 14:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 16 July 10




garnitura de chiulasa, termostat blocat, instalatie neaeresita, furtun infundat, supapele de la borcan, excl.gif incearca sa scoti dopul de la borcan si verifica daca mai f ce presiune


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 17 Jan 2011, 00:34
Post #16


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




daca vei potsa ti dau eu un capac de borcan eventual si borcanul si vezi ceefect are dar eu zic ca e de la capac smile.gif nu te costa nimic
aerisirea se face automat la motoarele astea nu trebue facutaca la daciile cu motoare clasice iar in timpul functionari se face o oarecare presiune pe instalatia de racire iar daca desfaci capacul de la bidon ai sa te frigi la degeteca ti sare antigel


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 Jan 2011, 22:42
Post #17


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.633
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




bgd_gl zici ca ai rectificat chiuloasa rau ai facut la diesel nu se rectifica posibil sa ai fisuri in chiuloasa(problema la diesel)si de aerisit se face in felu urmator;in spatele chiuloasei pe carcasa termostatului este un capacel ca la roti desfal,cu motoru rece,si lasa sa curga antigel pe acolo sa aerisesti toata instalatia,daca persista presiunea mare dupa operatia asta e,,buba,,garnitura de chiuloasa sau chiuloasa rectificata prea mult
acum am urmarit filmuletu e ,,BUBA,, chiuloasa ,parerea mea dar poti sa te mai interesezi si pe la alti mecanici,dar dupa cateva minute de mers sa dea pe acolo lichid sigur aia este rectificata prea mult sau fisurata

This post has been edited by nikuniku: 17 Jan 2011, 22:48


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 17 Jan 2011, 23:07
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.028
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




motoarele astea de renault, puse pe papuc si pe solenza lucreaza sub presiune, nu ca daciile normale.daca desfaci capacul vasului cu motorul cald, ai sa vezi ca sare antigel si se elibereaza presiunea.
cand e motorul rece si desfaci capacul mai e presiune in borcan?normal nu ar trebui sa fie, fiindca capacul are o supapa care elibereaza presiunea.
dar la tine s-ar putea sa fie si din alta parte problema.oricum, este clar ca nu trebuie sa arunce antigel pe la capac.incearca sa schimbi capacul cu altul nou, fa aerisirea instalatiei din nou si vezi daca mai face.
succes!

This post has been edited by tr04www: 18 Jan 2011, 07:20


--------------------
Dacia Logan Ambiance 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 18 Jan 2011, 17:17
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




1) Am schimbat capacul cu unul nou. ( momentan nu mai face asa, insa...tind sa cred ca tot n-am rezolvat problema)

2) AM o problema mai ciudata decat asta,care cred ca e in stransa legatura. Imi scoate FUM ALB de ma inebuneste, fac ceata pe drum . Probl e de 2 zile, deodata a apucato ! E din cauza garniturii de chiuloasa, din cauza apei de acolo ??
Iar toate problemele de care va spun, sa fie din aceasta cauza ?
unsure.gif

This post has been edited by bgd_gl: 18 Jan 2011, 17:22


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu m
post 19 Jan 2011, 20:32
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.331
Joined: 1 April 10
From: Slatina




asa am patit eu la dacia mea
schimba garnitura de chiulasa


--------------------
Dacia 1410 brek 1998 - OT-XX-XXX
MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 26 Jan 2011, 12:22
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




AM ajuns cu ea la mecanic, acelasi mecanic care mi-a facut lucrarea, care am descoperit recent ca a fost un escroc si mi-a luat 1100 lei degeaba.

In prezent, mi-a desfacut motorul, si am luat eu chiuloasa.
Chiuloasa, are 4 gauri mari, dintre care vreo doua, fix la cercul de foc ( Motiv pentru care s-a ars si garnitura de chiuloasa). Momentan am duso la incarcat cu aluminiu, dupa care ii va face planul un strungar.
Odata ce mecanicul a rectificato anterior, de ce exista aceste probleme ???????
Ma pune acum sa schimb ghidul de supape admisie/ evacuare si semeringurile aferente, pe motiv ca au joc si NU E BINE.


Costurile se ridica, punandu-mi mari semne de intrebare. Ce a facut el data trecuta, pe ce mi-a luat banii ??? Pe un schimbat de ulei, o garnitura de chiuloasa, segmentare, cuzineti si atat ???



--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 26 Jan 2011, 13:20
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 17 November 09




pai motorul merge bine? tragea? presuinea in borcan din cauza asta ti-o facea pt ca nu ti-a reparat chiulasa si scapa compresie pe care ti-o dadea in borcan! si eu am avut niste santulete prin capul pistonului, am incarcat-o si i-am luat fata dreapta! la supape nu am umblat!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 29 Jan 2011, 11:08
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




De tras, tragea foarte bine. MOtorul suna foarte frumos. AM facut fata dreapta la chiuloasa, am incarcat cu aluminiu gaurile respective, iar... ghidurile la supape nu le-am schimbat. Ulei nu mananca, fum nu scoate , nu cred ca sunt probleme acolo. Luni voi lua masina si voi comunica situatia.

30 Jan 2011, 11:06:
Ok. S_a ivit o problema. S-a constatat ca vinovata, pentru ce s-a intamplat a fost GARNITURA DE CHIULOASA , datorita faptului ca nu avea acelasi diametru la pistoane, era mai...mica, si pistoanele loveau in ea . DE CATE FELURI ESTE ?

AM luat garnitura de Dacie papuc Diesel in 3 gauri/ Renault Kangoo 1.9D . Mentionez ca si garnitura pusa de mecanic anterior, era gresita, avea aceeasi problema.

Daca stiti ceva, please HELP ! Luni ma duc sa masor exact ce diametru are si..poate o rezolv si o gasesc pe cea buna.

This post has been edited by bgd_gl: 30 Jan 2011, 11:06


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 30 Jan 2011, 12:52
Post #24


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




la popescu unde e la cu prelata gri am luat eu garnitura pt mine era cam 150 roni dar mam dus cu cea veche si sa potrivit bine era ceva nemtesc nu mai stiu ce marca exact


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 1 Feb 2011, 14:38
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




OK...deci s-a terminat lucrarea.

Insa, aceeasi problema. Muuuult fum alb. Sa fie de data trecuta, ce a ramas pe teava, antigel, iar pana se arde dureaza ?

In borcan nu mai face presiune, caldura e mai buna.


ce ziceti ? sad.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 1 Feb 2011, 21:51
Post #26


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




smile.gif eu zic sa fie bine sa fie bine smile.gif
fum alb sau abur poate sa scoata si ca e frig afara smile.gif


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 2 Feb 2011, 17:28
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




QUOTE(HUMMER H1 @ 1 Feb 2011, 21:51)
fum alb sau abur poate sa scoata si ca e frig afara smile.gif
*




NUuuu... ca las o dara de fum in urma !

asa patesc si eu, o grozavie de fuum !


Revin cu informatii. Mecanicul meu, se pare ca mi-a demontat iar motorul, si insista sa-mi schimbe ghidajele la supape ( mi-a spus ca manopera lui montat/demontat e gratis, oricum e din vina lui, toata povestea asta asa ca mi se pare corect).
I-am acordat o ultima sansa si am zis...ok ! Daca nici de data asta nu mi-o ghiceste, deja nu mai am ce discuta... ( manopera strungar + ghidaje se ridica undeva la 300 lei, bani care tot eu ii platesc; mecanicul ar fi trebuit sa schimbe de data trecuta astea mad.gif .

Va tin la curent ! biggrin.gif

This post has been edited by bgd_gl: 2 Feb 2011, 17:30


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 20 Feb 2011, 17:55
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




Am ridicat masina. Nu mai scoate fum, insa...daca bag picioru in ea , scoate un fum alb albastru. Posibil sa-mi manance ulei, voi vedea pe parcurs... sleep.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 21 Feb 2011, 00:25
Post #29


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.294
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Fumul alb poate fi si de la avans,daca zici ca ti-a segmentat motorul,automat se modifica si dozajul din pompa de injectie,care trebuie reglata smile.gif.

Cat despre mecanic.....e tare "priceput" daca a pus garnitura de quloasa fara sa-si dea seama ca nu are acelasi diametru la pistoane smile.gif).


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
VW Golf III 1994 - BV-11-AAB,1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 22 Feb 2011, 15:28
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




Am o problema urgenta ! Cineva din Galati, cu un papuc diesel, daca are bunavointa de a ma ajuta sa schimbam un pic calculatorul masinii , sa-mi dau seama daca este pompa de injectie sau calculatorul masinii ?

[ s-a oprit in mers, nu mai vrea sa porneasca ] ...

This post has been edited by bgd_gl: 22 Feb 2011, 16:12


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 21st October 2014 - 04:10
Forum Renault Server hosting