DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pocnitura partea dreapta spate in 4x4 lock!

DorinZ
post 11 Feb 2018, 19:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 February 18




Seara buna!
Detin un Duster 1.6 115cp 4x4, 3000km. Ramas in zapada cuplat 4x4 lock, esp off, trepta 1, dau sa plec mai in forta si aud o pocnitura in dreptul rotii dreapta spate, cuplez marsarier la fel, treapta 1 la plecare poc. Dupa aceea daca o smucesti tot in fata nu se mai aude. Zgomotul este metalic se simte in caroserie gen planetara sau diferential.
2wd, 4wd, 4wd lock - mers normal fara probleme! Pocnitura apare când faci balans sa iesi din problema smucind masina inainte-inapoi.
A mai patit asa ceva cineva?
blink.gif

This post has been edited by DorinZ: 11 Feb 2018, 19:46


--------------------
Dacia Duster 2017 / 1.6 115cp 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 11 Feb 2018, 20:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Cu alt tip de masina 4x4 dar am "turtit" toba in zapada inghetata...
Un prieten cu ceva prezoane de roata destinse.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 11 Feb 2018, 20:17
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 4 February 11




Poti reproduce problema?


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DorinZ
post 12 Feb 2018, 07:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 February 18




Daca ajung in teren da! Pe 2 wd sau auto asfalt nu se intampla nimic, totul este lin si fara zgomote ciudate!

This post has been edited by DorinZ: 12 Feb 2018, 07:09


--------------------
Dacia Duster 2017 / 1.6 115cp 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 Feb 2018, 09:28
Post #5


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.071
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pana nu o duci pe rampa nu cred ca ai ce vedea. Posibil nici macar un elevator sa nu ajute.


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Feb 2018, 10:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.191
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




planetara spate?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 12 Feb 2018, 10:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 369
Joined: 17 June 05




Scrie in carte ca pot aparea astfel de zgomote .... e zgomotul de blocare roata care nu are aderenta ca sa poata transfera puterea la roata cu aderenta .....

This post has been edited by nik1965: 12 Feb 2018, 10:32


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DorinZ
post 12 Feb 2018, 22:25
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 February 18




Da am citit si eu! Ar mai fi o unitate de cuplare cu comandă electromagnetică care are o bila in interior care la smucituri pocneste, mai ales la schimbarea sensului. Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca este normal iar mașina este ok.
Asta este ii dau "sa îi pută toba" si vedem ce o fi. Inca 2,6 ani de garanție vedem ce o pati, ca de experiente o sa aiba parte! 😂


--------------------
Dacia Duster 2017 / 1.6 115cp 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Feb 2018, 22:47
Post #9


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.684
Joined: 19 April 05




Haaa? Bila??? smile.gif

Rotile se blocheaza prin franare atunci cand se pierde aderenta. In afara de singurul cuplaj central, nici vorba de alta "tehnologie" cu bile.

Pocnituri se auzeau doar cand sabotii ramaneau lipiti de tamburi.
Totusi suntem in 2017, iar Duster nu foloseste tehnologie de acum 40 ani si franare cu tamburi pe spate ...

This post has been edited by IRONICK: 12 Feb 2018, 22:49


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 12 Feb 2018, 22:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Si Hilux foloseste tamburii pe spate, NP 300, B2500, L200 la fel.
Au un mic schepsis folosirea lor la masinile ce mai intra in teren, nu`i doar asa de economie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Feb 2018, 00:59
Post #11


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.684
Joined: 19 April 05




Si pe cap tractor se folosesc si lista poate continua. In cazul turismelor se folosesc strict din motiv de economie. Iar Duster nu are legatura cu lista de masini de mai sus.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DorinZ
post 13 Feb 2018, 07:13
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 February 18




http://www.e-automobile.ro/categorie-trans...-integrala.html

Pentru cei care vor sa cunoasca in detaliu siatemul 4wd de la Dacia.

This post has been edited by DorinZ: 13 Feb 2018, 09:24


--------------------
Dacia Duster 2017 / 1.6 115cp 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 13 Feb 2018, 09:30
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.869
Joined: 18 November 04




Elegant. Deci, bila.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Feb 2018, 10:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.191
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 13 Feb 2018, 01:59)
Si pe cap tractor se folosesc si lista poate continua. In cazul turismelor se folosesc strict din motiv de economie. Iar Duster nu are legatura cu lista de masini de mai sus.
*


Dacia duster in general e folista strict din motive de economie ca altfem am avea toti range rover velar .
Si ai fi uimlit sa vezi camioane de santier cu tamburi desi versiunile de sosea au discuri, din motive de namol si pietre.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Feb 2018, 13:36
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(Agrig @ 12 Feb 2018, 22:59)
Si Hilux foloseste tamburii pe spate, NP 300, B2500, L200 la fel.
Au un mic schepsis folosirea lor la masinile ce mai intra in teren, nu`i doar asa de economie.
*




QUOTE(IRONICK @ 13 Feb 2018, 00:59)
Si pe cap tractor se folosesc si lista poate continua. In cazul turismelor se folosesc strict din motiv de economie. Iar Duster nu are legatura cu lista de masini de mai sus.
*



Toate masinile alea, la care mai adaug Nissan Terrano II sint cam de 2 ori pretul unui Duster.
Ca dinamica Hilux este peste Duster si totusi folosesc toate frina cu tamburi pe spate.
Chiar nu e vorba de economie, stiu ei ce stiu despre conditiile de lucru in teren.
Toate acele sint adaptate mersului in teren, Duster la fel.
La ora actuala aproape toate companiile care au nevoie de masini de teren folosesc ca masina de teren usoara Duster si nu Lada NIva care la mers in teren este superioara Duster-ului dar la comportare generala nu.
Sper sa nu ajungem acuma sa discutam despre locomotive tractoare si buldozere daca au fost aduse in discutie capetele tractor.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Feb 2018, 15:15
Post #16


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.684
Joined: 19 April 05




La masinilea alea chiar este necesar sa foloseasca tamburi, din motiv de masa/greutate. Nu are legatura cu 4x4. Ca la orice masina de tonaj mai mare.
La Dacia si alte turisme se face economie la productie si costuri de intretinere.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Feb 2018, 16:07
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.191
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




din contra, un mercedes de gabarit depasit are fix frane cu disc peste tot..Sau vrei sa zici ca talburii sunt mai eficienti ca discurile la franat greutati mari?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Feb 2018, 16:40
Post #18


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.684
Joined: 19 April 05




pe aer sau lichid?


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Feb 2018, 16:41
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.191
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Aer si cama.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Feb 2018, 20:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(IRONICK @ 13 Feb 2018, 15:15)
La masinilea alea chiar este necesar sa foloseasca tamburi, din motiv de masa/greutate. Nu are legatura cu 4x4. Ca la orice masina de tonaj mai mare.
La Dacia si alte turisme se face economie la productie si costuri de intretinere.
*



Asta inseamna ca este mai performanta frina pe tambur din ceea ce spui.
Deci mai ieftina si mai performanta...hmmm, cam nu se nimereste cu realitatea...dar asta e.
La costuri de intretinere este adevarat, n`am schimbat tambur sau saboti la nici una, max au fost 340KKm si uzura era pe spat la sub jumatate.



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Feb 2018, 21:14
Post #21


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.684
Joined: 19 April 05




Nu inseamna performanta, ci limite tehnice sau economice.
Pe disc este mai rapida/controlabila > performanta. Cu etriere pe spate costurile de productie cresc mult in cazul unei masini low cost, gen Duster. Pe punti rigide si mase mai mari evident ca alegi la fel. Dar din alte considerente.
Eu as prefera una care nu implica frecarea sub nici o forma. Asa cum acum ceva ani in urma vb. de pompe electrice de apa/ulei pentru cresterea eficientei. Le-au bagat cand nu se mai putea fara. Nu inca in cazul unei masini low-cost. Lista este lunga.

This post has been edited by IRONICK: 13 Feb 2018, 21:15


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 13 Feb 2018, 22:01
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




E vorba in primul rind de protectia la namol, apa, bolovani a frinelor.
Pompa de apa electrica au pus`o cei de la BMW prima data ca nu mai aveau loc sa bage L6 sub capota cu una normala.
Solutia este din perioada cind nu era totul sub semnul economiei ...cred ca de prin 88.
De ulei electrica au pus Borgward paralel cu cea mecanica pentru amorsarea pornirii la rece.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Feb 2018, 13:18
Post #23


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.684
Joined: 19 April 05




Si motorul cu propulsie prin reactie a fost inventat in 1910.
Este vb. de folosirea solutiilor pentru masinile de volum, nu cele de nisa. Daca tot ne place sa scoatem din context, sau sa generalizam.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 14 Feb 2018, 13:39
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




Motorul cu reactie a fost inventat inainte de Coanda, el a construit primul avion cu motor cu reactie,
mai precis motoreactor.
Motorul 6L ( 6 in linie) cu pompa de apa electrica chiar nu a fost de nisa.
Iar la Duster alegerea a fost rational facuta acolo, au facut altii alte alegeri dar s`au ales cu frina de mina tot pe tambur insa pe cardan ca pe disc era mai complicat si nu atit de sigut.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2018 - 08:54
Forum Renault Server hosting