DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pompa apa, fabricanti, tipuri, pareri

tribunul
post 6 Feb 2015, 15:38
Post #61


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.087
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Ideea 'e ca daca vrei sa dai un sfat si te mai si pricepi poti sa fii mai exact, ceva de genul, are rulmentii prostii si pica repede, are simeringul prost si incepi sa pierzi apa, sau are etc.
Daca vii cu argumente de genul asta sau altele si mai importante, atunci poti sa zici ca ai dat un sfat.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1.6
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Feb 2015, 08:28
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(tribunul @ 6 Feb 2015, 13:51)
Din analiza ochiometrica pare finisata binsior, daca este sa aibe probleme de planeitate, ea vine cu o garnitura de clingherit, dar cred ca o s-o folosesc pe cea metalica de pe masina, si pasta la greu. Am vazut ca are 7+1 suruburi, cred ca asta-i motivul pt. care se prinde in asa de multe suruburi.
*



Care garnitura metalica de pe masina? unsure.gif
Am vazut ca majoritatea mecanicilor folosesc garnituri, in ciuda manualului dat de Dacia care zice altceva. Daca aplici etansantul bine, in cordon continuu si pompa de apa este plana n-ar trebui sa ai nici o problema.

Ne-ai pus sa-ti facem top 3 si tu iei Klaxcar .... biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hepea
post 17 Aug 2015, 09:19
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 8 June 10
From: Bucuresti




Un pic off-topic...

Am in MCV antigel rosu. Vre-o idee ce tip este? Tip D am gasit doar galben sau galben-verde.


--------------------
Peugeot 3008 hibrid 2013 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 17 Aug 2015, 09:22
Post #64


-----------------------


Group: Members
Posts: 408
Joined: 25 June 07




G12 parca era rosu la culoare.


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 Aug 2015, 11:48
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Exista si Tip D rosu (mai exact portocaliu) - de ex Texaco sau Total Glacelf
In general antigelurile aftermarket care indeplinesc tip D-ul Renault indeplinesc si G12.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 29 May 2016, 07:45
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Si a venit vremea sa schimb iar distributia. Bine, ar fi trebuit sa o schimb demult, am depasit termenul doar cu 4 ani blink.gif.
Pe masina aveam pompa de apa QH care s-a comportat admirabil si era in foarte buna stare.
Am folosit de data asta SKF provenita dintr-un kit complet de distributie. A venit cu o garnitura metalica si dupa ce m-am sucit si rasucit cum s-o montez am decis sa-i pun garnitura si sa nu mai dau cu etansant.
S-a montat foarte usor, trebuie doar sa fiti atenti la ordinea de strangere a suruburilor si la cuplul lor. A, si curatirea temeinica a planului de asamblare in bloc.
Deocamdata vad ca n-am surprize de etansare, asa ca merge si montajul cu garnitura metalica.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 29 May 2016, 14:29
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 721
Joined: 4 August 09





Multi km fara probleme !

Fara grija, eu am 3 distributii SkF schimbate si o pompa de apa skf schimbata....pt ca asa am avut chef, nu avea semne de uzura sau scurgeri....tot skf am folosit ca pompa

Este bine ca nu ai mai dat cu etansant, dealtfel asa recomanda si ei mai ales daca ai garnitura livrata la set.....apoi daca pui prea mult poti arunca restul in circuitul de racire si infunzi radiatoare( mai ales calorifer...)

Data (a) viatoare wink.gif voi testa alt kit....ma plictisesc, probabil dayco sau gates..


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanez
post 29 May 2016, 19:50
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 10 December 09




Trebuie sa schimb si eu distributia pentru linistea mea. Am gasit asa: http://www.epiesa.ro/kit-distributie-dacia...9/subcat-10553/ si http://www.epiesa.ro/kit-distributie-dacia...9/subcat-10553/ Acum eu am inteles ca in linkul 2 e kit de distributie + pompa. Este cumva vorba doar de cureaua de accesorii in setul cu pompa?

This post has been edited by Fanez: 29 May 2016, 19:50


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 29 May 2016, 21:36
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 26 April 11




Curea distributie Continental, curea pentru alternator Continental, rola KOYO si pompa HEPU.
Dupa 50.000Km, totul este Ok.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 30 May 2016, 06:17
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




@Fanez
VKMC06003 este setul distributie (curea +rola) + pompa de apa.

@user

M-a surprins cat de bine se tinea pompa QH comparativ cu cea de origine cu care a venit masina. Cea de origine la 4 ani si 40k km avea joc vizibil, asta dupa 7 ani si mult mai multi km era ca noua. Intr-adevar puteam sa o mai las o tura.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 30 May 2016, 17:28
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 721
Joined: 4 August 09




In general, daca pompa de apa e facuta de o firma serioasa cat de cat ea se poate strica dintr-un singur motiv : intindere deficitara a curelei de distributie

Alt motiv nu are, indifferent de motor, diesel sau benzina

Asta presupunand ca se foloseste antigel corespunzator in dilutie recomandata

Presupunand ca supravietuieste la primul schimb al distributiei, la al doilea daca este lasata pe loc si se schimba doar cureaua, pompa de apa poate ceda daca cureaua este intinsa necorespunzator- avand un grad de uzura si intinzand cureaua altfel decat in intervalul recomandat, se uzeaza si capata joc.....din clipa in care a capatat joc,e compromisa....daca supravituieste si la al doilea schimb al distributiei la al 3-lea deja are sanse sa pice


Din aceste motive se recomanda sa fie schimbata de fiecare data cu distributia.....curea noua (intinsa +/- correct) pompa noua.....


Cand am luat masina in 2004, mi-a picat pompa in 30 000 km....a inceput sa aiba scurgeri si calcar si atrebuit sa o schimb....

Si daca tot zicea YRX de pompa QH ca a rezistat, ei bine atunci cand am schimbat-o taica-meu a luat o petarda de pompa....habar nam marca, ceva din spania insa probabil era "vapor" la greu....ei bine petarda a tinut 200 000 km si am schimbat-o din plictiseala, nu pt ca dadea semne de oboseala....

Insa distributia de cand am luat masina, numai eu mi-o fac...eu imi intind singur cureaua, asa cum ma pricep- masina nu a vazut service decat pt incarcare Freon.....


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 8 Jun 2016, 08:12
Post #72


Doar membru


Group: Members
Posts: 684
Joined: 13 January 04
From: Oradea




QUOTE(YRX @ 29 May 2016, 07:45)
Am folosit de data asta SKF provenita dintr-un kit complet de distributie. ......
*




QUOTE(user123 @ 29 May 2016, 14:29)
Fara grija, eu am 3 distributii SkF schimbate si o pompa de apa skf schimbata....
*


Ce curea e in kitul SKF?

Ma tenteaza si pe mine kitul SKF de aici. Recomandati altceva de acolo?
Dar termostat? Care merita luat?

This post has been edited by GIC: 8 Jun 2016, 08:19


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 / Rover 45 - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 8 Jun 2016, 13:11
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.694
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Nu are marcajul producatorului real, scrie doar SKF pe ea.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Jun 2016, 13:55
Post #74


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(GIC @ 8 Jun 2016, 08:12)
/0]termostat[/url]? Care merita luat?
*
Sa nu fie original, pentru ca vei avea vesnic aceeasi problema.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 8 Jun 2016, 14:47
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 721
Joined: 4 August 09





Ba sa fie original ca vei avea vesnic aceeasi problema, dar vei sti de ea biggrin.gif

Am pus wahler/behr si au ramas blocate fara exceptie numai pe inchis...

Asta original, cum zice colegul Ironick , ramane vesnic blocat dar macar e pe deschis, vei avea problema 4-2-4 dar nu risti sa supraincingi motorul


Si ca sa fiu sincer....chiar am problema asta acum, dar e vara...si in toamna ii curat racirea complet....o sa incerc un termostat mai rece de la gates


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Jun 2016, 14:56
Post #76


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Nu stiu fratzica, asta s-a intamplat cu multi ani in urma si asa a ramas. Da nu mai stiu modelu'.
Si-au mai pus si alte persoane si nu au mai avut probleme. In mod sigur nu ce ai pus tu. biggrin.gif

This post has been edited by IRONICK: 8 Jun 2016, 14:57


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 8 Jun 2016, 22:30
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 721
Joined: 4 August 09







Mai ai logan? tongue.gif


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanez
post 9 Jun 2016, 08:21
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 10 December 09




QUOTE(YRX @ 8 Jun 2016, 13:11)
Nu are marcajul producatorului real, scrie doar SKF pe ea.
*


Pentru ca sunt produse de SKF.
QUOTE(user123 @ 8 Jun 2016, 14:47)
...Am pus wahler/behr si au ramas blocate fara exceptie numai pe inchis...
*


Si Facet face tot asa.


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gastorro
post 19 Feb 2017, 02:16
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 27 September 15




QUOTE(Tossi @ 2 Oct 2013, 10:18)
Eu pe masina am avut pompa Aisin pana la 120.000 km(2004-2009), fara probleme, cand am dat-o jos nu avea pic de jos si nici nu curgea. Asa a venit din fabrica(megane 2 1.5 dci).
*


Si eu am un Megane2 1.4 16v benzina care a facut 105kKm si am inceput ca caut pompa.. si restul rulmentilor
D'asta citeam pe p'aci.., credeam ca Loganurile cu 16v (K4J) au si ele pompe AISIN (made in USA) si ma gandeam sa ies mai ieftin.., dar se pare ca m-am inselat. Nu-mi place treaba asta ca tre' sa inlocuim rulmentii astia buni "de uzina" care ar mai fi tinut mult si bine. cu jeguri OEM. Poate ca "schimbatul" asta e doar fear porn semanat de 'after market'.
Cum naiba rezista cei doi rulmenti din pompa 'de uzina' 150kKm fara probleme iar rulmentii din rolele si pompele after market bazaie dupa 30kKm (am patit-o cu niste role made in Poland intr-un Benz A-Class).
Vreau pompa 'de uzina', nu OEM sau OE China ! (si nu vreau sa coste mai mult decat un laptop)

This post has been edited by gastorro: 19 Feb 2017, 11:41


--------------------
Renault Megane2 facelift 1.4 16v K4J740 2006.12 - CYO-274
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuc
post 7 May 2018, 10:21
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 April 08




Atentie la pompele Klaxcar!

la 170 de mii a inceput sa se auda la motor un carait metalic si am decis sa schimb pompa cu care a venit masina si distributia. Cand am dat pompa veche jos, avea un joc destul de mare la rulmenti si zgomotul de la ea venea.
Atentie la compatibilitatea pompei, am facut prostia sa iau un klaxcar(culmea am pus-o pe langa cea veche si arata la fel) ca altceva nu gaseam in oras (epiesa vroia sa-mi trimita hepu 841 care din cate am inteles nu era compatibila), si cand mecanicul a strans suruburile pompei, s-a crapat. Din cate am studiat se pare ca nu se potrivesc gaurile pe care se ghideaza pompa pe bolturile de pe motor(cativa mm difera fata de pompa originala). Alta pompa klaxcar aceeasi problema, a trebuit sa-i mareasca gaurile si sa o polizeze pana a intrat cu chiu cu vai.

E o nebuloasa totala, nu se stie daca sunt compatibile, daca vin cu garnitura sau nu, cu pinul central. Daca as schimba din nou pompa as pune pompa originala.

Attached thumbnail(s)
20180504_155206.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 132
20180504_155215.jpg ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 133
20180504_155226.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 131
20180504_155309.jpg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 134


--------------------
Dacia Solenza 1.4 Confort 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 7 May 2018, 10:49
Post #81


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 9.907
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Solenza si Logan nu au aceeasi pompa de apa smile.gif


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 May 2018, 12:13
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti





@Fanez
VKMC06003 este setul distributie (curea +rola) + pompa de apa.

@user

M-a surprins cat de bine se tinea pompa QH comparativ cu cea de origine cu care a venit masina. Cea de origine la 4 ani si 40k km avea joc vizibil, asta dupa 7 ani si mult mai multi km era ca noua. Intr-adevar puteam sa o mai las o tura.
*

[/quote]


a mea de origine dupa 80 000 km si 2 curele era ca noua, fara joc.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 7 May 2018, 16:22
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 721
Joined: 4 August 09




Bre, Airtex a fost cea mai tare la mine....m-a tinut aprox 220 000 km dupa care am schimbat-o, nu pt ca avea probleme ci de la pitici si drob de sare.....


Cea originala cu care a venit troaca mea, nu a tinut nici 35000 km, a fost primul lucru care a picat la logan, in 2005 spre toamna.....cei de la Dacia a zis ca nu intra in garantie si de atunci, nu a mai umblat nimeni la motor, decat eu


Spre comparatie, Prestige-ul lui taicameu 1.6 16v din 2006 are inca pompa de apa originala, din 2006 !!! are vreo 230 000km cu ea, 12 ani, si nu curge nu maraie nu joaca nimic......batranu se incapataneaza sa nu o schimbe si imi da cu tifla de fiecare data cand schimb distributia la mine sau cand il ajut la a lui......

Si mai e ceva.....in 12 ani, nu a schimbat antigelul niciodata ( 230 000km!), doar a completat.....cand a fost nevoie.....borcanul nu e murdar, caloriferul nu e infundat, nu are nici pe dracu.....smile.gif))



This post has been edited by user123: 7 May 2018, 16:50


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 May 2018, 17:46
Post #84


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




16v are intinzator automat


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 7 May 2018, 18:21
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 721
Joined: 4 August 09




Semi, ca eu il fixez cu sageata intre limita superioara si cea inferioara


Si chiar asa, tot mai a "dracu" e mana si "urechea" MEA la intins cureaua la 8v cu vreo 220 000 km si forja cat incape.....

Nici o pompa nu am schimbat la 8v pana acum pt probleme......toate au fost schimbate preventiv, fara defecte majoritatea la 100 000 km.....

Exceptie a fost doar aia montata din fabrica....

This post has been edited by user123: 7 May 2018, 18:22


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 May 2018, 20:52
Post #86


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Indiferent cat perfect intinzi manual o curea (si sunt convins ca ai facut treaba buna), nu va functiona corect in toate situatiile.
Schimbarile rapide de turatie sau frana de motor se resimt in rulmenti si curea.

This post has been edited by IRONICK: 7 May 2018, 21:01


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 8 May 2018, 07:06
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 721
Joined: 4 August 09





Tocmai pt a preintampina ce zici tu, folosesc piese de calitate

In plus, inca ia 180 real pe GPS ( pe bord mai mult) fara sa sara dinti, fara sa maraie, fara sa ragaie etc.....sunt multumit, masina si-a facut mai mult decat datoria

De fapt, acum incepe sa "produca", practic de cativa ani isi plateste valoarea initiala ( mai are cam 3000 euro wink.gif )

Iar daca crapa.....asta e, schimb motorul cu totul, sau repar ce este in el.....


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuc
post 9 May 2018, 08:55
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 April 08




QUOTE(Iulikk @ 7 May 2018, 10:49)
Solenza si Logan nu au aceeasi pompa de apa smile.gif
*



Multam, stiam asta, eu pentru solenza am cerut si asa scria si pe cutie. Cei de la epiesa vroiau sa-mi trimita o pompa hepu care ziceau ei ca e pentru solenza dar dupa cod se mai plangea cineva pe aici ca nu se pupa, si d-aia am luat din magazin sa nu raman cu masina in pom.


--------------------
Dacia Solenza 1.4 Confort 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 9 May 2018, 09:13
Post #89


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 9.907
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Epiesa si autokarma sunt cam in pom cu codurile de piese. Pentru motor recomand sa selectezi renault kangoo 1.4 sau Renault megane classic 1.4. Motorul e la fel cu solenza


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th November 2018 - 22:32
Forum Renault Server hosting