It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pompa benzina, probleme la acceleratie

mykelonis
post 8 Sep 2006, 00:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 26 August 04
From: Iasi




acum vreo luna masina mea nu mai vroia sub nici o forma sa mearga precum una normala adica mergea in suturi,refuza sa se tureze,iar la relanti se oprea motorul numai daca o scoteam din viteza dupa o perioada de mers in sarcina, daca o porneam si o lasam la relanti mergea pana se termina benzina.Bun mers la service
verdict pompa benzina moarta,inlocuit pompa.dupa aceasta operatiune masina mea mergea mai bine ca-n prima zi.Dar fericirea nu a durat decat 2 zile dupa care a inceput sa faca la fel doar ca nu se mai oprea motorul,in rest aceleasi simptome,la turatii mai mari taia acceleratia. Mers inapoi la service,verificat:filtru aer,bujii,injectoare,clapeta admisie,motoras pas cu pas,mufe, bobina inductie, fise,
sonda lambda,tobe,testata cu CLIP- nimic toate in regula.Dupa care a venit un mecanic genial care a montat un teu special la imbinarea conductei de alimentare cu rampa injectoarelor iar pe acel teu a atasat un furtun cu un manometru la capat pe care l-a prins cu scotch pe parbriz si i-am dat bice.La relanti manometru indica presiunea normala 3,7-4 bar dar cand o acceleram si mai era si in rampa,presiunea cobora sub 1 bar.Rezultat schimbat pompa in garantie defect de fabricatie.Pana aici toate bune dar daca va spun ca am o saptamana cu cea de-a treia pompa si am aceleasi simptome?
Daca aveti sugestii va rog pt ca mi-am batut capul si e clar ca am ceva care contribuie la moartea pompei de benzina.
Singurul lucru pe care as mai putea sa-l fac este sa inlocuiesc conducta de alimentare si am s-o fac cat mai curand dar sunt slabe sansele sa fie de la ea.


--------------------
Dacia Solenza - IS-05-CVW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 8 Sep 2006, 01:02
Post #2


Fan Logan


Group: Members
Posts: 455
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




gresesc eu sau pompa asta este electrica? sa nu fie ceva pe instalatia electrica, s-o suprasolicite. e o parere, nu dati cu pietre... wink.gif

This post has been edited by undemerg: 8 Sep 2006, 01:02


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5DCI - B-49-KZV
ex Solenza 1.4MPI Confort Galben, ex Dacia 1310 TX, 1986, Bleu-Gri 616 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rhadoo_4
post 8 Sep 2006, 10:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 28 July 06




Cred ca ai ceva care face sa pierzi presiunea si s-ar putea sa nu fie de la pompa, Desi cam dam cu presupusul incearca sa verifici instalatia de alimentare cum spui si tu si mai vezi sa nu aiba vreo fisura pe undeva gen rezervor ceva....
Si masina mea face cateodata niste chestii urate mai ales cand o pornesc si o las la relanti chiar daca e motorul cald scade turatia si creste in untervalul 350-1000 turatii . Face asa o ceva vreme vreun minut sa zic si se linisteste.


--------------------
Dacia Solenza 2004-Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykelonis
post 8 Sep 2006, 17:26
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 26 August 04
From: Iasi




Faza este de fiecare data cand am schimbat pompa,3-4 zile a mers f bine iar apoi a inceput "figurile" si nu pot sa asociez cu nimic, nici cu temperatura de afara, nici cu temp motorului nici cu gradul de umplere al rezervorului, pur si simplu e aleatoriu. De exemplu ieri am facut un drum de cca 100 km, la dus a mers f bine iar la intors, pe ultimii 30 de km a mers numai in suturi, iar astazi de cum am plecat mi-a facut figuri,iar dupa o stationare de 20 min am mai mers prin oras vreo ora fara nici o problema.Nu stiu ce sa mai cred!


--------------------
Dacia Solenza - IS-05-CVW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 8 Sep 2006, 17:40
Post #5


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.992
Joined: 18 August 05
From: Ct




Aceleasi probleme le-am avut si io la SN...numai ca la mine problema era la bobina de inductie, mai exact mufa aia care intra in bobina nu facea contact tot timpu.


--------------------
ex SN x 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 11 Sep 2006, 08:28
Post #6


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.573
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Poate ai gunoi mult pe fundul rezervorului. Degeaba pui pompa noua ca in cateva zile se colmateaza si filtrul din aceasta pompa.

Au demontat rezervorul pentru curatare?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykelonis
post 11 Sep 2006, 21:15
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 26 August 04
From: Iasi




Si nu o data ci de trei ori


--------------------
Dacia Solenza - IS-05-CVW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmi
post 18 Feb 2007, 21:02
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 16 June 06




exact aceleasi probleme am si eu la solenza, mia mai ramas sa verific filtru ala de carbon sau cum so numi in rest am verificat tot si inca ceva tre sa verific si eu chestia cu t inainte de injectoare pentru verificarea presiuni, pompa de benz are 1 saptamana

daca are cineva rezolvarea vas fi recunoscator sa ma luminati si pe mine ca sunt de vreo luna in bezna



--------------------
dacia solenza 2003 rapsodie - CJ-82-KMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmi
post 18 Feb 2007, 21:09
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 16 June 06




am uitat ceva, sar putea cumva sa fie vreo chestie din calculator sa fi inregistrat ceva erori de cand era pompa veche care nu avea presiune era pe moarte, si bobina de inductie puscata, motorasul pas cu pas era blocat, sa am prea multe erori in calculator si de aceea sa functioneze anormal? la mine face figuri doar cand e motorul incins


Incearca sa scrii mai inteligibil - cu semne de punctuatie, majuscule...


--------------------
dacia solenza 2003 rapsodie - CJ-82-KMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oboman1980
post 17 Mar 2007, 15:15
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 November 04
From: Darmanesti, Bacau




nu am gasit alt topic asa ca pun si eu o intrebare aici.

De cateva zile imi face figuri solenza mea, dar numai cand o apuca. Nu vrea sa porneasca la prima cheie, asa din senin. Chiar daca e motorul cald si opresc la benzinarie, sau plec dimineata de acasa. Si chestia asta se intampla cand si cand .

Problema e doar la pornire, in rest se accelereaza normal, nu se ineaca, nu face figuri la relanti.

As schimba da nu stiu ce. Filtru de benzina pe unde e ca pe ala nu l-am schimbat niciodata si am 86000 de km.?


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC-06-LRF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valmont
post 17 Mar 2007, 19:31
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 22 December 05




@oboman1980 motorasul pas cu pas wink.gif


--------------------
Dacia Logan - CT 19 FVY
Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oboman1980
post 19 Mar 2007, 11:00
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 November 04
From: Darmanesti, Bacau




pas cu pas da eu nu stiu nik de motoare sad.gif sad.gif sad.gif
si cred ca am descoperit cand face figuri, atunci cand am putina benzina in rezervor.
Cred ca va trebui sa curat rezorvorul:(

This post has been edited by oboman1980: 19 Mar 2007, 11:00


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC-06-LRF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexander_stark
post 6 Dec 2007, 11:53
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 December 07




Buna baieti!
Sunt si eu nou venit pe forum, tot cu aceste probleme de-ale Daciei.
Exact simptomele lui Myke, dar am schimbat regulatorul de relanti, credeam ca am sa rezolv problema 260 lei blink.gif dar nica.
Totusi vreau sa il pun pe un tester, dar nu stiu respectivul arata rezolvarea, adica imi spune unde e problema sau degeaba.
Daca ati fost careva pe la un astfel de test, va sa imi spuneti ceva detalii, sa nu mai dau banii degeaba si pentru test.
Va multumesc


--------------------
dacia 1305 pickup 2002 - MM 06 CWD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psych0
post 9 Dec 2007, 01:30
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 5 October 07




1 poate fii benzina
daca pui benzina " naspa " patetsti ce am patit eu avea apa in ea si mi-a ruginit pompa .. de faps motorasul

2 se arde siguranta de sub capota wink.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorineatza
post 11 Dec 2007, 13:54
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 December 07




Si eu am avut aceleasi simptome si nu stiam de ce sa ma leg: rezervor gol, mers mult prin bucuresti, benzina proasta etc. Am fost si la tester si nu mi-a gasit nimik. Nenea de la tester mi-a zis ca s-ar putea sa am ceva la pompa de benzina sau la rezervor. Ei bine, n-am mai fost prin service-uri. Am umblat la sigurante, le-am verificat si le-am inlocuit pe cele proaste. De ce, pt. ca aveam si probleme electrice. Cand se aprindea plafoniera in timpul mersului, cand se declansa inchiderea centralizata (adica se deschideau si inchideau usile) etc. De atunci (de vreo luna) n-am mai avut absolut nici o problema.


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Dec 2007, 01:15
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 3.882
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(alexander_stark @ 6 Dec 2007, 12:53)
Buna baieti!
Sunt si eu nou venit pe forum, tot cu aceste probleme de-ale Daciei.
Exact simptomele lui Myke, dar am schimbat regulatorul de relanti, credeam ca am sa rezolv problema 260 lei blink.gif dar nica.
Totusi vreau sa il pun pe un tester, dar nu stiu respectivul arata rezolvarea, adica imi spune unde e problema sau degeaba.
Daca ati fost careva pe la un astfel de test, va sa imi spuneti ceva detalii, sa nu mai dau banii degeaba si pentru test.
Va multumesc


Testul CLIP iti da detalii despre functionarea motorului(timpi de injectie, valorile sondei lambda, temperatura antigel/aer, rom, etc.). Detaliile astea sunt luate de la senzorii motorului si iti arata chestii de la motor, dar presiunea pompei de benzina o afli folosind manometrul ala intercalat pe rampa de injectoare.
Incearca intai o curatare generala a mufelor de prin compartimentul motor si da-le cu spray de contacte antiumiditate. (inclusiv mufa din cutia cu sigurante si relee de langa baterie). Curata si senzorul de turatie.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexander_stark
post 16 Dec 2007, 21:48
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 December 07




Quote, multumesc pentru informatii.
Pana la urma tot am fost la tester, totul ok.
Pe langa regulator de relanti, am mai schimbat sonda lamda, si sa va dati seama ce poate fi ascuns intr-un rezervor: 1 l benzina din care 0.5 l apa, hartie, adica pretul de pe pompa, si pompa prinsa intr-un surub in loc de 4, suruburile si piulitele, le-am gasit in rezervor.
Toate astea le-am schimbat dar nu stiu de unde apar fluctuatiile la turatie.
Apropo cand apas pedala de frana, mi se aprinde beculetul de halogen de pe bord, poate fi si asta o cauza de circuit de curent?
Va multumesc !


--------------------
dacia 1305 pickup 2002 - MM 06 CWD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 16 Dec 2007, 22:57
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.667
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(alexander_stark @ 16 Dec 2007, 22:48)
Apropo cand apas pedala de frana, mi se aprinde beculetul de halogen de pe bord, poate fi si asta o cauza de circuit de curent?
Va multumesc !
*


Becul de halogen... adica martorul de ceata spate, nu? Vezi ca ai masa imperfecta la una din stopurile spate (probabil chiar la aia cu becul de ceata). Verifica acolo.
Pentru detalii, da-i cu search ca s-a mai discutat subiectul asta, atat pe aria SLZ cat si pe LGN.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 30 Apr 2009, 07:34
Post #19


membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 27 October 08




mykelonis - cu ceva timp in urma ai deschis topicul asta, poti sa-mi spui si mie cum ai rezolvat problema, ca si yo am cam aceleasi sintome


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykelonis
post 30 Apr 2009, 13:14
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 26 August 04
From: Iasi




Da dupa vreo 3 sau 4 pompe de benzina schimbate ca nu le mai stiu exact numarul am descoperit cam ce s-a intimplat ,in cazul meu cel putin, la voi este posibil sa fie acelasi lucru sau ceva diferit. Prima pompa de benzina s-a ars din motive necunoscute, posibil sa fie din cauza benzinei proaste(ca la inceput nu prea eram consecvent in folosirea unei anumite benzine, ci intram in peco la intimplare) sau din alte cauze care nu mai sunt importante ;cert este ce nenea mecanicul la care m-am dus sa schimb pompa a gresit la montarea rezervorului inapoi pe masina si mi-a prins intre caroseria masinii si rezervor conducta de tur care este flexibila (e dintr-un plastic sau o propilena ca nu stiu exact ce e) dar nu a urmarit traseul ei firesc si a facut o bucla mica pe care rezervorul a presat-o pe caroserie. Drept urmare pompa a fost fortata sa bage aceeasi cantitate de benzina pe sugrumatura aia pana a cedat.De abia la a treia pompa schimbata conducta a revenit intimplator pe traseul ei dar stand presata atata timp si-a pastrat oarecum pozitia sugrumata si drept urmare imi face figuri pompa doar cand merg cu mai putin de 1/4 de rezervor de benzina sau cand e foarte cald! Acum ca vin caldurile trebuie sa-mi fac timp sa schimb conducta aia ca incepe sa ma streseze iarasi!
Sper ca experienta mea va va ajuta sa dati de capat problemelor!


--------------------
Dacia Solenza - IS-05-CVW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 30 Apr 2009, 14:20
Post #21


membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 27 October 08




pai sa sti ca si la mine tot cand e cald face figuri, dar nu am umblat la pompa, e posibil sa se fi strangulat de la fro lovitura ceva? o s-o urc pe rampa si o sa verific traseul conductei. oricum multumesc pentru raspuns. respekt.gif


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad_sunete
post 22 Jun 2010, 20:37
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 594
Joined: 20 November 07
From: bucuresti




m-am "hotarat" sa reinvii acest topic.

problema e in felul urmator: masina a inceput sa dea in nas, a dat in nas pana ii dau 100 de chei sa porneasca dimineata. am tot citit pe aici pe forum si am gasit tot felul de posibile probleme: ba ca bujiile, ba ca fisele, ba ca mama, ba ca tata. am refuzat sa cred ca e pompa de benzina ca nu voiam sa mai dau si o gramada de bani pe ea, deoarece mi-a mancat zilele si banii masina asta. are 183000 km si o mai tin doar pana voi castiga la loto si imi voi lua alta. biggrin.gif

pana la urma mi-am luat inima in dinti, m-am dus la prietenul meu care se ocupa de masina si mi-a scos un furtun (returul de benzina cred) ca sa "vada" la ochi daca pompa mai are ceva presiune. i-am pus contactu' si mi-a zis ca abia curgea. am mers la a lui, tot sn, a scos acel furtun, i-am pus contactul si a inceput sa tipe sa iau contactul ca i-a aruncat degetul din cauza presiunii.

intrebarea este: sa schimb pompa sau mai merge asa? cred ca ar fi cam ultima investitie in masina, avand in vedere ca a luat-o rugina binisor. si cam cat ar fi una noua, ce marca sa fie?

multumesc


--------------------
dacia supernova 2001
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 22 Jun 2010, 20:56
Post #23


membru... fidea cu lapte:)))


Group: Members
Posts: 3.680
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




schimba pompa de benzina frate...ce sa iti mai puna manometrul sa verifice presiunea cind la ochii se observa ca de abia facea pipi...dupa care curata si tu senzorul de turatie si corpul clapeta ...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi -E2 / 2004 - AG -- AMH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad_sunete
post 22 Jun 2010, 22:56
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 594
Joined: 20 November 07
From: bucuresti




cred ca asta voi face. am gasit pe net la 266 lei, bosch. mult, putin?


--------------------
dacia supernova 2001
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 28 Jun 2010, 07:42
Post #25


membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 27 October 08




Doar pompa sau tot ansamblu, yo am schimbat luna trecuta pompa, 100 ron (de uzina) plus filtru de benzina ( sita ) 15 ron


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 28 Jun 2010, 09:55
Post #26


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.573
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Eu nu am auzit de pompa de origine DACIA la pret sub 250 lei...
Sigur e originala ? La fel, sita parca nu se vindea ca piesa separata.
Esti sigur de ce zici ? Daca da... unde ai gasit ? La pretul asta ... nu e reclama ci ajutor pt alti colegi de pe forum.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad_sunete
post 28 Jun 2010, 18:21
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 594
Joined: 20 November 07
From: bucuresti




salut,
gata, am montat noua pompa de benzina klaxcar. parca am un bmw sub mine biggrin.gif

am dat 120 lei cu tot cu sita. am vrut sa dau si rezervorul jos sa il curat dar era, spre surprinderea mea, f curat. am crezut ca mi se pare, dar m-am uitat f bine si avea doar o mica pojghita pe fundul rezervorului, ca o pata micuta.

o zi buna


--------------------
dacia supernova 2001
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaVeN_BA
post 17 Jul 2010, 10:02
Post #28


Solentzar


Group: Members
Posts: 38
Joined: 21 June 05
From: Galati




am si eu o problema cu masina mea. ieri aveam aprox 10l de benzina in rezervor si in momentul in care atingeam aproximativ 4000 de ture parca imi taia alimentarea si motorul mergea neuniform. faza ciudata a fost ca nici relantiul nu mai statea ci avea niste fluctuatii ingrozitoare, iar masina nu se mai accelera. daca opream motorul su-l porneam iar functiona in parametri optimi. problema a disparut sau cel putin asa cred eu in momentul in care am alimentat la un peco. sunt convins ca pompa de benzina e pe duca, dar va cer si voua parerea in aceasta problema. unde gasesc pompa noua, ce marca si un pret aproximativ? multumesc


--------------------
Dacia 1310 TLX / Solenza Clima | 1992 / 2004 | - GL-85/23-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
besche
post 17 Jul 2010, 10:51
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 14 March 10
From: Constanta




Cred ca a avut totusi ceva mizerie la sorbul pompei,iar cand ai alimentat ,presiunea benzinei a indepartat mizeria


--------------------
Daewoo Cielo 2000, GLE
Tunez tunuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaVeN_BA
post 17 Jul 2010, 12:48
Post #30


Solentzar


Group: Members
Posts: 38
Joined: 21 June 05
From: Galati




in prima faza asa m-am gandit si eu deoarece aceleasi simptome le avea si cand am nimerit o benzina foarte proasta. in alta ordine de idei, astazi am curatat mpp, corp clapeta si senzorul de turatie. astept sa vad cum se comporta pana ma voi hotara si voi schimba si pompa de benzina, nu de alta dar tocmai am schimbat tot ce tine de directie si sistem de franare si parca nu ma bucur pe deplin de investitie smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX / Solenza Clima | 1992 / 2004 | - GL-85/23-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 29th July 2014 - 08:38
Forum Renault Server hosting